Klopt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kom je vanzelf achter als het goed is.
Ook daar kom je achter... Het heeft namelijk een nadeel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom alchemeren ze niet heeel veel goud..
Mensen die geen misbruik maken van alchemy
Is beter als je inderdaad even wacht met vragen stellen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oké dan zou wel tof zijn als ze zoiets weten te coveren, ik hou niet zo van plotgaten
Maar nu weer verder kijken en minder vragen stellen
dit moment zijn ze christenbashenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Is beter als je inderdaad even wacht met vragen stellen.Veel dingen snap je later pas.
Goud heeft in deze wereld alleen zijn waarde omdat het schaars is. Met dat in je achterhoofd zou je zelf kunnen beredeneren waarom ze niet massaal lood in goud aan het transmuteren zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom alchemeren ze niet heeel veel goud..
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:43 schreef robin007bond het volgende:
Die seksscènes in Fate/Stay Night
Ik vind het jammer dat de onschuld bij bepaalde characters nu compleet is verdwenenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Goud heeft in deze wereld alleen zijn waarde omdat het schaars is. Met dat in je achterhoofd zou je zelf kunnen beredeneren waarom ze niet massaal lood in goud aan het transmuteren zijn.
[..]
Hoezo dat dan? Meerder routes ftw.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat de onschuld bij bepaalde characters nu compleet is verdwenen![]()
Klopt helemaal, maar'é de explicite reden dat dit niet gebeurt is een spoiler.quote:Vaak merk je pas de gevolgen van inflatie als het valse geld een tijdje rondcirculeerd. Het verliest niet z'n waarde meteen, dus je kan het nog even voor eigen gewin gebruiken
Ik vind het echt een heel leuk spel, maar..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Meerder routes ftw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerdere routes is zeker leuk. Nu ben ik bezig met de 'faith' route
En ik heb ook al veel Bad End's gekregen.Uhu.quote:[..]
Klopt helemaal, maar'é de explicite reden dat dit niet gebeurt is een spoiler.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2011 20:29:22 ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:24 schreef robin007bond het volgende:
Oh, dat is gewoon Nasu die geen vloeiende ontwikkelingen in personages kan schrijven, niets aan de hand. Ik denk dat Nasu zich daar een beetje klem had geschreven en daarom een deus sex machina nodig had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb echt geen zin om alle 7 paginas na te gaan lezen, dus: heb ik iets gemist?
Er werd gebitched over de TT (door mij)
O_W vermaakte ons met animé wat clicheetjes (en nu nog steeds)
Weakling haalde jeugdherinneringen op. (in anime formaat)
Aardbei wil dat we met zijn allûh een serie volgen.
Dr. Pepper makes the word taste better, so cool Sonuvabitch
Coca Cola (niet gedecocaïniseerd) >>> Coca Cola Vanilla > Coca Cola >>> Coca Cola Light > Coca Cola Zero
En Dj_Day-V gaat ons zo vertellen wat hij van Steins Gate vond.Ooh, van welke serie?quote:In ander nieuws, morgen denk ik is de eerste review op animees.nl te lezen
“An interesting thing is a good thing.”
Dalijk na south park denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vond je van Steins;Gate?
Ik kijk geen echte series meer, behalve Pauw en Witteman, PowNews, South Park en soms het journaalquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk na south park denk ik
Eerst Holland in da Hood jeweet
Normaal gesproken zie je haar slipje nog.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef outcast_within het volgende:
Anime cliche #51
Struikelen
[ afbeelding ]
Tiet vastpakken, meisje aangapen, dan pas doorhebben, dan weggetrapt worden kilometers de lucht inquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef outcast_within het volgende:
Anime cliche #51
Struikelen
[ afbeelding ]
Ik heb de eerste aflevering van Maken-ki!, die serie dus, gezien zonder ondertiteling en als ze iets ingewikkelder Japans gingen praten, over hun superkrachten bijvoorbeeld, dan mocht je als kijker van de serie onder hun rokje kijken, ergo waar ze het over hadden was onbelangrijk en saai. Of ik vergis me en het is verkapte Victoria Secret reclamequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Normaal gesproken zie je haar slipje nog.
Ja. Alhoewel ik Family Guy heel soms ook weet te waarderenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
klopt het dat jullie animeliefhebbers liever south park kijken dan familly guy?
Struikelen? Hij heeft ze broek al op zijn knieën hangen maat. Echt het zou me niet verbazen als dat meisje 5 minuten later een amsterdammertje tussen haar benen heeft. Hentai.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef outcast_within het volgende:
Anime cliche #51
Struikelen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:
aan beide vind ik echt geen holquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
klopt het dat jullie animeliefhebbers liever south park kijken dan familly guy?
www.bakabt.com of gewoon www.isohunt.comquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:09 schreef redboyke het volgende:
weten jullie soms waar je complete seizoenen kunt downloaden?
probleem is dat ik eigenlijk wat meer anime zou willen kijken en ik niet continue over deftig internet beschik. maakt niet uit welk soort ik leer graag nieuwe series kennen.
heb eigenlijk al veel gekeken vroeger waar ik de naam van vergeten ben.
ook door alles op harde schijf te zetten kan ik m'n vrienden ook aanzetten om te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |