Och, het is wel ironisch te noemen dat het meest vadsige kamerlid bij de partij zit die pleit voor gematigdheid en dat het eerlijker moet.quote:
Ik heb er maar even naar gezocht, ze is wel zwanger:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dat is onmogelijk, de mannelijke psyche is gek maar niet gestoord.
Overgewicht wordt vaak veroorzaakt door genetische factoren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, het is wel ironisch te noemen dat het meest vadsige kamerlid bij de partij zit die pleit voor gematigdheid en dat het eerlijker moet.
En zwaartekracht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Overgewicht wordt vaak veroorzaakt door genetische factoren.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vind Lea Bouwmeester nog ergurr.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
Het is gewoon een lekkere domme bimbo. Typisch PvdA dus. Ze vertegenwoordigt ook exact de groep waar ik een hekel aan heb. Volgevreten en altijd maar zeiken over dat alles en iedereen het zo zwaar heeft behalve de rijken.
Zij heeft het niet zwaar, zij is zwaar. En met haar die massa's bolle hokken overal.
Overgewicht is nog wat anders dan vetzucht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja klopt, zoals het gen voor discipline en impulsiviteit. Blijft voor 99% eigen schuld natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Beter dan die groep omhooggevallen arrogante debielen die denken dat ze overal recht op hebben omdat ze het hebben 'gemaakt'quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
Het is gewoon een lekkere domme bimbo. Typisch PvdA dus. Ze vertegenwoordigt ook exact de groep waar ik een hekel aan heb. Volgevreten en altijd maar zeiken over dat alles en iedereen het zo zwaar heeft behalve de rijken.
Zij heeft het niet zwaar, zij is zwaar. En met haar die massa's bolle hokken overal.
Inderdaad.quote:
Dat is een vrije interpretatie van de grondwet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Beter dan die groep omhooggevallen arrogante debielen die denken dat ze overal recht op hebben omdat ze het hebben 'gemaakt'
De eerlijke verdeling van welvaart in dit land staat in de Grondwet. Jammer joh..
*slaat panisch in het rond met stuk papier*quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:03 schreef eriksd het volgende:
En natuurlijk: de grondwet mensen! de grondwet!
Dan ben ik voor een voedseltaks, ze moet naar goed PvdA voorbeeld 60% van haar dieet afstaan aan de armen, menig gaarkeuken staat te springen op die truckladingen reuzel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Beter dan die groep omhooggevallen arrogante debielen die denken dat ze overal recht op hebben omdat ze het hebben 'gemaakt'
De eerlijke verdeling van welvaart in dit land staat in de Grondwet. Jammer joh..
Ik zie het al voor me inderdaad, zo'n kerstbanket met een heel speenvarken op de tafel voor haar alleen en dan twee dagen later klagen dat de armen het zo moeilijk hebben en amper brood kunnen kopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:04 schreef eriksd het volgende:
Dat stevige dooreten staat pas voor het gebrek aan maat houden. Lekker veel vreten, mjam! En maar zeiken over de rijken.
Lazer toch op.
Kom op man, alsof dat zo oneerlijk verdeeld is. Ik blijf me altijd verbazen over die vermeende ongelijkheid. We zijn een verdomde rijk land en vrijwel iedereen kan daarin meedelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |