SCHOOL DAYSquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuke topserie romance/drama of romance/comedy genre, anyone?
Niet te oppervlakkig, beetje diepgang mag wel.
Alternatieveling.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:58 schreef Ascendancy het volgende:
Nou mensen. anime voor jullie, tivoli(of iets dergelijks) voor mij. Kusjes.
op internet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ga lekker met een koud biertje al die filmfestival meuk kijken op aflevering gemist. Mazzel!
woo.. hoe generiek wil je het hebben ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:04 schreef redboyke het volgende:
hoe noemt die ene serie dat een meisje en een jongen elkaar beloofden om samen af te studeren op dezelfde school?en die jongen kreeg altijd lappen enzo
Uhm.. ik heb die beschrijving wel eens gelezen, maar de naam kom ik niet zo snel op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:04 schreef redboyke het volgende:
hoe noemt die ene serie dat een meisje en een jongen elkaar beloofden om samen af te studeren op dezelfde school?en die jongen kreeg altijd lappen enzo
3 keer nu.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:00 schreef mschol het volgende:
[..]
niks mis mee toch?
of heb je em te vaak gezien?
Het spijt me.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat je wisky drink, prima. Baar bier verachten!. Gij homo.
ik had het (denk ik iig) goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:07 schreef redboyke het volgende:
meisje had blond oranje haae achtig en hij gewoon bruin en ze gingen af en toe baden in het warmtebad en die jongen krijgt altijd de schuld
quote:The story is a shōnen comedy that takes place in the Kanagawa Prefecture, and centers on Keitaro Urashima and his attempts to fulfill a childhood promise that he made with a girl to enter Tokyo University together.
Ik en m'n vertaler van Horizon snappen het ook niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het spijt me.![]()
Iemand Kyoukai senjou no Horizon gezien?
Zo ja, kan iemand mij uitleggen waar ik net naar heb zitten kijken?
kimi ga nozomu eienquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuke topserie romance/drama of romance/comedy genre, anyone?
Niet te oppervlakkig, beetje diepgang mag wel. Liever geen magie en zo.
waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb niet voor niks de perfect collection liggen
[ afbeelding ]
euhm..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht?
was aan denken series te downloaden en die ook in een box steken.
ook dvd met lightscribe erop enzo er was een site die dvd verkocht maar da koste te duur vond ik 11dollar voor dvd dat ik mss niet kan afspelen omdat ik een ander regiocode zit
het einde was een gedoe met uitzenden i.v.m. nogal bloedigere scenes?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gezien.
[..]
Volgens mij ken ik het wel, maar ik weet niet meer precies waarvan.
Kut, volgens mij heb ik die laatste scenes eens gezien. Dan weet ik de afloop dus al.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm..
volgens mij dvdpacific ofzo, heb er volgens mij 125 euro/USD ofzo voor neergeteld..
is wel regio 1(maar voor mij geen probleem)
[..]
het einde was een gedoe met uitzenden i.v.m. nogal bloedigere scenes?
voor 2 a 3 tientjes haal je bij de blokker een dvd speler die regiovrij isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:26 schreef redboyke het volgende:
klote dat dat allemaal zo duur is. ik zou betalen voor season maar 35euro voor 1 dvd vind ik wel veel geld voor een die ik zelfs niet kan afspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |