abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102779508
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:34 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

En sinds wanneer is het erg om succes te hebben? :')
Hangt er vanaf HOE je dat succes hebt bereikt, niet waar ? Apple was nu niet bepaald het meest mensvriendelijke bedrijf op aarde.
pi_102779526
quote:
3s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:36 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Hangt er vanaf HOE je dat succes hebt bereikt, niet waar ? Apple was nu niet bepaald het meest mensvriendelijke bedrijf op aarde.
Hoezo niet? Welk bedrijf is dat wel...
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_102779589
Ik ben echt geen Apple fanboy, ik heb ook helemaal niks van Apple.

Maar het altijd uitkotsen van mensen omdat ze meer of veel meer succes hebben dan zichzelf is onzin. En soms gaat je eigen succes ten koste van anderen.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  FOK!fotograaf donderdag 6 oktober 2011 @ 18:39:11 #279
13368 NiGeLaToR
pi_102779600
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:37 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

De onderdelen van al die andere apparaatjes rollen uit dezelfde fabriek, maargoed, daar is nu geen topic van om in te trollen :)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:39:43 #280
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_102779610
quote:

[..]

Dit gaat niet over welk ander bedrijf.
pi_102779622
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:39 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Dit gaat niet over welk ander bedrijf.
Oh oké
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:40:15 #282
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_102779635
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:38 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ben echt geen Apple fanboy, ik heb ook helemaal niks van Apple.

Maar het altijd uitkotsen van mensen omdat ze meer of veel meer succes hebben dan zichzelf is onzin. En soms gaat je eigen succes ten koste van anderen.
Daarom, blij dat ie de pijp uit is. Ruimte en tijd voor iemand anders.

Of bedoel je dat niet?
pi_102779658
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Of bedoel je dat niet?
Wat bedoel jij nou eigenlijk?
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_102779667
quote:

[..]

Hoezo niet?
Op vele fronten. Van ernstige zaken zoals uitbuiting neigend naar slavernij, inclusief kindslaven en het dumpen van giftig en chemisch afval in arme wijken tot kinderlijke machtsspelletjes rondom de iWinkels en patenten.

quote:
Welk bedrijf is dat wel...
"Hunnie doen het ook"is geen reden iemand heilig te verklaren.
pi_102779699
Was dat die man die een telefoon had uitgevonden die stiekem de gangen van de gebruiker vastlegde en die functies daarop liet censureren?

Nou, nou wat een treurnis.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_102779939
Jammer dat mensen Steve associëren met alle Apple producten. Je kan beter de beste man zien vanwege dat hij op wat voor manier dan ook de wereld op een positieve manier verandert heeft. DAARBIJ ook dat de beste man veel mensen inspireerd heeft om te doen wat ze willen en zo hun eigen succes kunnen creëren.

Het verbaasd me dan ook dat mensen "blij" zijn dat hij overleden is. Ik vind persoonlijk dat je niet blij mag zijn met een man die toch veel heeft gedaan voor ons.

Het is altijd jammer dat er nadelen zitten aan een uitvinding, dat is met bijna alles zo en met haast elke grote corporatie.

Nogmaals:

Schaam je, schaam je diep.

I rest my case
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:52:38 #287
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_102780000
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Was dat die man die een telefoon had uitgevonden die stiekem de gangen van de gebruiker vastlegde en die functies daarop liet censureren?

Als jij doodgaat is er verder niemand die zich afvraagt wat jij hebt bijgedragen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:54:52 #288
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_102780060
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:50 schreef AllHats het volgende:
Jammer dat mensen Steve associëren met alle Apple producten. Je kan beter de beste man zien vanwege dat hij op wat voor manier dan ook de wereld op een positieve manier verandert heeft. DAARBIJ ook dat de beste man veel mensen inspireerd heeft om te doen wat ze willen en zo hun eigen succes kunnen creëren.

Het verbaasd me dan ook dat mensen "blij" zijn dat hij overleden is. Ik vind persoonlijk dat je niet blij mag zijn met een man die toch veel heeft gedaan voor ons.

Het is altijd jammer dat er nadelen zitten aan een uitvinding, dat is met bijna alles zo en met haast elke grote corporatie.

Nogmaals:

I rest my case
Niet je adoratie van je eigen persoonlijke rolmodel aan mij opdringen. Ik heb geen van ome Steve's producten en heb niks aan hem te danken.
pi_102780089
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:54 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Niet je adoratie van je eigen persoonlijke rolmodel aan mij opdringen. Ik heb geen van ome Steve's producten en heb niks aan hem te danken.
Ik heb ook niks van zijn producten. Kijk het filmpje nou maar, als je daar niet van geïnspireerd raakt dan ben je een diep triest persoon, als je dat al niet bent tenminste.
  FOK!fotograaf donderdag 6 oktober 2011 @ 18:56:05 #290
13368 NiGeLaToR
pi_102780095
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:54 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

En wel leven daarom allemaal met je mee. Het is nog niet te laat, je kunt beginnen met het filmpje. Maar, wellicht is je pc uitzetten en gewoon lekker uit het raam gaan staren wel de beste optie voor je :)
pi_102780311
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:50 schreef AllHats het volgende:

Nogmaals:

I rest my case
Wel een mooie speech :)
pi_102780621
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:42 schreef Weltschmerz het volgende:

Ach hebben we onze gefrustreerde josti weer . Wil het niet zo goed met je apen opvang studie :')
pi_102780718
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als jij doodgaat is er verder niemand die zich afvraagt wat jij hebt bijgedragen.
Dat klopt, het overlijden van iemand is namelijk zelden een gelegenheid om je dingen af te vragen die je al weet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_102780914
Waarom zie ik niet in wat die man zo bijzonder maakt? Oke, hij heeft goed inzicht gehad en een flinke prestatie neer gezet, maar man man wat een overtrokken gedoe. Isad, Itears...... alsjeblieft zeg! :') _O-
pi_102781299
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:17 schreef Mercer het volgende:
Waarom zie ik niet in wat die man zo bijzonder maakt? Oke, hij heeft goed inzicht gehad en een flinke prestatie neer gezet, maar man man wat een overtrokken gedoe. Isad, Itears...... alsjeblieft zeg! :') _O-
Wat die man zo bijzonder maakt is dat je nu kan Fokken. :)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:36:41 #296
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_102781823
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Of bedoel je dat niet?
Inderdaad.... en dat heeft hij zelf ook beaamt in 'zijn speech', opgeruimd staat netjes.... what's next.... who is .... next Steve Jobs :Y)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_102781879
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:25 schreef AllHats het volgende:
[..]
Ehmm ik weet niet hoe het met jou zit, maar het enige Apple product wat ik hier in huis heb is een gare Ipod shuffle. Dus dat mag je me dan even uitleggen als je zo vriendelijk wil zijn.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:38:53 #298
141482 Q.
JurassiQ
pi_102781934
quote:
11s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:37 schreef Mercer het volgende:

[..]

Ehmm ik weet niet hoe het met jou zit, maar het enige Apple product wat ik hier in huis heb is een gare Ipod shuffle. Dus dat mag je me dan even uitleggen als je zo vriendelijk wil zijn.
Het World Wide Web is bedacht op een NeXT machine. En die zijn bedacht door Steve Jobs.
For great justice!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:39:30 #299
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_102781964
quote:

[..]

Daar heeft meneer Jobs helemaal niks mee te maken gehad. Jobs heeft de computer niet uitgevonden, niet de geheugenchip uitgevonden, de microprocessor niet uitgevonden, het besturingssysteem niet uitgevonden, het internet niet uitgevonden, het concept software niet uitgevonden, het grafische display niet uitgevonden.... zeg... weet iemand eigenlijk wel of Steve Jobs ooit iets heeft uitgevonden? Want ik kan me eigenlijk niets herinneren wat hij heeft uitgevonden? Kom op Apple fans en Steve Jobs discipelen.... wat heeft de man nu eigenlijk zelf bedacht?
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_102782248
quote:

[..]

|:(
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')