Na een beetje zoek kom ik er achter dat het volgens mij $75 kost in de eerste zes maanden en $25 in de maanden er na. Ik zou het wel doen; een iPhone 4 unlock je niet zomaar bij de lokale Turk. En als het je wel al lukt dan moet je oppassen met elke update omdat de kans dan groot is dat je je unlock (permanent) kwijt raakt. Zelfs voor $75 zou ik het in the blink of an eye doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
www.vodafone.com.au/unlock
Probeer dat eens. Ik weet niet of het werkt met de iPhone.
Spreek voor jezelf. Een veel betere camera, 2-3x de snelheid en grafische prestaties, en 64GB. Reden genoeg voor een upgrade, want het is gewoon weer het beste toestel op de markt. En zolang Android nog steeds niet met MP3's kan wat iOS kan, blijft dat ook wel zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:00 schreef Nevermind.. het volgende:
De overstap van een iPhone 4 naar een 4s is het gewoon niet waard
Weet je 100% zeker dat hij van Vodafone Australia komt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:15 schreef Doublepain het volgende:
Waar staat dat? $75??
Maar Vodafone geeft aan dat mijn IMEI niet goed is. Dus zal morgen eens even vragen bij Vodafone store. Ik denk 80% kans dat ze me niet gaan helpen.
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet je 100% zeker dat hij van Vodafone Australia komt?
http://community.vodafone(...)und/td-p/7791/page/3quote:
Gewoon Skype oid gebruiken, dan kost het geen drol. Voor de iPhone heb je ook Scydo waar standaard ¤2,50 bij zat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:22 schreef Doublepain het volgende:
Thanks voor de hulp, zal morgen eens vragen of gewoon bellen naar Australië. Kost me wat geld. Maarja, toch zonde voor zo'n mooie telefoon.
En als je een iPhone 4 hebt, heb je er dan ook 700 euro voor over als je reëel bent?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Een veel betere camera, 2-3x de snelheid en grafische prestaties, en 64GB. Reden genoeg voor een upgrade, want het is gewoon weer het beste toestel op de markt. En zolang Android nog steeds niet met MP3's kan wat iOS kan, blijft dat ook wel zo.
Nee. Maar ik hoef ook geen iPhone 4 en een iPhone 4S. En ik vind de upgrade wel 200-250 euro waard, ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:28 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
En als je een iPhone 4 hebt, heb je er dan ook 700 euro voor over als je reëel bent?
Ik geloof het pas als Engadget het zegt, niet als jij het zegt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Een veel betere camera, 2-3x de snelheid en grafische prestaties, en 64GB. Reden genoeg voor een upgrade, want het is gewoon weer het beste toestel op de markt. En zolang Android nog steeds niet met MP3's kan wat iOS kan, blijft dat ook wel zo.
Want?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Niet veel, denk ik. Hij heeft er natuurlijk al een hele tijd naar toe gewerkt. Naar zijn terugtreden, bedoel ik dan. Dat hij zo snel zou komen te overlijden, had niemand toch echt gedacht.
Na de foto's van afgelopen zomer en z'n aftreden wel gedacht. Ook z'n biografie die volgende maand al te koop is was een teken, maar desondanks had ik gehoopt dat Steve nog wat langer onder ons zou blijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Niet veel, denk ik. Hij heeft er natuurlijk al een hele tijd naar toe gewerkt. Naar zijn terugtreden, bedoel ik dan. Dat hij zo snel zou komen te overlijden, had niemand toch echt gedacht.
dat hij met pancreaskanker zo lang geleefd heeft is best een wonderquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want?
Bij sommige mensen zit er tussen diagnose en overlijden slechts enkele weken.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat nou 'nou dan'? Ik zeg dat het de upgrade waard is, niet dat ik er een tweede iPhone bij wil hebben. Misschien moet je voortaan de rest van de zin ook laten staan.quote:
IT'S A CONSPIRACEH!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:05 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat die al een paar dagen geleden dood was, maar dat ze gewacht hebben met het uitbrengen van de nieuws na de keynote.
Hij is gestorven door de gigantische fail die de keynote wasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:05 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat die al een paar dagen geleden dood was, maar dat ze gewacht hebben met het uitbrengen van de nieuws na de keynote.
Ja hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:05 schreef xminator het volgende:
Dat komt omdat hij geen pancreascarcinoom had, maar een neuroendocrine tumor. Dat heeft een hele andere prognose.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat hij met pancreaskanker zo lang geleefd heeft is best een wonder
aha, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:13 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij geen pancreascarcinoom had, maar een neuroendocrine tumor. Dat heeft een hele andere prognose.
Nee, die hebben Apple eerder naar de klote zien gaan toen Steve weg ging.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:20 schreef zomer86 het volgende:
Al die mensen denken dat Apple nu kapot gaat, die denken zeker dat Steve Jobs zelf die dingen nog in elkaar zit.
Times change..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, die hebben Apple eerder naar de klote zien gaan toen Steve weg ging.
Dat moet blijken. De negatieve hebben al een keer gelijk gekregen.quote:
Apple van nu is natuurlijk niet de Apple van toen. Apple domineert nu bepaalde markten en niet zo zuinig ook...om maar eens een verschil te noemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, die hebben Apple eerder naar de klote zien gaan toen Steve weg ging.
Inderdaad, en wat denk je nou zelf dat ik niet kan zeggen wat er in de nieuwe iPhone moet komen, of wat voor hardware er in de nieuwe iMac moet komen. We moeten ook niet alles overdrijven, Apple zal intern ook een geweldig team hebben. En om nou het Apple van toen met nu te vergelijken, tja beetje onnodig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:28 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Apple van nu is natuurlijk niet de Apple van toen. Apple domineert nu bepaalde markten en niet zo zuinig ook...om maar eens een verschil te noemen.
Toen domineerde ze de hele grafische markt. Zonder Steve was dat snel weg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:28 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Apple van nu is natuurlijk niet de Apple van toen. Apple domineert nu bepaalde markten en niet zo zuinig ook...om maar eens een verschil te noemen.
Je zegt het al zelf, innovatief zijn ze het afgelopen jaar niet geweest maar de verkopen zijn nog nooit zo hoog geweest.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen domineerde ze de hele grafische markt. Zonder Steve was dat snel weg.
Ik zeg niet dat het gaat gebeuren overigens. Maar vindhet ook nogal makkelijk roepen dat het niet gaat gebeuren. Ik verwacht zeker een (kleine) daling. Hoe lang en hoe structureel is voor iedereen afwachten en uiteraard of het gaat gebeuren.
Ik ben niet overtuigd van de huidige leiding. Misschien om door te zetten maar het gaat om innovatie. NIet alleen de 4s maar al ruim een jaar vind ik apple met weinig innovatie komen.
NIet met de iPad, niet met iOs5 niet met osx niet met de iphone.
Allemaal vrij makkelijke keuzes. Kwalitatief niet slecht maar zeker niet innovatief en dat hebben we wel eens anders gezien.
Korte termijn visie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:36 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Je zegt het al zelf, innovatief zijn ze het afgelopen jaar niet geweest maar de verkopen zijn nog nooit zo hoog geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |