Welke anime is dat? Mijn interesse is gewekt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:37 schreef outcast_within het volgende:
Anime cliche #21
Badkamers die niet op slot kunnen en mensen die binnenwandelen.
[ afbeelding ]
Generieke harem anime gok ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Welke anime is dat? Mijn interesse is gewekt.
Maar dat plaatje wekt mijn interesse dan weer niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Generieke harem anime gok ik.
Mashiro-iro Symphony – 01
[ afbeelding ]
Heb helaas geen tijd voor nieuwe seizoen, nog.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:10 schreef outcast_within het volgende:
Hoe bevalt
Sekai-ichi Hatsukoi 2? [ afbeelding ]
Bek dicht. Doe eens lief.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:55 schreef mschol het volgende:
links posten naar volgende topic's is zoo 2000
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Het was een mooie lenteochtend in 1842 en de ganzenveer waarmee ik aantekeningen maakte op mijn perkament brak. Ik tilde de klep van mijn schoolbankje op om een nieuwe ganzenveer te pakken en realiseerde me niet dat het potje inkt nog geopend op het tafelblad stond. Terstonds viel de inkt met veel kabaal en gespetter op de grond.
De meester kon deze verstoring van zijn les niet waarderen en stormde op mij af om me met zijn aanwijsstok een flink pak rammel te geven. Hij gleed echter uit in de inktplas met als resultaat een flinke inktvlek in het zitvlak van zijn pantalon. Dat was dolkomisch om te zien. Helaas heb ik daarna wel met het ezelsbord om twee uur in de hoek moeten staan.
... maar dan in anime vorm om on topic te blijven.
Klopt deels.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat soort opleidingen hoor ik altijd van dat mensen de hele dag aan het LANgamen zijn
sociaal cultureel werkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt deels.
Ik vind het echt heel erg hier![]()
Welke opleiding doe jij dan?
en haruhi in d'r kont borenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat ik er niet voor zou doen om nu nog met een Haruhi Suzumiya-achtig meisje colleges te mogen volgen en in onze vrije tijd, films te maken, computerclub-leden te chanteren, verkleedpartijtjes te houden, en te zoeken naar ESP'ers tijdreizigers en ruimtewezens!
Is inderdaad een cliché ja. Erg uitgemolken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Anime cliché nummer XXIV: willekeurig animé meisje wil bij de generieke hoofdpersoon wonen en neemt met 'nee' geen genoegen.
ach ja.. cliche's is inherent aan anime lijkt het wel..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Is inderdaad een cliché ja. Erg uitgemolken.
Beetje stil idd...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil een nieuwe serie om te volgen.
Clichés kunnen ook positief zijn gelukkig. Soms vind ik het niet erg als een bepaald iets uitgemolken wordt wat ik leuk vind.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ach ja.. cliche's is inherent aan anime lijkt het wel..
Ja, ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan inderdaad het liefst iets wat meerdere mensen in dit topic tegelijk volgen. Das leuk.
ik beweer dan gelukkig ook niet dat het negatief isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
Clichés kunnen ook positief zijn gelukkig. Soms vind ik het niet erg als een bepaald iets uitgemolken wordt wat ik leuk vind.
* mschol molotov's gaat pakken..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
@ Cake & Baka
Kijk eens wat ik gevonden heb tussen Sleepsubs linkpartners:
[ afbeelding ]
een concurrent!
* Repelsteeltju pakt z'n hooivork en prepareert z'n fakkels *
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dj wat vind je vooralsnog van Steins; Gate, al slapeloze nachten gehad?
Je post klonk anders aardig negatief, vandaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik beweer dan gelukkig ook niet dat het negatief is
bij de meeste cliche's heb ik juist liever dat het in anime voor komt
hoofdpersoon in Heaven's Memo Pad is ook alleen een dr pepper ripoff aan et drinken..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar.
Ook de Dr. Pepper sluikreclame heeft bij mij gewerkt. Dat logo zit echt in mijn hersenen gebrand en telkens heb ik de neiging om naar de plaatselijke supermarkt te lopen, roepend: "Dr peppah, sonovabitch"
ow.. dat was niet de bedoeling hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je post klonk anders aardig negatief, vandaar.
Ghehe, ik stond laatst ook voor de frisdranken in de supermarkt: "Zou ik eens een keer in plaats van Coca Cola een fles Dr. Pepper meenemen?" Niet gedaan, want enge zoetstoffen en in gewone Coca Cola niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:44 schreef robin007bond het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar.
Ook de Dr. Pepper sluikreclame heeft bij mij gewerkt. Dat logo zit echt in mijn hersenen gebrand en telkens heb ik de neiging om naar de plaatselijke supermarkt te lopen, roepend: "Dr peppah, sonovabitch"
Coca Cola blijft ook mijn favoriet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:50 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ghehe, ik stond laatst ook voor de frisdranken in de supermarkt: "Zou ik eens een keer in plaats van Coca Cola een fles Dr. Pepper meenemen?" Niet gedaan, want enge zoetstoffen en in gewone Coca Cola niet.
Light is inderdaad smerig, vergif en het helpt geen barst. Als het moet drink ik wel andere cola, maar geef mij ook maar de "vette" Coca Cola (zo noemen wij die hier: "Wil je light of vette Cola?")quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:54 schreef robin007bond het volgende:
Coca Cola blijft ook mijn favoriet.
Ik ben er helemaal verslaafd aan, een fles per dag is normaal geworden![]()
Die light-varianten vind ik altijd zo smerig. Ook lust ik geen cola van andere merken, heel apart.
Hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:57 schreef Weakling het volgende:
[..]
Light is inderdaad smerig, vergif en het helpt geen barst. Als het moet drink ik wel andere cola, maar geef mij ook maar de "vette" Coca Cola (zo noemen wij die hier: "Wil je light of vette Cola?")
hunter x hunter!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan inderdaad het liefst iets wat meerdere mensen in dit topic tegelijk volgen. Das leuk.
Light vind ik zo'n chemisch smaakje hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:57 schreef Xaryna het volgende:
Dr. Pepper is smerig, verschil tussen gewoon en light proef ik nooit, en de verschillen tussen de merken Cola zijn zo miniem dat het me niet zo boeit welke je neemt. Cafeïne-vrij cola is daarentegen niet te zuipen.
wat dacht je van zero?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:14 schreef outcast_within het volgende:
Light is de kanker van de hedendaagse samenleving.
hmm.. triple whopper met kaas en bacon met een colaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:17 schreef outcast_within het volgende:
Doe mij een big mac menu met een cola light.
Grrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
@ Cake & Baka
Kijk eens wat ik gevonden heb tussen Sleepsubs linkpartners:
[ afbeelding ]
een concurrent!
* Repelsteeltju pakt z'n hooivork en prepareert z'n fakkels *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |