ik had het (denk ik iig) goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:07 schreef redboyke het volgende:
meisje had blond oranje haae achtig en hij gewoon bruin en ze gingen af en toe baden in het warmtebad en die jongen krijgt altijd de schuld
quote:The story is a shōnen comedy that takes place in the Kanagawa Prefecture, and centers on Keitaro Urashima and his attempts to fulfill a childhood promise that he made with a girl to enter Tokyo University together.
Ik en m'n vertaler van Horizon snappen het ook niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het spijt me.![]()
Iemand Kyoukai senjou no Horizon gezien?
Zo ja, kan iemand mij uitleggen waar ik net naar heb zitten kijken?
kimi ga nozomu eienquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuke topserie romance/drama of romance/comedy genre, anyone?
Niet te oppervlakkig, beetje diepgang mag wel. Liever geen magie en zo.
waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb niet voor niks de perfect collection liggen
[ afbeelding ]
euhm..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht?
was aan denken series te downloaden en die ook in een box steken.
ook dvd met lightscribe erop enzo er was een site die dvd verkocht maar da koste te duur vond ik 11dollar voor dvd dat ik mss niet kan afspelen omdat ik een ander regiocode zit
het einde was een gedoe met uitzenden i.v.m. nogal bloedigere scenes?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gezien.
[..]
Volgens mij ken ik het wel, maar ik weet niet meer precies waarvan.
Kut, volgens mij heb ik die laatste scenes eens gezien. Dan weet ik de afloop dus al.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm..
volgens mij dvdpacific ofzo, heb er volgens mij 125 euro/USD ofzo voor neergeteld..
is wel regio 1(maar voor mij geen probleem)
[..]
het einde was een gedoe met uitzenden i.v.m. nogal bloedigere scenes?
voor 2 a 3 tientjes haal je bij de blokker een dvd speler die regiovrij isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:26 schreef redboyke het volgende:
klote dat dat allemaal zo duur is. ik zou betalen voor season maar 35euro voor 1 dvd vind ik wel veel geld voor een die ik zelfs niet kan afspelen
anime koop ik tegenwoordig ook een stuk minder vanwege de prijs..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:31 schreef Yi-Long het volgende:
Anime koop ik qua series alleen als het per episode minder dan 1 euro kost. Voor films een max van ongeveer 10 euro, afhankelijk van de BR uitgave.
de waarde van een dvd/BD zit hem in de aankleding (verpakking), niet direct in de film of extra's zelfquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:35 schreef redboyke het volgende:
ben aan het sparen voor een blueray usb brander met lightscribe
dan zal ik zelf die dvd's maken.
Yeah, de meeste anime is veels te duur, dus dan koop je het ook niet. Maar goed, ik heb net Eden of the East BR (serie) besteld bij amazon.co.uk voor 10 pond, dus dat is prima qua prijs, en qua films waren Summer Wars/ Girl who leapt through Time (double set voor 7-8 pond) en Tekkonkinkreet (7 pond ofzo) ook goed te doen....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:33 schreef mschol het volgende:
[..]
anime koop ik tegenwoordig ook een stuk minder vanwege de prijs..
films: tja.. ik krijg leuke prijzen en koop dus veel sneller een luxere BD of dvd box
eerst volgende op de verlanglijst is The Lion King Diamond edition
jammer dat bij Eden of the East BD niet de films er bij zitten...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, de meeste anime is veels te duur, dus dan koop je het ook niet. Maar goed, ik heb net Eden of the East BR (serie) besteld bij amazon.co.uk voor 10 pond, dus dat is prima qua prijs, en qua films waren Summer Wars/ Girl who leapt through Time (double set voor 7-8 pond) en Tekkonkinkreet (7 pond ofzo) ook goed te doen....
Yep, maar goed, die komen vanzelf nog wel eens in de aanbieding, en anders bekijk ik gewoon de download.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:03 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer dat bij Eden of the East BD niet de films er bij zitten...
JE WAS IN TIVOLI IK OOK!!!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef Ascendancy het volgende:
En echte mannen drinken nooit alleen. Het regent alleen en is nog te vroeg voor tivoli, dus we wachten nog even.
Oh god, grolsch.... JAAAA!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:30 schreef Ascendancy het volgende:
Wat hebben vrouwen hiermee te maken. Ik ga juist uit om die te versieren![]()
Grolsch![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |