Meneer Over Pad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef Karina het volgende:
Kiezen ze die mensen uit op hun naam? Meneer Huis?
DonaldDucknamenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef Karina het volgende:
Kiezen ze die mensen uit op hun naam? Meneer Huis?
Punt is dat het niet lukt als er een hek zitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:41 schreef Charles.Darwin het volgende:
Joh, de ambulance mag er echt wel door, van wie die weg ook is
Geen oplossing.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:42 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik denk dat het simpel is. De weg is van die twee kakkers. Mogen een schutting plaatsen, en het overpad wordt een gangetje, zoals we die allemaal kennen. Fietsjes erdoor enzo.
Uhm ja, da's waar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:41 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Punt is dat het niet lukt als er een hek zit
Slecht voor z'n hart.quote:
huh waarom niet?quote:
KLopt, ik kan mijn auto ook niet voor het huis zetten :pquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:43 schreef alors het volgende:
Zijn toch zoveel huizen waarbij je de auto niet aan het huis kunt zetten om te laden en lossen alsof dat onoverkomelijk is.
Precies, dat is inderdaad geen argument.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:43 schreef alors het volgende:
Zijn toch zoveel huizen waarbij je de auto niet aan het huis kunt zetten om te laden en lossen, alsof dat onoverkomelijk is.
Omdat de eigenaren een schutting willen ZONDER deuren/openingen.quote:
Kunnen ze wel willen. Hebben ze denk ik geen recht op. Correctie: hebben ze wel recht op. Dus dan kan een schutting toch gewoon? Zonder deuren of hekken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat de eigenaren een schutting willen ZONDER deuren/openingen.
denk het welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:45 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Kunnen ze wel willen. Hebben ze denk ik geen recht op.
Daar wringt hem dus de schoenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:45 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Kunnen ze wel willen. Hebben ze denk ik geen recht op.
Jaquote:
Ja, want dat is handig...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef themole het volgende:
Das moeilijk met de kliko lopen. Je kan ook door je huis heen hoor.
bahquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef themole het volgende:
Das moeilijk met de kliko lopen. Je kan ook door je huis heen hoor.
ze willen toch een schitting maken tot het lijntje....dan kan je er toch nog steeds omheen rijden of lopen? Er blijft nog steeds een meter of 2-3 tussen de axhterkant van de schutting en de muur (waar de brievenbussen aan zitten)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat de eigenaren een schutting willen ZONDER deuren/openingen.
Preciesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:48 schreef Charles.Darwin het volgende:
Hiervoor naar de rechter gaan
Daarom is de rijdende rechter ook altijd zo lachen. Al die mensen met hun minuscule probleempjes
gek he, een hernia met zo'n lading vet om je rompquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:48 schreef themole het volgende:
Ik heb ook hernia, ik heb ook reuma, ik heb ook van alles.
Deuken onder elkaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:48 schreef themole het volgende:
Ik heb ook hernia, ik heb ook reuma, ik heb ook van alles.
het gaat om de andere kantquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:48 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ze willen toch een schitting maken tot het lijntje....dan kan je er toch nog steeds omheen rijden of lopen? Er blijft nog steeds een meter of 2-3 tussen de axhterkant van de schutting en de muur (waar de brievenbussen aan zitten)
Je snapt het niet, die schutting kan men niet meer door, enkel OVERHEEN springen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:48 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ze willen toch een schitting maken tot het lijntje....dan kan je er toch nog steeds omheen rijden of lopen? Er blijft nog steeds een meter of 2-3 tussen de axhterkant van de schutting en de muur (waar de brievenbussen aan zitten)
die schutting gaat tot de muur???quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je snapt het niet, die schutting kan men niet meer door, enkel OVERHEEN springen of wat dan ook.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef kalinhos het volgende:
[..]
die schutting gaat tot de muur???
Die jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die met dat groene shirt? Die is los.
waarom?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Vind het echt een onredelijke eis van de eigenaren. Schutting is prima, maar dan wel de toegankelijkheid waarborgen!
tussen de muur en schutting wordt alleen toegankelijk voor de kakkersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef kalinhos het volgende:
[..]
die schutting gaat tot de muur???
Ach lul niet, is het nou echt zo'n probleem als de mensen daar gebruik van maken (zolang ze de boel maar niet blokkeren).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
waarom?
je wil toch lekker je eigen plekje?
daar betaal je voor
huh waar willen ze de schutting dan? Over dat touwtje of tot het touwtje?quote:
Voor zover ik kan zien is die toegankelijkheid niet de verantwoordelijkheid van de eigenaren van de weg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Vind het echt een onredelijke eis van de eigenaren. Schutting is prima, maar dan wel de toegankelijkheid waarborgen!
Nee maar ze eisen het wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:51 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is die toegankelijkheid niet de verantwoordelijkheid van de eigenaren van de weg.
We kunnen misschien een keer een opzetje maken ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef welkominspace het volgende:
komen er nooit FOK!kers in?
die hebben soms ook van die kutprobleempjes
ik zou ook niet graag hebben dat men door mijn tuin loopt omdat ze te lui zijn om ff om te lopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ach lul niet, is het nou echt zo'n probleem als de mensen daar gebruik van maken (zolang ze de boel maar niet blokkeren).
Ja maar ze lopen niet door hun tuin, het is een weg die alle huizen verbindt als het ware.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:51 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik zou ook niet graag hebben dat men door mijn tuin loopt omdat ze te lui zijn om ff om te lopen.
gespekt voor eigendom zou ik zeggen
De eigenaren van de weg eisen toch niet dat er poortjes komen voor de buren? De eigenaren van het overpad wel ...quote:
maar het hoeft niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja maar ze lopen niet door hun tuin, het is een weg die alle huizen verbindt als het ware.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |