Nee, dan zou ik ook echt over de pis zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij de zeeman hebben ze hele leuke peuterscharen voor ee paar cent, elin heeft een varkentje. en ik ben erg blij dat ik met haar heb zitten knippen wat weekjes terug..want mijn kraamhulp vond het blijkbaar logisch om een kind van 2 een keukenschaar te geven.
ik ging bijna door t lint.. maargoed het was dan ook een opeenstapeling van gebeurtenissen met die maffe kraam.
maar stel nou dat jij boven ligt en dat je kraam tegen je zegt, ja senna zit lekker met de keukenschaar te knippen en dat kind heeft nog nooit een schaar vastgehad..
echt
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:00 schreef Kleurdoos het volgende:
en goed om te horen dat jullie ook lastig gevallen worden door de herhaalpapegaai
Wij hebben witte tegeltjes en glasverf. Dat ismookaltijd leuk. Kan ook op witte kopjes. Hebben we ook al een aantal keren gedaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:17 schreef MamaPurk het volgende:
Ow die foamstickers vind ik leuk!!! Ik moet weer even knutselspul inslaan.
Ik koop vaak bij de Xenos ofzo van die canvas doekjes, de kleinere en dan laat ik Jaël daar op vingerverven enzo. hebben we altijd kleine persoonlijke kadootjes liggen
uhh nee. Dan krijst ze de.hele boel bij elkaar..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef Twinkly het volgende:
Wow Tess!Gaat tandenpoetsen ook zo soepel bij haar?
Niels wilde vorige maand zijn mond niet eens open doen bij de tandarts
Vind ik ook!quote:
Jeps. Er zit niet veel van mij bij. En hij heeft de haarkleur van mijn oma. Hij is een echt boefje. Gisterenavond en vanmorgen kreeg ik vanuit het niets een dikke knuffel. Net alsof hij aanvoelt dat ik verdrietig ben. Hij is ook heel lief.quote:
Dat voelen ze volgens mij echt wel aanquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeps. Er zit niet veel van mij bij. En hij heeft de haarkleur van mijn oma. Hij is een echt boefje. Gisterenavond en vanmorgen kreeg ik vanuit het niets een dikke knuffel. Net alsof hij aanvoelt dat ik verdrietig ben. Hij is ook heel lief.
Levi, wat leuk zeg. Fijn dat julliehet probleem gevonden hebben.
ik ga in elk geval aansturen naar een speciaal kdv op aanraden van de logo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:43 schreef Ssserpente het volgende:
Spannend idd, Bar. Wat wil je zoal vragen?
Goed losgelaten, Miss!Leuk om d'r morgen dan weer op te halen, he?
Ik had voor mijn gevoel ook geen keuze, het was of dat....of Meike stond bij school terwijl mama te laat was.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:59 schreef _Bar_ het volgende:
Karin soms doe je dat soort dingen denk ik nou eenmaal, niet om trots op te zijn, en wie weet heeft hij er wel wat van geleerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
ja he!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:17 schreef miss_sly het volgende:
Ow en Karin, we gaan ook nog naar Emmen he als het weer meezit!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:17 schreef miss_sly het volgende:
ow ja mp, dat gaan we doen he? Ik geloof dat er nu weer een wat minder drukke periode aankomt, dus als het een keer een beetje weer is, moeten we dat echt doen. Ik wil je mooie grote heel graag eens zien, kijken hoe dat gaat met Senna. En je lieve kleine als het even kan ook
Wij ook, komend weekend schijnt mooi te worden, maar ik moet werkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:24 schreef miss_sly het volgende:
Ja, droog bedoel ik met een beetje weer
Babygiraffes zijn zo cuteik hou de weersvoorspellingen in de gaten!
Jups, ik ga vanavond met een vriendin naar een opvoedingsinfoavond van het Centrum voor Jeugd en Gezin. Kijken of ik er nog wat van kan opsteken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
Karin, hoewel ik snap dat je het niet leuk vond kan ik me zo goed voorstellen dat je het gedaan hebt.Ik vind het knap dat je op zo'n moment kan bedenken dat Meike niet de dupe hoeft te worden van zijn buien.
En het is deze week de 'week van de opvoeding', wisten jullie dit al?
Week van de opvoeding, 10-17 Okober 2011
Staat ie op een gegeven moment nou die pot in de glasbak uit te zwaaien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:11 schreef Estrys het volgende:
Oeke, nog even: heel veel plezier met je mannen![]()
Ik weet dat er ergens een filmpjestopic verstopt zit maar ik doe het even hier, want ik vind hem zo leukMijn braafje bij de glasbak. Het is een beetje een lang filpmje en het gaat eigenlijk om de eerste minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |