Vertel bijvoorbeeld hoe oud je bent en waar je mee zit. Hoeft geen lang verhaal te zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef hydroven het volgende:
[..]
ja, ik heb niet echt veel meer te vertellen. Weet ook niet hoe het hier precies aan toe gaat.
Als jij bijna niks meer zou kunnen, zou je daar echt anders over denken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
dan nog even een persoonlijke keuze/grens, ik reageer niet op berichten met zelfmoordneigingen, ik kan er niet tegen en word boos van zulke berichten, ik heb een geval van zelfmoord meegemaakt en daar heb ik het heel moeilijk mee gehad en daarnaast VIND IK het een zwaktebod, dus in plaats van gemene reacties te plaatsen plaats ik dan maar niets!![]()
al wil ik summer2bird wel sterkte wensen!
en dit is dus precies de reden dat ik niet op die berichten wil reageren! en jij bent heel sterk want je gaat door ondanks alle problemen, net als ik, ik ben 24 met meer nare ervaringen dan mijn pa van 53, maar ik kom er altijd wel door, iedere dag heeft een gouden randje, maar je moet wel willen zoeken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als jij bijna niks meer zou kunnen, zou je daar echt anders over denken.
Het is voor mij hartstikke moeilijk om door te gaan, terwijl ik zelfs niet eens normaal televisie kan kijken, omdat ik heel gevoelig ben voor geluiden.
Niet meer op je eigen bank kunnen zitten vanwege je smetvrees.
Geen boeken meer kunnen lezen vanwege de chaos in je hoofd.
Niemand zou het van mij zwak vinden als ik er mee zou stoppen, maar ik ga door. Gewoon. Ik wil het zo lang mogelijk volhouden.
Rustig meid...we zitten hier niet om elkaar te veroordelen, en ik weet zeker dat dat niet de bedoeling was. Ik reageer ook niet altijd op zelfmoordberichtjes, ik heb er zelf al voldoende van in m'n hoofd zitten! Ik ben op sommige dagen al genoeg bezig om het niet te doen, kan dan de gevoelens van anderen op dat gebied er bepaald niet bij hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Niemand zou het van mij zwak vinden als ik er mee zou stoppen, maar ik ga door. Gewoon. Ik wil het zo lang mogelijk volhouden.
Ik heb dat zelf ook wel eens, maar ik houd dan altijd in m'n achterhoofd dat het maar stress om niets is en op de 1 of andere manier trekt dat me er doorheen. Als het dan uiteindelijk gebeurd is dan heb ik zoiets als dit poppetje:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:59 schreef Nyota het volgende:
Op tijd opgestaan, ontbeten, het leek al weer een fijne dag te worden.
Maar nee, een belletje en ik schiet hier meteen weer in de stress dat het niet echt goed gaat komen bij het UWV.
Nee, ik ga er ook helemaal vol in, misschien is dat ook het probleem. Ik word ook zo boos om alles, om alle onwaarheden en grrrrrrrrrrrrrrrrrjalfjafjla.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf ook wel eens, maar ik houd dan altijd in m'n achterhoofd dat het maar stress om niets is en op de 1 of andere manier trekt dat me er doorheen. Als het dan uiteindelijk gebeurd is dan heb ik zoiets als dit poppetje:
[ afbeelding ]
Wat je dus NIET moet doen is de dingen ontwijken die je stress veroorzaken. Want dan heb je nooit dat poppetje.
Goede actie van je.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:52 schreef VanGoghFan het volgende:
Heb maar even naar de praktijk gemailed of paracetamol goed samengaat met de medicijnen, wel een goede vraag van je!
Huh, you lost me herequote:terwijl je weet, dat je hhet leuk vind...maar het is alsof je jezelf afvraagt, of je niet DENKT dat je het leuk vindt, maar eigenlijk stiekum van niet. Dat klinkt nogal raar misschien? Maar ik kan het niet zo goed uitleggen...
Nee, dat ook niet, meer dat ik zelf heb, dat ik fiets, weet dat ik het eigenlijk naar m'n zin heb, maar die depressie d'r zo'n filter overheen gooit, dat ik niet kan geloven dat ik het naar m'n zin heb! Dat ik mezelf zit te saboteren dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:58 schreef Nyota het volgende:
Huh, you lost me here...
Of te wel, dat ik weet dat ik het eigenlijk leuk moet vinden (want dat was voorheen altijd ook), maar dat ik er nu eerlijk gezegd geen reet aan vind?
Oh zo. Dus dat je het wel naar je zin hebt, maar dat dat vanwege die depressie eigenlijk niet zou "mogen"?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:13 schreef VanGoghFan het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet, meer dat ik zelf heb, dat ik fiets, weet dat ik het eigenlijk naar m'n zin heb, maar die depressie d'r zo'n filter overheen gooit, dat ik niet kan geloven dat ik het naar m'n zin heb! Dat ik mezelf zit te saboteren dus.
Ja, wat zou het fijn zijn als:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:36 schreef VanGoghFan het volgende:
Mischien, ik snapte niet zo goed wat je met die sluier bedoelde, ik ga dan denken aan dat gevoel van dat ik weet, dat ik iets leuks doe, maar m'n hoofd het niet goedvind![]()
Het blijft lastig om het voor jezelf onder woorden te brengen, laat staan het van iemand anders goed te begrijpen wat die ander nou precies bedoelt....
En...?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:49 schreef VanGoghFan het volgende:
kan pas na 1400 bellen staat op de website...nou moet ik niet gelijk helemaal hyper worden natuurlijk
Staat dat niet in je bijsluiter?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:52 schreef VanGoghFan het volgende:
Heb maar even naar de praktijk gemailed of paracetamol goed samengaat met de medicijnen, wel een goede vraag van je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |