abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 10:07:02 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102725189
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Riann

BrandX

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:07:37 #2
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102725210
hehehehe @ TT
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:08:22 #3
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102725230
Ik vind de jassen van Miss Etam altijd zo 'tent-achtig'. Alsof je er in naar Lowlands kunt :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_102725245
Ik vind heel Miss Etam voor mensen met pittige korte kapsels die van kamperen houden :@
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 10:09:28 #5
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102725264
Ik hou van kamperen... Maar daar houdt de vergelijking ook op :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:12:07 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102725331
Haha die groepsleservaringen :D

Wel eens gehad dat er een invalster van een andere sportschule Zumba kwam geven, die wist de helft van de tijd zelf niet wat ze aan het doen was, cue-de pas als ze iets al aan het doen was en hupte voornamelijk wat heen en weer oO< Dan ga je niet echt voldaan naar huis :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:12:58 #7
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102725360
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind heel Miss Etam voor mensen met pittige korte kapsels die van kamperen houden :@
:D

vroegah ..
ging ik naar steps en WE.. maar dat lukt nu ook niet meer -O-
steps bij mij in de buurt ZEKER niet meer, nadat de verkoper belachelijk had gedaan toen ik een hoop jurkjes wilde passen en m'n borsten niet pasten.. o|O
Nu af en toe naar de promiss.. maar dat vind ik ook niet zoo miss.. meer oude vrouw :@
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:20:22 #8
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_102725597
Goedemorgen! Vandaag is een goede dag :) Ik weeg eindelijk minder dan mijn collega. Zij heeft het figuur wat ik uiteindelijk wil hebben. Ze is welliswaar ruim een kop groter, maar toch :')

Ik ben zo blij dat ik niet meer afhankelijk ben van winkels met grote maten afdelingen. Ik ben te klein voor dat soort kleding. Met mijn 1.65m komt zo'n speciaal groten maten shirt al snel tot mijn knieën. Net alsof je vormeloos moet zijn. Rond is toevallig ook een vorm!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_102727157
I.v.m. de portemonee koop ik mijn kleding vooral bij de Kringloopwinkels....ik slaag daar bijzonder goed....nadeel begint nu wel te worden dat ik mijn broeken nu moet ophijsen met een riem nu er flink wat af is. anders zitten ze bij het lopen zo op de enkels. :') Even afwachten hoe het deze winter met mijn winterbroeken gaat...ik denk dat ik weer even wat moet kopen want die kan ik zelfs met een riem niet meer op de plek houden ben ik bang. _O- .
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_102727381
Hier nog iemand met een zandloper figuur en ik ook ik draag vooral jurkjes en rokjes O+
Anders altijd een probleem met die taille

Verder gaat het hier goed *O* Nog steeds bezig met Beck's boek natuurlijk
En het eten en bewegen gaat goed
pi_102727541
De t-shirts en truien Xl en l bij de zwangerschapsafdelingen doen het overigens ook erg goed :D
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 11:24:37 #12
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102727700
Appel en water, veel spontane beweging... Ben trots op mezelf...
pi_102727875
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:24 schreef Sjeen het volgende:
Appel en water, veel spontane beweging... Ben trots op mezelf...
Spontane beweging vind ik nog moeilijk, ik ben meer van het geplande :D
Maar goed vanmorgen een andere parkeerplaats gekozen op de uni dus toen moest ik ook weer een stuk verder lopen
pi_102727929
Lijst van gisteren:

O: cruesli (half light, half noten) met magere yoghurt
T: Half pakje Vifit
L: 2 bruine boterhammen met rauwkost en kaas
T: Rauwkost die over is van de lunch
S: Hardlopen, les 1 van Evy. Eindelijk daar weer verder mee!
T: 2 crackers met ricotta, 30+ kaas en lenteui en/of
opkikker
A: Zalm met kappers en garnalen. Overaardappels en waterkerssalade.
T: Paar handjes zoute popcorn en/of appel.

Lijst van vandaag:
O: cruesli (half light, half noten) met magere yoghurt
T: Klein glaasje Vifit, klein glaasje tomatensap.
S: 1 mile
T: Paprika
L: 2 pantosti's met kaas
A: Fruitsalade en paprika
T: zoute sticks

Ik moet vandaag werken van 18.00 tot 21.30. Echt een waardeloze tijd. Ik kan maar niet bedenken hoe ik het dan met mijn eten moet doen. We mogen op zich wel wat eten maar dat is dan meer een soort 'snacken'. Van te voren eten lukt niet want ik lunch meestal pas tussen 2 en 3. Dan maar een zwaardere late lunch en een fruitsalade. Gelukkig hoef ik nog maar 4 avonden te werken, dit valt me wel zwaar.
Spoilers!
pi_102727997
Waarom niet hardgelopen?
Voor vandaag kan je misschien ook een lichte lunch proberen en dan wel om 5 uur avondeten? Maar vervelende tijd inderdaad.
Ik werk altijd van 18.00-20.00 maar dan kan ik daarna gewoon nog eten.
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 11:33:42 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102728012
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Spontane beweging vind ik nog moeilijk, ik ben meer van het geplande :D
Maar goed vanmorgen een andere parkeerplaats gekozen op de uni dus toen moest ik ook weer een stuk verder lopen
Ben bezig met wassen, dat is steeds twee trappen op en neer ;)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:36:54 #17
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102728120
Vandaag maar weer opgepakt waar we gister gebleven waren :P

o: ontbijtgranen met yoghurt
t: sinaasappel
l: een broodje denk ik, want moet naar de fysio dus geen tijd om "normaal" te eten
t: 2 stuks fruit
d: weer een broodje want :
S: Yoga *O*
en na yoga door naar de "coach" voor een lekker stukje graven in mijn ziel en zaligheid :D
pi_102728223
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:33 schreef Sarabi het volgende:
Waarom niet hardgelopen?
Voor vandaag kan je misschien ook een lichte lunch proberen en dan wel om 5 uur avondeten? Maar vervelende tijd inderdaad.
Ik werk altijd van 18.00-20.00 maar dan kan ik daarna gewoon nog eten.
't Probleem is ook dat ik gewend ben om rond een uur of 8 pas avond te eten omdat mijn vriend dan pas thuis is, vandaar dat de rest van mijn ritme daar ook op aangepast is. Ik heb nu net ontbeten.

Gisteren heb ik niet hardgelopen omdat ik pas om 7 uur thuis was, toen nog wat boodschapjes moest doen en nog moest koken. En Evy staat nog niet op mijn nieuwe telefoon. En eigenlijk was het grootste probleem dat ik bij thuiskomst een rekening van mijn zorgverzekeraar vond waarop stond dat ze even bijna 500 euro van me willen vangen. Ik was uitgegaan van de helft. 500 euro is alles wat ik nog heb, de helft voor winterkleren, de andere helft voor verzekering. Ik zag mezelf dus al de hele winter binnen blijven omdat ik geen winterjas heb enzo. En mn auto heeft nieuwe banden nodig. Anyway, val je van heul, heul heul veul huilen ook af?

Nou ja, vandaag dus weer aan de miles en morgen heb ik de hele dag de tijd om Evy op de telefoon te zetten dus dan zijn er geen excuses.
Spoilers!
pi_102728437
Als ik over enkele weken weer ga werken heb ik ook een paar diensten waardoor ik dan pas om 10 uur thuis ben, met zonder pauze om te kunnen eten, maar Mr.Mo heeft gezegd dat hij dan ook zijn dag 'aanpast' zodat we toch samen kunnen eten. Dan wel laat, maargoed.. Ik zei nog dat hij gewoon moest eten en wat voor me over moest laten, maar dat wilde hij niet O+ de schat :P

Één keer in de twee weken ben ik pas om 11 uur thuis, dat wordt wel iets te gek ;) dus dan moeten we wel apart eten. Wordt even wennen en beter plannen, maar hey, ik heb eindelijk weer werk! O+

Ga 3 tot 4 keer per week deze route fietsen, dus binnenkort de racefiets even goed rijklaar maken en reflecterende kleding kopen.
Ja doei.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:06:12 #20
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102729097
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:

ging ik naar steps en WE.. maar dat lukt nu ook niet meer -O-
Nu af en toe naar de promiss.. maar dat vind ik ook niet zoo miss.. meer oude vrouw :@
Promiss vind ik ook niks... is er geen Didi in de buurt? Die hebben t/m Xxl (die dan ook echt Xxl is). Heb normaal bovenom vaak echt 50 nodig voor m'n borsten ofzo, maar bij de Didi gaan de vestjes gewoon dicht en moest ik laatst zelfs een xl nemen, omdat een vestje te groot was en dat met een 85 G-cup...

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:08 schreef trovey het volgende:
nadeel begint nu wel te worden dat ik mijn broeken nu moet ophijsen met een riem nu er flink wat af is. anders zitten ze bij het lopen zo op de enkels. :') Even afwachten hoe het deze winter met mijn winterbroeken gaat...ik denk dat ik weer even wat moet kopen want die kan ik zelfs met een riem niet meer op de plek houden ben ik bang. _O- .
Als er iets makkelijk is, is het een broek innemen... zoek eens een kleermaker in de buurt, vaak kun je voor 3 of 4 euro een broek smaller laten maken en als je een paar broeken tegelijk brengt, kun je soms nog korting krijgen ook :)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

En eigenlijk was het grootste probleem dat ik bij thuiskomst een rekening van mijn zorgverzekeraar vond waarop stond dat ze even bijna 500 euro van me willen vangen. Ik was uitgegaan van de helft. 500 euro is alles wat ik nog heb, de helft voor winterkleren, de andere helft voor verzekering. Ik zag mezelf dus al de hele winter binnen blijven omdat ik geen winterjas heb enzo. En mn auto heeft nieuwe banden nodig. Anyway, val je van heul, heul heul veul huilen ook af?
Autobanden van Marktplaats plukken, of bij een sloop gaan kijken, scheelt een hoop. Verder kun je bij je zorgverzekering wrs best in termijnen betalen als je ze even belt... was bij ons wel, toen de rekening onverwacht hoog was :) Succes!

Hier net een verse warme stroopwafel *sorry* gegeten op de markt... ik kreeg een hoosbui over me heen op de fiets, het mannetje van de sokkenkraam duwde het water van het zeil boven de kraam in m'n jas.. *letterlijk, soort wikkeljas, ik was nat tot op m'n bh* en het kraampje rook zo lekker. Balen, maar dan beschouw ik dat als m'n lunch en neem ik zo een beker thee c_/

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:08:00 #21
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_102729145
Lucky-Strike, dat is goed kut ja. :( En ik vind huilen veel energie vreten, dus je zal er vast wat mee verbranden. ;)

O: Cornflakes met melk + koffie (ben wel een gewoonte dier he..)
T: Gepofte appel (zonder toevoegingen, alleen appel in magnetron) grote mok kamille thee
L: 3 wasa crackers, 2 met kaas en tomaatplakjes, 1 met cervelaat + koffie
T: Geen idee nog eigenlijk... Waarschijnlijk een rijstwafel met jam ofzo
D: Witvis uit de oven, wortels en zelfgemaakte aardappel rosti's uit de oven. Omnomnom!
T: 1 banaan en liters water ivm sporten. :+

S: 45 minuten Bodycombat + 45 minuten Bodybalance (Tussen de twee lessen een banaan.)

Ik kocht altijd bij de M&S maar dat is zo.... oudbollig. Ik ben 29, de bloemtjes jurken zijn toch niet voor mij!
Nu dus weer H&M! Hopelijk over 10 kilo, weer bij de Sting enzo, liefst Mexx en Esprit maar ik vind op de een of andere manier, 90 euro voor een spijkerbroek te duur tegenwoordig!

Weet nog wel toen ik 16 was, een topje van Replay gekocht voor toen 120 gulden. Mijn moeder kreeg een hartverzakking. Sloeg ook nergens op. Gewoon wit strakke long sleeve met grote paarse glitter letters "Replay". Geen idee wat me bezielde. :D Die spijkerbroeken zaten altijd wel erg ok.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:19:58 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102729564
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:08 schreef Silmarwen het volgende:

Ik kocht altijd bij de M&S maar dat is zo.... oudbollig. Ik ben 29, de bloemtjes jurken zijn toch niet voor mij!
Nu dus weer H&M! Hopelijk over 10 kilo, weer bij de Sting enzo, liefst Mexx en Esprit maar ik vind op de een of andere manier, 90 euro voor een spijkerbroek te duur tegenwoordig!
Spijkerbroeken vind ik ook nooit zo veel uitmaken als ze van de Miss Etam komen... zolang de pasvorm goed is, boeit dat me niks. Bij de M&S was ik laatst even binnen gelopen, maar alle spijkerbroeken daar hadden van die glitters en steentjes op de zakken. Ben heeeel snel weer naar buiten gelopen :)

Als er mensen zijn die in de buurt van België wonen, dan is de Paprika echt een norme aanrader :D Die hebben hele toffe collecties die beginnen bij 44 en eindigen bij (dacht ik) 52 :)

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:24:06 #23
3142 m@x
pi_102729698
Bij mij zit geen enkele broek mooi. Jurkjes en rokjes FTW!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:25:39 #24
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102729747
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:24 schreef m@x het volgende:
Bij mij zit geen enkele broek mooi. Jurkjes en rokjes FTW!
Ik ben ook pro jurkjes en rokjes, maar als het keihard regent/sneeuwt en ik op de fiets naar school moet, ga ik echt niet in een rokje kou zitten lijden :p

Xx
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:37:57 #25
3142 m@x
pi_102730141
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:25 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ben ook pro jurkjes en rokjes, maar als het keihard regent/sneeuwt en ik op de fiets naar school moet, ga ik echt niet in een rokje kou zitten lijden :p

Xx
Dan doe ik er gewoon een legging of dikke maillot onder. Alles beter dan een broek die voor geen meter zit. En als het regent of sneeuwt trek ik op de fiets ook gewoon een regenbroek aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')