geeft dit je even wat meer rust? Al bedacht wat je tot 4 uur gaat doen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:05 schreef summer2bird het volgende:
De psychiater heeft net gebeld. Morgen om half 12 moet ik met mijn moeder langs komen.
Zometeen gaat mijn vader weg en dan ben ik tot 4 uur alleen.
Donderdag heb ik gesprek met de psychiologe.
Mjah, ben in ieder geval niet meer in paniekquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:39 schreef Nyota het volgende:
[..]
geeft dit je even wat meer rust? Al bedacht wat je tot 4 uur gaat doen?
Goed zo! en rustig blijven ademhalen! Trots op je!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mjah, ben in ieder geval niet meer in paniek
En ik ga denk ik slapen en tv kijken
ik ben zelf niet zo'n voorstander van slaappillen als je psychisch niet zo lekker zit. En zeker niet zonder overleg met je psychiater. Want die zijn natuurlijk bij verkeerd gebruik verslavend (of dodelijk als je er maar genoeg hebt).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb zelf slaaptabletten via de huisarts, misschien ook voor jou een idee? gebruik ze overigens bijna nooit.
dat is wel fijn. je vader is inmiddels thuis neem ik aan? ben je de middag goed doorgekomen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mjah, ben in ieder geval niet meer in paniek
En ik ga denk ik slapen en tv kijken
Dat ik zo raar reageer weet ik niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:44 schreef Murmeli het volgende:
summer: kan het door de meds komen dat je zo raar reageert en rare dingen ziet?
hoe lang slik je ze nou? welke zijn het en welke dosering slik je? misschien ben je er erg gevoelig voor en is dus de dosis te hoog voor je.
Heb je die gezichten met je psychiater overlegd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat ik zo raar reageer weet ik niet.
Maar die gezichten zie ik al heel lang.
Ik slik ze nu voor 1 maand, cymbalta en 1 per dag (dacht iets met 30 mg ofzo)
Het ging juist heel goed met me en ineens kreeg ik die terugval
Neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb je die gezichten met je psychiater overlegd?
Oh en terugval met antidepressiva kan voorkomen. In het begin worden je klachten zelfs erger.
je had gewoon naar de decaan moeten gaan, dan had je nu nieuwe schoenen gehad!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Sylvana het volgende:
@Murmeli Ik lig nog steeds in bedHad wekker op 14.15 uur gezet omdat ik om 15 uur naar fysio moest. Maar ben toch in slaap gevallen, door wekker heen geslapen en vriendlief maakte me net wakker
Hij gaat nu maar alleen boodschappen doen en als hij terugkomt moet ik eruit zijn en eten koken... Gisteren pasta als ontbijt, vandaag maar iets van AGV, lekker makkelijk...
Lijkt me wel belangrijk ja. En dat gedrag wat je je niet meer herinnert ook (anders laat je je moeder dat even opschrijven).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee![]()
Morgen ga ik het wel zeggen
Geen geld voor... En dan moet ik de stad in en dat vind ik al helemaal verschrikkelijk met al die mensen/drukte. Alleen Vriendlief lukt het nog om iets voor elkaar te krijgen. En ook niet altijd meer...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je had gewoon naar de decaan moeten gaan, dan had je nu nieuwe schoenen gehad!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Sylvana het volgende:
@Murmeli Ik lig nog steeds in bedHad wekker op 14.15 uur gezet omdat ik om 15 uur naar fysio moest. Maar ben toch in slaap gevallen, door wekker heen geslapen en vriendlief maakte me net wakker
Hij gaat nu maar alleen boodschappen doen en als hij terugkomt moet ik eruit zijn en eten koken... Gisteren pasta als ontbijt, vandaag maar iets van AGV, lekker makkelijk...
Maar je had wel naar de decaan moeten gaan. Of kun je mailen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Geen geld voor... En dan moet ik de stad in en dat vind ik al helemaal verschrikkelijk met al die mensen/drukte.
Ik ga ook gewoon winkelen, ook al vind ik het verschrikkelijk, die drukte en dat lawaai.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik snap de drang om dingen niet te doen, of er voor weg te lopen heel goed, maar ik weet ook dat je er niet mee vooruit komt, Je stagneert en remt jezelf op die manier, Ik vind dingen soms ook heel eng, en zie er als een berg tegenop, maar ik ga wel, puur omdat ik niet mijn eigen vijand wil worden, en ik weiger de buitenwereld te laten overheersen! Anders heb ik straks bovenop de paniekaanvallen ook nog een sociale fobie, en daar pas ik voor!
Of juist aan het begin van de dag? Dat doe ik nu vaak, zodat ik dan in ieder geval al helemaal up en running ben en niet de hele dag blijft liggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:07 schreef Sylvana het volgende:
Ik kijk morgen wel of het telefonisch kan. Of later op de dag als vriendlief thuis is en me erheen kan sturen. Maak afspraken met psych ook altijd pas aan eind van de middag. Misschien maar met al mn afspraken doen, want dit schiet niet op natuurlijk
Maar je vriend staat toch ook op?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:10 schreef Sylvana het volgende:
Aan begin van de dag wordt niet wat want dan kom ik gewoon echt mijn bed niet uit. Ik ben er nu eindelijk uit!
Je kunt altijd om 12:00, 13:00 of 14:00 uur een afspraak maken. Doe ik ook vaak. Is niet te vroeg, maar je bent er zo toch uit voordat het donker is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:10 schreef Sylvana het volgende:
Aan begin van de dag wordt niet wat want dan kom ik gewoon echt mijn bed niet uit. Ik ben er nu eindelijk uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |