Inderdaad. Deze term is speciaal toegespitst op vrouwen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's niet in de geest van de kameraadschap.
Ja dat zal dan wel, want ik kan niets bedenken, kameraad De_Nuance.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:25 schreef De_Nuance het volgende:
Kameraad is ook vrouwelijk te gebruiken volgens mij , kameraad Disana.
Ik had jullie hoger ingeschatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:26 schreef Picchia het volgende:
Had je dat dan niet vijf minuten eerder kunnen voorspellen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef Disana het volgende:
Wat is het vrouwelijke equivalent van 'kameraad' eigenlijk?
quote:
quote:
quote:
Ze is zo mooi slank. Hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
Hihi, Pixel die tegen mijn buik op staat:
[ afbeelding ]
Kamerada.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef Disana het volgende:
Wat is het vrouwelijke equivalent van 'kameraad' eigenlijk?
Ze is van juli 2007.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is zo mooi slank. Hoe oud is ze eigenlijk?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Weekkrant vodje wordt in huize remlof daadwerkelijk gelezen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat voor buttplug tussen haar pootjes?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou hilarischquote:
Klotekatten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Pas maar op, zodadelijk krijg je naaktfoto's.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:34 schreef GSbrder het volgende:
Remlofje lijkt een buikje te hebben zo
Alleen op het toiletquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat Weekkrant vodje wordt in huize remlof daadwerkelijk gelezen?
Een flessenopener/kurkentrekker, wou je 'm lenen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is dat voor buttplug tussen haar pootjes?
Voor de kat?quote:
Nah, mijn 'Goon' heeft draaidoppen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
Een flessenopener/kurkentrekker, wou je 'm lenen?
Ik heb de verscheidene afstandsbedieningen aandachtig bekeken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
Valt me nog mee dat jullie die VARA-gids op mijn tafel niet opvalt
Onder de UPC-remote.
De zapper is van UPC.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
Onder de UPC-remote.
quote:
Ik werd afgeleid door je gruwelijke lelijke tapijt...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
Onder de UPC-remote.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en die rechtsonder is van m'n Philips flatscreen.
Schrijf je mee php?
Dat is de naam van de kat.quote:
quote:
Over welke formatie heb je het nou?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef GSbrder het volgende:
Toto is wel te luisteren. Beetje zoetjes, maar soit.
Toto is bagger. Geen extra mile.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef GSbrder het volgende:
Toto is wel te luisteren. Beetje zoetjes, maar soit.
Ik las tumorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:40 schreef eriksd het volgende:
Ik zag vandaag iemand met een Tudor. Dat was voor het eerst ooit.
Cynicus.quote:
Het was de Heritage. We hebben nog even naar elkaars horloge gekeken.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het was de Heritage. We hebben nog even naar elkaars horloge gekeken.
Jullie durven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het was de Heritage. We hebben nog even naar elkaars horloge gekeken.
Jaja. Living on the edge.quote:
De Donquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:45 schreef Drugshond het volgende:
Oi, ik ben ff zoekende...
Hip-hop artist....rap... opera sung... denk 6 jr geleden. Redelijk hitje op MTV.
Vergelijkbaarquote:
Till the end vind ik wel oke. English Eyes ook. En Georgy Porgy.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
All I wanna do when I wake up in the morning is see you eyes
Rosanna, Rosanna
I never thought that a girl like you could ever care for me, Rosanna
All I wanna do in the middle of the evening is hold you tight
Rosanna, Rosanna
I didn't know you were looking for more than I could ever be
Not quite a year since she went away, Rosanna yeah
Now she's gone and I have to say
Meet you all the way, meet you all the way, Rosanna yeah
Meet you all the way, meet you all the way, Rosanna yeah
I can see your face still shining through the window on the other side
Rosanna, Rosanna
I didn't know that a girl like you could make me feel so sad, Rosanna
All I wanna take is a night you'll never ever have to compromise
Rosanna, Rosanna
I never thought that losing you could ever hurt so bad
quote:
Zo praat je niet over PvdA'ers jongens, waar is jullie fatsoen.quote:
Most def.quote:
Mijn favoriete Toto nummers zijn 99, Lea en Straight For The Heart.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Till the end vind ik wel oke. English Eyes ook. En Georgy Porgy.
Ploumen gaat weg als partijvoorzitterquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef eriksd het volgende:
Remlof, wanneer kom je weer eens met een leuke PvdA roddel?
Ach, zolang ze na een jaar op haar lippen zitten maar niet domme dingen gaat zeggen over het leiderschap binnen de PvdA is dat geen grote ramp.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ploumen gaat weg als partijvoorzitter
Nou nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Zo praat je niet over PvdA'ers jongens, waar is jullie fatsoen.
Ohja, 99. En Mushanga. En Without your love.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn favoriete Toto nummers zijn 99, Lea en Straight Fo The Heart.
Ze ging wel weg in stijl.... ff een dolk in de rug en tabee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ploumen gaat weg als partijvoorzitter
Meuh, de kings speech is vrij lang.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:49 schreef eriksd het volgende:
The Kings Speech, was dat wat?
[..]
Ohja, 99. En Mushanga. En Without your love.
Dan is het niets voor me.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meuh, de kings speech is vrij lang.
Argumenten in de trant van: vroeger waren de drugs minder sterk zijn ook niet echt steekhoudend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:51 schreef eriksd het volgende:
Gedonder met die softdrugs altijd. Typisch zo'n discussie die gegijzeld wordt door in dit geval een opa met een te sterke onderbuik.
En terecht, waar ik twintig jaar geleden een hele avond moest blowen om totaal van het padje af te raken haal ik dat nu al met een halve spliff.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:50 schreef Drugshond het volgende:
Sterke cannabis wordt harddrug
Dat betekent dat deze middelen niet meer in een coffeeshop over de toonbank mogen gaan.
Dat voorstel staat vrijdag op de agenda van de ministerraad, hebben ingewijden woensdag gezegd. Een commissie adviseerde eerder om sterke cannabis niet meer te gedogen.
Het THC-gehalte van nederwiet, dat goed is voor bijna driekwart van de verkoop, ligt nu tussen de 15 en 18 procent.
De risico's op verslaving en psychotische stoornissen wordt dan te hoog, vond de commissie.
=============
RIP white widow.... maar dit wist ik al 7 jr terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |