abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102751032
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef Anno2012 het volgende:
Terechte klacht, waar ze in sommige landen vooruit gaan, gaan wij achteruit met al die laatste kabinetten. En dit kabinet maakt het helemaal bont.
Duw maar alles de illegaliteit in hoor, ik kom er wel aan,dat is het probleem niet. Maar ze moeten niet gaan zeuren als wietplantages toenemen, overvallen op plantages gaan toenemen, criminele organisaties ruzie gaan krijgen, meer drugsrunners, meer overlast. Maar dat is wat ze graag willen blijkbaar, anders duw je de wiet niet de illegaliteit in.

Zo zie je maar, 5 jaar geleden werd je voor gek verklaard als je vertelde dat dit land een politiestaat ging worden waar alles verboden word. Privacy bestaat niet meer, overheid en ict is een ramp, dus mochten die toekomstige databases met DNA, vingerafdrukken,etc er komen, nou,maak dan je borst maar nat.
QFT _O_
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:47:13 #92
97079 Jeff89
Conquer All
pi_102751566
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:31 schreef Ouqz het volgende:
Er zal wel een reden achter zitten waarbij totale kosten > totale winst. Anders hadden ze roken/drinken ook wel verboden.
Als het gaat om winst kan de overheid wel iets leren van henneptelers denk ik.
pi_102751592
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef Anno2012 het volgende:
Terechte klacht, waar ze in sommige landen vooruit gaan, gaan wij achteruit met al die laatste kabinetten. En dit kabinet maakt het helemaal bont.
Duw maar alles de illegaliteit in hoor, ik kom er wel aan,dat is het probleem niet. Maar ze moeten niet gaan zeuren als wietplantages toenemen, overvallen op plantages gaan toenemen, criminele organisaties ruzie gaan krijgen, meer drugsrunners, meer overlast. Maar dat is wat ze graag willen blijkbaar, anders duw je de wiet niet de illegaliteit in.

Zo zie je maar, 5 jaar geleden werd je voor gek verklaard als je vertelde dat dit land een politiestaat ging worden waar alles verboden word. Privacy bestaat niet meer, overheid en ict is een ramp, dus mochten die toekomstige databases met DNA, vingerafdrukken,etc er komen, nou,maak dan je borst maar nat.
Even het 'masterplan' verduidelijken:

- Er moet meer werkgelegenheid komen. Een goede en makkelijke manier om werkgelegenheid te creeeren is om er voor te zorgen dat een heleboel dingen crimineel worden. En dan maar gaan klagen en klagen over dat er niet genoeg manschappen zijn om die (inmiddels) criminele activiteiten aan te pakken. Op een gegeven moment begint het volk dan te morren dat er meer politie moet komen.

En dan wordt het wel erg makkelijk om aan het volk te verkopen dat er dus meer politie moet komen, maar dat daar meer belasting voor betaald zal moeten worden. Het volk zal het daar tegen die tijd over het algemeen wel mee eens zijn en als makke schapen meer belasting afdragen.

Intussen zet je inderdaad meer politieagenten in, maar zorgt er ook voor dat die hun kosten grotendeels ZELF terugverdienen. Daar hebben we al de mogelijkheden voor: lik op stuk beleid, plukze, etc.

En dan kom je na een paar jaar op strategische momenten met een paar miljarden meevallers. Wat eigenlijk gewoon belastinggeld is wat je dus eerder van de burger afgetroggeld hebt. Natuurlijk heb je dat geld eerst afgeroomd om eens goed wat overheidsgebouwen te vernieuwen, dienstauto's te kopen, Versacci pakken te kopen, het duurste pluche voor je bureaustoel te kopen, etc. etc. Wat overblijft is dan allemaal 'meevaller'. Het volk blij, de overheid blij, jij blij, politieagenten blij, en een eenmaal verhoogde belasting hoef je niet meer te verlagen, dus dat geld blijft binnenstromen.

Ziehier de politiek van de self-fulfilling prophecy.

Als Wilders ECHT iets wil doen aan de problemen in Nederland, dan zou hij HIER over zeiken. Maar nee, Wilders leidt juist de aandacht af van de echte problemen. Die speelt gewoon onder één hoedje mee.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:48:39 #94
293353 Stofzuigerzak
To be or toedoeledoki....
pi_102751651
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef RetepV het volgende:
Ah ja.

En minder THC.

Dan gaan de hashrokers dus ook meer roken.

En dat is slecht voor de volksgezondheid, want meer longkanker.

En dat is weer slecht voor de overheid omdat dat de ziektekosten aantast.

Ah, ok, ik begrijp het. Dus ZO gaat de overheid proberen de ziektekosten te drukken. Des te sneller de patienten doodgaan, des te minder druk ze op de ziektekosten leggen.

De overheid moet daarmee wel erg oppassen. Denken ze nou echt dat een terminaal zieke nog wat om zijn eigen leven geeft?
Meer roken is meer belasting en aangezien er geen belastingafdracht is behalve tussen de coffeeshop en gebruiker steek de overheid 19% van het gehele drugs probleem in eigen zak....
Ziektekosten betalen de mensen ook uiteindelijk weer dus het is gewoon winst maken :)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:51:40 #95
293353 Stofzuigerzak
pi_102751800
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:47 schreef RetepV het volgende:

[..]

Als Wilders ECHT iets wil doen aan de problemen in Nederland, dan zou hij HIER over zeiken. Maar nee, Wilders leidt juist de aandacht af van de echte problemen. Die speelt gewoon onder één hoedje mee.

Widers haat allochtonen.
Allochtonen zijn de grootste blowersgroep die er zijn, vele coffeeshops worden door allochtonen gerunt.
Wilders pakt de allochtonen aan door blowen te verbieden (zowel hangjeugd als coffieshophouders).
  FOK!Fotograaf woensdag 5 oktober 2011 @ 21:52:03 #96
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_102751819
THC zelf is niet schadelijk. Tuurlijk zitten er in de rook van wiet wel schadelijke stoffen, die zitten er in elke soort rook.

Als ze nu de THC percentage's gaan verlagen, moet men dus dubbel zoveel roken om het zelfde effect te krijgen.

Dus, evenveel THC, dubbel zoveel rook met giftige stoffen.

Beter verhogen ze het THC gehalte zodat men minder rook met giftige stoffen hoeft te inhaleren om stoned te worden. Even stoned, minder giftige stoffen.
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:53:01 #97
293353 Stofzuigerzak
pi_102751876
quote:
3s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:52 schreef moonmovies het volgende:
THC zelf is niet schadelijk. Tuurlijk zitten er in de rook van wiet wel schadelijke stoffen, die zitten er in elke soort rook.

Als ze nu de THC percentage's gaan verlagen, moet men dus dubbel zoveel roken om het zelfde effect te krijgen.

Dus, evenveel THC, dubbel zoveel rook met giftige stoffen.

Beter verhogen ze het THC gehalte zodat men minder rook met giftige stoffen hoeft te inhaleren om stoned te worden. Even stoned, minder giftige stoffen.
Ja en sigaretten maken met 40% nicotine om het rook probleem op te lossen :')
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:54:17 #98
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_102751956
Sowieso genotsmiddelen :') Ik heb gewoon plezier zonder alcohol en drugs stelletje losers :) :) :)
Deathlift or Die.
pi_102751991
Idioterie. Nederland wordt veelal geprezen om haar softdrugsbeleid. Ik zou het zo houden. Met het huidige beleid zijn er minder mensen die overstappen op harddrugs als cocaïne, heroïne etc. Nu zijn er mensen die weleens Haze roken en ik geloof dat het THC-percentage in Haze boven 15% ligt. Die mensen kunnen nu ook wel denken fuck it, kan ik net zo goed XTC innemen want het is toch allemaal harddrugs.

En alsof we echt last hebben van mensen die weleens willen blowen. :') Faalbeleid dit.
pi_102752087
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef Ethanolic het volgende:
Sowieso genotsmiddelen :') Ik heb gewoon plezier zonder alcohol en drugs stelletje losers :) :) :)
Cafeïne, suiker etc. gelden ook als genotsmiddel vrind.
pi_102752146
quote:
Cool man. Mensen die af en toe een jointje roken hebben inderdaad nooit plezier zonder :')
pi_102752207
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Idioterie. Nederland wordt veelal geprezen om haar softdrugsbeleid. Ik zou het zo houden. Met het huidige beleid zijn er minder mensen die overstappen op harddrugs als cocaïne, heroïne etc. Nu zijn er mensen die weleens Haze roken en ik geloof dat het THC-percentage in Haze boven 15% ligt. Die mensen kunnen nu ook wel denken fuck it, kan ik net zo goed XTC innemen want het is toch allemaal harddrugs.

En alsof we echt last hebben van mensen die weleens willen blowen. :') Faalbeleid dit.
Wat een onzin post.... Als je weleens blowt zit je niet te wachten op Haze.

En we gaan ff relaxen, doe mij maar een XTC pilletje.. :')
pi_102752241
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

XTC is niet slechter dan wiet hoor. De hele grens harddrugs softdrugs slaat nergens op. Alcohol zou volgens die maatstaven ook gewoon een harddrug zijn net als nicotine.
pi_102752323
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:59 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

XTC is niet slechter dan wiet hoor. De hele grens harddrugs softdrugs slaat nergens op. Alcohol zou volgens die maatstaven ook gewoon een harddrug zijn net als nicotine.
Da's waar, ik nam het alleen als voorbeeld. Coke dan maar.

En alcoholverbod zouden ze noooooit kunnen invoeren. Kijk maar naar de Prohibition.
pi_102752353
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:58 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Wat een onzin post.... Als je weleens blowt zit je niet te wachten op Haze.

En we gaan ff relaxen, doe mij maar een XTC pilletje.. :')
Nooit geweest op een feestje?
  FOK!Fotograaf woensdag 5 oktober 2011 @ 22:01:15 #106
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_102752363
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:53 schreef Stofzuigerzak het volgende:

[..]

Ja en sigaretten maken met 40% nicotine om het rook probleem op te lossen :')
Nicotine is verslavend, THC niet.
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_102752418
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:01 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Nooit geweest op een feestje?
Jawel, maar wat heeft dat er mee te maken?
pi_102752472
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:49 schreef hugecooll het volgende:
Ik gebruik het niet, maar het lijkt me belachelijk om iets "zomaar" als harddrug te bestempelen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_102752583
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:02 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Jawel, maar wat heeft dat er mee te maken?
Dat daar van alles wordt gedaan. Vanzelfsprekend de sigaretten en biertjes, maar óók the heavy stuff. Er zijn echt mensen, misschien dat je ze niet in je omgeving hebt (beter), die gewoon een pilletje slikken en dan maf gaan doen. :{ vinden ze leuk.
pi_102752674
quote:
dat ze van jou nog geen standbeeld hebben neergezet snap ik niet

wat wil je nou eigenlijk? een medaille?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:07:07 #111
356891 Abed
hooggeleid
pi_102752676
Ik ben te knetter opt moment om goed te kunnen oordelen.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_102752734
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:05 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Dat daar van alles wordt gedaan. Vanzelfsprekend de sigaretten en biertjes, maar óók the heavy stuff. Er zijn echt mensen, misschien dat je ze niet in je omgeving hebt (beter), die gewoon een pilletje slikken en dan maf gaan doen. :{ vinden ze leuk.
Dan nog is XTC een upper. Kan je beter een beetje Hero pakken ipv een jointje. w/
pi_102752748
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:45 schreef Infinitum het volgende:
Je mag nog steeds legaal wiet roken, het moet alleen een THC gehalte van minder dan 15 procent hebben. So what's the problem?
En hoe moet ik weten of de wiet die ik koop 15% THC bevat of niet :')

Word ik op straat aangehouden en dan meegenomen naar het bureau waar mn wiet in de THC testmachine gaat? En als het dan 15,1% is, dan heb ik dus plotseling harddrugs bij me _O-
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_102752761
We moeten gewoon niet zo mierenneuken qua EU over de bijdrage per jaar (we willen elke keer minder bijdragen). Laten we gewoon als eis doen dat Nederland een uitzonderingspositie krijgt qua softdrug. Nu kunnen we geen accijns en belasting heffen over de verkoop van softdrug.

Dus we dragen gewoon hetzelfde bij als vorig jaar, maar mogen de verkoop van wiet door coffeeshops wel legaliseren. Volgens mij kan bij wijze van spreken dan iedereen wel kunstenaar worden in dit land, zoveel cashen we.

Waar ik mij wel zorgen over maak (neem aan dat het niet veranderd is) is de omgang met verslaafden. Er zijn heel wat mensen die zwaar verslaafd zijn en nog onder de 20 zitten.Je kan je klok er op gelijk zetten wie wanneer binnen komt en hoeveel keren per dag. Vaak blijft het niet bij een jointje roken en dan weer iets anders gaan doen. Nadeel hierbij is ook dat elke verslaafde wel zijn woordje klaar heeft liggen. Alcohol is harddrug, een tevreden roker is geen onruststoker, etc. Terwijl het een zeer hardnekkige verslaving kan zijn omdat de gevolgen ook niet direct zichtbaar zijn. Je hebt misschien iets meer moeite om meteen wakker te worden als je uit je slaap ontwaakt, maar dat is het in het begin dan ook.

Niet dat dat alles veranderd, maar ik merkte wel in mijn tijd dat ik nog blowde dat er elke keer wel ongeveer dezelfde hoeveelheid in gaat. Nu zullen er wel een paar zijn die zeggen dat zij het wel weten, maar je kan aan de buitenkant niet zien hoe sterk de wiet is. En iedereen weet voor zich zelf wel hoeveel jointje hij uit een gram draait. Voordeel is wel weer dat als je meer dan stoned genoeg bent, het jointje weg kan leggen. Naar mijn idee zijn er ook geen fases qua wietgebruik en hoeveelheid, zoals je die wel bij veel andere soorten drugs hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Kabolter op 05-10-2011 22:14:40 ]
pi_102752832
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:08 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Dan nog is XTC een upper. Kan je beter een beetje Hero pakken ipv een jointje. w/
Imo heb je gelijk maar er zijn dus echt mensen die daar totaal anders over denken hè.

NEE MAN FUCK DIE CRAP IK WIL DIE LEIPE HEAVY SHIT BEETJE TRIPPEN, IN EEN SLOOTJE LIGGEN WASTED HELEMAAL DE BOM!!!!!!!!!!!!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:10:11 #116
253447 Ethanolic
pi_102752833
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:57 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Cool man. Mensen die af en toe een jointje roken hebben inderdaad nooit plezier zonder :')
:')^2
Deathlift or Die.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:10:45 #117
253447 Ethanolic
pi_102752864
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:07 schreef Prego het volgende:

[..]

dat ze van jou nog geen standbeeld hebben neergezet snap ik niet

wat wil je nou eigenlijk? een medaille?
:') ^3
Deathlift or Die.
pi_102753368
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:00 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Da's waar, ik nam het alleen als voorbeeld. Coke dan maar.
Nog een slechter voorbeeld om eerlijk te zijn.
pi_102753476
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:19 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Nog een slechter voorbeeld om eerlijk te zijn.
Vind jij cocaïne geen harddrug?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:21:34 #120
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102753490
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:51 schreef Stofzuigerzak het volgende:

[..]

Widers haat allochtonen.
Allochtonen zijn de grootste blowersgroep die er zijn, vele coffeeshops worden door allochtonen gerunt.
Wilders pakt de allochtonen aan door blowen te verbieden (zowel hangjeugd als coffieshophouders).
Zijn allemaal nederlands, vraag het maar na bij de kvk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')