Nee het klinkt niet kinderachtig, het is gewoon een constatering.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Met jou vele anderen, maar heb je enig idee hoe kinderachtig dit klinkt?
Is het al mogelijk om Swype/SlideIT toetsenborden te krijgen voor iPhone? eenmaal zo'n keyboard en je wil niet meer terug naar drukken.quote:
Elk toetsenbord dat niet zonder woordenboek kan functioneren is useless. Elke zin heeft wel een woord dat net niet herkend wordt, en bij dat woord verlies je al je tijdwinst.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Is het al mogelijk om Swype/SlideIT toetsenborden te krijgen voor iPhone? eenmaal zo'n keyboard en je wil niet meer terug naar drukken.
Ik niet. Ik kan blind typen op een normaal toetsenbord, waar ik acht van mijn tien vingers kan gebruiken. Nu zitten er acht achter de foon.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:38 schreef Agiath het volgende:
Ik typ sneller op mn iphone dan op een normaal toestenbord, serieus. En swype vindt ik maar niets
Ja. Ik vind de 4 nog steeds de mooiste telefoon en vind de update erg goed.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een snotneus dat een topic probeert te verzieken maar daarin faalt, maar goed ga jij de 4S halen?
Ik ook, vrijwel alles is verbeterd behalve het scherm, maar dat was eigenlijk wel te verwachten. Apple heeft vorig jaar bewust voor dit formaat display gekozen, dan gaan ze een jaar later niet opeens het roer omgooien.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:29 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ja. Ik vind de 4 nog steeds de mooiste telefoon en vind de update erg goed.
Ik kan het niet beter uitleggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:27 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik ook, vrijwel alles is verbeterd behalve het scherm, maar dat was eigenlijk wel te verwachten. Apple heeft vorig jaar bewust voor dit formaat display gekozen, dan gaan ze een jaar later niet opeens het roer omgooien.
Gebruikservaring daar draait hem om en zo moet je de smartphones onderling vergelijken, niet door puur naar de specs te kijken. Dat is niet het doel.
Zo vlot is de iPhone 4 niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 04:13 schreef psychosomatic het volgende:
Volgens mij zijn veel mensen teleurgesteld dat het design hetzelfde is gebleven en een aantal hadden misschien op een groter scherm gehoopt. Als ik kijk naar mijn iP4 en hoe vlot die is, denk ik dat Apple met de hardware upgrade in de 4S echt het maximale er uit heeft gehaald. Ik snap niet wat men qua hardware nog meer wil.
Er zijn ook mensen die klagen over iOS (ziet er grotendeels nog hetzelfde uit), maar dat is een discussie die los staat van het iPhone model.
Nee, dat ben ik niet helemaal met je eens. De hardwarde is fantastisch geupgrade en samen met iOS5 retecool. Maar het gaat niet mee met de vernieuwing HTC en Samsung.. Had enkel het scherm een klein beetje groter gemaakt, in hetzelfde kastje. Was al goed geweest voor veel mensen. Nu hebben we weer twee jaar hetzelfde design.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 06:30 schreef jpjedi het volgende:
Mooie update, zal verfrissend werken icm ios 5
Edit: als je teleurgesteld bent dat je niet kan showen met een nieuw kastje rond je apparaatje dan ben je volgdns mij wel ver in de tanden van de Apple marketingmachine getrokken....
En dan zeggen veel mensen: Dan moet je HTC kopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo vlot is de iPhone 4 niet.
Je moet de iPhone 4 eens vergelijken met de Samsung Galaxy S II of HTC Titan. Als je je iPhone naast die toestellen legt, voelt de iPhone 4 gewoon outdated aan. Relatief dik, klein scherm, veel bezel en heel fragiel... Hoe snel de 4S ook is, dat gevoel zal blijven. Een dunne HTC met aluminium unibody voelt zoveel beter aan.
Twee jaar? Dat denk ik niet. Ik gok op een nieuw design, hopelijk volgend jaar juni/juli, maar september/oktober is realistischer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:30 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet helemaal met je eens. De hardwarde is fantastisch geupgrade en samen met iOS5 retecool. Maar het gaat niet mee met de vernieuwing HTC en Samsung.. Had enkel het scherm een klein beetje groter gemaakt, in hetzelfde kastje. Was al goed geweest voor veel mensen. Nu hebben we weer twee jaar hetzelfde design.
Nah, ik bedoel: we hebben dit design al een jaar en we gaan nu nog een jaar in. Samen 2quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Twee jaar? Dat denk ik niet. Ik gok op een nieuw design, hopelijk volgend jaar juni/juli, maar september/oktober is realistischer.
Samsung Galaxy S2 of de HTC Sensation.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:39 schreef Floxcie het volgende:
Ik was van plan de iPhone 5 te bestellen, maar nu met de 4S twijfel ik. Zou iemand me advies kunnen geven? Ik vraag mw namelijk sterk af welke smartphone ik moet nemen.
Wacht op de Nexus Prime (1280x720 resolutie op 4,6 inch met 320 dpi) of de HTC Vigor (ook 1280x720 maar dan op 4,3 inch en 343 dpi).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:42 schreef DJWeisz het volgende:
toch maar een 1 jarig abbo zoeken om dit jaar door te komen met een andere telefoon, had er echtt eentje nodig en verheugde me op de "5", deze 4S word het niet denk ik, suggesties ?
Gisteren waren er ook iphones te koop. En vandaag ook weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:14 schreef nelisb het volgende:
Er zijn nog geen prijzen bekend.
Hoe moet iemand weten wat een leuke aanbieding is?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:19 schreef nelisb het volgende:
Zeg dat dan. Iedereen praat over de 4S nu.
Die namenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:47 schreef WH141 het volgende:
[..]
....... android 4.0 Ice Cream Sandwich .........5.0 Jelly Bean).
hier januari, maar waarschijnlijk hetzelfde planquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn abonnement loopt in december af, dus ik ga gewoon verlengen met een iPhone 4S ter vervangen van m'n iPhone 3GSik ben blij
+1.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn abonnement loopt in december af, dus ik ga gewoon verlengen met een iPhone 4S ter vervangen van m'n iPhone 3GSik ben blij
Dit dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Te wijten aan de dual-core dusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend dat de standby tijd van de 4S 33% korter is dan de 4.. 200 vs 300 uur. http://www.apple.com/iphone/compare-iphones/
Jups, ondanks dat de gesprekstijd wel gelijk zou zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Te wijten aan de dual-core dus
Idd, ik ook. 16 november mag ik een nieuwe kiezenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb kleine handen en een 4,3 inch scherm, maar dit is bullshit. Nooit last van gehad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:04 schreef c0nd0r het volgende:
Iets om over na te denken voor iedereen die zo graag een groter scherm wil:
http://next.dustincurtis.com/2011/10/03/3-point-5-inches/
Waar moeten ze het anders mee vergelijken? Een Nokia 3310?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Als Samsung, Android, Windows Phone etc etc zo geweldig zijn, waarom vergelijken de fanboys het dan altijd met een iPhone?
Is vast een Aziaat, die hebben over het algemeen nooit grotere handen dan een 3-jarige kleuter.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:04 schreef c0nd0r het volgende:
Iets om over na te denken voor iedereen die zo graag een groter scherm wil:
http://next.dustincurtis.com/2011/10/03/3-point-5-inches/
Het punt is, ze moeten het vergelijken om de waarde er van te illustreren. Het is niet genoeg om te vertellen wat het is en wat het kan. Daarmee is het niet meer dan een me too, zegt men dat Apple de standaard is, en hoe zij daar in vergelijking mee staan. Ze zijn dus niet zelf de standaard.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar moeten ze het anders mee vergelijken? Een Nokia 3310?
zo danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is vast een Aziaat, die hebben over het algemeen nooit grotere handen dan een 3-jarige westerse kleuter.
lolquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:22 schreef kadeya het volgende:
Erg veel Androidgebruikers in een iPhone topic...
Dit. Het is altijd: Wij kunnen dit ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het punt is, ze moeten het vergelijken om de waarde er van te illustreren. Het is niet genoeg om te vertellen wat het is en wat het kan. Daarmee is het niet meer dan een me too, zegt men dat Apple de standaard is, en hoe zij daar in vergelijking mee staan. Ze zijn dus niet zelf de standaard.
Dat is wel weer waarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is vast een Aziaat, die hebben over het algemeen nooit grotere handen dan een 3-jarige kleuter.
iOS5 komt op 12 oktober uit. Volgens mij geldt die datum voor de hele wereld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:28 schreef kikoooooo het volgende:
Wanneer kwam IOS5 nou uit? En wordt dat ook gefaseerd over de wereld uitgerold? Of kan de hele wereld dat tegelijk downloaden?
Gooooooooooooooooooooooogleeeeeeeeeeeeeeeeeeee of trek een willekeurige nieuwssite open!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:28 schreef kikoooooo het volgende:
Wanneer kwam IOS5 nou uit? En wordt dat ook gefaseerd over de wereld uitgerold? Of kan de hele wereld dat tegelijk downloaden?
Dit dus. Binnen de Android-gebruikers hebben eigenaars van de Samsung Galaxy S2 hier meer last van dan HTC-gebruikers, die vaak wel gewoon blij kunnen zijn met een goed toestel. Galaxy-gebruikers lijken alleen hun toestel te waarderen omdat dit 'bazentoestel' 'beter dan de iphone' is..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het punt is, ze moeten het vergelijken om de waarde er van te illustreren. Het is niet genoeg om te vertellen wat het is en wat het kan. Daarmee is het niet meer dan een me too, zegt men dat Apple de standaard is, en hoe zij daar in vergelijking mee staan. Ze zijn dus niet zelf de standaard.
Ziekelijk mooi idd, voor een telefooncam....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gave pics met een 4S
http://thenextweb.com/app(...)n-with-an-iphone-4s/
Dat kan toch nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gave pics met een 4S
"Wij van WC-eend.."quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gave pics met een 4S
Met de ingebouwde software natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Wij van WC-eend.."
Wees je ervan bewust dat deze foto's mogelijk wel nog even mooi bijgepoetst zijn
Dus? Oplossend vermogen kun je niet faken, en als het origineel niet goedis, kun je er niets bijzonder moois van maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Wij van WC-eend.."
Wees je ervan bewust dat deze foto's mogelijk wel nog even mooi bijgepoetst zijn
Omdat het design al het beste op de markt was. Waarom nu moeite stoppen in een nieuw design, als de concurrentie je toch nog niet ingehaald heeft?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:51 schreef zomer86 het volgende:
Het enige wat een fail van Apple is om vast te houden aan het design, waarom alles vernieuwen en het design achterwege laten.
De 4S zal waarschijnlijk wel iets underclocked zijn tov de iPad 2, zoals de iPhone 4 dat was tov de eerste iPad. Maar hij is nog steeds ruim sneller dan de SGS2.quote:En kunnen mensen nou eens ophouden over die gare SGS2, dat ding is 2x zo langzaam als de iPad 2 en dus straks ook als de iPhone 4S.
Kostenbesparing en beperkte behoefte. 3 generaties iPhone waren ook nagenoeg hetzelfde.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:51 schreef zomer86 het volgende:
Het enige wat een fail van Apple is om vast te houden aan het design, waarom alles vernieuwen en het design achterwege laten. Ik vraag me af waarom ze dit doen.
Doen. Werkt perfect.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:58 schreef xminator het volgende:
Ios5 GM to install or not to install...
Niet meteen zo fel.. Ik wil alleen maar aangeven dat deze plaatjes van Apple zelf komen en ze dus wellicht nog wat opgepoetst zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus? Oplossend vermogen kun je niet faken, en als het origineel niet goedis, kun je er niets bijzonder moois van maken.
Dan moet je nu dus een clean install doen?quote:
True. Ik bedoelde het ook helemaal niet fel. Natuurlijk zal het enigszins tegenvallen in vergelijking met dedicated camera's, en de Nokia N8 zal waarschijnlijk nog net wat beter zijn. Maar de camera van de iPhone 4 kon al heel behoorlijk meekomen met de besten op de markt (zoals de SGS2 en de Xperia Arc), dus als ik het zo zie, zal de iPhone 4S een veel betere camera hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet meteen zo fel.. Ik wil alleen maar aangeven dat deze plaatjes van Apple zelf komen en ze dus wellicht nog wat opgepoetst zijn.
En als het origineel niet goed is kun je er nog heel wat moois van maken.
Begrijp me niet verkeerd ik ben groot fan van Apple maar ze zijn heus niet zaligmakend.
Je moet wel een beetje realistisch blijven.
Hoe kom je er nou bij dat die langzamer is dan de S2, hij is grafisch 2x zo snel zelfs.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:59 schreef -tape- het volgende:
Nu ik alles een beetje gerelativeerd heb ben ik toch wel blij met de iPhone4S. Het design van de 4 is echt heel relaxt en ligt perfect in de hand. Dezelfde telefoon die nu al perfect werkt, nog sneller gemaakt en een fantastische camera. Dat, samen met iOS5 en Siri, maakt het echt een hele toffe telefoon. Dat hij iets minder snel is als de S2, who cares? Het gebruiksgemak en besturingssysteem is voor mij zo veel belangrijker.
En het feit dat hij automatisch mijn gegevens synchroniseert met mijn Macbook Pro is gewoon perfect, dat zou nooit kunnen met een Android/Windows phone. Ik ga vandaag langs de PhoneHouse om de telefoon te pre-orderen, dit kost 25 euro en bij aanschaf krijg je dan 50 euro aan accessoires erbij. Dit in combinatie met mijn 100 euro korting vanwege de Groupon maakt dit een zeer aantrekkelijke koop. Uiteraard haal ik wel maar een 1jarig abonnement aangezien ik wel verwacht de nieuwe iPhone te zien binnen nu en anderhalf jaar.
Als je beta7 al draait, waarom niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:58 schreef xminator het volgende:
Ios5 GM to install or not to install...
Apple claimt dat ze rechtsreeks uit de iPhone komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Wij van WC-eend.."
Dat kan. Met Photoforge 2 kun je bijna alles wat de gemiddelde gebruiker in Photoshop ook doet. En dan komen ze ook rechtstreeks van de iPhone.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Apple claimt dat ze rechtsreeks uit de iPhone komen.
My badquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
True. Ik bedoelde het ook helemaal niet fel. Natuurlijk zal het enigszins tegenvallen in vergelijking met dedicated camera's, en de Nokia N8 zal waarschijnlijk nog net wat beter zijn. Maar de camera van de iPhone 4 kon al heel behoorlijk meekomen met de besten op de markt (zoals de SGS2 en de Xperia Arc), dus als ik het zo zie, zal de iPhone 4S een veel betere camera hebben.
Sinds ik mijn camera een half jaar geleden heb verkocht, gebruik ik mijn iPhone als mijn enige camera, dus een verbetering in dat opzicht is de upgrade in mijn ogen meer dan waard.
Bovendien: omdat Apple hetzelfde design heeft aangehouden, passen fotografie-accessoires zoals de olloclip ook gewoon op de 4S
Nee, rechtstreeks niet eerst via een computerprogramma dusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:17 schreef mitchelll0181 het volgende:
Rechtstreeks.... Niet eerst door een app dus
Maakt niet uit. Ze zeggen dat de foto's rechtstreeks van de iPhone af komen, niet dat ze onbewerkt zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja en wat is een app. Een programma
'zucht'
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja en wat is een app. Een programma
'zucht'
Waarschijnlijk is dat niet eens nodig (meestal is GM exact gelijk aan de final versie).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan moet je nu dus een clean install doen?
En kun je een upgrade doen naar de versie van 12 oktober?
Inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja ... Ok ...
Dat zullen ze vast bedoelen ja ..
You really shouldn't call others nimwits..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja of je hem nou op iOS bewerkt of op OSX, het blijft een programma .. Nimwit
Desondanks heb ik toch ietwat moeite te geloven dat ze met een iPhone gemaakt zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Wij van WC-eend.."
Ja hem echt wel, een app niet als een programma zienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
You really shouldn't call others nimwits..
Dan nog niet. Hij zegt nergens dat een applicatie geen programma is. Jij bent degene die lijkt te denken dat een mobiele applicatie hetzelfde is als een volwaardige softwaresuite.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:34 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja hem echt wel, een app niet als een programma zien
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:34 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja hem echt wel, een app niet als een programma zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |