Inderdaadquote:
We gaan het maandag uitvechten geloof ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is niet eens een discussie over mogelijk. Support is altijd klantenservice. Klaar.
Online stukken enzo moeten ze dan onder "knowledge base" zetten ofzo...
Ik hoop dat je "wint"quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We gaan het maandag uitvechten geloof ik
Ik gebruik zelf een app op mijn gsm voor het overzicht, en download de series dan via TPB.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft iemand een vervanging voor EZTV? Ik word schijtziek van het feit dat die steeds plat ligt(ik mis series) en ik ken geen site die een duidelijk, dagelijks overzicht heeft.
Geen app mogelijk hierquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf een app op mijn gsm voor het overzicht, en download de series dan via TPB.
Dan zou ik het niet weten... Ben wel erg tevreden over TV Show Favs, je kan mooi bijhouden welke aflevering je gezien hebt, wat er afgelopen week is uitgekomen, wat er volgende week uitkomt, info over plot/acteurs enzo... Dus als je ooit een Androidphone neemt, is het wel een aanrader!quote:
vol spanning wachten we af....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We gaan het maandag uitvechten geloof ik
Ik heb toch de Philips gekocht. Die vond ik ook wat mooier wat design betreft... ik vind die (nieuwe) logitechs allemaal erg groot!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)-600.html#tab:prices
37 euro thuisbezorgd, een harmony 600
Typische vrouwenbeslissingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb toch de Philips gekocht. Die vond ik ook wat mooier wat design betreft... ik vind die (nieuwe) logitechs allemaal erg groot!!
Nu installeren en duimen dat het allemaal goed gaat!!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Typische vrouwenbeslissing
Ik heb laatst ook een laptop aan iemand verkocht voor 1000 euro. Eigenlijk was die van 600 euro beter en sneller ... maar die van 1000 euro paste in haar bruine schoudertas
Kijk dat zou ik dan weer niet doen... en ik vond het touchscreen erg aantrekkelijk. En favoriete zenders die je kunt instellen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook een laptop aan iemand verkocht voor 1000 euro. Eigenlijk was die van 600 euro beter en sneller ... maar die van 1000 euro paste in haar bruine schoudertas
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
die Logitech die ik heb wel. Grote database op internet en optioneel zijn functies te leren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:35 schreef MadMaster het volgende:
Zijn die multi afstandbedieningen echt overal op in te prikken?
Overal = UPC Digitale TV box, TV, DVD-speler, Tuner/versterker met vele voorkeuzezenders, equalizer-settings, aansluitingen voor vele externe bronnen (TV, DVD, AUX, CD, Platenspeler e.d.)?
Ligt er een beetje aan, bijna alle apparaten gebruiken IR, maar als je wat duurdere spullen hebt, heb je de kans dat die een RF afstandsbediening gebruiken. Op zich nog steeds geen probleem, maar dan moet je ook een wat duurdere harmony hebben die dat ondersteunt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:35 schreef MadMaster het volgende:
Overal = UPC Digitale TV box, TV, DVD-speler, Tuner/versterker met vele voorkeuzezenders, equalizer-settings, aansluitingen voor vele externe bronnen (TV, DVD, AUX, CD, Platenspeler e.d.)?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik zoek het item van Ivo Niehe bij Pauw en Witteman dattie zichzelf de hemel inprijstIemand?
Ik kan er 15 apparaten op aansluiten. En onze favoriete zenders instellenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het gister gelezen, is een aannemelijk verhaal.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stukje over dat duikongeval in Duitsland
http://www.nu.nl/binnenla(...)bij-duikongeval.html
Ik heb Nico Dijkshoorn daar gisteren een leuke column over horen oplepelen tijdens DWDD..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik zoek het item van Ivo Niehe bij Pauw en Witteman dattie zichzelf de hemel inprijstIemand?
Die zag er trouwens mogelijk nog slechter uit dan normaal...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb Nico Dijkshoorn daar gisteren een leuke column over horen oplepelen tijdens DWDD..
Buddy breathing op die diepte met niet al te veel lucht meer in je flessen, lijkt me ook geen pretje...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb het gister gelezen, is een aannemelijk verhaal.
Hoe slechter Nico er uit ziet, hoe scherper hij meestal is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zag er trouwens mogelijk nog slechter uit dan normaal...
Dan heb je genoeg positief drijfvermogen om boven te komen. En wat vind je tegenstrijdig klinken dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Buddy breathing op die diepte met niet al te veel lucht meer in je flessen, lijkt me ook geen pretje...
Ben zelf een keer mijn loodgordel verloren op slechts 15 meter diepte en ook al ging mijn budy toen aan mijn benen hangen, we gingen toch behoorlijk snel gezamenlijk naar de oppervlakte.
TM, hoe zit het met positief drijfvermogen op die diepte als je je loodgordel afgooit?
Ik ben nog nooit zo diep geweest, dus heb geen idee, maar het klinkt wat tegenstrijdig. Of ze op weg naar boven moeten echt zonder lucht en/of (daardoor) bewusteloos o.i.d. zijn geraakt...
Luguber...
TR kan inderdaad heel mooi zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe slechter Nico er uit ziet, hoe scherper hij meestal is.![]()
Vond de mij mij relatief onbekende Thekla Reuten trouwens een verdomd mooie dame...
'Tegenstrijdig' is niet echt de goede term in dit geval...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan heb je genoeg positief drijfvermogen om boven te komen. En wat vind je tegenstrijdig klinken dan?
de ene duiker had geen lucht meer, dus ook geen lucht meer om te trimmen, waardoor je 2 duikers naar boven wilt krijgen op het drijfvermogen dat 1 duiker tot zijn beschikking heeft. Dat is niet gelukt en toen is geprobeerd lood te verwijderen. Daarbij hebben ze waarschijnlijk elkaar losgelaten, waardoor de te hulp schietende duiker ineens al het drijfvermogen zelf te verwerken kreeg en een te snelle opstijging heeft gemaakt.
Dat gaat zo snel dat je dan echt zo 15 tot 20 meter hoger zit en dan is teruggaan geen optie meer.
Ik lees hier maar over 3 personen, terwijl het er 4 (2 x2) geweest moeten zijn.quote:Uit het gepubliceerde feitenrelaas op de website blijkt dat de 59-jarige duiker geen lucht meer had en via een reservemondstuk toegang kreeg tot de luchttank van een mededuiker. Zij zakten echter samen naar beneden. Het lukte hen niet een positief drijfvermogen te krijgen door een vest op te blazen of lood te verwijderen.
Beneden troffen de twee het 54-jarige slachtoffer levenloos aan. Op dat moment raakten ze door onbekende oorzaak los van elkaar en werd de helper ''als een raket'' naar de oppervlakte gelanceerd.
de buddy van de 54-jarige is de duiker die geen lucht meer had en ook is overleden. De 4e duiker is de buddy van de duiker die te hulp is geschoten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan in dit stuk niet opmaken wie wie is en daardoor kan ik het verhaal niet helemaal plaatsen:
[..]
Ik lees hier maar over 3 personen, terwijl het er 4 (2 x2) geweest moeten zijn.
Waar is in dit verhaal de buddy van de 54-jarige gebleven?
Ik geloof je, maar ik heb het nu minstens10 keer gelezen en ik haal het er niet uit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de buddy van de 54-jarige is de duiker die geen lucht meer had en ook is overleden. De 4e duiker is de buddy van de duiker die te hulp is geschoten.
Lees anders het hele relaas van de overlevende duikers even op hun site http://www.deltaduikteam.nl/jmldd/index.phpquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar ik heb het nu minstens10 keer gelezen en ik haal het er niet uit.
Ook omdat er wordt geschreven 'Beneden troffen de twee het 54-jarige slachtoffer levenloos aan.'
Dat suggereert dat er maar 3 personen waren en dat komt me wat vreemd voor...
De vierde duiker was de buddy van de helper en heeft een gecontroleerde opstijging gemaakt, waarschijnlijk was die niet in staat om te hulp te schieten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar ik heb het nu minstens10 keer gelezen en ik haal het er niet uit.
Ook omdat er wordt geschreven 'Beneden troffen de twee het 54-jarige slachtoffer levenloos aan.'
Dat suggereert dat er maar 3 personen waren, de helper (die uiteindelijk omhoog geschoten is), de 59-jarige en 54-jarige (beide overleden) en dat komt me dus wat vreemd voor...
Ja, heb nu het relaas op de eigen website gelezen en zelfs dan moet je goed opletten wie wie is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De vierde duiker was de buddy van de helper en heeft een gecontroleerde opstijging gemaakt, waarschijnlijk was die niet in staat om te hulp te schieten.
ja, daar lijkt het idd op, vreselijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heb nu het relaas op de eigen website gelezen en zelfs dan moet je goed opletten wie wie is.
Het artikel op nu.nl is gewoon incompleet/onduidelijk, ook doordat ze steeds verschillende aanduidingen voor de personen gebruiken.
Maar goed, dit is pure horror.
Als ik het zo lees, had Fred z'n buddy Nico al eerder achter moeten laten, alvorens hij zelf om lucht kwam vragen...
Och, ik vind het nog enigszins meevallenquote:
quote:
En zo gaat lopen erop (of niet):quote:
Ik moet aan een paard denken op de een of andere manierquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zo gaat lopen erop (of niet):
Maar het is echt een fetisj-produkt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
Percolatortje op het vuur...helaas geen espresso in huis maar dit is even goed genoeg
Hoe kom je eraan trouwens?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet aan een paard denken op de een of andere manier
En als ik ooit iemand op dat soort schoenen zie lopen ga ik een foto maken
ik krijg al last van mijn voeten als ik dat filmpje zie....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zo gaat lopen erop (of niet):
Maar het is echt een fetisj-produkt.
quote:Het centrum van Eindhoven is donderdag uitgeroepen tot beste binnenstad van Nederland 2011-2013. Dat maakte Detailhandel Nederland, de organisator van de verkiezing, donderdag bekend in Madurodam in Den Haag.
Eindhoven mag de titel dragen tot 2013. Eindhoven had concurrentie van de steden Haarlem en Tilburg. Eindhoven volgt Breda op dat de vorige verkiezing in 2009 won.
In de categorie middelgrote steden ging de hoogste eer naar Hoogeveen. Venray heeft de beste dorpskern.
Schaamluizen?quote:
Beter goed gejat...quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter goed gejat...
trouwens..
[ afbeelding ]
Die heb ik ergens dit jaar voor het eerst gezien, leuke filmquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef LadyBlack het volgende:
Bridget Jones' Diary voor de tiende keer
Ik denk daarvoor in Tokyo, Harajuku, daar ook een kans te maken:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En als ik ooit iemand op dat soort schoenen zie lopen ga ik een foto maken
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet aan een paard denken op de een of andere manier
Blijft een vreemde fetisj...quote:
Kan iemand mij uitleggen wie Daniel Dekker is?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze een afbeelding van Daniël Dekker in dat Apple logo hebben geshopt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een of andere radio-DJ, bij radio 2 denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wie Daniel Dekker is?
Neuhquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
combinatie van dingen. Vrienden van mijn ouders (al mijn hele leven, close, dus ongeveer familie) rennen zondag de marathon, maar zijn er nu al. Ik ga dus gedag zeggen + verjaardagscadeautjes voor mijn broertje afgeven + een paar dingen in ontvangst nemen (weet nog niet wat), en een vriend van me is dit trimester in chicago ipv in galesburg, en die ga ik vanavond opzoeken en daar slapen
Tering, de generatiekloof begint zich nu echt af te tekenen...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ken ik zijn stem waarschijnlijk wel maar zoals met 99% van de voice overs...is er geen gezicht bekendquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tering, de generatiekloof begint zich nu echt af te tekenen...
Niet dat ik de man adoreer of zo, helemaal niet eigenlijk, maar deze man doet al zo'n 30 jaar radio (alle Hilversumse publieke stations), is voorzitter van de supportersclub van Ajax (OK, dat zal je niet weten) en is TROS bobo bij o.a het Nationale Songfestival en verzorgde dit jaar ook het commentaar bij het Euro Songfestival. Daarnaast is hij voorman van de Top 2000 op de radio elke jaar...
Gelukkig...quote:
Hij heet eigenlijk Henk Bakhuizen, maar dat is geen radionaam.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer zo te zien:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij heet eigenlijk Henk Bakhuizen, maar dat is geen radionaam.
Ik heb ooit ook nog gehoord dat Giel Beelen eigenlijk anders heet. Maar weet niet of dat ook echt zo is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer zo te zien:
Rob Stenders is geboren als Rob Zieltjens.
Jeroen van Inkel staat bij de burgerlijke stand ingeschreven als Jeroen Donderwinkel.
Frank Dane luistert ook naar de naam Frank Jensen (inderdaad, de broer van).
Lex Harding mag je ook Lodewijk den Hengst noemen.
Frits Spits, deze week nog in het nieuws met de oeuvreprijs bij de Marconi Awards, heet eigenlijk Frits Ritmeester.
Hitlijstenman Daniël Dekker groeide op als Kees Bakhuizen.
Chiel Montange is een verzinsel voor Bert van Rhenen.
Dave Donkervoort heet in het dagelijks leven ook Dave Rouw.
Jan Paparazzi is ook bekend als Jan van Zanten.
Rick Romijn, sidekick van Edwin Evers, heet officieel Richard Blokpoel.
De vroegere radioheld Joost den Draaijer is een pseudoniem voor Willem van Kooten.
Lindo Duvall heeft zijn naam nauwelijks gewijzigd; hij heet echt Lindo van de Vall.
Erik de Zwart heeft zich in een ver verleden een tijdje uitgegeven al Paul de Wit.
Wessel van Diepen heeft bij zijn geboorte de naam Wilbert van Diepenbroek meegekregen.
Gordon heet voluit Gordon Heuckeroth.
Dat mag ook wel. Hij zal ondertussen wel 103 zijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zag Chuck Norris laatst nog op tv, weet niet meer zeker of hij weer een of ander fitness apparaat aan het verkopen was, maar die heeft zijn beste tijd ook wel gehad.
Sterktequote:
Dat is vaak met begrafenissen/crematies... verkapte reünies..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:44 schreef Mark het volgende:
Bedankt allemaal, maar het is voor mij persoonlijk niet zo heel erg. Het is een voormalige kroegbaas waar ik gewerkt heb. Wel kans dat we weer eens met wat oud-collega's kunnen bijkletsen, dus ik vermoed dat het zelfs leuk kan worden
En je ziet je familie weer eens...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is vaak met begrafenissen/crematies... verkapte reünies..
Nu mijn oma in het ziekenhuis ligt, zie ik ook nog weer familie die ik al tijden niet meer had gezien. Dat is op zich wel grappig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je ziet je familie weer eens...
Goedemorgen!
Ik kom ze alleen tegen tijdens bruiloften (als ik daar al naar toe ga) en begrafenissen/crematies.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu mijn oma in het ziekenhuis ligt, zie ik ook nog weer familie die ik al tijden niet meer had gezien. Dat is op zich wel grappig.
Straks naar de poelier, de slager, de groentenboer en de wijnboer. Dan vanmiddag voorbereidingen treffen voor morgen. Daarna wellicht nog een pokeravondje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:10 schreef CaLeX het volgende:
Ja lekker bakkie thee
Wat zijn iedereens weekend plannen?
Au contraire:quote:
Ben je nu blij dat MaJo en Mr. MaJo gaan of omdat je naar Fink gaat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zondag met MaJo en Mr. MaJo naar een concert van Fink
Eh...misschien moet je de zin nog een keer lezen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je nu blij dat MaJo en Mr. MaJo gaan of omdat je naar Fink gaat?
Edit!? Ik?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh...misschien moet je de zin nog een keer lezen?
-edit- smiecht! Met je ninja-edit!
Leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
En allebei natuurlijk
Is voor mijn verjaardag
Zochten ze nog gevangenen dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Gesolliciteerd bij het Gevangenismuseum, huiswerk voor Startership gedaanStraks nog even geld pinnen enzo voor dit weekend.
Dat is waar. Ik zie ze heel soms, heel misschien een keer met Oud&Nieuw of verjaardag bij mn oma. Als mijn oma overleden is, denk ik niet dat ik ze daarna nog zie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom ze alleen tegen tijdens bruiloften (als ik daar al naar toe ga) en begrafenissen/crematies.
Hoewel ik niet veel met mijn familie heb, zijn die reünies vaak wel aardig en kan je bepaalde banden weer eens aanhalen...
Of een Ilsa.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Zochten ze nog gevangenen dan?
Dat hangt af of hetgeen daarvoor ontopic dan wel offtopic is...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat vinden jullie
als je hier in een forum OT gebruikt is dat dan off topic of juist on topic?
Bij nader inzien zou dat het ook nog wel eens kunnen zijnquote:
Klinkt goed...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Straks naar de poelier, de slager, de groentenboer en de wijnboer. Dan vanmiddag voorbereidingen treffen voor morgen. Daarna wellicht nog een pokeravondje.
Morgen Coq au Vin maken voor 16 man.
Volgens mij is dat juist ON TOPIC.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat vinden jullie
als je hier in een forum OT gebruikt is dat dan off topic of juist on topic?
Datquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat hangt af of hetgeen daarvoor ontopic dan wel offtopic is...
Etcie, geld pinnen is het toch niet waard om te noemen als weekendbezigheid?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga een sollicitatiebrief schrijven, geld pinnen, wat boodschappen halen en vanavond naar een LAN
Het isch een Wonder!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klopt, want groningen. Pinnen is daar nog een uitje
Euh het was meer mijn dagbestedingquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Etcie, geld pinnen is het toch niet waard om te noemen als weekendbezigheid?![]()
Nu krijg ik wel een beetje het idee dat pinnen een bijzondere onderneming voor je is, een beetje wereldvreemd.
Nu de vraag: wie gaf dat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Heb al een verjaardagscadeau gekregen net2 stel handboeien met bont
Oh, the usual.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:09 schreef Etcetera het volgende:
neefjes vermoorden met een opgerold telefoonboek, dat soort fun
Heb al een verjaardagscadeau gekregen net2 stel handboeien met bont
Een vriend van E. en mijquote:
Top dank jequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@MaJo Hoe ervaren ben jij als journalist? Als dat een beetje goed zit, is dit dan wat voor je?
Is het ookquote:
Ik denk dat het opgaatquote:Volgens mij heb ik dat nog nooit gegeten.
SMS morgen even een kippenpootje naar me...
Mogguhquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:33 schreef MaJo het volgende:
MeuningZesde rookvrije dag
Ik heb vandaag familiedag, vandaar dat ik al op ben
Er valt inderdaad soms wel wat nats uit de lucht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 07:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Het lijkt mij wat nat en koud buiten
Dat heb ik ook gelezen, ja. Met stijgende verbazing. Wie denkt die arrogante hufter eigenlijk dat-ie is?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
Als deze kerel president wordt, dan zou ik bijna Bush een goeie gaan vinden: http://www.nu.nl/buitenla(...)s-wereld-leiden.html
Romney moet zich inderdaad laten nakijken...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
Als deze kerel president wordt, dan zou ik bijna Bush een goeie gaan vinden: http://www.nu.nl/buitenla(...)s-wereld-leiden.html
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh middernahacht schijn een lichie op mij
Dat wordt dus afscheid nemenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag...
Zo weer naar het ziekenhuis, het gaat niet goed met mn oma. Vannacht was het erg slecht gegaan en is mn moeder vanmorgen gebeld. Ze krijgt nu (nog) meer morfine en naaste familie mag hele dag komen.![]()
Dat ik ziek ben en wrs bijholteontsteking hebben, vergeten we even voor het gemak! Komt later wel.
Een soort van inderdaad. Ze is nog wel erg goed bij, zit ook nog wel (deels) rechtop. Maar het lichaam kan gewoon niet meer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wordt dus afscheid nemen
Sterkte!
Jullie gecondoleerd.quote:
Gecondoleerd en sterkte voor julliequote:
Wow, dat lijkt wel een film.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn oma had de nacht voor ze stierf gedroomd dat ze op een gang liep, en dat ze in de verte mijn opa zag die op haar af kwam lopenTerwijl ze normaalgesproken hem in haar dromen alleen maar weg zag lopen. Was ook een heel gelukkig huwelijk van bijna 60 jaar, dus ik was zo blij dat ze die droom had gehad
Wat een mooie droom van je oma. Ik hoop dat mijn oma ook zo'n droom heeft gehad.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
Idd Jojo, mooi gezegd.
Mijn oma had de nacht voor ze stierf gedroomd dat ze op een gang liep, en dat ze in de verte mijn opa zag die op haar af kwam lopenTerwijl ze normaalgesproken hem in haar dromen alleen maar weg zag lopen. Was ook een heel gelukkig huwelijk van bijna 60 jaar, dus ik was zo blij dat ze die droom had gehad
Hou die gedachte vast Diaan! Je oma hoeft nu niet meer te vechten, en dat is goed.
Beiden gecondoleerd en veel sterkte. Het is waarschijnlijk beter voor haar. En de goede herinneringen blijven.quote:
Ach, ik moest er gewoon even om lachen, echt of nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:17 schreef Mark het volgende:
Kende hem al, maar blijft leuk. Al moet je tegenwoordig maar afwachten wat echt is, en wat in scene is gezet, op het Internet.
Da's inherent aan kinderenquote:
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat Noordhoff een overgangsperiode wil en dat ik daarna (per 1 april - geen grapje) een contract kan tekenen. Soort contract weet ik nog nietMaar ga donderdag wat verder informeren en sowieso m'n begeleidster vanuit Startership laten pushen of dat contract eerder getekend kan worden
![]()
Kijk, dat is nog eens goed nieuws! Gefeli meidquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat Noordhoff een overgangsperiode wil en dat ik daarna (per 1 april - geen grapje) een contract kan tekenen. Soort contract weet ik nog nietMaar ga donderdag wat verder informeren en sowieso m'n begeleidster vanuit Startership laten pushen of dat contract eerder getekend kan worden
![]()
Da's waar, maar zo'n toezegging doen ze ook niet zomaar toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik hou nog steeds een slag om de arm hoor1 april is nog best wel ver weg, kan nog zoveel veranderen
Mwah. Een vriendin van me zit nu in een heel erg beroerde situatie met een niet nagekomen toezegging (contract zelfs al getekend, advocaat erbij).quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:04 schreef Bart het volgende:
Da's waar, maar zo'n toezegging doen ze ook niet zomaar toch?
Daar werk ik nu ook mee.quote:
En als je je cache eens verwijdert? (Via opties > Geavanceerde opties > browsegegevens wissen)quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:55 schreef Etcetera het volgende:
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En als je je cache eens verwijdert? (Via opties > Geavanceerde opties > browsegegevens wissen)
Met IE werkt ie ook niet. Ook met losse players geen resultaat. En op twee verschillende computers getest. Ik snap er niks meer van.quote:
Nee, maar zolang het niet op papier staat heb je er niet zoveel aan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's waar, maar zo'n toezegging doen ze ook niet zomaar toch?
Doet het prima al zit er wel een stekkertje niet helemaal lekker vast.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:26 schreef Cobra4 het volgende:
Kan één van jullie even kijken of deze webcam het bij jullie wel doet? www.terena.org/webcam
Ik wil als het glad gaat worden natuurlijk wel weer genieten van alle glijpartijen. Maar ik kijg steeds deze melding: Server not found: rtmp://media.terena.org/rtplive
ja hoor, en jij? Ben blijven steken bij je werkperikelen, maar nooit gehoord hoe het er nu meer staatquote:
Blijft nog steeds goed nieuws hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, maar zolang het niet op papier staat heb je er niet zoveel aan.
Geen nieuws. Kan dus nog beide kanten op.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:06 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ja hoor, en jij? Ben blijven steken bij je werkperikelen, maar nooit gehoord hoe het er nu meer staat
Dan worden jullie wel lang aan het lijntje gehoudenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen nieuws. Kan dus nog beide kanten op.
Yep.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dan worden jullie wel lang aan het lijntje gehouden
Allemaal nog onduidelijk zo te zien. Enige aanknopingspunt is de lifeliner. En die sturen ze niet zomaar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:19 schreef Etcetera het volgende:
Meisje springt uit raam Ik hoop dat dat niet waar is zeg
Ja, ik hou mijn ogen wel goed open.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Klote lijkt me dat. Ben je ondertussen zelf aan het zoeken?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet verzinnen wat ik voor m'n verjaardag wil: van m'n zus + man, m'n ouders, E., zijn ouders, werk.
Ik heb verdorie al genoeg moeite met 2 sinterklaaslijstjes. Oooh wacht daar komt nog een derde bij
Handboeien heb je al. Nu een zweep?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet verzinnen wat ik voor m'n verjaardag wil: van m'n zus + man, m'n ouders, E., zijn ouders, werk.
Ik heb verdorie al genoeg moeite met 2 sinterklaaslijstjes. Oooh wacht daar komt nog een derde bij
G'day.quote:
Hier anders niet.quote:
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
'IJskoude winter op komst'
Deze zet ik even in het rijtje van de voorspelde warme en droge zomer van 2011
Oplossing: Euroland.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:12 schreef Etcetera het volgende:
Stilte voor de storm!quote:
Dan was het A) geen luchtalarm B) een test.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee, strakblauwe lucht, aangename 25 graden terwijl het al tegen zessen loopt
of een of andere gifwolk misschienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan was het A) geen luchtalarm B) een test.
Ja dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of een of andere gifwolk misschien
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:11 schreef Nico_S. het volgende:
![]()
Bekijk en (vooral) beluister de twee delen van het filmpje. Je lacht je slap.
http://weblogs.nrc.nl/bek(...)schappelijke-versie/
Een echte Nederlandse reactie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja ik ga er van uit dat het een foutje wastesten zijn hier op disndag
Nee.quote:
Mooi.quote:
of kostenbewustquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:54 schreef Etcetera het volgende:
Ja, de zon zal niet shinen hier vandaag
Heb m'n hakschoenen in m'n tas meegenomen, not a chance in hell dat ik die aandoe in de regen, dan worden ze lelijk
IJdel he
Gefeliciteerd met je promotie...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben net verhuisd.
Een collega van me is naar een andere locatie gegaan en dat bureau kwam vrij. Na 4 jaar een ander uitzicht zonden van baan te wisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |