SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
ja he!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:17 schreef miss_sly het volgende:
Ow en Karin, we gaan ook nog naar Emmen he als het weer meezit!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:17 schreef miss_sly het volgende:
ow ja mp, dat gaan we doen he? Ik geloof dat er nu weer een wat minder drukke periode aankomt, dus als het een keer een beetje weer is, moeten we dat echt doen. Ik wil je mooie grote heel graag eens zien, kijken hoe dat gaat met Senna. En je lieve kleine als het even kan ook
Wij ook, komend weekend schijnt mooi te worden, maar ik moet werkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:24 schreef miss_sly het volgende:
Ja, droog bedoel ik met een beetje weer
Babygiraffes zijn zo cuteik hou de weersvoorspellingen in de gaten!
Jups, ik ga vanavond met een vriendin naar een opvoedingsinfoavond van het Centrum voor Jeugd en Gezin. Kijken of ik er nog wat van kan opsteken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
Karin, hoewel ik snap dat je het niet leuk vond kan ik me zo goed voorstellen dat je het gedaan hebt.Ik vind het knap dat je op zo'n moment kan bedenken dat Meike niet de dupe hoeft te worden van zijn buien.
En het is deze week de 'week van de opvoeding', wisten jullie dit al?
Week van de opvoeding, 10-17 Okober 2011
Staat ie op een gegeven moment nou die pot in de glasbak uit te zwaaien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:11 schreef Estrys het volgende:
Oeke, nog even: heel veel plezier met je mannen![]()
Ik weet dat er ergens een filmpjestopic verstopt zit maar ik doe het even hier, want ik vind hem zo leukMijn braafje bij de glasbak. Het is een beetje een lang filpmje en het gaat eigenlijk om de eerste minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |