Na een beetje zoek kom ik er achter dat het volgens mij $75 kost in de eerste zes maanden en $25 in de maanden er na. Ik zou het wel doen; een iPhone 4 unlock je niet zomaar bij de lokale Turk. En als het je wel al lukt dan moet je oppassen met elke update omdat de kans dan groot is dat je je unlock (permanent) kwijt raakt. Zelfs voor $75 zou ik het in the blink of an eye doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
www.vodafone.com.au/unlock
Probeer dat eens. Ik weet niet of het werkt met de iPhone.
Spreek voor jezelf. Een veel betere camera, 2-3x de snelheid en grafische prestaties, en 64GB. Reden genoeg voor een upgrade, want het is gewoon weer het beste toestel op de markt. En zolang Android nog steeds niet met MP3's kan wat iOS kan, blijft dat ook wel zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:00 schreef Nevermind.. het volgende:
De overstap van een iPhone 4 naar een 4s is het gewoon niet waard
Weet je 100% zeker dat hij van Vodafone Australia komt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:15 schreef Doublepain het volgende:
Waar staat dat? $75??
Maar Vodafone geeft aan dat mijn IMEI niet goed is. Dus zal morgen eens even vragen bij Vodafone store. Ik denk 80% kans dat ze me niet gaan helpen.
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet je 100% zeker dat hij van Vodafone Australia komt?
http://community.vodafone(...)und/td-p/7791/page/3quote:
Gewoon Skype oid gebruiken, dan kost het geen drol. Voor de iPhone heb je ook Scydo waar standaard ¤2,50 bij zat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:22 schreef Doublepain het volgende:
Thanks voor de hulp, zal morgen eens vragen of gewoon bellen naar Australië. Kost me wat geld. Maarja, toch zonde voor zo'n mooie telefoon.
En als je een iPhone 4 hebt, heb je er dan ook 700 euro voor over als je reëel bent?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Een veel betere camera, 2-3x de snelheid en grafische prestaties, en 64GB. Reden genoeg voor een upgrade, want het is gewoon weer het beste toestel op de markt. En zolang Android nog steeds niet met MP3's kan wat iOS kan, blijft dat ook wel zo.
Nee. Maar ik hoef ook geen iPhone 4 en een iPhone 4S. En ik vind de upgrade wel 200-250 euro waard, ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:28 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
En als je een iPhone 4 hebt, heb je er dan ook 700 euro voor over als je reëel bent?
Ik geloof het pas als Engadget het zegt, niet als jij het zegt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Een veel betere camera, 2-3x de snelheid en grafische prestaties, en 64GB. Reden genoeg voor een upgrade, want het is gewoon weer het beste toestel op de markt. En zolang Android nog steeds niet met MP3's kan wat iOS kan, blijft dat ook wel zo.
Want?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Niet veel, denk ik. Hij heeft er natuurlijk al een hele tijd naar toe gewerkt. Naar zijn terugtreden, bedoel ik dan. Dat hij zo snel zou komen te overlijden, had niemand toch echt gedacht.
Na de foto's van afgelopen zomer en z'n aftreden wel gedacht. Ook z'n biografie die volgende maand al te koop is was een teken, maar desondanks had ik gehoopt dat Steve nog wat langer onder ons zou blijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Niet veel, denk ik. Hij heeft er natuurlijk al een hele tijd naar toe gewerkt. Naar zijn terugtreden, bedoel ik dan. Dat hij zo snel zou komen te overlijden, had niemand toch echt gedacht.
dat hij met pancreaskanker zo lang geleefd heeft is best een wonderquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want?
Bij sommige mensen zit er tussen diagnose en overlijden slechts enkele weken.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat nou 'nou dan'? Ik zeg dat het de upgrade waard is, niet dat ik er een tweede iPhone bij wil hebben. Misschien moet je voortaan de rest van de zin ook laten staan.quote:
IT'S A CONSPIRACEH!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:05 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat die al een paar dagen geleden dood was, maar dat ze gewacht hebben met het uitbrengen van de nieuws na de keynote.
Hij is gestorven door de gigantische fail die de keynote wasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:05 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat die al een paar dagen geleden dood was, maar dat ze gewacht hebben met het uitbrengen van de nieuws na de keynote.
Ja hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:05 schreef xminator het volgende:
Dat komt omdat hij geen pancreascarcinoom had, maar een neuroendocrine tumor. Dat heeft een hele andere prognose.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat hij met pancreaskanker zo lang geleefd heeft is best een wonder
aha, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:13 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij geen pancreascarcinoom had, maar een neuroendocrine tumor. Dat heeft een hele andere prognose.
Nee, die hebben Apple eerder naar de klote zien gaan toen Steve weg ging.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:20 schreef zomer86 het volgende:
Al die mensen denken dat Apple nu kapot gaat, die denken zeker dat Steve Jobs zelf die dingen nog in elkaar zit.
Times change..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, die hebben Apple eerder naar de klote zien gaan toen Steve weg ging.
Dat moet blijken. De negatieve hebben al een keer gelijk gekregen.quote:
Apple van nu is natuurlijk niet de Apple van toen. Apple domineert nu bepaalde markten en niet zo zuinig ook...om maar eens een verschil te noemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, die hebben Apple eerder naar de klote zien gaan toen Steve weg ging.
Inderdaad, en wat denk je nou zelf dat ik niet kan zeggen wat er in de nieuwe iPhone moet komen, of wat voor hardware er in de nieuwe iMac moet komen. We moeten ook niet alles overdrijven, Apple zal intern ook een geweldig team hebben. En om nou het Apple van toen met nu te vergelijken, tja beetje onnodig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:28 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Apple van nu is natuurlijk niet de Apple van toen. Apple domineert nu bepaalde markten en niet zo zuinig ook...om maar eens een verschil te noemen.
Toen domineerde ze de hele grafische markt. Zonder Steve was dat snel weg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:28 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Apple van nu is natuurlijk niet de Apple van toen. Apple domineert nu bepaalde markten en niet zo zuinig ook...om maar eens een verschil te noemen.
Je zegt het al zelf, innovatief zijn ze het afgelopen jaar niet geweest maar de verkopen zijn nog nooit zo hoog geweest.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen domineerde ze de hele grafische markt. Zonder Steve was dat snel weg.
Ik zeg niet dat het gaat gebeuren overigens. Maar vindhet ook nogal makkelijk roepen dat het niet gaat gebeuren. Ik verwacht zeker een (kleine) daling. Hoe lang en hoe structureel is voor iedereen afwachten en uiteraard of het gaat gebeuren.
Ik ben niet overtuigd van de huidige leiding. Misschien om door te zetten maar het gaat om innovatie. NIet alleen de 4s maar al ruim een jaar vind ik apple met weinig innovatie komen.
NIet met de iPad, niet met iOs5 niet met osx niet met de iphone.
Allemaal vrij makkelijke keuzes. Kwalitatief niet slecht maar zeker niet innovatief en dat hebben we wel eens anders gezien.
Korte termijn visie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:36 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Je zegt het al zelf, innovatief zijn ze het afgelopen jaar niet geweest maar de verkopen zijn nog nooit zo hoog geweest.
Daar moest ik ook weer aan denken. Kanker treft iedereen. Je kan wel een behandeling kopen en de beste medische zorgen om je heen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:41 schreef zomer86 het volgende:
Maar zo zie je maar weer dat alle geld in de wereld je nog geen gezondheid kan kopen.
Het enige waar geld het verschil in maakt is de duur en kwaliteit van je leven als je zoiets krijgt. Als je arm bent en in een ontwikkelingsland leeft dan zal het allemaal nog vreselijker zijn kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:37 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Daar moest ik ook weer aan denken. Kanker treft iedereen. Je kan wel een behandeling kopen en de beste medische zorgen om je heen.
Kom op. Apple is groot geworden omdat ze vooruitstrevend waren in bepaalde markten en hierin op een gegeven moment domineerden. Dat was al zo voor de iPhone.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:28 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
MS heeft Apple financieel hoog gehouden hoor, niet Apple zelf. Pas met de eerste generatie iMacs en marktpentratie door de iPods kwamen ze weer uit het dal.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kom op. Apple is groot geworden omdat ze vooruitstrevend waren in bepaalde markten en hierin op een gegeven moment domineerden. Dat was al zo voor de iPhone.
Nee. Want de volgende iPhone gaat geen iPhone 5 heten, dus die daarna ook niet de iPhone 5S.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:35 schreef zomer86 het volgende:
Maar wat is innovatief? Je kan bijvoorbeeld naar de iPhone 4 kijken als een innovatief toestel, terwijl je ook kan zeggen dat het niks meer is dan een hardware upgrade. En zelfs als je goed kijkt naar de iPhone 4S zou je dit kunnen zeggen, de GPU van de A5 is 2x zo snel dan de SGS2 wat op de 2e plek staat, en een service als Siri hebben we ook nog niet gezien op een phone. Jullie verwachten elk jaar wonderen van Apple, maar de geschiedenis van de iPhone releases heeft al wel laten zien dat dit gewoon de manier is waarop Apple werkt. Want waarschijnlijk zitten we hier over 2 jaar weer, alleen klagen we dan dat de iPhone 5S geen redesign heeft gekregen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Want de volgende iPhone gaat geen iPhone 5 heten, dus die daarna ook niet de iPhone 5S.
Steve was al 10 maanden niet meer in functie als CEO, dus er verandert weinig voor Apple.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een nieuws las ik op de vroege ochtend. Ik vind het heel erg dat Steve dood is, maar dan vooral voor zijn familie en vrienden. Zij zullen een inspirerende man moeten missen, en zijn kinderen hun vader. Zo zie je maar, met alle roem/succes/geld/etc. etc. overwin je nog geen vreselijke ziekte als kanker.
Maar voor Apple breken er nu wel moeilijke tijden aan. Ze moeten de kwaliteit hooghouden zoals Steve deed. Streng maar altijd voor de kwaliteit. Als ze nu steken laten vallen dan kan het snel gebeurd zijn, hoe zuur dat ook is. Dat heeft het verleden wel bewezen. Echter ze staan wel heel sterk en hebben sterke mensen in dienst, ik hoop dat het zich doorzet dus.
Photoshop?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:04 schreef zomer86 het volgende:
Veel gayer moet het ook niet worden.
[ afbeelding ]
Ik vind iCloud en Siri anders best wel innovatief.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen domineerde ze de hele grafische markt. Zonder Steve was dat snel weg.
Ik zeg niet dat het gaat gebeuren overigens. Maar vindhet ook nogal makkelijk roepen dat het niet gaat gebeuren. Ik verwacht zeker een (kleine) daling. Hoe lang en hoe structureel is voor iedereen afwachten en uiteraard of het gaat gebeuren.
Ik ben niet overtuigd van de huidige leiding. Misschien om door te zetten maar het gaat om innovatie. NIet alleen de 4s maar al ruim een jaar vind ik apple met weinig innovatie komen.
NIet met de iPad, niet met iOs5 niet met osx niet met de iphone.
Allemaal vrij makkelijke keuzes. Kwalitatief niet slecht maar zeker niet innovatief en dat hebben we wel eens anders gezien.
Cloud is niet innovatief want dat is al langer beschikbaar in verschillende vormen voor PC's, laptops, etc Dat is gewoon meegan in de stroom die er al is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:25 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ik vind iCloud en Siri anders best wel innovatief.
iCloud vind ik wel innovatief want waar andere cloud systemen gewoon een "harde schijf in de cloud" zijn, is iCloud juist diep geïntegreerd in het systeem en de apps, waardoor je er als gebruiker niks van merkt. Dat vind ik wel tof.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cloud is niet innovatief want dat is al langer beschikbaar in verschillende vormen voor PC's, laptops, etc Dat is gewoon meegan in de stroom die er al is.
Voice control is al oud maar nooit aangeslagen. Misschien weten ze het te perfectioneren maar erg innovatief noem ik het ook weer niet.
Grote kans dat Android deze innovatie jat inderdaad, dat hebben ze zo'n beetje met het hele OS van ze gedaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:37 schreef DeMessias het volgende:
Siri is toch puur softwarematig? Dat kan met andere woorden dus zo voor Android uitkomen en dan is het voordeel er niet meer.
Ja, zo kan je elke softwarematige innovatie wel afdoen hequote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:37 schreef DeMessias het volgende:
Siri is toch puur softwarematig? Dat kan met andere woorden dus zo voor Android uitkomen en dan is het voordeel er niet meer.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Grote kans dat Android deze innovatie jat inderdaad, dat hebben ze zo'n beetje met het hele OS van ze gedaan.
Klopt. Maar Android heeft na drie jaar nog steeds niet de functionaliteit die de iPod-functie al sinds de eerste iPhone biedt. Dus het valt nog te bezien of het niet weer een slap aftreksel wordt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:37 schreef DeMessias het volgende:
Voordat dit allemaal gebeurde was Apple al eens heel groot en winstgevend, in dit tijd werd Jobs ontslagen. Jaren later ging het steeds slechter met Apple, Apple kocht Next voor het OS en daarmee kwam Jobs terug. Jobs werd CEO en bracht nieuw leven in Apple.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
MS heeft Apple financieel hoog gehouden hoor, niet Apple zelf. Pas met de eerste generatie iMacs en marktpentratie door de iPods kwamen ze weer uit het dal.
Dat zou best wel eens kunnen ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik las maanden geleden al dat er geen nieuwe iPhone zou komen, maar een geupgrade versie van de huidige. Vervolgens liep iedereen elkaar gek te maken over hoe geweldig de iPhone 5 wel niet zou worden. De fantasieën komen niet uit en nu is men boos op Apple?
wel als je Apple bent, blijkbaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
Je kan niet een model op de markt brengen wat 'normale' specs heeft.
En dan zeeeer zeker niet in dezelfde behuizing
Zeker niet als je 1 telefoon per jaar maakt.
Dat is wel een feit denk ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja dat is dus het punt, elk ander fabrikant was hard uitgelachen.
'normale' specsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
Je kan niet een model op de markt brengen wat 'normale' specs heeft.
En dan zeeeer zeker niet in dezelfde behuizing
Zeker niet als je 1 telefoon per jaar maakt.
Oh? HTC en Samsung hebben met dezelfde specs "echte bazentoestellen", waarover iedereen graag schreeuwt dat ze beter zijn dan de iPhone.quote:
Ging jij niet een Android-toestel halen? Flikker dan gewoon op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:20 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja maar die zijn al een half jaar uit, en dan breng je nu dit op de markt.
De 4s moet massaal geboycot worden.
Mischien dat ze dan is gaan nadenken
De GPU van de iPhone 4S is 2x zo snel als die van de Samsung Galaxy S2 dus waar heb je het over. Als de iPhone 4S in een nieuw jasje had gezeten dan was het gewoon weer de shit geweest, maar Apple hanteert gewoon het tick-tock systeem wat Intel ook doet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:27 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja wtf mn 3gs is ook snel.. Jeeej 2 software aanpassingen in een NIEUWE telefoon. Wat een prestatie.
Als deze hardware in een samsung jasje had gezeten hadden we em hard uitgelachen.
Nee. Dan was het alleen minder indrukwekkend, omdat Android een telefoon veel langzamer maakt dan iOS doet. Maar dan had je nog steeds het hoogste resolutie scherm en de beste camera die Samsung ooit in een smartphone heeft gestopt. Ik snap echt niet waar jij zo om loopt te janken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:27 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja wtf mn 3gs is ook snel.. Jeeej 2 software aanpassingen in een NIEUWE telefoon. Wat een prestatie.
Als deze hardware in een samsung jasje had gezeten hadden we em hard uitgelachen.
Naar verluid 2x meer RAM en een 2x snellere processor + vele malen sterkere GPU is echt wel een verbetering hoor. Verschil tussen 3G en 3GS merk je in het begin niet zo, maar een 3G is echt traag als stront door een trechter, terwijl de 3gs nog meekan met iOS4 en zelfs 5 (maar snelheid weet ik niet). De 4S is dan ook voorlopig een blijfertje netzoals de 3GS, die verkocht blijft worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:27 schreef mitchelll0181 het volgende:
nee. Maar jij hebt al aangegeven niet na te kunnen denken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:31 schreef mitchelll0181 het volgende:
Blablabla pcies hetzelfde als wat de 4 nu is.
Als ik een toestel heb waarmee ik tevreden ben, en die het beste doet wat ik wil van alle toestellen op de markt, laat ik me naaien? Rare logica heb jij.quote:Laat jij je maar naaien door apple
Ik verdedig Apple niet, ik wijs je erop dat het je eigen schuld is dat je teleurgesteld bent, en dat je irrationeel bent.quote:en verdedig ze ff![]()
Faalhaas
Als ik spelletjws had willen spelen kocht ik wel een psp.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:31 schreef zomer86 het volgende:
[..]
De GPU van de iPhone 4S is 2x zo snel als die van de Samsung Galaxy S2 dus waar heb je het over. Als de iPhone 4S in een nieuw jasje had gezeten dan was het gewoon weer de shit geweest, maar Apple hanteert gewoon het tick-tock systeem wat Intel ook doet.
Design is not what it looks like, design is how it works. - Steve Jobsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Als ik spelletjws had willen spelen kocht ik wel een psp.
Ja kan niet iets uitbrengen waarvan het design hetzelfde is .. Niet in mijn ogen ..
Autofabrikanten doen al tientallen jaren niks andersquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
wel als je Apple bent, blijkbaar.
Dan koop je het toch niet? Is toch een keuze?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja kan niet iets uitbrengen waarvan het design hetzelfde is .. Niet in mijn ogen ..
Android vult absoluut een gat in de markt, de gat voor goedkopere mobiele telefoons. Dat wil niet zeggen dat het minder goed is, het is anders. Maar het leuke is ook weer dat het eigenlijk gewoon meer van hetzelfde is. Bijvoorbeeld de Market, dat is gewoon de App Store. Je bent er net zo toe veroordeeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:33 schreef zomer86 het volgende:
Wanneer gaan mensen is begrijpen dat Android nooit het gat gaat dichten, het is simpelweg gewoon makkelijker om een OS voor 1 toestel te maken dan voor die 80.000 modellen die Samsung en HTC elke dag uitpoepen.
Dan moet je ook niet zeiken over de hardware, typisch weer zo'n Android-boy. Die kletsen altijd hoe ze het zelf het best uit komt, waarom moeten die mensen ook altijd hun mening geven in iPhone topics.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Omdat je shift ingedrukt moet houden, niet alt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:04 schreef bobbernaut het volgende:
kan iemand mij helpen jailbreaken met een kapotte home button? ik heb deze tutorial gevolgd:
http://www.iphoneworld.ca(...)-buttons-are-broken/
owh t gaat btw over een ipod touch 2g met 4.2.1.
ik snap wel hoe het moet volgens die tut, maar als ik ALT indruk en ik druk op herstellen, kan ik geen .ipsw zoeken/selecteren.... kan iemand mij helpen?
Het is natuurlijk niet iets wat je helemaal kunt kopiëren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:40 schreef elcastel het volgende:
Ik gok dat hij er nu wel lang genoeg heeft rondgelopen om te begrijpen hoe zijn visie ongeveer is. Verder zal het me niks verbazen als Apple de eventuele iPhone 5 in de kast laat liggen totdat al die licenties op orde zijn. Tot die tijd hebben ze genoeg vernieuwing met iOS5 en de nieuwe functies.
ja ben ik ook achterquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat je shift ingedrukt moet houden, niet alt.
Dat noemen ze afgunst. Meestal aanwezig bij mensen met net te weinig geld en net te veel leningen (zie de diverse programma's op TV).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:06 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeiken over de hardware, typisch weer zo'n Android-boy. Die kletsen altijd hoe ze het zelf het best uit komt, waarom moeten die mensen ook altijd hun mening geven in iPhone topics.
En staat je hosts file wel normaal? Dus zonder de regel met *iets*.apple.comquote:
zucht het is nu weer anders xD ik ga nu iets proberen met redsnow...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:58 schreef gohan16 het volgende:
[..]
En staat je hosts file wel normaal? Dus zonder de regel met *iets*.apple.com
Greenpois0n is volgens mij ook niet geschikt voor de laatste firmware versies, al kan ik het mis hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
zucht het is nu weer anders xD ik ga nu iets proberen met redsnow...
Gelukkig stelt jouw mening weinig voorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
True. Het is een upgrade. Maar een trieste .. Fuck it .. Hoop dat die 5 snel uitkomt.. Met een cutting edge design!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gelukkig stelt jouw mening weinig voorEen smartphone is een functioneel product. Functioneert het beter, dan is het een upgrade.
Cijfers telden ook voor Jobs hoor. Ik denk dat zelfs de aandeelhouder wel begrijpt waar hij in investeert, Apple zonder identiteit heet Samsung of HTC, dus als je puur voor cijfers gaat trek je alleen maar concurrenten aan. Juist door je identiteit te bewaken kun je de hoofdprijs blijven vragen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:14 schreef psychosomatic het volgende:
Het is natuurlijk niet iets wat je helemaal kunt kopiëren.
Verder merk ik dat sommige mensen succes soms afmeten aan de verkoopcijfers en dan weer aan kwaliteit/innovatie/originaliteit, het is maar net wat ze beter uitkomt. Dat zal ook nu weer gebeuren.
Jezus christus, waar maak jij je toch druk om..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Of negeer dat jong gewoon.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:01 schreef Cardizzle14 het volgende:
Koop dan gewoon een android, binnenkort weer een keynote, kun je weer weddenschapjes afsluiten!
Eindelijk eens iemand gevonden om aan m'n blokkeerlijst toe te voegen. Bij dezen dusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dat er na een jaar ontwerpen een spraakgestuurde psp uitkomt..
Epic failure
Het spreekt alle punten aan waarop de iPhone 4 achter liep op de concurrentie. Prima upgrade dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
True. Het is een upgrade. Maar een trieste
Er komt geen iPhone 5. Ik zou er wel een weddenschap om willen maken, maar jij houdt je er toch niet aan. Ga nu maar een Android-toestel uitzoeken en houd op met janken.quote:.. Fuck it .. Hoop dat die 5 snel uitkomt.. Met een cutting edge design!
dat het beste doen. En mitchelll0181, misschien is het handig om niet een iPhone af te gaan zeiken in een iPhone-topic. Dat is gewoon een varkenslapje bij een moskee naar binnen gooien.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:24 schreef Bart het volgende:
Kunnen we weer normaal en ontopic reageren?
Is geen Beta maar een GMquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:36 schreef Godtje het volgende:
MIsschien moet je met al je problemen met je Beta/Dev release ook bij de beta/dev forums zijn.
Het is zoals je zegt een upgrade van dingen waarmee Apple achter liep, ze hebben nu de iPhone 4 weer op de normale gemiddelde specificaties gebracht terwijl ze normaal met echt nieuwe dingen komen, dat is nu alleen Siri (en dan alleen in het Engels, Duits en Frans)...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het spreekt alle punten aan waarop de iPhone 4 achter liep op de concurrentie. Prima upgrade dus.
Een watermerk van apple? Ik zie het al sinds ios 4.3.3, raar dat jij het nu pas merkt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu heb ik toch iets raars ontdekt. In al mijn foto's en filmpjes die ik gemaakt hebt nadat ik iOS 5 erop heb gezet staat heel klein en heel doorzichtig (als een soort watermerk) een Apple logo. Ik tijdens het maken van een filmpje of foto is hij heel licht zichtbaar in beeld. Het opvallende is dat hij niet stijf op 1 plek blijft staan maar dat hij meebeweegt met als ik mijn telefoon beweeg.
WTF is dat?
Draai nog steeds op 4.3.3 ivm Jailbreak, maar zie het ook niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef fruitt70 het volgende:
[..]
Een watermerk van apple? Ik zie het al sinds ios 4.3.3, raar dat jij het nu pas merkt.
Ik zie het op geen enkele andere foto die ik voorheen heb gemaakt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef fruitt70 het volgende:
[..]
Een watermerk van apple? Ik zie het al sinds ios 4.3.3, raar dat jij het nu pas merkt.
Huhhhh, laat eens zien wat je bedoelt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu heb ik toch iets raars ontdekt. In al mijn foto's en filmpjes die ik gemaakt hebt nadat ik iOS 5 erop heb gezet staat heel klein en heel doorzichtig (als een soort watermerk) een Apple logo. Ik tijdens het maken van een filmpje of foto is hij heel licht zichtbaar in beeld. Het opvallende is dat hij niet stijf op 1 plek blijft staan maar dat hij meebeweegt met als ik mijn telefoon beweeg.
WTF is dat?
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huhhhh, laat eens zien wat je bedoelt.
Nee. Probeer mij geen woorden in de mond te leggen, puur omdat jij het niet snapt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het is zoals je zegt een upgrade van dingen waarmee Apple achter liep, ze hebben nu de iPhone 4 weer op de normale gemiddelde specificaties gebracht terwijl ze normaal met echt nieuwe dingen komen, dat is nu alleen Siri (en dan alleen in het Engels, Duits en Frans)...
Ik denk het nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo, ik heb ook een iPhone 4S besteld bij de Phonehouse. Ik was de vijfde in de rij, ben dus benieuwd of mijn keuze er de 25 ste bijzit
We zullen zienquote:
Ik weet het eigenlijk wel zeker.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We zullen zienhet is ook niet het einde van de wereld als het niet zo is
Oh godquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk wel zeker.
Hij komt namelijk pas 28 oktober
moest je daar 25 euro reserveringskosten voor betalen om bij de eersten te zitten?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo, ik heb ook een iPhone 4S besteld bij de Phonehouse. Ik was de vijfde in de rij, ben dus benieuwd of mijn keuze er de 25 ste bijzit
Yep. Ik betaal nu ¤ 25,-, en mag straks als de iPhone er is voor ¤ 50,- aan accessoires uitzoeken. Aangezien ik dat toch al wilde, lijkt me het wel aardigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
moest je daar 25 euro reserveringskosten voor betalen om bij de eersten te zitten?
50 euro aan gare accessoiresquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Yep. Ik betaal nu ¤ 25,-, en mag straks als de iPhone er is voor ¤ 50,- aan accessoires uitzoeken. Aangezien ik dat toch al wilde, lijkt me het wel aardig
Dan kan je pronken met het feit dat je een iphone 4s wel 2 weken eerder hebtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef zomer86 het volgende:
Ik ga denk ik vrijdag even naar Oberhausen toe kijken of ze er daar nog 1tje hebben, half NL zal er wel weer staan.
Gewoon even een dagje eruit, best leuk dat Oberhausen en ver rijden is het ook niet. Ga er ook niet vroeg heen, en dat die turken familie van jou zo in elkaar zit daar kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan kan je pronken met het feit dat je een iphone 4s wel 2 weken eerder hebt
Zolang ik het een goede deal vind, is het goed, toch? Het gaat er mij ook om dat ik m gewoon een beetje bijtijds heb. Niet net als de vorige keer dat ik wilde verlengen met een iPhone, toen heb ik maanden moeten wachten.quote:
Ik vond het toentertijd ook echt een vreemd verhaal. Maar T-mobile, de applestore, de de verschillende Phonehouse winkels hier in de stad konden hem toen allemaal niet leveren. En dat was toen ie al een tijdje uit was, ook nog. Uiteindelijk via de Phonehouse toen gekocht. Maar dat was echt belachelijk. En niemand kon er wat over zeggen, zelfs de applestore niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:13 schreef psychosomatic het volgende:
@Guppyfriend: ik vraag me altijd af hoe het komt dat mensen zo lang moeten wachten op hun iPhone. Op m'n 3G en 4 heb ik niet langer dan 2 weken moeten wachten.
Ik moet toegeven dat ik wel een hele ochtend bezig ben geweest aangezien de pre-order destijd heel chaotisch verliep bij T-Mob toen hun systeem het begaf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vond het toentertijd ook echt een vreemd verhaal. Maar T-mobile, de applestore, de de verschillende Phonehouse winkels hier in de stad konden hem toen allemaal niet leveren. En dat was toen ie al een tijdje uit was, ook nog. Uiteindelijk via de Phonehouse toen gekocht. Maar dat was echt belachelijk. En niemand kon er wat over zeggen, zelfs de applestore niet.
Nou ja, om dat te voorkomen, dit maar eens proberen. Wie weer
Komt vast goed. Erger dan de vorige keer zal het niet wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:24 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik wel een hele ochtend bezig ben geweest aangezien de pre-order destijd heel chaotisch verliep bij T-Mob toen hun systeem het begaf.
Hopelijk heb je nu wat meer geluk.
En toeledokie KPN.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:35 schreef nelisb het volgende:
Als dit inderdaad KPN wordt is het niet best.
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:35 schreef nelisb het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, dat is wel enorm prijzigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:35 schreef nelisb het volgende:
[ afbeelding ]
Ja weet ik, maak er wel een dagje van met de vriendin maar ga niet om 8 uur al voor de deur staan dus grote kans dat ze dan al weg zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zolang ik het een goede deal vind, is het goed, toch? Het gaat er mij ook om dat ik m gewoon een beetje bijtijds heb. Niet net als de vorige keer dat ik wilde verlengen met een iPhone, toen heb ik maanden moeten wachten.
Maar heb jij niks beters te doen dan op iedereen een- reactie te plaatsen?
@zomer86, Oberhausen is leukals je een dagje wilt shoppen, zou je kunnen overwegen om naar Centr-O te gaan. Dat is een shopping mall naar Amerikaans concept. Ben je wel even zoet
Nadeel is dat KPN als enige een serieus netwerk heeft. T-Mobile en Vodafone netwerken zijn op zijn zachts gezegd om te janken. Zo heb ik bijvoorbeeld thuis alleen ontvangst met T-Mobile GSM (geen GPRS/3G) en met Vodafone helemaal niks.quote:
Zolang je zelf niets doet wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:35 schreef zomer86 het volgende:
Weet iemand trouwens het volgende; ik zit momenteel bij Hi en ik heb op dit moment nog een onbeperkte data limiet en dat is mij heel veel waard. Wanneer het contract niet wordt verlengd, loopt deze elke maand door, is dat dan ook nog op deze voorwaarden of niet?
Ok dan ga ik dat wel doen, dan maar geen nieuwe phone het bedrag dat je daarvoor krijgt is ook minimaal en je kan mooi elke kant op. Onbeperkte data is me veel waar vooral als je veel gebruik maakt van Grooveshark en veel loopt te browsen, dat is er met die limieten van hierboven zo doorheen.quote:
En hoe ziet het met bijvoorbeeld een 2 jarig abonnement wat je stilzwijgend verlegd? Gaat dat ook door onder dezelfde voorwaarden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:35 schreef zomer86 het volgende:
Weet iemand trouwens het volgende; ik zit momenteel bij Hi en ik heb op dit moment nog een onbeperkte data limiet en dat is mij heel veel waard. Wanneer het contract niet wordt verlengd, loopt deze elke maand door, is dat dan ook nog op deze voorwaarden of niet?
Hij loopt dan gewoon elke maand door, contracten worden niet automatisch verlengd. De provider heeft wel de keus om je contract op te zeggen, maar ze zullen je eerst wel lastig gaan vallen via een call center.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En hoe ziet het met bijvoorbeeld een 2 jarig abonnement wat je stilzwijgend verlegd? Gaat dat ook door onder dezelfde voorwaarden?
Dus je kunt ook je telefoon houden of een los toestel kopen. Maar dat is even afhankelijk van het rekensommetje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:32 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Hij loopt dan gewoon elke maand door, contracten worden niet automatisch verlengd. De provider heeft wel de keus om je contract op te zeggen, maar ze zullen je eerst wel lastig gaan vallen via een call center.
Sim-only abonnenten zijn ook niet zo goedkoop meer. Voor 200 belminuten met internet ben je ¤30,- kwijt. dat scheelt dus iets van ¤10 per maand, ¤120 op jaarbasis. Is dus niet of nauwelijks goedkoper te noemen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:55 schreef Blik het volgende:
kansloos, die prijzen van KPN. Dan kun je beter de telefoon los kopen (de iPhone 4 was 600 euro) en dan een sim-only abonnement kopen.
Niet waar!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sim-only abonnenten zijn ook niet zo goedkoop meer. Voor 200 belminuten met internet ben je ¤30,- kwijt. dat scheelt dus iets van ¤10 per maand, ¤120 op jaarbasis. Is dus niet of nauwelijks goedkoper te noemen.
Ja, en een één Mb/s downloadsnelheid. Da's bepaald niet veel, gewone iPhone-abonnementen doen 7,2 Mb/s.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:14 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Niet waar!
http://www.ben.nl/abonnementen/ben-regelmatig
12/pm voor 250min/sms +1gb data
Maar dan zit je gewoon weer bij T-Mobile. Ik zou het niet willen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:14 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Niet waar!
http://www.ben.nl/abonnementen/ben-regelmatig
12/pm voor 250min/sms +1gb data
Video misschien of zit dat al inbegrepen bij foto's? iOS is ook al ca. 660MB, Safari cache en ik denk dat all data die apps opslaan ook apart wordt gerekend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 06:06 schreef Guppyfriend het volgende:
iOS, telefoonnummers, sms'jes, (gesproken) notities, dat spul? Maar t moet vast meer zijn, gezien het formaat
In de officiële facebook-app: Vrienden - Pijltje rechtsboven - Contacten synchroniseren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:04 schreef Carmy het volgende:
Ik wil mijn contacten van FB synchen met mijn iPhone.
Dus dat ik in mijn contactenlijst ook de fotootjes erbij krijg enzo, eventuele verjaardagen etc.
Hoe doe ik dit? Ik heb net Friendsync geinstalleerd en daar krijg ik alleen maar het overzicht als ik via hun app naar mijn contactenlijst ga.
Heb ook al gesyncht met facebook zelf, maar mijn contactenlijst blijft er continue hetzelfde uitzien.
Iemand een suggestie ?
ios zit niet in je overige data. Daar zit in appdata, maar bijv. als het synchroniseren mis gaat blijft daar een hele hoop data achter.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 06:29 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Video misschien of zit dat al inbegrepen bij foto's? iOS is ook al ca. 660MB, Safari cache en ik denk dat all data die apps opslaan ook apart wordt gerekend.
Moet je wel de precieze namen op de goede plek hebben staan zodat hij ze herkend. Dus voornaam en achternaamquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:11 schreef Carmy het volgende:
Hij doet gewoon vrienden zoeken om mee te synchen - profielfoto's downloaden, overeenkomende vrienden op facebook zoeken etc, hij geeft wel aan dattie er mee bezig is, maar vervolgens als ik terugga naar mijn contactenlijst blijft het precies hetzelfde.
Dat de prijzen voor de 4s zo hoog zijn ligt aan het inkoopbudget.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel je moet bij je moet bijbetalen voor de I200 bij de T-Mobile, voor de 4S. T-Mobile heeft een redelijke dekking in Amsterdam, en KPN en Vodafone is belachelijk duur met daarbij weinig internetverbruik. Dus die zijn geen optie.
Wie bepaalt dat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef skittelman het volgende:
[..]
Dat de prijzen voor de 4s zo hoog zijn ligt aan het inkoopbudget.
Elke telco heeft een budget wat ze per jaar aan toestel inkoop mogen besteden
Waarom zou je zodanig budgetteren dat de populairste smartphone van de afgelopen 3 jaar nauwelijks verkocht wordt?quote:
ik denk dat er geen rekening is gehouden met de iPhone omdat KPN die de afgelopen 3 jaar geen iPhone's verkocht (maar dat is speculatie) weet alleen dat de prijs van de iPhone kunstmatig hoog wordt gehouden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom zou je zodanig budgetteren dat de populairste smartphone van de afgelopen 3 jaar nauwelijks verkocht wordt?
Waarom is een losse telefeoon dan DIK goedkoper, en mijn abo van vorig jaar ook?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:55 schreef opgebaarde het volgende:
De telecom bedrijven heb toch toevalligerwijs allemaal tegelijk besloten om minder korting op toestellen te geven?
Dit is 2 jaar geleden begonnen en de korting zal langzamerhand verdwijnen maar geen prijsafspraken hoor!
Ik weet dat dit geen antwoord op je vraag is, maar ook al klinkt het onwaarschijnlijk het is toch echt het geval.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:52 schreef TC03 het volgende:
Wat is je bron skittelman? Het klinkt zeer onwaarschijnlijk. Netto wordt er gewoon winst gemaakt op een toestel, dus het limiteren van de inkoop is net zoiets als het limiteren van je winst.
Op vrijdag al.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:49 schreef RBWO het volgende:
Weet niet of dit al gepost was maar toch
[ afbeelding ]
Ik ga wel gewoon voor een gratis Galaxy S2
Minder korting riepen ze 6 of 7 jaar geleden al toen ik nog in een telefoonwinkel werken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:55 schreef opgebaarde het volgende:
De telecom bedrijven heb toch toevalligerwijs allemaal tegelijk besloten om minder korting op toestellen te geven?
Dit is 2 jaar geleden begonnen en de korting zal langzamerhand verdwijnen maar geen prijsafspraken hoor!
quote:Apple has officially announced that they have sold one million iPhone 4S units in 24 hours, which beats down the previous 600,000-unit record set by the iPhone 4. Insane. Phil Schiller is "blown away"
Neem jij lekker een Androidquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:52 schreef RBWO het volgende:
Ik voelde er niet heeeeel veel voor om alle pagina's door te lezen. Excuses.
Kunstmatig tekort bij iedere launch blijft geweldige marketingquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:36 schreef Tha_Duck het volgende:
1 miljoen toestellen verkocht in de voorverkoop. Dat moet wel een kut product zijn dan toch?
Jammer dat het bericht dat je citeert niets over een tekort zegt. Van de Galaxy Tab was ook een tekort, omdat ze gewoon veel te weinig toestellen hadden uitgebracht. Er zijn in de eerste 24 uur een miljoen toestellen besteld. Dat is veel, of Apple het nu op voorraad heeft of niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:37 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Kunstmatig tekort bij iedere launch blijft geweldige marketing
Tsk.. ik zou 50 euro per maand moeten betalen om mijn huidige datalimiet te handhaven! Ze bekijken het maar lekker.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:49 schreef RBWO het volgende:
Weet niet of dit al gepost was maar toch
[ afbeelding ]
Ik ga wel gewoon voor een gratis Galaxy S2
Hoe een kneus ben jij danquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:37 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Kunstmatig tekort bij iedere launch blijft geweldige marketing
nope, maar voorverkoop zegt natuurlijk niks over de kwaliteit van het product. Wel hoe gewild het is en natuurlijk op basis van van eerdere modellen waardoor men er vanuit gaat dat het product weer top is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:36 schreef Tha_Duck het volgende:
1 miljoen toestellen verkocht in de voorverkoop. Dat moet wel een kut product zijn dan toch?
groot gelijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:52 schreef RBWO het volgende:
Ik voelde er niet heeeeel veel voor om alle pagina's door te lezen. Excuses.
Ach kijk, iemand die denkt dat ie een zalm is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
Tja met al dat schapenvolk van tegenwoordig
12 oktober.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Is er al een release datum voor iOS 5 bekend?
Sure hope so, wil stiekem mijn iphone compleet whipen voor iOS5.quote:
Dan kan je toch ook gewoon de GM erop zetten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sure hope so, wil stiekem mijn iphone compleet whipen voor iOS5.
Maakt niks uit.quote:
Bij mij, als ik de 4S heb gehaaldquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:47 schreef SteelDogg het volgende:
Het rare is dat de iPhone 4 nog steeds zo duur blijftIemand enig idee waar ik de iPhone 4 voor goedkoop kan krijgen?
GM is normaal gesproken exact gelijk aan de final version, dus dan hoef je überhaupt niets te doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan kan je toch ook gewoon de GM erop zetten?
Dan heb je hem gewhiped en knal je woensdag de laatste update erop.
quote:"Wij hebben natuurlijk even de kans gehad om te zien hoe op de iPhone 4S gereageerd werd. Wij hebben ook geproefd dat de reactie over het algemeen was van 'Hebben we daar 18 maanden op gewacht?'."
quote:Apple verkoopt miljoen exemplaren iPhone 4S in eerste 24 uur
Een hilarisch geval van te snel te hard juichen.quote:
Maar betekent ook niet dat het een geweldig product is. Nu moesten we anderhalf jaar wachten itt een jaar en zijn er nog meer mensen verslaafd geraakt aan een apple product. Dus dat de verkoopcijfers de Iphone 4 verslaan lag gewoon in de lijn der verwachtingquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:36 schreef Tha_Duck het volgende:
Het hoeft ook geen geweldig product te zijn, zolang het maar beter is dan zijn voorganger, en gelijk aan of beter dan de concurrentie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar betekent ook niet dat het een geweldig product is. Nu moesten we anderhalf jaar wachten itt een jaar en zijn er nog meer mensen verslaafd geraakt aan een apple product. Dus dat de verkoopcijfers de Iphone 4 verslaan lag gewoon in de lijn der verwachting
Natuurlijk is dat mogelijk. Je zal 'm alleen niet in de eerste week hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:25 schreef DeMessias het volgende:
Ik denk dat ik ook maar voor de 4S zal gaan, als dat tenminste nog mogelijk is ivm levertermijnen. Ik heb namelijk niet vooringeschreven.
Precies, ik vind het een beetje onredelijk om elk jaar een totaal nieuw revolutionair product te verwachten. De iPhone is nu gewoon een volwassen product, net als de Mac, en daar horen gewoon dit soort upgrades bij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen geweldig product te zijn, zolang het maar beter is dan zijn voorganger, en gelijk aan of beter dan de concurrentie.
Je hoeft niet elk jaar opnieuw het wiel uit te vinden.
Apple heeft nooit gezegd dat het om een iPhone 5-prototype zou gaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:46 schreef opgebaarde het volgende:
Onredelijk? Apple de iphone 5 geruchten maar wat geil, wat zeg ik, ze werkten hier aan mee (iphone 5 prototype verloren en samen met de politie opgespoord)
Dat iPhone 4S maar had gekund, wat, dus onredelijke verwacht ik gevondenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:46 schreef opgebaarde het volgende:
Onredelijk? Apple de iphone 5 geruchten maar wat geil, wat zeg ik, ze werkten hier aan mee (iphone 5 prototype verloren en samen met de politie opgespoord)
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:55 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Dat iPhone 4S maar had gekund, wat, dus onredelijke verwacht ik gevonden
quote:
En ze werkten de geruchten niet in de hand?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Apple heeft nooit gezegd dat het om een iPhone 5-prototype zou gaan.
Je hoeft hem niet te kopen, hoor.. Het is een prima upgrade, en de eerste benchmarks laten zien dat de underclocked A5-processor heel goed mee komt met de besten van de concurrentie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En ze werkten de geruchten niet in de hand?
maar het is ze gelukt, hoewel bijna elke iphone verslaafden zwaar teleurgesteld was na de presentatie kunnen we ons nu niet bedwingen om het geld wat we anderhalf jaar lang gespaard hebben voor dat kuttoestel in de portemonnee te houden
Noem eens één concreet feit waarmee ze dat in de hand hebben gewerkt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En ze werkten de geruchten niet in de hand?
maar het is ze gelukt, hoewel bijna elke iphone verslaafden zwaar teleurgesteld was na de presentatie kunnen we ons nu niet bedwingen om het geld wat we anderhalf jaar lang gespaard hebben voor dat kuttoestel in de portemonnee te houden
Als je kleine handjes hebt ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:14 schreef KneusTeun het volgende:
Vind het eigenlijk we logisch dat apple dus bij 3,5" blijft als ik dit zo zie.
[ afbeelding ]
Bron:iphoneclub.nl
Dat is onredelijk. Maar jij hebt al bewezen niet bijster intelligent te zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
Jij bent echt erg splack. Sjeeez sta je op de loonlijst bij Apple ?
Goddamn
Ik wil een nieuwe telefoon, geen upgrade! Wtf is dat
QFT.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Noem eens één concreet feit waarmee ze dat in de hand hebben gewerkt?
Verloren toestel kan prima toch? En niemand heeft gezegd dat het een iPhone 5 betrof.
Daarnaast ligt het prima in de lijn dat er nu een 4S komt net zoals de 3GS de vorige keer kwam.
Naar mijn idee is het vooral een beeld dat de mensen zelf geschept hebben dat er een iPhone 5 zou komen of zelfs twee toestellen en dan op één of andere manier nog teleurgesteld zijn als het niet zo is ook!
Apple laat niets los via officiële kanalen en dus weet je nooit iets zeker.
Natuurlijk, ze zijn ook niet zaligmakend en natuurlijk zullen ze op tactische moment heus de geruchtenmolen wel wat aanzwengelen maar naar mijn mening zijn het nog steeds de mensen zelf die de verwachtingen gaan scheppen.
Ik doe daar bij voorbaat niet aan mee, ik lees de berichten en zie het inderdaad als mooie nieuwe features maar hou daarbij altijd in mijn hoofd: 'ik zie het wel bij de aankondiging'.
Resultaat; geen teleurstelling, echter heeft de 4S voor mij op dit moment niet genoeg meerwaarde om mijn 'normale' iPhoone 4 te upgraden. Simpelweg omdat ik niet allerlei toeren uit wil halen om onder nog een resterend jaar abonnement uit te komen.
Desalniettemin vind ik het een goede upgrade en kijk ik uit naar (vermoedelijk wel) de iPhone 5 in het aankomende jaar.
Dit. Mensen janken gewoon graag, omdat anderen nu niet van een afstand kunnen zien dat ze de nieuwste iPhone hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Verloren toestel kan prima toch? En niemand heeft gezegd dat het een iPhone 5 betrof.
Daarnaast ligt het prima in de lijn dat er nu een 4S komt net zoals de 3GS de vorige keer kwam.
Naar mijn idee is het vooral een beeld dat de mensen zelf geschept hebben dat er een iPhone 5 zou komen of zelfs twee toestellen en dan op één of andere manier nog teleurgesteld zijn als het niet zo is ook!
Natuurlijk, ze zijn ook niet zaligmakend en natuurlijk zullen ze op tactische moment heus de geruchtenmolen wel wat aanzwengelen maar naar mijn mening zijn het nog steeds de mensen zelf die de verwachtingen gaan scheppen.
Ik doe daar bij voorbaat niet aan mee, ik lees de berichten en zie het inderdaad als mooie nieuwe features maar hou daarbij altijd in mijn hoofd: 'ik zie het wel bij de aankondiging'.
Resultaat; geen teleurstelling, echter heeft de 4S voor mij op dit moment niet genoeg meerwaarde om mijn 'normale' iPhoone 4 te upgraden. Simpelweg omdat ik niet allerlei toeren uit wil halen om onder nog een resterend jaar abonnement uit te komen.
Desalniettemin vind ik het een goede upgrade en kijk ik uit naar (vermoedelijk wel) de iPhone 5 in het aankomende jaar.
Apple fans zijn degenen die juist genuanceerder kunnen denken dan de haters.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:25 schreef opgebaarde het volgende:
Wauw, zijn wij zo gigantische apple fan dat we niet één seconden meer kritisch kunnen nadenken?
Wat in wat je zegt maakt de iPhone 4S een slecht toestel dan?quote:Ik agentteer dat het denken dat er een iphone 5 aan zou komen onredelijk was. Apple vond die geruchten stroom maar wat geweldig en dat valt volgens mij echt onmopgelijk te ontkennen. Of zijn er echt meer argumenten dan alleen het "ja maar zo doet apple altijd sadface"
Als ik de eerste prijs geruchten zie kan je hem beter los kopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:28 schreef -tape- het volgende:
Is het al bekend vanaf wanneer je een abonnement van Hi (of andere non-Tmobile providers) af kunt sluiten voor de 4S? Of heeft T-mobile niet het recht om als eerst de iPhone als abonnement af te sluiten?
Dit vind ik altijd zo mooi hè?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:25 schreef opgebaarde het volgende:
Wauw, zijn wij zo gigantische apple fan dat we niet één seconden meer kritisch kunnen nadenken?
Ik agentteer dat het denken dat er een iphone 5 aan zou komen onredelijk was. Apple vond die geruchten stroom maar wat geweldig en dat valt volgens mij echt onmopgelijk te ontkennen. Of zijn er echt meer argumenten dan alleen het "ja maar zo doet apple altijd sadface"
Even Tweakers.net checken volgens mij zijn gister (of vorige week) de prijzen icm KPN abonnementen gelekt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:28 schreef -tape- het volgende:
Is het al bekend vanaf wanneer je een abonnement van Hi (of andere non-Tmobile providers) af kunt sluiten voor de 4S? Of heeft T-mobile niet het recht om als eerst de iPhone als abonnement af te sluiten?
Om zo een 1mb internet verbinding te hebben? Als ik hem icm een abonnement koop krijg ik 100 euro korting op de aanschaf trouwens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als ik de eerste prijs geruchten zie kan je hem beter los kopen.
Het plaatje staat al twee keer in dit topic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Even Tweakers.net checken volgens mij zijn gister (of vorige week) de prijzen icm KPN abonnementen gelekt.
De losse prijs is volgens Tweakers geloof ik 620/630 euro.
Waarom zo uit de context trekken? Of ben ik hier ineens de haterquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Apple fans zijn degenen die juist genuanceerder kunnen denken dan de haters.
het is een product dat gelijk is aan de concurrentie en helasa niet beter / concurrentie vermorzelendquote:[..]
Wat in wat je zegt maakt de iPhone 4S een slecht toestel dan?
Ik vind het belachelijk..... zeker als je nagaat dat daar ook 100 euro korting bij zit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:32 schreef -tape- het volgende:
Bel-SMS-WebXL 350 2 jaar 350 1000 ¤ 50,00 ¤ 129,95 ¤ 229,95 ¤ 329,95
Ik vind 229 euro (119 voor mij) niet asociaal duur, om daarnaast 50 euro per maand te betalen voor 1GB internet en genoeg bel/smsjes.
Ze maken maar 70% productie winst op de nieuwe 4S.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk..... zeker als je nagaat dat daar ook 100 euro korting bij zit.
Sowieso een abbo van 50 euro is belachelijk veel en dan ook nog een limiet.
Die limiet heb je toch ook als je een SIM-only neemt? Zo veel goedkoper ben je volgens mij niet uit hoor, tegenwoordig zijn die SIM-only's ook zwaar duurder geworden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk..... zeker als je nagaat dat daar ook 100 euro korting bij zit.
Sowieso een abbo van 50 euro is belachelijk veel en dan ook nog een limiet.
Waarom zou jij de enige zijn die mag generaliseren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:33 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom zo uit de context trekken? Of ben ik hier ineens de hater
Beter scherm, betere camera, beter OS, veel betere appstore, betere multimedia integratie, betere accuduur en een veel betere/strakkere afwerking/bouwkwaliteit.. Je zou je persoonlijke mening niet als feit moeten propageren.quote:het is een product dat gelijk is aan de concurrentie en helasa niet beter / concurrentie vermorzelend
laat maar, ik ben ook zo'n apple-fanboy namelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo mooi hè?
Het zijn altijd de 'Apple mensen' die schapen zijn en niet verder kunnen denken.
Draai je bericht eens om.
Ben je zo druk met het bashen van Apple en mensen die daar enthousiast over zijn dat je niet eens meer rationeel na kunt denken?
En inderdaad zo doet Apple, ze hebben het niet ontkent, klopt, hebben ze het wel bevestigd?
Ze hebben een gesloten beleid. Al sinds jaar en dag en daarmee zijn het nog steeds dus de mensen die daar de wildste geruchten van gaan maken.
Misschien moet men daar eens mee stoppen en gewoon afwachten wat er komt?
Zoals ik al zei, natuurlijk speelt dit mooi in hun voordeel en daar zullen ze voorzichtig hier en daar ook wel wat sturing aan geven, maar een beeld zoals jij hier schets lijkt me compleet onrealistisch.
Wat bereikt Apple ermee dat ze ons wild hebben gemaakt met een iPhone 5 die zelfs je ramen voor je lapt en ze komen 'maar' met een 4S? Daar verliezen ze dan toch alleen maar klanten mee?
Ik heb het over kritisch denken. Jij gooit het meteen op haters. ben je een emo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom zou jij de enige zijn die mag generaliseren?
die zijn ook wel goedkoper te vinden denk ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:37 schreef -tape- het volgende:
[..]
Die limiet heb je toch ook als je een SIM-only neemt? Zo veel goedkoper ben je volgens mij niet uit hoor, tegenwoordig zijn die SIM-only's ook zwaar duurder geworden.
Abonnement Aantal minuten / sms Aantal MB Maandprijs
Hi-i125 125 min / 250 sms* 500 MB ¤32,50
Hi-i250 250 min / 500 sms* 1000 MB ¤45
Hi-i500 500 min / 1000 sms* 1000 MB ¤65
Hi-i1000 1000 min/2000 sms* 1000 MB ¤110
ik gok dat je punt wel duidelijk is. Je fanatisme schoffeert omdat je het nogal bot brengt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb het over kritisch denken. Jij gooit het meteen op haters. ben je een emo?
En mbt die mening propaganderen. Ik ben teleurgesteld en dat mag ik van jou niet hier in dit topic plaatsen van jou?
Ja, maar dan heb je geen KPN netwerkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
die zijn ook wel goedkoper te vinden denk ik.
Je hebt gelijk, je bent helemaaaaal niet aan het generaliserenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb het over kritisch denken. Jij gooit het meteen op haters. ben je een emo?
Jawel. Je mag best zeggen dat je teleurgesteld bent. Waar ik me aan stoor, is dat je daarom maar besluit dat iedereen teleurgesteld moet zijn.quote:En mbt die mening propaganderen. Ik ben teleurgesteld en dat mag ik van jou niet hier in dit topic plaatsen van jou?
Ik heb zelf 6 jaar bij KPN gezeten en ben sinds een jaar naar VF overgestapt en moet zeggen dat ik eerst ook dacht dat KPN het beste was, daar kom ik nu op terug.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:53 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je geen KPN netwerkIk betaal graag iets meer zodat ik veilig zit, dan dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang zit met een telefoon van 700 euro. En er dan achter komen dat je niet overal bereik/ontvangst/snel internet hebt. Dat verschilt uiteraard per persoon.
Ik kan niet anders dan me hier volledig bij aansluitenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vodafone bevalt je beter dan KPN? Ik overweeg juist om over te stappen naar KPN, en ik kom van Vodafone.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb zelf 6 jaar bij KPN gezeten en ben sinds een jaar naar VF overgestapt en moet zeggen dat ik eerst ook dacht dat KPN het beste was, daar kom ik nu op terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |