ja pfff katalysator dan...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nou heb ik aan behoorlijk wat auto's gesleuteld en ben heb er 2jaar opleiding in gehad maar WTF is een filterbus
Iets te merken van de staking?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:15 schreef AchJa het volgende:
Athene is alvast gelukt...
1330 verder naar Chania.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, niks van gemerkt. Ze zijn nog net zo traag als anders.
U is opper-wachtmeester, u is gerechtigd kontschoppen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:38 schreef AchJa het volgende:
Te vroeg gejuichd... Nog steeds op Athene. Aircontrollers zijn zich aan het drukken...
Volgens mij is de Opper nog niet gedegradeerdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
U is wachtmeester, u is gerechtigd kontschoppen.
Ben bezig met een groot verslag ben er even niet bijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Volgens mij is de Opper nog niet gedegradeerd
Het duurde even, maar in NWS zijn ze nu ook wakker.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:35 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.defencegreece.(...)a1-abrams-to-greece/
Whut
Wat velen niet zien was dat het volgens mij al een deal was, voordat de crisis daar uitbrak. En niet voldoen aan de deal kost je nog meer geld.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het duurde even, maar in NWS zijn ze nu ook wakker.
Grieken stellen prioriteiten en kopen 400 tanks
Dat is toch geen belangrijke info mbt dit nieuws?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat velen niet zien was dat het volgens mij al een deal was, voordat de crisis daar uitbrak. En niet voldoen aan de deal kost je nog meer geld.
De Grieken haden al crisis voordat ze de Euro instapten, ze hebben namelijk al bij hun aantreden en de jaren erna staan te liegen. Als Griekenland in 1999 eerlijk was geweest waren ze nooit toegelaten tot de Euro, dat ze ook nog dealtjes staan te maken is leuk voor hun, maar dat schrijven ze ook maar als schuld af op hun begroting, dan zetten we die 'steun' ook als kostenpost op onze begroting en zie, we hoeven niet eens meer te bezuinigen om onder die 3 procent te komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat velen niet zien was dat het volgens mij al een deal was, voordat de crisis daar uitbrak. En niet voldoen aan de deal kost je nog meer geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |