QFTquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef Anno2012 het volgende:
Terechte klacht, waar ze in sommige landen vooruit gaan, gaan wij achteruit met al die laatste kabinetten. En dit kabinet maakt het helemaal bont.
Duw maar alles de illegaliteit in hoor, ik kom er wel aan,dat is het probleem niet. Maar ze moeten niet gaan zeuren als wietplantages toenemen, overvallen op plantages gaan toenemen, criminele organisaties ruzie gaan krijgen, meer drugsrunners, meer overlast. Maar dat is wat ze graag willen blijkbaar, anders duw je de wiet niet de illegaliteit in.
Zo zie je maar, 5 jaar geleden werd je voor gek verklaard als je vertelde dat dit land een politiestaat ging worden waar alles verboden word. Privacy bestaat niet meer, overheid en ict is een ramp, dus mochten die toekomstige databases met DNA, vingerafdrukken,etc er komen, nou,maak dan je borst maar nat.
Als het gaat om winst kan de overheid wel iets leren van henneptelers denk ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:31 schreef Ouqz het volgende:
Er zal wel een reden achter zitten waarbij totale kosten > totale winst. Anders hadden ze roken/drinken ook wel verboden.
Even het 'masterplan' verduidelijken:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef Anno2012 het volgende:
Terechte klacht, waar ze in sommige landen vooruit gaan, gaan wij achteruit met al die laatste kabinetten. En dit kabinet maakt het helemaal bont.
Duw maar alles de illegaliteit in hoor, ik kom er wel aan,dat is het probleem niet. Maar ze moeten niet gaan zeuren als wietplantages toenemen, overvallen op plantages gaan toenemen, criminele organisaties ruzie gaan krijgen, meer drugsrunners, meer overlast. Maar dat is wat ze graag willen blijkbaar, anders duw je de wiet niet de illegaliteit in.
Zo zie je maar, 5 jaar geleden werd je voor gek verklaard als je vertelde dat dit land een politiestaat ging worden waar alles verboden word. Privacy bestaat niet meer, overheid en ict is een ramp, dus mochten die toekomstige databases met DNA, vingerafdrukken,etc er komen, nou,maak dan je borst maar nat.
Meer roken is meer belasting en aangezien er geen belastingafdracht is behalve tussen de coffeeshop en gebruiker steek de overheid 19% van het gehele drugs probleem in eigen zak....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef RetepV het volgende:
Ah ja.
En minder THC.
Dan gaan de hashrokers dus ook meer roken.
En dat is slecht voor de volksgezondheid, want meer longkanker.
En dat is weer slecht voor de overheid omdat dat de ziektekosten aantast.
Ah, ok, ik begrijp het. Dus ZO gaat de overheid proberen de ziektekosten te drukken. Des te sneller de patienten doodgaan, des te minder druk ze op de ziektekosten leggen.
De overheid moet daarmee wel erg oppassen. Denken ze nou echt dat een terminaal zieke nog wat om zijn eigen leven geeft?
Even het 'masterplan' verduidelijken:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:47 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als Wilders ECHT iets wil doen aan de problemen in Nederland, dan zou hij HIER over zeiken. Maar nee, Wilders leidt juist de aandacht af van de echte problemen. Die speelt gewoon onder één hoedje mee.
Ja en sigaretten maken met 40% nicotine om het rook probleem op te lossenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:52 schreef moonmovies het volgende:
THC zelf is niet schadelijk. Tuurlijk zitten er in de rook van wiet wel schadelijke stoffen, die zitten er in elke soort rook.
Als ze nu de THC percentage's gaan verlagen, moet men dus dubbel zoveel roken om het zelfde effect te krijgen.
Dus, evenveel THC, dubbel zoveel rook met giftige stoffen.
Beter verhogen ze het THC gehalte zodat men minder rook met giftige stoffen hoeft te inhaleren om stoned te worden. Even stoned, minder giftige stoffen.
Cafeïne, suiker etc. gelden ook als genotsmiddel vrind.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef Ethanolic het volgende:
Sowieso genotsmiddelenIk heb gewoon plezier zonder alcohol en drugs stelletje losers
![]()
![]()
Cool man. Mensen die af en toe een jointje roken hebben inderdaad nooit plezier zonderquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef Ethanolic het volgende:
Sowieso genotsmiddelenIk heb gewoon plezier zonder alcohol en drugs stelletje losers
![]()
![]()
Wat een onzin post.... Als je weleens blowt zit je niet te wachten op Haze.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Idioterie. Nederland wordt veelal geprezen om haar softdrugsbeleid. Ik zou het zo houden. Met het huidige beleid zijn er minder mensen die overstappen op harddrugs als cocaïne, heroïne etc. Nu zijn er mensen die weleens Haze roken en ik geloof dat het THC-percentage in Haze boven 15% ligt. Die mensen kunnen nu ook wel denken fuck it, kan ik net zo goed XTC innemen want het is toch allemaal harddrugs.
En alsof we echt last hebben van mensen die weleens willen blowen.Faalbeleid dit.
XTC is niet slechter dan wiet hoor. De hele grens harddrugs softdrugs slaat nergens op. Alcohol zou volgens die maatstaven ook gewoon een harddrug zijn net als nicotine.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Idioterie. Nederland wordt veelal geprezen om haar softdrugsbeleid. Ik zou het zo houden. Met het huidige beleid zijn er minder mensen die overstappen op harddrugs als cocaïne, heroïne etc. Nu zijn er mensen die weleens Haze roken en ik geloof dat het THC-percentage in Haze boven 15% ligt. Die mensen kunnen nu ook wel denken fuck it, kan ik net zo goed XTC innemen want het is toch allemaal harddrugs.
En alsof we echt last hebben van mensen die weleens willen blowen.Faalbeleid dit.
Da's waar, ik nam het alleen als voorbeeld. Coke dan maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
XTC is niet slechter dan wiet hoor. De hele grens harddrugs softdrugs slaat nergens op. Alcohol zou volgens die maatstaven ook gewoon een harddrug zijn net als nicotine.
Nooit geweest op een feestje?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat een onzin post.... Als je weleens blowt zit je niet te wachten op Haze.
En we gaan ff relaxen, doe mij maar een XTC pilletje..
Nicotine is verslavend, THC niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:53 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Ja en sigaretten maken met 40% nicotine om het rook probleem op te lossen
Jawel, maar wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:01 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nooit geweest op een feestje?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:49 schreef hugecooll het volgende:
Ik gebruik het niet, maar het lijkt me belachelijk om iets "zomaar" als harddrug te bestempelen.
Dat daar van alles wordt gedaan. Vanzelfsprekend de sigaretten en biertjes, maar óók the heavy stuff. Er zijn echt mensen, misschien dat je ze niet in je omgeving hebt (beter), die gewoon een pilletje slikken en dan maf gaan doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jawel, maar wat heeft dat er mee te maken?
dat ze van jou nog geen standbeeld hebben neergezet snap ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef Ethanolic het volgende:
![]()
![]()
Dan nog is XTC een upper. Kan je beter een beetje Hero pakken ipv een jointje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:05 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat daar van alles wordt gedaan. Vanzelfsprekend de sigaretten en biertjes, maar óók the heavy stuff. Er zijn echt mensen, misschien dat je ze niet in je omgeving hebt (beter), die gewoon een pilletje slikken en dan maf gaan doen.vinden ze leuk.
En hoe moet ik weten of de wiet die ik koop 15% THC bevat of nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:45 schreef Infinitum het volgende:
Je mag nog steeds legaal wiet roken, het moet alleen een THC gehalte van minder dan 15 procent hebben. So what's the problem?
Imo heb je gelijk maar er zijn dus echt mensen die daar totaal anders over denken hè.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan nog is XTC een upper. Kan je beter een beetje Hero pakken ipv een jointje.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Cool man. Mensen die af en toe een jointje roken hebben inderdaad nooit plezier zonder
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:07 schreef Prego het volgende:
[..]
dat ze van jou nog geen standbeeld hebben neergezet snap ik niet
wat wil je nou eigenlijk? een medaille?
Nog een slechter voorbeeld om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:00 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Da's waar, ik nam het alleen als voorbeeld. Coke dan maar.
Vind jij cocaïne geen harddrug?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:19 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Nog een slechter voorbeeld om eerlijk te zijn.
Zijn allemaal nederlands, vraag het maar na bij de kvk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:51 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Even het 'masterplan' verduidelijken:
Widers haat allochtonen.
Allochtonen zijn de grootste blowersgroep die er zijn, vele coffeeshops worden door allochtonen gerunt.
Wilders pakt de allochtonen aan door blowen te verbieden (zowel hangjeugd als coffieshophouders).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |