Nee het klinkt niet kinderachtig, het is gewoon een constatering.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Met jou vele anderen, maar heb je enig idee hoe kinderachtig dit klinkt?
Is het al mogelijk om Swype/SlideIT toetsenborden te krijgen voor iPhone? eenmaal zo'n keyboard en je wil niet meer terug naar drukken.quote:
Elk toetsenbord dat niet zonder woordenboek kan functioneren is useless. Elke zin heeft wel een woord dat net niet herkend wordt, en bij dat woord verlies je al je tijdwinst.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Is het al mogelijk om Swype/SlideIT toetsenborden te krijgen voor iPhone? eenmaal zo'n keyboard en je wil niet meer terug naar drukken.
Ik niet. Ik kan blind typen op een normaal toetsenbord, waar ik acht van mijn tien vingers kan gebruiken. Nu zitten er acht achter de foon.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:38 schreef Agiath het volgende:
Ik typ sneller op mn iphone dan op een normaal toestenbord, serieus. En swype vindt ik maar niets
Ja. Ik vind de 4 nog steeds de mooiste telefoon en vind de update erg goed.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een snotneus dat een topic probeert te verzieken maar daarin faalt, maar goed ga jij de 4S halen?
Ik ook, vrijwel alles is verbeterd behalve het scherm, maar dat was eigenlijk wel te verwachten. Apple heeft vorig jaar bewust voor dit formaat display gekozen, dan gaan ze een jaar later niet opeens het roer omgooien.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:29 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ja. Ik vind de 4 nog steeds de mooiste telefoon en vind de update erg goed.
Ik kan het niet beter uitleggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:27 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik ook, vrijwel alles is verbeterd behalve het scherm, maar dat was eigenlijk wel te verwachten. Apple heeft vorig jaar bewust voor dit formaat display gekozen, dan gaan ze een jaar later niet opeens het roer omgooien.
Gebruikservaring daar draait hem om en zo moet je de smartphones onderling vergelijken, niet door puur naar de specs te kijken. Dat is niet het doel.
Zo vlot is de iPhone 4 niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 04:13 schreef psychosomatic het volgende:
Volgens mij zijn veel mensen teleurgesteld dat het design hetzelfde is gebleven en een aantal hadden misschien op een groter scherm gehoopt. Als ik kijk naar mijn iP4 en hoe vlot die is, denk ik dat Apple met de hardware upgrade in de 4S echt het maximale er uit heeft gehaald. Ik snap niet wat men qua hardware nog meer wil.
Er zijn ook mensen die klagen over iOS (ziet er grotendeels nog hetzelfde uit), maar dat is een discussie die los staat van het iPhone model.
Nee, dat ben ik niet helemaal met je eens. De hardwarde is fantastisch geupgrade en samen met iOS5 retecool. Maar het gaat niet mee met de vernieuwing HTC en Samsung.. Had enkel het scherm een klein beetje groter gemaakt, in hetzelfde kastje. Was al goed geweest voor veel mensen. Nu hebben we weer twee jaar hetzelfde design.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 06:30 schreef jpjedi het volgende:
Mooie update, zal verfrissend werken icm ios 5
Edit: als je teleurgesteld bent dat je niet kan showen met een nieuw kastje rond je apparaatje dan ben je volgdns mij wel ver in de tanden van de Apple marketingmachine getrokken....
En dan zeggen veel mensen: Dan moet je HTC kopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo vlot is de iPhone 4 niet.
Je moet de iPhone 4 eens vergelijken met de Samsung Galaxy S II of HTC Titan. Als je je iPhone naast die toestellen legt, voelt de iPhone 4 gewoon outdated aan. Relatief dik, klein scherm, veel bezel en heel fragiel... Hoe snel de 4S ook is, dat gevoel zal blijven. Een dunne HTC met aluminium unibody voelt zoveel beter aan.
Twee jaar? Dat denk ik niet. Ik gok op een nieuw design, hopelijk volgend jaar juni/juli, maar september/oktober is realistischer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:30 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet helemaal met je eens. De hardwarde is fantastisch geupgrade en samen met iOS5 retecool. Maar het gaat niet mee met de vernieuwing HTC en Samsung.. Had enkel het scherm een klein beetje groter gemaakt, in hetzelfde kastje. Was al goed geweest voor veel mensen. Nu hebben we weer twee jaar hetzelfde design.
Nah, ik bedoel: we hebben dit design al een jaar en we gaan nu nog een jaar in. Samen 2quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Twee jaar? Dat denk ik niet. Ik gok op een nieuw design, hopelijk volgend jaar juni/juli, maar september/oktober is realistischer.
Samsung Galaxy S2 of de HTC Sensation.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:39 schreef Floxcie het volgende:
Ik was van plan de iPhone 5 te bestellen, maar nu met de 4S twijfel ik. Zou iemand me advies kunnen geven? Ik vraag mw namelijk sterk af welke smartphone ik moet nemen.
Wacht op de Nexus Prime (1280x720 resolutie op 4,6 inch met 320 dpi) of de HTC Vigor (ook 1280x720 maar dan op 4,3 inch en 343 dpi).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:42 schreef DJWeisz het volgende:
toch maar een 1 jarig abbo zoeken om dit jaar door te komen met een andere telefoon, had er echtt eentje nodig en verheugde me op de "5", deze 4S word het niet denk ik, suggesties ?
Gisteren waren er ook iphones te koop. En vandaag ook weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:14 schreef nelisb het volgende:
Er zijn nog geen prijzen bekend.
Hoe moet iemand weten wat een leuke aanbieding is?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:19 schreef nelisb het volgende:
Zeg dat dan. Iedereen praat over de 4S nu.
Die namenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:47 schreef WH141 het volgende:
[..]
....... android 4.0 Ice Cream Sandwich .........5.0 Jelly Bean).
hier januari, maar waarschijnlijk hetzelfde planquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn abonnement loopt in december af, dus ik ga gewoon verlengen met een iPhone 4S ter vervangen van m'n iPhone 3GSik ben blij
+1.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn abonnement loopt in december af, dus ik ga gewoon verlengen met een iPhone 4S ter vervangen van m'n iPhone 3GSik ben blij
Dit dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Te wijten aan de dual-core dusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend dat de standby tijd van de 4S 33% korter is dan de 4.. 200 vs 300 uur. http://www.apple.com/iphone/compare-iphones/
Jups, ondanks dat de gesprekstijd wel gelijk zou zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Te wijten aan de dual-core dus
Idd, ik ook. 16 november mag ik een nieuwe kiezenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb kleine handen en een 4,3 inch scherm, maar dit is bullshit. Nooit last van gehad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:04 schreef c0nd0r het volgende:
Iets om over na te denken voor iedereen die zo graag een groter scherm wil:
http://next.dustincurtis.com/2011/10/03/3-point-5-inches/
Waar moeten ze het anders mee vergelijken? Een Nokia 3310?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Als Samsung, Android, Windows Phone etc etc zo geweldig zijn, waarom vergelijken de fanboys het dan altijd met een iPhone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |