Met een beetje fantasie kan alles.quote:
Je had familie in Bru, toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:57 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Laatst nog was ik in Brouwershaven.
Serieus? Is dat alles?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Welke foto jij ook ziet, ik zal hem maar anoniem houden, altijd een big smile. Gewoon eng. Hij had vroeger ook altijd geluk. Hij struinde vroeger het grof vuil altijd af en vond altijd waarde volle spullen. Ik deed dat ook en vond NOOIT wat. (terwijl ik net zoveel moeite voor deed).
Er is dus meer. Maar wat?
Is daar iets mis meequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
Is het wekelijkse 'steek EG een hart onder de riem'-moment weer gekomen?
Haha, ja ik ben php. NOTquote:
Stefan, ben jij dat?quote:
Duh, jij bent die jongen die eerst onder zijn eigen naam postte en antwoord heeft gehad van Rutte.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Duh, jij bent die jongen die eerst onder zijn eigen naam postte en antwoord heeft gehad van Rutte.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:59 schreef waht het volgende:
[..]
Serieus? Is dat alles?
Er is heel veel meer, of breng je 24 uur per dag met hem door?
Zolang iets ratio is, kan ik het snappen. Alles wat daar buiten valt niet. Helaas.quote:
Uwhhh, mijn reactie sloeg NIET op die post he? Maar op die van KVquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Zolang iets ratio is, kan ik het snappen. Alles wat daar buiten valt niet. Helaas.
Ik mis Stefan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:04 schreef Zeeland het volgende:
Ik mis php.Hij was hier vanochtend nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:04 schreef Zeeland het volgende:
Ik mis php.Sluit ik me volledig bij aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ja, en jij die man die elke dag naar het clubhuis gaat om een pintje te pakken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Duh, jij bent die jongen die eerst onder zijn eigen naam postte en antwoord heeft gehad van Rutte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |