Hallo allemaal, ik ben weer terug van vakantie, dus ik meld me ook maar even in het 100e(!!) topic.

Nou ja, ik ben al anderhalve week terug hoor, maar het ontbrak me aan tijd en zin om bij te lezen. Gelukkig hebben jullie je aardig ingehouden en waren het maar 2 topics om bij te lezen, haha.
Wat zijn er weel veel mooie dingen gemaakt zeg, mijn complimenten! Ik ga natuurlijk niet alles opnoemen van 4 weken, maar het zag er allemaal heel mooi uit!

Wat ik wel even apart wil noemen; Kirsten, wat heb je leuke dingen gemaakt zeg! Die tas is schitterend en die deken-in-wording ook.

Ik vind vooral de kleurtjes heel erg mooi!
Ik heb zelf een beetje een haakdipje gehad.... Ik had een paar bolletjes meegenomen op vakantie, maar ik heb maar 1,5 toer van een Nana-square gehaakt.. (zo,n 40 steken misschien?)

En na de vakantie had ik ook niet veel zin om 't weer op te pakken. Maar ik ben nu weer helemaal 'back in action'.

Vorige week heb ik een roze telefoonhoesje gemaakt voor een Pink Ribbon swap op Ravelry en ik ben nu bezig aan een sjaal voor m'n moeder. Het wordt gewoon weer een sjaal met halve stokjes in heen en weer gaande toeren, niets bijzonders dus.
Dus ik heb de slag weer te pakken en ik heb er weer zin in! Binnenkort eens mooie patroontjes uitzoeken voor m'n Royal Alpakka wol (via Sylka-mode); ik heb 6 bolletjes en ik wil er graag een sjaal en handschoenen/polswarmers mee maken, ben benieuwd of dat gaat lukken...

En ik ga me binnenkort ook eens wagen aan sokken haken, haha. Daar ben ik ook heel benieuwd naar...