Nee, dan zou ik ook echt over de pis zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij de zeeman hebben ze hele leuke peuterscharen voor ee paar cent, elin heeft een varkentje. en ik ben erg blij dat ik met haar heb zitten knippen wat weekjes terug..want mijn kraamhulp vond het blijkbaar logisch om een kind van 2 een keukenschaar te geven.
ik ging bijna door t lint.. maargoed het was dan ook een opeenstapeling van gebeurtenissen met die maffe kraam.
maar stel nou dat jij boven ligt en dat je kraam tegen je zegt, ja senna zit lekker met de keukenschaar te knippen en dat kind heeft nog nooit een schaar vastgehad..
echt
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:00 schreef Kleurdoos het volgende:
en goed om te horen dat jullie ook lastig gevallen worden door de herhaalpapegaai
Wij hebben witte tegeltjes en glasverf. Dat ismookaltijd leuk. Kan ook op witte kopjes. Hebben we ook al een aantal keren gedaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:17 schreef MamaPurk het volgende:
Ow die foamstickers vind ik leuk!!! Ik moet weer even knutselspul inslaan.
Ik koop vaak bij de Xenos ofzo van die canvas doekjes, de kleinere en dan laat ik Jaël daar op vingerverven enzo. hebben we altijd kleine persoonlijke kadootjes liggen
uhh nee. Dan krijst ze de.hele boel bij elkaar..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef Twinkly het volgende:
Wow Tess!Gaat tandenpoetsen ook zo soepel bij haar?
Niels wilde vorige maand zijn mond niet eens open doen bij de tandarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |