Nee het klinkt niet kinderachtig, het is gewoon een constatering.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Met jou vele anderen, maar heb je enig idee hoe kinderachtig dit klinkt?
Is het al mogelijk om Swype/SlideIT toetsenborden te krijgen voor iPhone? eenmaal zo'n keyboard en je wil niet meer terug naar drukken.quote:
Elk toetsenbord dat niet zonder woordenboek kan functioneren is useless. Elke zin heeft wel een woord dat net niet herkend wordt, en bij dat woord verlies je al je tijdwinst.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Is het al mogelijk om Swype/SlideIT toetsenborden te krijgen voor iPhone? eenmaal zo'n keyboard en je wil niet meer terug naar drukken.
Ik niet. Ik kan blind typen op een normaal toetsenbord, waar ik acht van mijn tien vingers kan gebruiken. Nu zitten er acht achter de foon.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:38 schreef Agiath het volgende:
Ik typ sneller op mn iphone dan op een normaal toestenbord, serieus. En swype vindt ik maar niets
Ja. Ik vind de 4 nog steeds de mooiste telefoon en vind de update erg goed.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een snotneus dat een topic probeert te verzieken maar daarin faalt, maar goed ga jij de 4S halen?
Ik ook, vrijwel alles is verbeterd behalve het scherm, maar dat was eigenlijk wel te verwachten. Apple heeft vorig jaar bewust voor dit formaat display gekozen, dan gaan ze een jaar later niet opeens het roer omgooien.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:29 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ja. Ik vind de 4 nog steeds de mooiste telefoon en vind de update erg goed.
Ik kan het niet beter uitleggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:27 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik ook, vrijwel alles is verbeterd behalve het scherm, maar dat was eigenlijk wel te verwachten. Apple heeft vorig jaar bewust voor dit formaat display gekozen, dan gaan ze een jaar later niet opeens het roer omgooien.
Gebruikservaring daar draait hem om en zo moet je de smartphones onderling vergelijken, niet door puur naar de specs te kijken. Dat is niet het doel.
Zo vlot is de iPhone 4 niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 04:13 schreef psychosomatic het volgende:
Volgens mij zijn veel mensen teleurgesteld dat het design hetzelfde is gebleven en een aantal hadden misschien op een groter scherm gehoopt. Als ik kijk naar mijn iP4 en hoe vlot die is, denk ik dat Apple met de hardware upgrade in de 4S echt het maximale er uit heeft gehaald. Ik snap niet wat men qua hardware nog meer wil.
Er zijn ook mensen die klagen over iOS (ziet er grotendeels nog hetzelfde uit), maar dat is een discussie die los staat van het iPhone model.
Nee, dat ben ik niet helemaal met je eens. De hardwarde is fantastisch geupgrade en samen met iOS5 retecool. Maar het gaat niet mee met de vernieuwing HTC en Samsung.. Had enkel het scherm een klein beetje groter gemaakt, in hetzelfde kastje. Was al goed geweest voor veel mensen. Nu hebben we weer twee jaar hetzelfde design.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 06:30 schreef jpjedi het volgende:
Mooie update, zal verfrissend werken icm ios 5
Edit: als je teleurgesteld bent dat je niet kan showen met een nieuw kastje rond je apparaatje dan ben je volgdns mij wel ver in de tanden van de Apple marketingmachine getrokken....
En dan zeggen veel mensen: Dan moet je HTC kopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo vlot is de iPhone 4 niet.
Je moet de iPhone 4 eens vergelijken met de Samsung Galaxy S II of HTC Titan. Als je je iPhone naast die toestellen legt, voelt de iPhone 4 gewoon outdated aan. Relatief dik, klein scherm, veel bezel en heel fragiel... Hoe snel de 4S ook is, dat gevoel zal blijven. Een dunne HTC met aluminium unibody voelt zoveel beter aan.
Twee jaar? Dat denk ik niet. Ik gok op een nieuw design, hopelijk volgend jaar juni/juli, maar september/oktober is realistischer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:30 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet helemaal met je eens. De hardwarde is fantastisch geupgrade en samen met iOS5 retecool. Maar het gaat niet mee met de vernieuwing HTC en Samsung.. Had enkel het scherm een klein beetje groter gemaakt, in hetzelfde kastje. Was al goed geweest voor veel mensen. Nu hebben we weer twee jaar hetzelfde design.
Nah, ik bedoel: we hebben dit design al een jaar en we gaan nu nog een jaar in. Samen 2quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Twee jaar? Dat denk ik niet. Ik gok op een nieuw design, hopelijk volgend jaar juni/juli, maar september/oktober is realistischer.
Samsung Galaxy S2 of de HTC Sensation.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:39 schreef Floxcie het volgende:
Ik was van plan de iPhone 5 te bestellen, maar nu met de 4S twijfel ik. Zou iemand me advies kunnen geven? Ik vraag mw namelijk sterk af welke smartphone ik moet nemen.
Wacht op de Nexus Prime (1280x720 resolutie op 4,6 inch met 320 dpi) of de HTC Vigor (ook 1280x720 maar dan op 4,3 inch en 343 dpi).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:42 schreef DJWeisz het volgende:
toch maar een 1 jarig abbo zoeken om dit jaar door te komen met een andere telefoon, had er echtt eentje nodig en verheugde me op de "5", deze 4S word het niet denk ik, suggesties ?
Gisteren waren er ook iphones te koop. En vandaag ook weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:14 schreef nelisb het volgende:
Er zijn nog geen prijzen bekend.
Hoe moet iemand weten wat een leuke aanbieding is?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:19 schreef nelisb het volgende:
Zeg dat dan. Iedereen praat over de 4S nu.
Die namenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:47 schreef WH141 het volgende:
[..]
....... android 4.0 Ice Cream Sandwich .........5.0 Jelly Bean).
hier januari, maar waarschijnlijk hetzelfde planquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn abonnement loopt in december af, dus ik ga gewoon verlengen met een iPhone 4S ter vervangen van m'n iPhone 3GSik ben blij
+1.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn abonnement loopt in december af, dus ik ga gewoon verlengen met een iPhone 4S ter vervangen van m'n iPhone 3GSik ben blij
Dit dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Te wijten aan de dual-core dusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend dat de standby tijd van de 4S 33% korter is dan de 4.. 200 vs 300 uur. http://www.apple.com/iphone/compare-iphones/
Jups, ondanks dat de gesprekstijd wel gelijk zou zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Te wijten aan de dual-core dus
Idd, ik ook. 16 november mag ik een nieuwe kiezenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb kleine handen en een 4,3 inch scherm, maar dit is bullshit. Nooit last van gehad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:04 schreef c0nd0r het volgende:
Iets om over na te denken voor iedereen die zo graag een groter scherm wil:
http://next.dustincurtis.com/2011/10/03/3-point-5-inches/
Waar moeten ze het anders mee vergelijken? Een Nokia 3310?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Als Samsung, Android, Windows Phone etc etc zo geweldig zijn, waarom vergelijken de fanboys het dan altijd met een iPhone?
Is vast een Aziaat, die hebben over het algemeen nooit grotere handen dan een 3-jarige kleuter.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:04 schreef c0nd0r het volgende:
Het punt is, ze moeten het vergelijken om de waarde er van te illustreren. Het is niet genoeg om te vertellen wat het is en wat het kan. Daarmee is het niet meer dan een me too, zegt men dat Apple de standaard is, en hoe zij daar in vergelijking mee staan. Ze zijn dus niet zelf de standaard.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar moeten ze het anders mee vergelijken? Een Nokia 3310?
zo danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is vast een Aziaat, die hebben over het algemeen nooit grotere handen dan een 3-jarige westerse kleuter.
lolquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:22 schreef kadeya het volgende:
Erg veel Androidgebruikers in een iPhone topic...
Dit. Het is altijd: Wij kunnen dit ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het punt is, ze moeten het vergelijken om de waarde er van te illustreren. Het is niet genoeg om te vertellen wat het is en wat het kan. Daarmee is het niet meer dan een me too, zegt men dat Apple de standaard is, en hoe zij daar in vergelijking mee staan. Ze zijn dus niet zelf de standaard.
Dat is wel weer waarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is vast een Aziaat, die hebben over het algemeen nooit grotere handen dan een 3-jarige kleuter.
iOS5 komt op 12 oktober uit. Volgens mij geldt die datum voor de hele wereld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:28 schreef kikoooooo het volgende:
Wanneer kwam IOS5 nou uit? En wordt dat ook gefaseerd over de wereld uitgerold? Of kan de hele wereld dat tegelijk downloaden?
Gooooooooooooooooooooooogleeeeeeeeeeeeeeeeeeee of trek een willekeurige nieuwssite open!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:28 schreef kikoooooo het volgende:
Wanneer kwam IOS5 nou uit? En wordt dat ook gefaseerd over de wereld uitgerold? Of kan de hele wereld dat tegelijk downloaden?
Dit dus. Binnen de Android-gebruikers hebben eigenaars van de Samsung Galaxy S2 hier meer last van dan HTC-gebruikers, die vaak wel gewoon blij kunnen zijn met een goed toestel. Galaxy-gebruikers lijken alleen hun toestel te waarderen omdat dit 'bazentoestel' 'beter dan de iphone' is..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het punt is, ze moeten het vergelijken om de waarde er van te illustreren. Het is niet genoeg om te vertellen wat het is en wat het kan. Daarmee is het niet meer dan een me too, zegt men dat Apple de standaard is, en hoe zij daar in vergelijking mee staan. Ze zijn dus niet zelf de standaard.
Ziekelijk mooi idd, voor een telefooncam....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gave pics met een 4S
http://thenextweb.com/app(...)n-with-an-iphone-4s/
Dat kan toch nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gave pics met een 4S
"Wij van WC-eend.."quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gave pics met een 4S
Met de ingebouwde software natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Wij van WC-eend.."
Wees je ervan bewust dat deze foto's mogelijk wel nog even mooi bijgepoetst zijn
Dus? Oplossend vermogen kun je niet faken, en als het origineel niet goedis, kun je er niets bijzonder moois van maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Wij van WC-eend.."
Wees je ervan bewust dat deze foto's mogelijk wel nog even mooi bijgepoetst zijn
Omdat het design al het beste op de markt was. Waarom nu moeite stoppen in een nieuw design, als de concurrentie je toch nog niet ingehaald heeft?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:51 schreef zomer86 het volgende:
Het enige wat een fail van Apple is om vast te houden aan het design, waarom alles vernieuwen en het design achterwege laten.
De 4S zal waarschijnlijk wel iets underclocked zijn tov de iPad 2, zoals de iPhone 4 dat was tov de eerste iPad. Maar hij is nog steeds ruim sneller dan de SGS2.quote:En kunnen mensen nou eens ophouden over die gare SGS2, dat ding is 2x zo langzaam als de iPad 2 en dus straks ook als de iPhone 4S.
Kostenbesparing en beperkte behoefte. 3 generaties iPhone waren ook nagenoeg hetzelfde.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:51 schreef zomer86 het volgende:
Het enige wat een fail van Apple is om vast te houden aan het design, waarom alles vernieuwen en het design achterwege laten. Ik vraag me af waarom ze dit doen.
Doen. Werkt perfect.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:58 schreef xminator het volgende:
Ios5 GM to install or not to install...
Niet meteen zo fel.. Ik wil alleen maar aangeven dat deze plaatjes van Apple zelf komen en ze dus wellicht nog wat opgepoetst zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus? Oplossend vermogen kun je niet faken, en als het origineel niet goedis, kun je er niets bijzonder moois van maken.
Dan moet je nu dus een clean install doen?quote:
True. Ik bedoelde het ook helemaal niet fel. Natuurlijk zal het enigszins tegenvallen in vergelijking met dedicated camera's, en de Nokia N8 zal waarschijnlijk nog net wat beter zijn. Maar de camera van de iPhone 4 kon al heel behoorlijk meekomen met de besten op de markt (zoals de SGS2 en de Xperia Arc), dus als ik het zo zie, zal de iPhone 4S een veel betere camera hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet meteen zo fel.. Ik wil alleen maar aangeven dat deze plaatjes van Apple zelf komen en ze dus wellicht nog wat opgepoetst zijn.
En als het origineel niet goed is kun je er nog heel wat moois van maken.
Begrijp me niet verkeerd ik ben groot fan van Apple maar ze zijn heus niet zaligmakend.
Je moet wel een beetje realistisch blijven.
Hoe kom je er nou bij dat die langzamer is dan de S2, hij is grafisch 2x zo snel zelfs.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:59 schreef -tape- het volgende:
Nu ik alles een beetje gerelativeerd heb ben ik toch wel blij met de iPhone4S. Het design van de 4 is echt heel relaxt en ligt perfect in de hand. Dezelfde telefoon die nu al perfect werkt, nog sneller gemaakt en een fantastische camera. Dat, samen met iOS5 en Siri, maakt het echt een hele toffe telefoon. Dat hij iets minder snel is als de S2, who cares? Het gebruiksgemak en besturingssysteem is voor mij zo veel belangrijker.
En het feit dat hij automatisch mijn gegevens synchroniseert met mijn Macbook Pro is gewoon perfect, dat zou nooit kunnen met een Android/Windows phone. Ik ga vandaag langs de PhoneHouse om de telefoon te pre-orderen, dit kost 25 euro en bij aanschaf krijg je dan 50 euro aan accessoires erbij. Dit in combinatie met mijn 100 euro korting vanwege de Groupon maakt dit een zeer aantrekkelijke koop. Uiteraard haal ik wel maar een 1jarig abonnement aangezien ik wel verwacht de nieuwe iPhone te zien binnen nu en anderhalf jaar.
Als je beta7 al draait, waarom niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:58 schreef xminator het volgende:
Ios5 GM to install or not to install...
Apple claimt dat ze rechtsreeks uit de iPhone komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Wij van WC-eend.."
Dat kan. Met Photoforge 2 kun je bijna alles wat de gemiddelde gebruiker in Photoshop ook doet. En dan komen ze ook rechtstreeks van de iPhone.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Apple claimt dat ze rechtsreeks uit de iPhone komen.
My badquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
True. Ik bedoelde het ook helemaal niet fel. Natuurlijk zal het enigszins tegenvallen in vergelijking met dedicated camera's, en de Nokia N8 zal waarschijnlijk nog net wat beter zijn. Maar de camera van de iPhone 4 kon al heel behoorlijk meekomen met de besten op de markt (zoals de SGS2 en de Xperia Arc), dus als ik het zo zie, zal de iPhone 4S een veel betere camera hebben.
Sinds ik mijn camera een half jaar geleden heb verkocht, gebruik ik mijn iPhone als mijn enige camera, dus een verbetering in dat opzicht is de upgrade in mijn ogen meer dan waard.
Bovendien: omdat Apple hetzelfde design heeft aangehouden, passen fotografie-accessoires zoals de olloclip ook gewoon op de 4S
Nee, rechtstreeks niet eerst via een computerprogramma dusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:17 schreef mitchelll0181 het volgende:
Rechtstreeks.... Niet eerst door een app dus
Maakt niet uit. Ze zeggen dat de foto's rechtstreeks van de iPhone af komen, niet dat ze onbewerkt zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja en wat is een app. Een programma
'zucht'
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja en wat is een app. Een programma
'zucht'
Waarschijnlijk is dat niet eens nodig (meestal is GM exact gelijk aan de final versie).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan moet je nu dus een clean install doen?
En kun je een upgrade doen naar de versie van 12 oktober?
Inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja ... Ok ...
Dat zullen ze vast bedoelen ja ..
You really shouldn't call others nimwits..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja of je hem nou op iOS bewerkt of op OSX, het blijft een programma .. Nimwit
Desondanks heb ik toch ietwat moeite te geloven dat ze met een iPhone gemaakt zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Wij van WC-eend.."
Ja hem echt wel, een app niet als een programma zienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
You really shouldn't call others nimwits..
Dan nog niet. Hij zegt nergens dat een applicatie geen programma is. Jij bent degene die lijkt te denken dat een mobiele applicatie hetzelfde is als een volwaardige softwaresuite.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:34 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja hem echt wel, een app niet als een programma zien
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:34 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja hem echt wel, een app niet als een programma zien
Fanboy.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:27 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik ook, vrijwel alles is verbeterd behalve het scherm, maar dat was eigenlijk wel te verwachten. Apple heeft vorig jaar bewust voor dit formaat display gekozen, dan gaan ze een jaar later niet opeens het roer omgooien.
Gebruikservaring daar draait hem om en zo moet je de smartphones onderling vergelijken, niet door puur naar de specs te kijken. Dat is niet het doel.
Eh neequote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hij zegt letterlijk dat een app geen computer programma is
mobiele applicatiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Een app is toch een computer programma. Lekker kk belangrijk waar het op draait!
Je zit echter wel met een formfactor: ga je het hele toestel iets groter maken dan mogen alle accesoires vervangen worden. Bijkomend voordeel van de 4S: je kunt gewoon dezelfde houders en shit gebruiken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Fanboy.Dat scherm is gewoon te klein, helemaal vergeleken met de concurrentie. Mag hopen dat de 5 volgend jaar wél een major update is. DIt is natuurlijk niks.
Laat maar zitten, je bent overduidelijk te dom om te poepen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Een app is toch een computer programma. Lekker kk belangrijk waar het op draait!
Fotobewerking!!!!!!!!!!! daar gaat het omquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
mobiele applicatie
mobiele applicatie
mobiele applicatie
MOBIELE APPLICATIE
Is niet hetzelfde als een volwaardig systeemprogramma.
Snap je het nu? Vast niet.
Dat is inderdaad een groot voordeel. Maar dat had ook gekund met een 4" edge-to-edge scherm, wat ik toch wel fijn had gevonden. Met 4" was het zelfs nog >300ppi geweest, dus het had best gekund.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je zit echter wel met een formfactor: ga je het hele toestel iets groter maken dan mogen alle accesoires vervangen worden. Bijkomend voordeel van de 4S: je kunt gewoon dezelfde houders en shit gebruiken.
Dat is belangrijk, want het gebeurt op de iPhone 4s en daar gaat het om. De iPhone 4s. Het is dus een resultaat van de iPhone 4squote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Fotobewerking!!!!!!!!!!! daar gaat het om
Lekker belangrijk op welk os dat is gebeurt.
Echt zoooooooooo fucking dom dit
Ja. Semantiek. Zoek de betekenis eens op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Fotobewerking!!!!!!!!!!! daar gaat het om
Lekker belangrijk op welk os dat is gebeurt gebeurd.
fixed itquote:Echt zoooooooooo fucking dom dit ben ik
Bewerk is bewerkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:51 schreef kadeya het volgende:
[..]
Dat is belangrijk, want het gebeurt op de iPhone 4s en daar gaat het om. De iPhone 4s. Het is dus een resultaat van de iPhone 4s
Ik gok dat ze die bewaren voor het volgende model, er moet wel iets zijn om de 5 significant beter te maken dan een 4 Souped-upquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een groot voordeel. Maar dat had ook gekund met een 4" edge-to-edge scherm, wat ik toch wel fijn had gevonden. Met 4" was het zelfs nog >300ppi geweest, dus het had best gekund.
Wel rechtstreeks. Niet onbewerkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Bewerk is bewerkt.
Niet rechtstreeks dus
Zie add on :quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wel rechtstreeks. Niet onbewerkt.
Jij bent echt dom..
Maar de kans is dat de volgende iPhone weer een redesign krijgt, en accessoires dan toch niet meer passen. Maar we zien het allemaal wel. Een betere/snellere camera en betere grafische prestaties zijn genoeg voor mijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik gok dat ze die bewaren voor het volgende model, er moet wel iets zijn om de 5 significant beter te maken dan een 4 Souped-up
Het komt direct van de iPhone 4S af. De bewerkingssoftware bevindt zich ook op de iPhone 4S. De foto's komen dus direct van de iPhone 4S.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Zie add on :
Het is geen direct resultaat van de 4s maar van de evt bewerkings software dan.
Feit.
Omg... dus als die app van die foto een sepia foto maakt bv dan is dit een rechtstreeks origineel resultaat van de 4s ... nee niet echtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het komt direct van de iPhone 4S af. De bewerkingssoftware bevindt zich ook op de iPhone 4S. De foto's komen dus direct van de iPhone 4S.
Begrijp jij wel hoe digitale foto's gevormd worden? Want volgens mij denk ik dat daar geen software aan te pas komt..
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:58 schreef jpjedi het volgende:
Jongens jongens wat een kleuter topic, kan een mod dit niet opschonen ofzo?
Een goede lens nog beter.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:05 schreef ShevaJB het volgende:
Een 8 mp camera is natuurlijk wel nice.
En dan elkaar nog feller voor autist uit te kunnen maken, awesomequote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:58 schreef jpjedi het volgende:
PPI verlagen was ook een fail geweest, over Apple is altijd wel wat te zeiken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een groot voordeel. Maar dat had ook gekund met een 4" edge-to-edge scherm, wat ik toch wel fijn had gevonden. Met 4" was het zelfs nog >300ppi geweest, dus het had best gekund.
En waar draait die evt bewerkingssoftware dan op?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Bewerk is bewerkt.
Niet rechtstreeks dus.
Zolang het boven de 300ppi is, zie je het toch niet. Maar je hebt gelijk, mensen zeiken altijd wel, puur omdat het Apple is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:13 schreef zomer86 het volgende:
[..]
PPI verlagen was ook een fail geweest, over Apple is altijd wel wat te zeiken.
De verheerlijking lijkt mij anders vele malen groter.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zolang het boven de 300ppi is, zie je het toch niet. Maar je hebt gelijk, mensen zeiken altijd wel, puur omdat het Apple is.
Idd. Dit is echt een kut topic om te volgen op deze manier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:58 schreef jpjedi het volgende:
App/software, same dren, different planet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:18 schreef kadeya het volgende:
[..]
En waar draait die evt bewerkingssoftware dan op?
Met wat voor abo?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:36 schreef -tape- het volgende:
iPhone4S besteldSta op nummer 4 dus zal hem wel op de releasedag krijgen. De man van de PhoneHouse wist over de prijs te vertellen (nouja, zijn baas) die wist voor 95% zeker dat het de prijs zou worden van de huidige iPhone 4 32GB en de iPhone 4 zal in prijs worden verlaagd.
Hij zei 'pin me er niet op vast', maar dit is wat hij had vernomen. Hij was zelf ook een groot Apple-fan.
Hoefde ik niet op te geven.quote:
Er staan geen voorwaarden bij de reservering, dus nee; geen t-mobile only. En faithz, ja ik ben net langs gegaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:
Is het zeker dat er geen exclusieve deal is met bijvoorbeeld tmobile?
Maar dan is het toch vreemd dat je 4e staat? Het inschrijven kan al weken..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:47 schreef -tape- het volgende:
[..]
Er staan geen voorwaarden bij de reservering, dus nee; geen t-mobile only. En faithz, ja ik ben net langs gegaan.
Misschien is er een ander soort lijst icm met deze actie? Betaald inschrijven, kon dat ook al langer? Ik heb me inderdaad een paar weken geleden ook al via de mail ingeschreven zonder bijkomende kosten. Dit betekende alleen dat je op een lijst kwam en dat je een e-mail kreeg als ze goed op voorraad waren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
Maar dan is het toch vreemd dat je 4e staat? Het inschrijven kan al weken..
Wel fijn voor je, daar niet van
De prijzen zijn allang bekend dus ik weet niet wat die man van de Phonehouse allemaal loopt te zwammen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:36 schreef -tape- het volgende:
iPhone4S besteldSta op nummer 4 dus zal hem wel op de releasedag krijgen. De man van de PhoneHouse wist over de prijs te vertellen (nouja, zijn baas) die wist voor 95% zeker dat het de prijs zou worden van de huidige iPhone 4 32GB en de iPhone 4 zal in prijs worden verlaagd.
Hij zei 'pin me er niet op vast', maar dit is wat hij had vernomen. Hij was zelf ook een groot Apple-fan.
En qua abonnement? Geen losse toestellen he. Zou je die even kunnen linken dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De prijzen zijn allang bekend dus ik weet niet wat die man van de Phonehouse allemaal loopt te zwammen.
De iPhone 4 gaat alleen nog met 8gb verkocht worden voor 499 euro. De iPhone 4s met 16gb gaat 629 euro kosten.
Met abonnement weet ik niet. Alleen de losse toestelprijzen zijn bekend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:59 schreef -tape- het volgende:
[..]
En qua abonnement? Geen losse toestellen he. Zou je die even kunnen linken dan.
Ik bedoelde dus de prijzen van de abonnementen icm toestel. Daar sloeg dus ook het 'gezwam' van de medewerker van de PhoneHouse op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met abonnement weet ik niet. Alleen de losse toestelprijzen zijn bekend.
Alleen de 8GB is er straks nog.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:24 schreef jovink het volgende:
Kan ik hieruit opmaken dat wss de 16gig eruitgaat bij een abo als de 4s komt?
Deze wordt niet veel goedkoper want 8gb versie is nieuw en de prijs daarvan is al bekend. Ook als je naar het verleden kijkt (toen de iPhone 4 de 3gs ging vervangen) zie je dat de prijs van het vorige type iPhone niet heel erg zakt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:29 schreef jovink het volgende:
Op hoeveel zou deze dan ongeveer komen met een abo? Beter nu een 16g halen of wachten op 8gig over een maand met de hoop dat deze veel goedkoper is. keuzes keuzes
Wat een onzin, een iPad of iPhone is ook gewoon een computer met een OS en wat verdere hardware.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
mobiele applicatie
mobiele applicatie
mobiele applicatie
MOBIELE APPLICATIE
Is niet hetzelfde als een volwaardig systeemprogramma.
Snap je het nu? Vast niet.
Iedere camera bewerkt de foto's die je maakt. Al was het alleen al de compressie, de witbalans, de moiréfilters, etc etcquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Zie add on :
Feit.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Deze wordt niet veel goedkoper want 8gb versie is nieuw en de prijs daarvan is al bekend. Ook als je naar het verleden kijkt (toen de iPhone 4 de 3gs ging vervangen) zie je dat de prijs van het vorige type iPhone niet heel erg zakt.
Strikt genomen misschien. Maar je gaat toch niet beweren dat mobiele applicaties als Photoforge gelijk staan aan Photoshop CS5? Zelfs Apple's eigen iWork-applicaties, en iMovie zijn op zowel de iPad als de iPhone heel erg uitgekleed tov hun desktop-varianten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat een onzin, een iPad of iPhone is ook gewoon een computer met een OS en wat verdere hardware.
Ik vermoed dat die prijzen met een abonnement zijn, niet?quote:
Yep.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die prijzen met een abonnement zijn, niet?
Ja, maar dat geeft wel aan dat de prijzen van oudere types niet gaan zakken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die prijzen met een abonnement zijn, niet?
Gimp is ook niet hetzelfde als Photoshop,quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Strikt genomen misschien. Maar je gaat toch niet beweren dat mobiele applicaties als Photoforge gelijk staan aan Photoshop CS5? Zelfs Apple's eigen iWork-applicaties, en iMovie zijn op zowel de iPad als de iPhone heel erg uitgekleed tov hun desktop-varianten.
Niet hetzelfde dus.
Een discussie met hem is kansloosquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gimp is ook niet hetzelfde als Photoshop,
Maar dat is niet het punt. Een iPad of een iPhone is gewoon een computer met iOS als besturingssysteem. iOS is onder de motorkap gebaseerd op een hybride van de Mach Kernel van de Carnegie Mellon Universiteit en delen van BSD. Een heel krachtig OS waar trouwens Mac OSX ook op gebaseerd is.
Met jou net zo goedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Een discussie met hem is kansloos
Klopt allemaal, maar dat was niet het oorspronkelijk puntquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar dat is niet het punt. Een iPad of een iPhone is gewoon een computer met iOS als besturingssysteem. iOS is onder de motorkap gebaseerd op een hybride van de Mach Kernel van de Carnegie Mellon Universiteit en delen van BSD. Een heel krachtig OS waar trouwens Mac OSX ook op gebaseerd is.
En een programma wat daar op loopt is gewoon een programmaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar dat was niet het oorspronkelijk punt
Misschien is die dude Aziaat, maar mijn nagelriem moet beginnen als ik mijn duim over de breedte van mijn iPhone leg. Onzinartikel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:04 schreef c0nd0r het volgende:
Wat ik al zei, dat was niet het oorspronkelijke puntquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En een programma wat daar op loopt is gewoon een programma
Ik vind de 3G white een stuk mooier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:18 schreef CecilBDemented het volgende:
maar ja de iphone 4 is gewoon het mooiste uiterlijk ooit aan een telefoon gegeven in mijn ogen.
tevens hoeft er van mij geen 4+ " scherm in.
dan koop ik wel een tablet! Ben blij met de 4s.
de iphone 5 zal best bestaan, er zullen waarschijnlijk gewoon wat dingen gewijzigd zijn last minute vanwege de concurrentie die niet stil staat.
de 4s zou waarschijnlijk de 4 vervangen hebben en de 5 zou het top model geworden zijn.
teveel geruchten om de 5 helemaal weg te denken.
Maar GIMP is wel volwaardige desktop-software.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natuurlijk is een iPad gewoon een computer. Een iPhone ook. Maar dat is niet het punt. Het punt is dat mobiele applicaties sterk uitgeklede versies zijn tov hun desktop-equivalenten. Ik ontken nergens dat iOS een besturingssysteem is. Ik ontken ook nergens dat de iPhone een computer is. Ik beweer alleen maar dat er een wezenlijk verschil in uitgebreidheid zit tussen de mobiele applicaties die je in iOS/Android draait, en de volwaardige software die je in Windows en OS X draait. Zoals ik al zei, zijn iWork en iMovie hier aardig sprekende voorbeelden zijn.quote:Maar dat is niet het punt. Een iPad of een iPhone is gewoon een computer met iOS als besturingssysteem. iOS is onder de motorkap gebaseerd op een hybride van de Mach Kernel van de Carnegie Mellon Universiteit en delen van BSD. Een heel krachtig OS waar trouwens Mac OSX ook op gebaseerd is.
Ik vind alledrie de modellen erg mooi, maar waarschijnlijk de iPhone 4 toch het mooist. Ondanks dat, heb ik een paar concept-ontwerpen gezien die ik nog een stuk mooier vind.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:31 schreef Godtje het volgende:
Eerste stuntprijzen met de nieuwe iPhone
23 euro!
Leidsepleinquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:34 schreef -tape- het volgende:
Waar gaat de Applestore in Amsterdam komen trouwens?
Wat een stelletje jankerds in dit topic zeg. Vannacht al, nu weer.quote:
lolquote:
Ik zat er net ook naar te kijken maar hoe gaat dat straks als de officiële iOS 5 uit komt? Zet iTunes die er dan automatisch overheen als je de iPhone op de computer aansluit?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Vanavond trouwens maar eens iOS 5 op mijn 4 blazen! Kijken of in EINDELIJK zonder jailbreak af kan.
Als de final version gelijk is aan de GM versie die je erop hebt staan niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zat er net ook naar te kijken maar hoe gaat dat straks als de officiële iOS 5 uit komt? Zet iTunes die er dan automatisch overheen als je de iPhone op de computer aansluit?
Oke, maar er kunnen zich geen problemen voordoen in een later stadium?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als de final version gelijk is aan de GM versie die je erop hebt staan niet.
Bron?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:55 schreef opgebaarde het volgende:
IOS 5 komt toch pas over drie weken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige wat ik echt gebruik is de lockscreen calendar. Als dat nu goed is, dan heb ik geen jailbreak meer nodigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:23 schreef mitchelll0181 het volgende:
als sbsettings er std opzit wel ... betwijfel het
Nee. En voor nu kan je altijd terug naar 4.3.5.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oke, maar er kunnen zich geen problemen voordoen in een later stadium?
Zijn bepaalde apps voor. Kijk even op redmondpie.com. Het kan ook zijn dat het niet kan met je huidige firmware.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:00 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand hoe je je Iphone 4 unlocked? Dus dat hij simlockvrij wordt? Ik heb hem gejailbreaked, maar toch leest hij mijn kaartje niet?
December 2011 of maart 2012 @ leidseplein.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:34 schreef -tape- het volgende:
Waar gaat de Applestore in Amsterdam komen trouwens?
Ik heb iOS 5 inmiddels op de iPad staan en het werkt goed. Ik ga hem zo ook maar eens op de iPhone zetten. Dat iCloud werkt wel mooi.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk dat ik het eerst maar eens op mijn iPad 2 probeer.
Mot je hem helemaal restoren? Dus raak je je contacten ed kwijt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb iOS 5 inmiddels op de iPad staan en het werkt goed. Ik ga hem zo ook maar eens op de iPhone zetten. Dat iCloud werkt wel mooi.
Hij zet gewoon je oude backup terugquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Mot je hem helemaal restoren? Dus raak je je contacten ed kwijt?
Lol hoe kun je dat nou nagaan of het een valse belofte isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:47 schreef Godtje het volgende:
4s besteld krijg hem 95% zeker op releasedag (of een valse belofte) we will see.
Dat zie ik tegen die tijd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lol hoe kun je dat nou nagaan of het een valse belofte is
Als je m niet krijgt zeggen ze dat t die 5% kans is
Waar heb je 'm besteld? En dan krijg je 'm dus de 14e?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zie ik tegen die tijd.
Maak me er niet al te druk om.
Volgens mij loopt het niet echt storm.
28 is de release in NLquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:39 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Waar heb je 'm besteld? En dan krijg je 'm dus de 14e?
Neuh ik ook niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zie ik tegen die tijd.
Maak me er niet al te druk om.
Volgens mij loopt het niet echt storm.
Restoren in iTunes naar een niet gejailbreakte backupquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:46 schreef Doublepain het volgende:
Opnieuw gestart
Edit: Nu doet hij het weer![]()
Gelukkig![]()
Edit van de edit:
Hoe verwijder ik mijn jailbreak? Ben bang dat het weer gaat gebeuren?
Ergste wat er kan gebeuren is dat ik 25 euro kwijt ben. Zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Neuh ik ook niet.
Hij zei dat t afhankelijk was van het aantal dat ze krijgen per filiaal maar ook dat er bijna nog niemand was geweest.
Betrouwbaar? Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:58 schreef zoodan het volgende:
Heeft iemand info over wat de nieuwe prijzen gaan worden van een losse iphone's 4 en 4s?
Lees het topic eens door zou ik zeggen. Ik heb het al een keer gemeld wat de prijzen gaan worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:58 schreef zoodan het volgende:
Heeft iemand info over wat de nieuwe prijzen gaan worden van een losse iphone's 4 en 4s?
Dat kan juist niet, wat als ik hem update? of verneuk ik hem dan helemaal?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Restoren in iTunes naar een niet gejailbreakte backup
Heb je al op apple.com gekeken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:58 schreef zoodan het volgende:
Prepaid is gratis?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef DeMessias het volgende:
Is er in Nederland niets zoals Mobile Vikings? Ik koop m'n toestel gewoon los en geniet van gratis internet tegen een lage prijs.
Internet gratis, 2000 smsen gratis, bellen is relatief duur maar dat is dan ook voor wijvenquote:
Je snapt toch wel dat je er hoe dan ook voor betaalt? Het is misschien voordelig, maar niet gratis.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:36 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Internet gratis, 2000 smsen gratis, bellen is relatief duur maar dat is dan ook voor wijvenVoor 15 euro per maand.
Uiteraard, maar het is géén abonnement waarbij je twee jaar vastzit én het is waarschijnlijk voordeliger dan eender welk abonnement. Daarbij komt nog dat ik niet vastzit aan 1 bepaald toestel gedurende die periode.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:46 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat je er hoe dan ook voor betaalt? Het is misschien voordelig, maar niet gratis.
Oh noes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Fuck nu zit hij helemaal vast, elke keer als hij opstart zie ik een usb en een pijl naar Itunes!
Ja, je backup terugzetten die je 2 seconden voordat je op "Restore" klikte had gemaakt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:26 schreef Stienn het volgende:
heb net IOS 5.0 er op gezet, alleen ben nu ineens al m'n apps kwijt! heeft iemand dat ook gehad?
Link eens die bundel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:36 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Internet gratis, 2000 smsen gratis, bellen is relatief duur maar dat is dan ook voor wijvenVoor 15 euro per maand.
Syncen gaat met iOS 5 in de achtergrond, je kan je telefoon dus gewoon gebruiken terwijl hij aan het syncen is. Heb je niet wellicht de kabel er uit getrokken terwijl 'ie aan het syncen was?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef Stienn het volgende:
heb ik volgens mij gedaan! telefoon nummers e.d. staan er wel in alleen geen apps meer! kan ik die Back up nog een keer terug zetten?
Zit wel op de iPhone, maar dan geïntegreerd in de Messages-appquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wel raar trouwens dat iMessage wel op de iPad zit maar niet op de iPhone
Morgen ook maar eens doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Net bij de PhoneHouse de 4s gereserveerd
Dat heb ik al sinds tijden dankzij synchronicityquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:45 schreef Tha_Duck het volgende:
Heel apart, een deel van mijn apps komt nu terug en een deel niet
Maar wel heel heel geil: updaten op de achtergrond! Met tig apps tegelijk, dat is super zeg!!!
Mijn jailbreak was puur voor LockCalendar en AutoSilent. De kalender lijkt opgelost nu, maar voor de silenter weer ik het nog niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat heb ik al sinds tijden dankzij synchronicity
Dus dan is het niet gratisquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef DeMessias het volgende:
Is er in Nederland niets zoals Mobile Vikings? Ik koop m'n toestel gewoon los en geniet van gratis internet tegen een lage prijs.
Is allang uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:06 schreef mitchelll0181 het volgende:
Jailbreak gaat toch niet lang duren voor die uit is
Is het gejailbreaked?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Stienn het volgende:
is het normaal dat ik 3,7 GB aan "Other" stuff op m'n iphone heb staan?? Na m'n installatie?
Wat jij hier omschrijft had ik gister ook. Updaten ging allemaal moeizaam, toen leek het er op dat alles was verdwenen en fabrieksinstellingen van toepassing waren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:34 schreef Stienn het volgende:
Nope, wel bizar... download whatsapp en heb gelijk al m'n berichtjes terug. Blijkbaar staat de informatie wel in m'n back up alleen de apps zelf niet meer.
Ik ook maar dan ook nog eens mijn outlook en mobileme contacten erbij..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:23 schreef dikkedaniel het volgende:
ff een probleempje,
ik weet niet wat ik gedaan heb of welke app het gedaan heeft maar ik heb ineens alle contactpersonen van mijn msn lijst in mijn adressenboek van mn iphone staan.
is er een mogelijkheid om deze er allemaal weer af te halen?
Moet je wel 2x je home knop douwen kwam ik achterquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:58 schreef xminator het volgende:
Cool, met de volumeknoppen kun je fotos maken met ios5 (op iphone 4 dus).
Ook kun je vanaf de beginscherm meteen je camera openen.
Dacht dat dat alleen bij i4s zou kunnen
kloptquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Moet je wel 2x je home knop douwen kwam ik achterAnders zie je geen camera icoontje in je lockscreen.
Waar vind je dit soort acties?? gr grquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Een aantal weken geleden had je een hele goede actie, 1 jarig iphone 4 abo incl. internet en al kwam neer op een totale prijs van 450 euro. (Ja serieus. )
Android fanboys is inderdaad enorm irritant volk. Als je zegt dat je een iPhone koopt omdat je hem fijn vindt werken, een 3GHz dual core-processor je niet boeit en hem mooi vindt, dan ben je meteen een onwetende aanhanger van de Steve Jobs-sektequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:11 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik keek net in dat nieuwsbericht op tweakers van de 4s en het zat vol me android "fanboys" die hun shit proberen te beschermen. Zijn nog erger als sommige mensen apple "fanboys" die ik wel is zie
Kan je instellen bij Notificationsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:13 schreef Tha_Duck het volgende:
Humm.. Mijn notificaties komen niet op mijn lockscreenIk heb een nieuwe mail, die zie ik netjes bij de Mail app en netjes in het berichtencentrum. Maar het lockscreen blijft angstvallig leeg
Ik wist dat ik het erbij zou moeten zetten, dat is uiteraard gedaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je instellen bij Notifications.
Zo een actie is er op dit moment niet, dus kan je niet vinden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:09 schreef Jouwmoederisvanmij het volgende:
[..]
Waar vind je dit soort acties?? gr gr
Een werkende SIM-kaart. Hoe kom je aan je telefoon?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:41 schreef Doublepain het volgende:
Wat bedoelen ze met '' Plaats een geldige simkaart zonder pincode om de Iphone activeren''??
Wat voor simkaart bedoelen ze?
Hij komt niet uit Nederland, maar was wel simlockvrij gemaakt. Blijkbaar dus niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een werkende SIM-kaart. Hoe kom je aan je telefoon?
Dat was vodafone en heb nu ook vodafone.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:42 schreef nelisb het volgende:
Je simkaart van je provider moet je plaatsen als je hem als nieuw instelt.
Simlockvrij door middel van een officiële unlock of door middel van een jailbreak? In het tweede geval ben je gewoon opgelicht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij komt niet uit Nederland, maar was wel simlockvrij gemaakt. Blijkbaar dus niet.
Nee, telefoon van een vriend gekregen. Hij had hem zelf niet gebruikt alleen simlock vrij gemaakt. Hoe weet ik niet, moet ik nog navragen. Maar is er geen manier om het te activeren?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Simlockvrij door middel van een officiële unlock of door middel van een jailbreak? In het tweede geval ben je gewoon opgelicht.
Heb vanmiddag is een nieuwe micro gehaald. of is dat de verkeerde?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:45 schreef nelisb het volgende:
Je Vodafone kaart is 100% zonder pincode?
Hoe komt hij eraan? Ik ben bang dat je pech hebt als het een AT&T iPhone of iets dergelijks is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, telefoon van een vriend gekregen. Hij had hem zelf niet gebruikt alleen simlock vrij gemaakt. Hoe weet ik niet, moet ik nog navragen. Maar is er geen manier om het te activeren?
Gewoon gekocht. (in de winkel) Niet gejat ofzo hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe komt hij eraan? Ik ben bang dat je pech hebt als het een AT&T iPhone of iets dergelijks is.
Nee maar daar Zit wel een pincode op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb vanmiddag is een nieuwe micro gehaald. of is dat de verkeerde?
Als hij gewoon in Nederland gekocht is met Vodafone dan heeft hij geen simlock en zou elke sim-kaart het gewoon moeten doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon gekocht. (in de winkel) Niet gejat ofzo hoor.
Nee, maar deze komt uit Australië. Toch doet hij moeilijk met Vodafone.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als hij gewoon in Nederland gekocht is met Vodafone dan heeft hij geen simlock en zou elke sim-kaart het gewoon moeten doen.
Ja maar op je pc moet je wel in iTunes selecteren wat je wilt syncen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:51 schreef xminator het volgende:
Is het nou mogelijk om met ios5, muziek vanaf je pc wireless op je iphone te zetten (dus geen thuisdeling) ?
Nee dat wordt hem niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:55 schreef Doublepain het volgende:
hmmm zie nu ook op Itunes het probleem.
[ afbeelding ]
Maar als ik morgen dus langs Vodafone ga, kunnen ze mij zeker niet helpen?
ok thx, maar zou een telefoon turk dit kunnen maken. Zoals simlock vrij maken? of heeft dat geen nut? Ben bang als ik het zelf doe, dat ik het sloopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:57 schreef nelisb het volgende:
[..]
Nee dat wordt hem niet.
Simlock van Australië.
http://www.google.nl/sear(...)&hl=nl&client=safari
www.vodafone.com.au/unlockquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:09 schreef Doublepain het volgende:
werkt dit nog steeds:
http://www.dealextreme.co(...)s-4-42595?r=37876976
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |