Ik heb ook.al meerdere keren gehad dat ik dronken in een.nachttrein zat met minderjarige meisjes die hun iPhones kwijt waren en zeiden "mijn iPhone is mijn alles" in de supermarkt stond en dacht "hmm, ik wil best eens dr pepper..."quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar.
Ook de Dr. Pepper sluikreclame heeft bij mij gewerkt. Dat logo zit echt in mijn hersenen gebrand en telkens heb ik de neiging om naar de plaatselijke supermarkt te lopen, roepend: "Dr peppah, sonovabitch"
Jailbaitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb ook.al meerdere keren gehad dat ik dronken in een.nachttrein zat met minderjarige meisjes die hun iPhones kwijt waren en zeiden "mijn iPhone is mijn alles" in de supermarkt stond en dacht "hmm, ik wil best eens dr pepper..."
Of Coca Cola en dan ineens in je serie de anime versie krijgen van dit:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:16 schreef robin007bond het volgende:
Ik hoop overigens echt dat de Dr. Pepper verkopen door S;G zijn gestegen. Dan zie ik me de Pepsi CEO echt al denken: "Wow, die investering in Steins;Gate was een goede zet." Om vervolgens een serie van soortgelijke kwaliteit te sponseren.
Eens!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:21 schreef Yi-Long het volgende:
Beide niet te zuipen. Coca Cola Vanilla moet terug!
Yagami Light, vond lelouch maar meh..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Zo waar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:16 schreef outcast_within het volgende:
De kanker van de hedendaagse samenleving gemarket richting metrofielen.
Jammer, het ging zo goed tussen ons.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:14 schreef outcast_within het volgende:
Light is de kanker van de hedendaagse samenleving.
Hier in de PLUS verkopen ze het niet, zo fucking hell yeah I'm mad!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier in de plus verkopen ze gewoon coca cola vanilla
u mad ?
Kom je vanzelf achter als het goed is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom kunnen de 2 broers van FMA:B alchemy doen zonder transmultation circle
Oké dan ist goedquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kom je vanzelf achter als het goed is.
Equivalent Exchange jeweetz.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké dan ist goed
Waarom alchemeren ze niet heeel veel goud..
Mensen die geen misbruik maken van alchemy
Wordt volgens mij ook uitgelegd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké dan ist goed
Klopt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kom je vanzelf achter als het goed is.
Ook daar kom je achter... Het heeft namelijk een nadeel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is beter als je inderdaad even wacht met vragen stellen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oké dan zou wel tof zijn als ze zoiets weten te coveren, ik hou niet zo van plotgaten
Maar nu weer verder kijken en minder vragen stellen
dit moment zijn ze christenbashenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Is beter als je inderdaad even wacht met vragen stellen.Veel dingen snap je later pas.
Goud heeft in deze wereld alleen zijn waarde omdat het schaars is. Met dat in je achterhoofd zou je zelf kunnen beredeneren waarom ze niet massaal lood in goud aan het transmuteren zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:43 schreef robin007bond het volgende:
Die seksscènes in Fate/Stay Night
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |