Ik voelde me ook best wel een mietje.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
winterjas gaat me wat te ver nog, alleen een t-shirt +zomerjas is nu niet zo'n hit meer...
Dat je wisky drink, prima. Baar bier verachten!. Gij homo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:42 schreef .Cake. het volgende:
Bier...![]()
Ik ga voor de Lagavulin 16 yo!![]()
* .Cake. gaat verder met Bakuman 2 en Ika musume kijken in z'n pyjama!
Alleen als baka of ik drank ophebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:44 schreef redboyke het volgende:
gaat het hier altijd zo aan toe? dacht dat het hier wat volwassener was.
EF A TALE OF MEMORIESquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuke topserie romance/drama of romance/comedy genre, anyone?
Amagami SS?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Inderdaad. Gewoon zomerjasje + lange mouwen poloquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
zomerjas + t-shirt met lange mouwen (die s wat dikker t.o.v. t-shirt) = win nu
Lovely complex?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet te oppervlakkig, beetje diepgang mag wel.
SCHOOL DAYSquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet te oppervlakkig, beetje diepgang mag wel.
Alternatieveling.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:58 schreef Ascendancy het volgende:
Nou mensen. anime voor jullie, tivoli(of iets dergelijks) voor mij. Kusjes.
op internet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ga lekker met een koud biertje al die filmfestival meuk kijken op aflevering gemist. Mazzel!
woo.. hoe generiek wil je het hebben ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:04 schreef redboyke het volgende:
hoe noemt die ene serie dat een meisje en een jongen elkaar beloofden om samen af te studeren op dezelfde school?en die jongen kreeg altijd lappen enzo
Uhm.. ik heb die beschrijving wel eens gelezen, maar de naam kom ik niet zo snel op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:04 schreef redboyke het volgende:
hoe noemt die ene serie dat een meisje en een jongen elkaar beloofden om samen af te studeren op dezelfde school?en die jongen kreeg altijd lappen enzo
3 keer nu.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:00 schreef mschol het volgende:
[..]
niks mis mee toch?
of heb je em te vaak gezien?
Het spijt me.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat je wisky drink, prima. Baar bier verachten!. Gij homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |