Thanks allemaal! Ik vind die poef heel leuk! Lijkt me wel superzwaar, zpaghetti. Mooie kleur!quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Kirsten...heb jij tijd over ofzoWat een leuke dingen allemaal, vooral die deken! Respect.....
Als ik al mijn WIPjes en nog in de planning staande projecten af heb, wil ik ook ooit eens beginnen met een deken, maar moet sowieso nog uitzoeken welk garen, welke kleuren en welk patroon......
Ik heb eindelijke mijn poef af.....jeetje wat een werk. Zpagetti zou makkelijk moeten zijn....niet dus
Ik ben er half half blij mee....hij is niet netjes rond en op sommige plaatsen te groot en op andere past het precies :S
en toen begon vriend ook nog te miepen dat hij dat ding niet in huis wil...en ik de volgende keer eerst moet overlegge![]()
Maar goed, foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De bovenkant
[ afbeelding ]
En de beetje gekke onderkant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een lief hangertje TanAltijd leuk als je dingen kan hergebruiken die je anders toch weggooid of ergens op zolder in een doos belanden ofzo.
Katoen haakt fijn maar is duur. Je zou kunnen beginnen met goedkope acryl van de Wibra (die heeft ook katoen maar dat splijt snel en levert frustraties op als je beginner bent weet ik uit ervaringquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:05 schreef Kukeluus- het volgende:
Ik wil ook graag leren haken. Ik heb al wat youtube filmpjes bekeken () en wil nu dus wat spullen gaan halen om eens te zien wat ik kan.
Maarrr wát moet ik halen?!
Thanks voor de support!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die slag heb je zo te pakken, daarna gaat het heel hard
Misschien helpt 't om de lossen met een maatje grotere naald te haken? Heb er zelf geen ervaring mee hoor, maar heb 't wel eens ergens gelezen...quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:17 schreef BrainTeaser het volgende:
De onderste rij lossen dus duidelijk wat te strak gehaakt...
Yup, dat is precies wat ik nu ga proberen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:55 schreef Kniertje22 het volgende:
[..]
Misschien helpt 't om de lossen met een maatje grotere naald te haken? Heb er zelf geen ervaring mee hoor, maar heb 't wel eens ergens gelezen...
Ja, vanaf rij 4 ging het prima! Alleen jammer dat ik dus al 2x eerder begonnen was en maar stopte omdat die eerste 3 rijen steeds mislukte...quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Heb vandaag 16 bollen wol gehaald voor m'n granny stripe deken! Heb er veel zin in, maar ik moet eerst mijn sjaal afmaken van mezelf.word wel een landurig project.
Brainteaser: goed bezig!! Zo'n lapje heb ik ook gemaakt, na die 1e rijen gaat het makkelijk hè!
Haha, ik begin maar heel veilig met een poppendekentje van 40x50cm ofzo!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:16 schreef trui het volgende:
succes BT!
het lijkt mij ook erg saai om te maken, zo'n heel grote granny stripe. ik zou wel nog een keer een deken willen maken met meer variatie, zoals deze
nou trui hahahah had hem op de grond gelegd, je kan zo je voeten eraan afvegen, maar ja ze had zoiets in een babywinkel zien liggen, en ik met me grote mond van ach dat maak ik wel even na, maar ben blij dat het af is, zag weer zulke leuke dingen voorbij komen ga nu maar weer eens ouderwets haken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:14 schreef trui het volgende:
mooi geworden hoor! en ik vind 't helemaal geen vloerkleedje lijken.
Ik wou dat ik op het idee gekomen wasquote:Finalist
Stella Roodbeen
Toelichting
Deze tas is gemaakt van gehaakte katoenen lapjes in de kleuren van een oude PTT zak. De binnenkant is gevoerd met restanten van een oude PTT zak. Er zijn binnenin de tas, 6 zakjes genaaid om spulletjes in op te bergen. Ook de ijzers en lussen van de oude zak zijn gebruikt, deze heb ik aan de zijkant vastgenaaid, om de draagband aan te bevestigen. De tas kun je sluiten met 2 magneetsluitingen aan de binnenzijde van de tas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |