Inderdaadquote:
We gaan het maandag uitvechten geloof ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is niet eens een discussie over mogelijk. Support is altijd klantenservice. Klaar.
Online stukken enzo moeten ze dan onder "knowledge base" zetten ofzo...
Ik hoop dat je "wint"quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We gaan het maandag uitvechten geloof ik
Ik gebruik zelf een app op mijn gsm voor het overzicht, en download de series dan via TPB.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft iemand een vervanging voor EZTV? Ik word schijtziek van het feit dat die steeds plat ligt(ik mis series) en ik ken geen site die een duidelijk, dagelijks overzicht heeft.
Geen app mogelijk hierquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf een app op mijn gsm voor het overzicht, en download de series dan via TPB.
Dan zou ik het niet weten... Ben wel erg tevreden over TV Show Favs, je kan mooi bijhouden welke aflevering je gezien hebt, wat er afgelopen week is uitgekomen, wat er volgende week uitkomt, info over plot/acteurs enzo... Dus als je ooit een Androidphone neemt, is het wel een aanrader!quote:
vol spanning wachten we af....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We gaan het maandag uitvechten geloof ik
Ik heb toch de Philips gekocht. Die vond ik ook wat mooier wat design betreft... ik vind die (nieuwe) logitechs allemaal erg groot!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)-600.html#tab:prices
37 euro thuisbezorgd, een harmony 600
Typische vrouwenbeslissingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb toch de Philips gekocht. Die vond ik ook wat mooier wat design betreft... ik vind die (nieuwe) logitechs allemaal erg groot!!
Nu installeren en duimen dat het allemaal goed gaat!!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Typische vrouwenbeslissing
Ik heb laatst ook een laptop aan iemand verkocht voor 1000 euro. Eigenlijk was die van 600 euro beter en sneller ... maar die van 1000 euro paste in haar bruine schoudertas
Kijk dat zou ik dan weer niet doen... en ik vond het touchscreen erg aantrekkelijk. En favoriete zenders die je kunt instellen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook een laptop aan iemand verkocht voor 1000 euro. Eigenlijk was die van 600 euro beter en sneller ... maar die van 1000 euro paste in haar bruine schoudertas
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
die Logitech die ik heb wel. Grote database op internet en optioneel zijn functies te leren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:35 schreef MadMaster het volgende:
Zijn die multi afstandbedieningen echt overal op in te prikken?
Overal = UPC Digitale TV box, TV, DVD-speler, Tuner/versterker met vele voorkeuzezenders, equalizer-settings, aansluitingen voor vele externe bronnen (TV, DVD, AUX, CD, Platenspeler e.d.)?
Ligt er een beetje aan, bijna alle apparaten gebruiken IR, maar als je wat duurdere spullen hebt, heb je de kans dat die een RF afstandsbediening gebruiken. Op zich nog steeds geen probleem, maar dan moet je ook een wat duurdere harmony hebben die dat ondersteunt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:35 schreef MadMaster het volgende:
Overal = UPC Digitale TV box, TV, DVD-speler, Tuner/versterker met vele voorkeuzezenders, equalizer-settings, aansluitingen voor vele externe bronnen (TV, DVD, AUX, CD, Platenspeler e.d.)?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik zoek het item van Ivo Niehe bij Pauw en Witteman dattie zichzelf de hemel inprijstIemand?
Ik kan er 15 apparaten op aansluiten. En onze favoriete zenders instellenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het gister gelezen, is een aannemelijk verhaal.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stukje over dat duikongeval in Duitsland
http://www.nu.nl/binnenla(...)bij-duikongeval.html
Ik heb Nico Dijkshoorn daar gisteren een leuke column over horen oplepelen tijdens DWDD..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik zoek het item van Ivo Niehe bij Pauw en Witteman dattie zichzelf de hemel inprijstIemand?
Die zag er trouwens mogelijk nog slechter uit dan normaal...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb Nico Dijkshoorn daar gisteren een leuke column over horen oplepelen tijdens DWDD..
Buddy breathing op die diepte met niet al te veel lucht meer in je flessen, lijkt me ook geen pretje...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb het gister gelezen, is een aannemelijk verhaal.
Hoe slechter Nico er uit ziet, hoe scherper hij meestal is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zag er trouwens mogelijk nog slechter uit dan normaal...
Dan heb je genoeg positief drijfvermogen om boven te komen. En wat vind je tegenstrijdig klinken dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Buddy breathing op die diepte met niet al te veel lucht meer in je flessen, lijkt me ook geen pretje...
Ben zelf een keer mijn loodgordel verloren op slechts 15 meter diepte en ook al ging mijn budy toen aan mijn benen hangen, we gingen toch behoorlijk snel gezamenlijk naar de oppervlakte.
TM, hoe zit het met positief drijfvermogen op die diepte als je je loodgordel afgooit?
Ik ben nog nooit zo diep geweest, dus heb geen idee, maar het klinkt wat tegenstrijdig. Of ze op weg naar boven moeten echt zonder lucht en/of (daardoor) bewusteloos o.i.d. zijn geraakt...
Luguber...
TR kan inderdaad heel mooi zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe slechter Nico er uit ziet, hoe scherper hij meestal is.![]()
Vond de mij mij relatief onbekende Thekla Reuten trouwens een verdomd mooie dame...
'Tegenstrijdig' is niet echt de goede term in dit geval...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan heb je genoeg positief drijfvermogen om boven te komen. En wat vind je tegenstrijdig klinken dan?
de ene duiker had geen lucht meer, dus ook geen lucht meer om te trimmen, waardoor je 2 duikers naar boven wilt krijgen op het drijfvermogen dat 1 duiker tot zijn beschikking heeft. Dat is niet gelukt en toen is geprobeerd lood te verwijderen. Daarbij hebben ze waarschijnlijk elkaar losgelaten, waardoor de te hulp schietende duiker ineens al het drijfvermogen zelf te verwerken kreeg en een te snelle opstijging heeft gemaakt.
Dat gaat zo snel dat je dan echt zo 15 tot 20 meter hoger zit en dan is teruggaan geen optie meer.
Ik lees hier maar over 3 personen, terwijl het er 4 (2 x2) geweest moeten zijn.quote:Uit het gepubliceerde feitenrelaas op de website blijkt dat de 59-jarige duiker geen lucht meer had en via een reservemondstuk toegang kreeg tot de luchttank van een mededuiker. Zij zakten echter samen naar beneden. Het lukte hen niet een positief drijfvermogen te krijgen door een vest op te blazen of lood te verwijderen.
Beneden troffen de twee het 54-jarige slachtoffer levenloos aan. Op dat moment raakten ze door onbekende oorzaak los van elkaar en werd de helper ''als een raket'' naar de oppervlakte gelanceerd.
de buddy van de 54-jarige is de duiker die geen lucht meer had en ook is overleden. De 4e duiker is de buddy van de duiker die te hulp is geschoten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan in dit stuk niet opmaken wie wie is en daardoor kan ik het verhaal niet helemaal plaatsen:
[..]
Ik lees hier maar over 3 personen, terwijl het er 4 (2 x2) geweest moeten zijn.
Waar is in dit verhaal de buddy van de 54-jarige gebleven?
Ik geloof je, maar ik heb het nu minstens10 keer gelezen en ik haal het er niet uit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de buddy van de 54-jarige is de duiker die geen lucht meer had en ook is overleden. De 4e duiker is de buddy van de duiker die te hulp is geschoten.
Lees anders het hele relaas van de overlevende duikers even op hun site http://www.deltaduikteam.nl/jmldd/index.phpquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar ik heb het nu minstens10 keer gelezen en ik haal het er niet uit.
Ook omdat er wordt geschreven 'Beneden troffen de twee het 54-jarige slachtoffer levenloos aan.'
Dat suggereert dat er maar 3 personen waren en dat komt me wat vreemd voor...
De vierde duiker was de buddy van de helper en heeft een gecontroleerde opstijging gemaakt, waarschijnlijk was die niet in staat om te hulp te schieten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar ik heb het nu minstens10 keer gelezen en ik haal het er niet uit.
Ook omdat er wordt geschreven 'Beneden troffen de twee het 54-jarige slachtoffer levenloos aan.'
Dat suggereert dat er maar 3 personen waren, de helper (die uiteindelijk omhoog geschoten is), de 59-jarige en 54-jarige (beide overleden) en dat komt me dus wat vreemd voor...
Ja, heb nu het relaas op de eigen website gelezen en zelfs dan moet je goed opletten wie wie is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De vierde duiker was de buddy van de helper en heeft een gecontroleerde opstijging gemaakt, waarschijnlijk was die niet in staat om te hulp te schieten.
ja, daar lijkt het idd op, vreselijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heb nu het relaas op de eigen website gelezen en zelfs dan moet je goed opletten wie wie is.
Het artikel op nu.nl is gewoon incompleet/onduidelijk, ook doordat ze steeds verschillende aanduidingen voor de personen gebruiken.
Maar goed, dit is pure horror.
Als ik het zo lees, had Fred z'n buddy Nico al eerder achter moeten laten, alvorens hij zelf om lucht kwam vragen...
Och, ik vind het nog enigszins meevallenquote:
quote:
En zo gaat lopen erop (of niet):quote:
Ik moet aan een paard denken op de een of andere manierquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zo gaat lopen erop (of niet):
Maar het is echt een fetisj-produkt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
Percolatortje op het vuur...helaas geen espresso in huis maar dit is even goed genoeg
Hoe kom je eraan trouwens?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet aan een paard denken op de een of andere manier
En als ik ooit iemand op dat soort schoenen zie lopen ga ik een foto maken
ik krijg al last van mijn voeten als ik dat filmpje zie....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zo gaat lopen erop (of niet):
Maar het is echt een fetisj-produkt.
quote:Het centrum van Eindhoven is donderdag uitgeroepen tot beste binnenstad van Nederland 2011-2013. Dat maakte Detailhandel Nederland, de organisator van de verkiezing, donderdag bekend in Madurodam in Den Haag.
Eindhoven mag de titel dragen tot 2013. Eindhoven had concurrentie van de steden Haarlem en Tilburg. Eindhoven volgt Breda op dat de vorige verkiezing in 2009 won.
In de categorie middelgrote steden ging de hoogste eer naar Hoogeveen. Venray heeft de beste dorpskern.
Schaamluizen?quote:
Beter goed gejat...quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter goed gejat...
trouwens..
[ afbeelding ]
Die heb ik ergens dit jaar voor het eerst gezien, leuke filmquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef LadyBlack het volgende:
Bridget Jones' Diary voor de tiende keer
Ik denk daarvoor in Tokyo, Harajuku, daar ook een kans te maken:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En als ik ooit iemand op dat soort schoenen zie lopen ga ik een foto maken
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet aan een paard denken op de een of andere manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |