Die hebben voor het rechtse geweld gecapituleerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:05 schreef De_Nuance het volgende:
Ik voel me alleen, waar zijn de linkse kameraden
Jazeker.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oja één van de bronnen van mijn brainwash
Wij hebben al een buitenlander, een wapenfanaticus, een homoseksueel, iemand met een slechte muzieksmaak en een zielige technische nerd in ons midden. Alleen laagopgeleiden, die laten we niet toequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oja één van de bronnen van mijn brainwash
Dit is links.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef De_Nuance het volgende:
Dan zij wij een coole moraliserende linkse robot.
En wij slopen jullie met élégance en charme.
Klinkt als Villa Kakelbont.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij hebben al een buitenlander, een wapenfanaticus, een homoseksueel, iemand met een slechte muzieksmaak en een zielige technische nerd in ons midden. Alleen laagopgeleiden, die laten we niet toe
Wat een verzameling als je het zo bekijkt, alsof je bij een willekeurige bijeenkomst van de PvdA binnenstapt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij hebben al een buitenlander, een wapenfanaticus, een homoseksueel, iemand met een slechte muzieksmaak en een zielige technische nerd in ons midden. Alleen laagopgeleiden, die laten we niet toe
Da's best gay hmquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jazeker.
Dat slipje, die spieren, onweerstaanbaar zeker.
Technisch gezien zijn alle superhelden dat.quote:
Wij hebben moreel al gewonnen van jullie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een verzameling als je het zo bekijkt, alsof je bij een willekeurige bijeenkomst van de PvdA binnenstapt.
Homoseksuelen en wapenfanatici bij de PvdA?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een verzameling als je het zo bekijkt, alsof je bij een willekeurige bijeenkomst van de PvdA binnenstapt.
En wat heb je aan hoog moraal?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wij hebben moreel al gewonnen van jullie.
Nee nee, jullie zijn links. Dus links wint.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat heb je aan hoog moraal?
Niets, al helemaal niet als jullie onze drollen die vanuit onze ivoren toren gedropt worden moeten opvangen.
Hahaha.quote:
Snolquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef Disana het volgende:
Wat is het vrouwelijke equivalent van 'kameraad' eigenlijk?
Huisvrouw.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef Disana het volgende:
Hoerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef Disana het volgende:
Inderdaad. Deze term is speciaal toegespitst op vrouwen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's niet in de geest van de kameraadschap.
Ja dat zal dan wel, want ik kan niets bedenken, kameraad De_Nuance.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:25 schreef De_Nuance het volgende:
Kameraad is ook vrouwelijk te gebruiken volgens mij , kameraad Disana.
Ik had jullie hoger ingeschatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:26 schreef Picchia het volgende:
Had je dat dan niet vijf minuten eerder kunnen voorspellen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef Disana het volgende:
quote:
quote:
quote:
Ze is zo mooi slank. Hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
Hihi, Pixel die tegen mijn buik op staat:
[ afbeelding ]
Kamerada.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef Disana het volgende:
Ze is van juli 2007.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is zo mooi slank. Hoe oud is ze eigenlijk?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Weekkrant vodje wordt in huize remlof daadwerkelijk gelezen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat voor buttplug tussen haar pootjes?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou hilarischquote:
Klotekatten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Pas maar op, zodadelijk krijg je naaktfoto's.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:34 schreef GSbrder het volgende:
Remlofje lijkt een buikje te hebben zo
Alleen op het toiletquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat Weekkrant vodje wordt in huize remlof daadwerkelijk gelezen?
Een flessenopener/kurkentrekker, wou je 'm lenen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is dat voor buttplug tussen haar pootjes?
Voor de kat?quote:
Nah, mijn 'Goon' heeft draaidoppen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
Een flessenopener/kurkentrekker, wou je 'm lenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |