wat ik doe:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:09 schreef redboyke het volgende:
weten jullie soms waar je complete seizoenen kunt downloaden?
probleem is dat ik eigenlijk wat meer anime zou willen kijken en ik niet continue over deftig internet beschik. maakt niet uit welk soort ik leer graag nieuwe series kennen.
heb eigenlijk al veel gekeken vroeger waar ik de naam van vergeten ben.
ook door alles op harde schijf te zetten kan ik m'n vrienden ook aanzetten om te kijken.
yep, zo niet staat het er wel bijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:13 schreef redboyke het volgende:
ok thanks zal dat eens proberen.
zijn die dingen op bakeBT ondertiteld?
die is anders wel stil hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:25 schreef Qunix het volgende:
Anders voelt Asc zich alleen. Dan gaat 'ie zich weer snijden in zijn pols.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef Ascendancy het volgende:
En echte mannen drinken nooit alleen. Het regent alleen en is nog te vroeg voor tivoli, dus we wachten nog even.
tis hier droog..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef Ascendancy het volgende:
En echte mannen drinken nooit alleen. Het regent alleen en is nog te vroeg voor tivoli, dus we wachten nog even.
PICS OR GTFO LALALALALALAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
SHANDY EN PIKKEN LALALALALAAAAAAAAAAA
Helaas, het krassen topic is alweer dicht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:25 schreef Qunix het volgende:
Anders voelt Asc zich alleen. Dan gaat 'ie zich weer snijden in zijn pols.
pfft ga je mond spoelen! nette meisjes zingen dit nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
SHANDY EN PIKKEN LALALALALAAAAAAAAAAA
Ben ik net dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
pfft ga je mond spoelen! nette meisjes zingen dit niet
Kakashi.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:33 schreef SleepSub het volgende:
Jij bent een baggersetter![]()
Hoor de wind waait door mijn kamer~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |