abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:46:44 #241
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_102773612
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:58 schreef Triggershot het volgende:
Steve, zoon van een moslim. _O_
:').
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:55:59 #244
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_102773896
Pas nu ik al die oude beelden weer zie, zie ik pas hoe erg hij is afgevallen sinds zijn ziekte. Vooral in zijn gezicht.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:58:43 #245
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102773971

helemaal in het begin een leeg stoeltje. Daarbij doet iedereen meestal kneitervrolijk bij zo'n keynote...

Het zou dus kunnen dat hij al dood was, of dat ze wisten dat het aanstaande was.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102774292
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:58 schreef Catch22- het volgende:

helemaal in het begin een leeg stoeltje. Daarbij doet iedereen meestal kneitervrolijk bij zo'n keynote...

Het zou dus kunnen dat hij al dood was, of dat ze wisten dat het aanstaande was.
ja was me al opgevallen toen ik gister keek. ze zoomen er regelmatig even op in.
pi_102775911
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 09:05 schreef paddy het volgende:

[..]

Hij stak dus zelfs een werknemer in brand omdat hij boos was?Jee, eng persoon wanneer hij schuldig is bevonden.
:')

Commentaar hierover is al gezegd, maar hij blijft leuk :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:52:10 #248
8369 speknek
Another day another slay
pi_102775976
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Portretten van Steve Jobs op laptops van een Apple Store in Taipei, Taiwan

[ afbeelding ]
Een afbeelding van Jobs op een scherm in een Apple Store in Santa Monica, Californië.
=================
Kan iemand bevestigen dat de Apple stores vandaag allemaal Steve als wallpaper hebben ingesteld?
Haha prachtig, wat een cultus.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102776077
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Portretten van Steve Jobs op laptops van een Apple Store in Taipei, Taiwan

[ afbeelding ]
Een afbeelding van Jobs op een scherm in een Apple Store in Santa Monica, Californië.
=================
Kan iemand bevestigen dat de Apple stores vandaag allemaal Steve als wallpaper hebben ingesteld?
In de Mac store in Amersfoort in ieder geval wel. Op elke computer en ipad. En er was een camerateam om de medewerkers te interviewen.
Dat zou jij wel willen weten.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:56:17 #250
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_102776139
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:52 schreef speknek het volgende:

[..]

Haha prachtig, wat een cultus.
Mooi toch. Pas nu besef ik eigenlijk dat veel grote bedrijven eigenlijk een gezicht missen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_102776455
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:00 schreef xenobinol het volgende:
Volgens mij is dit een prima topic om te filosoferen over het werk van Steve Jobs en diens betekenis voor de medemens. Misschien moet je eerst eens nadenken voordat je allerlei onzin uit je toetsenbord slaat :)
Die bagger die jij typt noem je "filosoferen over het werk en Steve zijn betekenis voor de medemens" ? Hahahaha ga lopen kneus :')
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_102776514
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_102777228
Ik ben geschrokken.
  Donald Duck held donderdag 6 oktober 2011 @ 17:31:05 #254
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_102777353
Het aandeel houdt zich voorlopig nog goed
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_102777477
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Het aandeel houdt zich voorlopig nog goed
Steve heeft een aardig fundament neergezet wat niet zo snel in elkaar zal storten, zeker iTunes is zeer winstgevend, zelfs zonder de gadgets zal dat de komende jaren nog steeds veel geld in het laatje brengen. Daarnaast hebben ze samen met Android de Concurrentie behoorlijk in de tang op Mobile en Tablet gebied.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_102777479
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef Wootism het volgende:

[..]

Die bagger die jij typt noem je "filosoferen over het werk en Steve zijn betekenis voor de medemens" ? Hahahaha ga lopen kneus :')
Ik begrijp best wel dat je behoefte hebt om je eigenwaarde wat op te krikken door hier te komen trollen, ik doe dat ook van tijd tot tijd :Y
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  Donald Duck held donderdag 6 oktober 2011 @ 17:39:09 #257
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_102777609
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:35 schreef raptorix het volgende:

[..]

Steve heeft een aardig fundament neergezet wat niet zo snel in elkaar zal storten, zeker iTunes is zeer winstgevend, zelfs zonder de gadgets zal dat de komende jaren nog steeds veel geld in het laatje brengen. Daarnaast hebben ze samen met Android de Concurrentie behoorlijk in de tang op Mobile en Tablet gebied.
Absoluut. Apple is een zeer solide bedrijf met een toekomst van nog meer goud.
Maar ik had wel wat klappen op de beurs verwacht, puur uit de emotie van het moment.
Net zoals bij de iPhone 4S keynote. Toen duidelijk werd dat het geen echte iPhone 5 was, kreeg het aandeel gelijk een paar tikken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  FOK!fotograaf donderdag 6 oktober 2011 @ 17:41:59 #258
13368 NiGeLaToR
pi_102777694
Het zijn niet per se de 'gadgets' die hij 'bedacht', of het 'merk' wat hij zo groot maakte. De reden dat ik hem zal missen is om wie hij was. Dat besef kwam bij mij toen ik de befaamde Stanford university speech zag en me realiseerde dat hij dit vanaf dag 1 niet heeft gedaan om geld te verdienen, macht te vergaren of de beste te zijn, hij wilde louter het beste product maken. Geen concessies, gewoon de beste in z'n soort. In zeker zin combineerde hij zakelijk succes met een bijna filosofische benadering en week gewoon nooit af van zijn principes. Niets zo voorspelbaar als Steve Jobs' onvoorspelbaarheid.

Hij zou een ieders voorbeeld kunnen zijn louter door in te zien dat we op onze eigen manier de wereld kunnen maken. Je principes niet zomaar overboord gooien, bij jezelf blijven, je eigen leven leiden. Om maar 's wat te noemen. En ja, voor het zelfde geld had hij met z'n principes niet verder gekomen dan z'n garage en had er geen succes geweest - maar dat is nu eenmaal niet zo en het was toevallig hij die wel succes en identiteit heeft weten te combineren. En dat inspireert velen.

Neem die CEO van Samsung die ook wat moest zeggen na de dood van Jobs - die realiseert zich dondersgoed dat Google z'n site niet gaat wijden aan zijn dood, dat niemand uberhaupt weet hoe hij heet en laat staan dat het iemand kan schelen. Dat is het verschil. (wel knap dat Samsung gewoon de grootste kopieermachine in de geschiedenis is natuurlijk :) - alleen niemand zal het zich herinneren).

Doet me denken aan de tijd dat niemand een Apple had, alleen zo'n zonderling figuur die vond dat het 'beter' was. De rest had Windows 95 en vond Apple te duur en Apple fanpeople maar zielig. Dat kon Jobs niets schelen. Zijn producten waren niet 'te duur', ze waren gewoon 'het beste'. En dat kost geld. Nu kopen we massaal die te dure beste spullen en vinden we het allemaal prachtig, iets waar Jobs misschien op hoopte, maar dus nooit concessies voor heeft gedaan.
pi_102777725
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:39 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Maar ik had wel wat klappen op de beurs verwacht, puur uit de emotie van het moment.
Net zoals bij de iPhone 4S keynote. Toen duidelijk werd dat het geen echte iPhone 5 was, kreeg het aandeel gelijk een paar tikken.
Ik hoop voor Apple dat Tim Cook begrijpt waar Jobs zijn bedrijf wilde hebben en dat hij het bedrijf nog steeds de juiste richting in weet te krijgen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_102778007
R.I.P. Steve Jobs, een man van discipline, een man die de wereld veranderde, een man die geprezen mag worden. Niet alleen vanwege de uitvindingen maar ook vanwege zijn kennis en levenservaringen.

pi_102778073
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:41 schreef NiGeLaToR het volgende:

Neem die CEO van Samsung die ook wat moest zeggen na de dood van Jobs - die realiseert zich dondersgoed dat Google z'n site niet gaat wijden aan zijn dood, dat niemand uberhaupt weet hoe hij heet en laat staan dat het iemand kan schelen. Dat is het verschil. (wel knap dat Samsung gewoon de grootste kopieermachine in de geschiedenis is natuurlijk :) - alleen niemand zal het zich herinneren).
Dat een CEO wat zegt over de dood van een zakenpartner is toch niet zo heel erg vreemd?
Apple neemt gewoon veel producten af van Samsung en de CEO wordt gevraagd daar commentaar op te geven. Samsung beschuldigen van kopieergedrag is total bull shit, Samsung is in tegenstelling tot Apple wel degelijk een grote technologische innovator. Apple is voornamelijk een grote marketingmachine. Over een paar jaar horen we daar niet meer zoveel van, Samsung kan gewoon terug vallen op zijn enorme fabricagelijnen en fabrieken. Waarom denk je da Apple zoveel onderdelen koopt bij Samsung? Omdat ze die zelf kunnen fabriceren :')

quote:
Doet me denken aan de tijd dat niemand een Apple had, alleen zo'n zonderling figuur die vond dat het 'beter' was. De rest had Windows 95 en vond Apple te duur en Apple fanpeople maar zielig. Dat kon Jobs niets schelen. Zijn producten waren niet 'te duur', ze waren gewoon 'het beste'. En dat kost geld. Nu kopen we massaal die te dure beste spullen en vinden we het allemaal prachtig, iets waar Jobs misschien op hoopte, maar dus nooit concessies voor heeft gedaan.
Het zijn voornamelijk de liefhebbers van 'bling bling' die Apple producten kopen, een beetje eigenwijs en origineel figuur handelt anti-cyclisch en koopt dus zeker geen Appleware ;)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  FOK!fotograaf donderdag 6 oktober 2011 @ 17:59:30 #262
13368 NiGeLaToR
pi_102778267
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:53 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dat een CEO wat zegt over de dood van een zakenpartner is toch niet zo heel erg vreemd?
Apple neemt gewoon veel producten af van Samsung en de CEO wordt gevraagd daar commentaar op te geven. Samsung beschuldigen van kopieergedrag is total bull shit, Samsung is in tegenstelling tot Apple wel degelijk een grote technologische innovator. Apple is voornamelijk een grote marketingmachine. Over een paar jaar horen we daar niet meer zoveel van, Samsung kan gewoon terug vallen op zijn enorme fabricagelijnen en fabrieken. Waarom denk je da Apple zoveel onderdelen koopt bij Samsung? Omdat ze die zelf kunnen fabriceren :')

Dus jij snapt het nog steeds niet? :+ Die chipjes, schermpjes, knopjes en andere rommeldingetjes doen er niet toe. Misschien anders 's wat lezen van Nicholas Carr - over waarom 'IT' er niet toe doet.

Overigens maakt Samsung inmiddels een paar goede producten, de rest is gewoon niet bijzonder, maar bijzonderder dan de rest van de meute. Welk product van Samsung is zo goed dat iedereen het wil hebben?

quote:
Het zijn voornamelijk de liefhebbers van 'bling bling' die Apple producten kopen, een beetje eigenwijs en origineel figuur handelt anti-cyclisch en koopt dus zeker geen Appleware ;)
Ja inderdaad, die opa's en oma's die in ene gaan internetten op een iPad, zijn echt typische blingbling liefhebbers :') Oke, het heeft m'n gedachte al vaak genoeg gepasseerd - geen Apple dingen meer kopen, want iedereen heeft nu Apple (vroegah was ik de 'enige', dat was leuker). Maargoed, heb nu ook zo'n Android dingetje en tjah.. :') dat wordt 'm dus (nog) niet.
pi_102778377
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:39 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

100% dat het aandeel over een jaar minimaal 20% lager staat dan nu. Daar ga ik wat puts voor regelen :Y
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102778423
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:41 schreef NiGeLaToR het volgende:
Dat is het verschil. (wel knap dat Samsung gewoon de grootste kopieermachine in de geschiedenis is natuurlijk :) - alleen niemand zal het zich herinneren).
Je vergeet dat apple zelf alles heeft gekopieerd van anderen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102778424
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:35 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik begrijp best wel dat je behoefte hebt om je eigenwaarde wat op te krikken door hier te komen trollen, ik doe dat ook van tijd tot tijd :Y
Ja, dat is het...
Ontopic maar weer.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  FOK!fotograaf donderdag 6 oktober 2011 @ 18:27:18 #266
13368 NiGeLaToR
pi_102779192
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je vergeet dat apple zelf alles heeft gekopieerd van anderen.
Ja inderdaad - want de muis was er natuurlijk allang (niet dat iemand er ooit 1 zag of dat degene die er was bruikbaar was), net als de tablet (idem als muis) en geïntegreerde complete personal computer.

Een niet patenteerbaar concept gebruiken en daar een succesvol product van maken is in alle opzichten (juridisch, wettelijk, praktisch) iets anders dan een product namaken en je eigen logo erop plakken. Daarom dat Xerox Apple niet eens kon aanklagen voor 'hun' muis. Ze hadden namelijk geen muis, alleen een mislukt concept.

Ik ben geen Apple-goedprater, genoeg dingen zijn (net zo) schijtirritant aan Apple. Maar dooddoeners als 'het-is-1-grote-marketing-machine' of 'ze-hebben-alles-gekopieerd' slaan simpelweg nergens op. Als marketing gedoe het enige was, had Dell inmiddels het grootste marktaandeel in vrijwel alle computertroep, als kopiëren tot succes zou leiden had iedereen nu wel een.. Samsung gehad ;)

Het feit dat een ander een concept van je gebruikt betekent alleen maar dat je zelf te laat was om er een goed product van te maken. Verdiep je maar eens in de ontdekker van elektriciteit of de gloeilamp. Beide 'ontdekkers' zijn betrekkelijk onbekend, maar degene die de concepten pakte en alle straten van NY ermee verlichtte kennen we allemaal (Thomas Edison was namelijk niet de uitvinder van de gloeilamp, net als dat Steve Jobs niet de uitvinder was van de tablet pc).
pi_102779225
Was het al langer bekend dat hij ziek was?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  FOK!fotograaf donderdag 6 oktober 2011 @ 18:31:35 #268
13368 NiGeLaToR
pi_102779389
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Was het al langer bekend dat hij ziek was?
Hij had wel last van een griepje, maar zijn dood kwam totaal onverwacht...
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_102779406
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:33 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Hij had wel last van een griepje, maar zijn dood kwam totaal onverwacht...
Ja dat bedoelde ik dus. Het was toch sinds enkele maanden bekend dat hij kanker had???
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:33:58 #271
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_102779427
Wat een nieuws toch mensen. Deze man heeft zijn hele leven voor zichzelf en ook alleen voor zichzelf gewerkt. Het bedrag op zijn rekening is zo hoog, dat 'schandalig' het nog niet sterk genoeg uitdrukt. Wie hier ook maar een traan om dit shownieuws van onbelang laat moet zich schamen.
  FOK!fotograaf donderdag 6 oktober 2011 @ 18:34:02 #272
13368 NiGeLaToR
pi_102779431
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:33 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ja dat bedoelde ik dus. Het was toch sinds enkele maanden bekend dat hij kanker had???
Sinds 2004.
pi_102779450
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:33 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Wat een nieuws toch mensen. Deze man heeft zijn hele leven voor zichzelf en ook alleen voor zichzelf gewerkt. Het bedrag op zijn rekening is zo hoog, dat 'schandalig' het nog niet sterk genoeg uitdrukt. Wie hier ook maar een traan om dit shownieuws van onbelang laat moet zich schamen.
En sinds wanneer is het erg om succes te hebben? :')
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:35:08 #274
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_102779464
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:34 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Sinds nooit.
  FOK!fotograaf donderdag 6 oktober 2011 @ 18:36:20 #275
13368 NiGeLaToR
pi_102779504
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:35 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Sinds nooit.
I feel ya bro - was jij maar zo slim.
pi_102779508
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:34 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Hangt er vanaf HOE je dat succes hebt bereikt, niet waar ? Apple was nu niet bepaald het meest mensvriendelijke bedrijf op aarde.
pi_102779526
quote:
3s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:36 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Hangt er vanaf HOE je dat succes hebt bereikt, niet waar ? Apple was nu niet bepaald het meest mensvriendelijke bedrijf op aarde.
Hoezo niet? Welk bedrijf is dat wel...
pi_102779589
Ik ben echt geen Apple fanboy, ik heb ook helemaal niks van Apple.

Maar het altijd uitkotsen van mensen omdat ze meer of veel meer succes hebben dan zichzelf is onzin. En soms gaat je eigen succes ten koste van anderen.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  FOK!fotograaf donderdag 6 oktober 2011 @ 18:39:11 #279
13368 NiGeLaToR
pi_102779600
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:37 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

De onderdelen van al die andere apparaatjes rollen uit dezelfde fabriek, maargoed, daar is nu geen topic van om in te trollen :)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:39:43 #280
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_102779610
quote:

[..]

Dit gaat niet over welk ander bedrijf.
pi_102779622
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:39 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Dit gaat niet over welk ander bedrijf.
Oh oké
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:40:15 #282
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_102779635
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:38 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ben echt geen Apple fanboy, ik heb ook helemaal niks van Apple.

Maar het altijd uitkotsen van mensen omdat ze meer of veel meer succes hebben dan zichzelf is onzin. En soms gaat je eigen succes ten koste van anderen.
Daarom, blij dat ie de pijp uit is. Ruimte en tijd voor iemand anders.

Of bedoel je dat niet?
pi_102779658
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Of bedoel je dat niet?
Wat bedoel jij nou eigenlijk?
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_102779667
quote:

[..]

Hoezo niet?
Op vele fronten. Van ernstige zaken zoals uitbuiting neigend naar slavernij, inclusief kindslaven en het dumpen van giftig en chemisch afval in arme wijken tot kinderlijke machtsspelletjes rondom de iWinkels en patenten.

quote:
Welk bedrijf is dat wel...
"Hunnie doen het ook"is geen reden iemand heilig te verklaren.
pi_102779699
Was dat die man die een telefoon had uitgevonden die stiekem de gangen van de gebruiker vastlegde en die functies daarop liet censureren?

Nou, nou wat een treurnis.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_102779939
Jammer dat mensen Steve associëren met alle Apple producten. Je kan beter de beste man zien vanwege dat hij op wat voor manier dan ook de wereld op een positieve manier verandert heeft. DAARBIJ ook dat de beste man veel mensen inspireerd heeft om te doen wat ze willen en zo hun eigen succes kunnen creëren.

Het verbaasd me dan ook dat mensen "blij" zijn dat hij overleden is. Ik vind persoonlijk dat je niet blij mag zijn met een man die toch veel heeft gedaan voor ons.

Het is altijd jammer dat er nadelen zitten aan een uitvinding, dat is met bijna alles zo en met haast elke grote corporatie.

Nogmaals:

Schaam je, schaam je diep.

I rest my case
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:52:38 #287
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_102780000
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Was dat die man die een telefoon had uitgevonden die stiekem de gangen van de gebruiker vastlegde en die functies daarop liet censureren?

Als jij doodgaat is er verder niemand die zich afvraagt wat jij hebt bijgedragen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:54:52 #288
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_102780060
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:50 schreef AllHats het volgende:
Jammer dat mensen Steve associëren met alle Apple producten. Je kan beter de beste man zien vanwege dat hij op wat voor manier dan ook de wereld op een positieve manier verandert heeft. DAARBIJ ook dat de beste man veel mensen inspireerd heeft om te doen wat ze willen en zo hun eigen succes kunnen creëren.

Het verbaasd me dan ook dat mensen "blij" zijn dat hij overleden is. Ik vind persoonlijk dat je niet blij mag zijn met een man die toch veel heeft gedaan voor ons.

Het is altijd jammer dat er nadelen zitten aan een uitvinding, dat is met bijna alles zo en met haast elke grote corporatie.

Nogmaals:

I rest my case
Niet je adoratie van je eigen persoonlijke rolmodel aan mij opdringen. Ik heb geen van ome Steve's producten en heb niks aan hem te danken.
pi_102780089
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:54 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Niet je adoratie van je eigen persoonlijke rolmodel aan mij opdringen. Ik heb geen van ome Steve's producten en heb niks aan hem te danken.
Ik heb ook niks van zijn producten. Kijk het filmpje nou maar, als je daar niet van geïnspireerd raakt dan ben je een diep triest persoon, als je dat al niet bent tenminste.
  FOK!fotograaf donderdag 6 oktober 2011 @ 18:56:05 #290
13368 NiGeLaToR
pi_102780095
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:54 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

En wel leven daarom allemaal met je mee. Het is nog niet te laat, je kunt beginnen met het filmpje. Maar, wellicht is je pc uitzetten en gewoon lekker uit het raam gaan staren wel de beste optie voor je :)
pi_102780311
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:50 schreef AllHats het volgende:

Nogmaals:

I rest my case
Wel een mooie speech :)
pi_102780621
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:42 schreef Weltschmerz het volgende:

Ach hebben we onze gefrustreerde josti weer . Wil het niet zo goed met je apen opvang studie :')
pi_102780718
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als jij doodgaat is er verder niemand die zich afvraagt wat jij hebt bijgedragen.
Dat klopt, het overlijden van iemand is namelijk zelden een gelegenheid om je dingen af te vragen die je al weet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_102780914
Waarom zie ik niet in wat die man zo bijzonder maakt? Oke, hij heeft goed inzicht gehad en een flinke prestatie neer gezet, maar man man wat een overtrokken gedoe. Isad, Itears...... alsjeblieft zeg! :') _O-
pi_102781299
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:17 schreef Mercer het volgende:
Waarom zie ik niet in wat die man zo bijzonder maakt? Oke, hij heeft goed inzicht gehad en een flinke prestatie neer gezet, maar man man wat een overtrokken gedoe. Isad, Itears...... alsjeblieft zeg! :') _O-
Wat die man zo bijzonder maakt is dat je nu kan Fokken. :)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:36:41 #296
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_102781823
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Of bedoel je dat niet?
Inderdaad.... en dat heeft hij zelf ook beaamt in 'zijn speech', opgeruimd staat netjes.... what's next.... who is .... next Steve Jobs :Y)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_102781879
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:25 schreef AllHats het volgende:
[..]
Ehmm ik weet niet hoe het met jou zit, maar het enige Apple product wat ik hier in huis heb is een gare Ipod shuffle. Dus dat mag je me dan even uitleggen als je zo vriendelijk wil zijn.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:38:53 #298
141482 Q.
JurassiQ
pi_102781934
quote:
11s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:37 schreef Mercer het volgende:

[..]

Ehmm ik weet niet hoe het met jou zit, maar het enige Apple product wat ik hier in huis heb is een gare Ipod shuffle. Dus dat mag je me dan even uitleggen als je zo vriendelijk wil zijn.
Het World Wide Web is bedacht op een NeXT machine. En die zijn bedacht door Steve Jobs.
For great justice!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:39:30 #299
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_102781964
quote:

[..]

Daar heeft meneer Jobs helemaal niks mee te maken gehad. Jobs heeft de computer niet uitgevonden, niet de geheugenchip uitgevonden, de microprocessor niet uitgevonden, het besturingssysteem niet uitgevonden, het internet niet uitgevonden, het concept software niet uitgevonden, het grafische display niet uitgevonden.... zeg... weet iemand eigenlijk wel of Steve Jobs ooit iets heeft uitgevonden? Want ik kan me eigenlijk niets herinneren wat hij heeft uitgevonden? Kom op Apple fans en Steve Jobs discipelen.... wat heeft de man nu eigenlijk zelf bedacht?
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_102782248
quote:

[..]

|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')