quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind heel Miss Etam voor mensen met pittige korte kapsels die van kamperen houden
Spontane beweging vind ik nog moeilijk, ik ben meer van het geplandequote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:24 schreef Sjeen het volgende:
Appel en water, veel spontane beweging... Ben trots op mezelf...
Ben bezig met wassen, dat is steeds twee trappen op en neerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Spontane beweging vind ik nog moeilijk, ik ben meer van het geplande
Maar goed vanmorgen een andere parkeerplaats gekozen op de uni dus toen moest ik ook weer een stuk verder lopen
't Probleem is ook dat ik gewend ben om rond een uur of 8 pas avond te eten omdat mijn vriend dan pas thuis is, vandaar dat de rest van mijn ritme daar ook op aangepast is. Ik heb nu net ontbeten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:33 schreef Sarabi het volgende:
Waarom niet hardgelopen?
Voor vandaag kan je misschien ook een lichte lunch proberen en dan wel om 5 uur avondeten? Maar vervelende tijd inderdaad.
Ik werk altijd van 18.00-20.00 maar dan kan ik daarna gewoon nog eten.
Promiss vind ik ook niks... is er geen Didi in de buurt? Die hebben t/m Xxl (die dan ook echt Xxl is). Heb normaal bovenom vaak echt 50 nodig voor m'n borsten ofzo, maar bij de Didi gaan de vestjes gewoon dicht en moest ik laatst zelfs een xl nemen, omdat een vestje te groot was en dat met een 85 G-cup...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
ging ik naar steps en WE.. maar dat lukt nu ook niet meer
Nu af en toe naar de promiss.. maar dat vind ik ook niet zoo miss.. meer oude vrouw
Als er iets makkelijk is, is het een broek innemen... zoek eens een kleermaker in de buurt, vaak kun je voor 3 of 4 euro een broek smaller laten maken en als je een paar broeken tegelijk brengt, kun je soms nog korting krijgen ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:08 schreef trovey het volgende:
nadeel begint nu wel te worden dat ik mijn broeken nu moet ophijsen met een riem nu er flink wat af is. anders zitten ze bij het lopen zo op de enkels.Even afwachten hoe het deze winter met mijn winterbroeken gaat...ik denk dat ik weer even wat moet kopen want die kan ik zelfs met een riem niet meer op de plek houden ben ik bang.
.
Autobanden van Marktplaats plukken, of bij een sloop gaan kijken, scheelt een hoop. Verder kun je bij je zorgverzekering wrs best in termijnen betalen als je ze even belt... was bij ons wel, toen de rekening onverwacht hoog wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
En eigenlijk was het grootste probleem dat ik bij thuiskomst een rekening van mijn zorgverzekeraar vond waarop stond dat ze even bijna 500 euro van me willen vangen. Ik was uitgegaan van de helft. 500 euro is alles wat ik nog heb, de helft voor winterkleren, de andere helft voor verzekering. Ik zag mezelf dus al de hele winter binnen blijven omdat ik geen winterjas heb enzo. En mn auto heeft nieuwe banden nodig. Anyway, val je van heul, heul heul veul huilen ook af?
Spijkerbroeken vind ik ook nooit zo veel uitmaken als ze van de Miss Etam komen... zolang de pasvorm goed is, boeit dat me niks. Bij de M&S was ik laatst even binnen gelopen, maar alle spijkerbroeken daar hadden van die glitters en steentjes op de zakken. Ben heeeel snel weer naar buiten gelopenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:08 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kocht altijd bij de M&S maar dat is zo.... oudbollig. Ik ben 29, de bloemtjes jurken zijn toch niet voor mij!
Nu dus weer H&M! Hopelijk over 10 kilo, weer bij de Sting enzo, liefst Mexx en Esprit maar ik vind op de een of andere manier, 90 euro voor een spijkerbroek te duur tegenwoordig!
Ik ben ook pro jurkjes en rokjes, maar als het keihard regent/sneeuwt en ik op de fiets naar school moet, ga ik echt niet in een rokje kou zitten lijden :pquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:24 schreef m@x het volgende:
Bij mij zit geen enkele broek mooi. Jurkjes en rokjes FTW!
Dan doe ik er gewoon een legging of dikke maillot onder. Alles beter dan een broek die voor geen meter zit. En als het regent of sneeuwt trek ik op de fiets ook gewoon een regenbroek aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben ook pro jurkjes en rokjes, maar als het keihard regent/sneeuwt en ik op de fiets naar school moet, ga ik echt niet in een rokje kou zitten lijden :p
Xx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |