niets onaardigs bedoeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:42 schreef Flitskikker het volgende:
Ik vermoed dat de TT niet erg bij iedereen geliefd is.
Uitleg?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:42 schreef leeell het volgende:
hij is reeds gemaakt, uitleg svp lieve mod?
Zet dat er dan neer. Nu moet ik gissen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:43 schreef leeell het volgende:
eerder als, Renesite??!!! wat doe je ??!!!
hij vatte het verkeerd op, mag ik hem opnieuw maken met normale TT?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uitleg?
Wat hebben nudisten met school en studie te maken?
Kutstudent dacht dat de locatie ('t Neude) straattaal voor naakt was.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uitleg?
Wat hebben nudisten met school en studie te maken?
hey, A.Mussert, hou je koestquote:
Nee, ik ben een botte lul die mongool is die dat niet leuk vindt. Dat snap je zelf ook wel.quote:
Ik ben weer lekker op dreef.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:44 schreef Kutstudent het volgende:
Boer zoekt hoer, lekker makkelijk, hoeven de vrouwen zich niet te verkleden.
Zelfkennis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik ben een botte lul die mongool is die dat niet leuk vindt. Dat snap je zelf ook wel.
Oja, was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik ben een botte lul die mongool is die dat niet leuk vindt. Dat snap je zelf ook wel.
Sure. Alleen dingetje: is het een openbare meet voor meer mensen buiten de SES SC of niet. Meets geregeld op FOK! in aparte topics zijn openbaar voor anderen. Wil je het niet: maak dan een facebook evenement.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik zodirect een andere openen? Of iemand anders. Met uitgebreide OP.
impliceren dat ik ooit facebook zal gebruikenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure. Alleen dingetje: is het een openbare meet voor meer mensen buiten de SES SC of niet. Meets geregeld op FOK! in aparte topics zijn openbaar voor anderen. Wil je het niet: maak dan een facebook evenement.
Ja goed idee. Met al die mensen die anoniem willen blijven in dit topic.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure. Alleen dingetje: is het een openbare meet voor meer mensen buiten de SES SC of niet. Meets geregeld op FOK! in aparte topics zijn openbaar voor anderen. Wil je het niet: maak dan een facebook evenement.
Zeikerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ken hem voorderest niet zo goed, wat doet hij zoal?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Renesite is lief, wat haten jullie allemaal.
Hij moddereert.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ken hem voorderest niet zo goed, wat doet hij zoal?
Slapen, pissen, eten, fappen, schijten, in willekeurige volgorde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ken hem voorderest niet zo goed, wat doet hij zoal?
Sure, we gaan echt niet mensen verbieden te komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan naar een meet gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja goed idee. Met al die mensen die anoniem willen blijven in dit topic.
zie hem niet zo vaak, ach een nog belabberde mods als motorbloempje en die ene die er helemaal nooit was zal het wel neit zijnquote:
Als dat zo is, prima.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sure, we gaan echt niet mensen verbieden te komen.
Wij moeten wel even een keer samen met R_R flink gaan pilzen.quote:
Maraca?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef leeell het volgende:
[..]
zie hem niet zo vaak, ach een nog belabberde mods als motorbloempje en die ene die er helemaal nooit was zal het wel neit zijn
Nu word ik toch nieuwsgierigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als dat zo is, prima.
Dit is namelijk al vaker fout gegaan... sindsdien is dit een klein beetje de spelregel.
Kan je anoniem houden, zodat je wel echte stoere vrienden en vriendinnetjes het niet zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef Dastan het volgende:
Alsof ik een FOK!-meet op mijn pagina wil!
Ik zuip jullie er vierkant uit, dat jullie het even weten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wij moeten wel even een keer samen met R_R flink gaan pilzen.
Ja, absoluut.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wij moeten wel even een keer samen met R_R flink gaan pilzen.
Dat zien de mensen die je op Facebook hebt niet hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef Dastan het volgende:
Alsof ik een FOK!-meet op mijn pagina wil!
...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je anoniem houden, zodat je wel echte stoere vrienden en vriendinnetjes het niet zien.
O, wacht. Dit gaat over groepen op Facebook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat zien de mensen die je op Facebook hebt niet hoor.
Andere mensen, lurkers wellicht, wouden komen bij een meet in, ik geloof, PUB. Dat vonden de vaste gebruikers niet tof, dus zeiden ze: neu, jij komt niet.quote:
Wat is dit nu weer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je anoniem houden, zodat je wel echte stoere vrienden en vriendinnetjes het niet zien.
Rellen zijn we hier wel goed in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Andere mensen, lurkers wellicht, wouden komen bij een meet in, ik geloof, PUB. Dat vonden de vaste gebruikers niet tof, dus zeiden ze: neu, jij komt niet.
Oeps, openbaar forum!
Dus toen ontstond er een rel.
Tja, mijn vriend is FOK!ker en vrienden van hem ook weer... Dus op zich is het gewoon zijn vriendengroep waar ik afgelopen zomer mee BBQde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer.Vind je dat heel raar dan?
Check.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Prima Renesite, open zo een nieuw topic met de hoe en wats
Oke.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Andere mensen, lurkers wellicht, wouden komen bij een meet in, ik geloof, PUB. Dat vonden de vaste gebruikers niet tof, dus zeiden ze: neu, jij komt niet.
Oeps, openbaar forum!
Dus toen ontstond er een rel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je komt uit de kast?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, mijn vriend is FOK!ker en vrienden van hem ook weer... Dus op zich is het gewoon zijn vriendengroep waar ik afgelopen zomer mee BBQde.
En dat weten zijn andere vrienden die wel in de buurt wonen ook van hem. No problemo.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke.Stel het eens voor bij de FA'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Van mijn vrienden weet niemand dat ik FOK!. Vandaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, mijn vriend is FOK!ker en vrienden van hem ook weer... Dus op zich is het gewoon zijn vriendengroep waar ik afgelopen zomer mee BBQde.
En dat weten zijn andere vrienden die wel in de buurt wonen ook van hem. No problemo.
Was ik al. Zie mijn fotoboek, facebook en zo.quote:
Daarom kan je je events privé maken en daarop mensen uitnodigen. Tenzij je vindt dat de meeters niet je voor+achternaam willen weten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Van mijn vrienden weet niemand dat ik FOK!. Vandaar.
Ik wist het al, maar van iemand anders.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was ik al. Zie mijn fotoboek, facebook en zo.
Ok.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist het al, maar van iemand anders.
Zou wel grappig zijn. Hoe kan je nu aan een grote klok hangen dat je homoseksueel bent?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok.
Ik hoef het niet aan de grote klok te hangen toch?
Ik kan een paar manieren bedenken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn. Hoe kan je nu aan een grote klok hangen dat je homoseksueel bent?
subforum, check FBquote:
Danny ging ook stoppen meen ik gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij Danny moet je zijn, die rookt. yvonne is helaas gestopt meen ik.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn. Hoe kan je nu aan een grote klok hangen dat je homoseksueel bent?
Geil verhaal welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar goed, uitleg in jip en janneke:
Ik hád een ONZ topic kunnen openen met: JA HOI IK BEN HOMO EN IK HOUD VAN ZOENTJES GEVEN AAN JONGESSSS!
Waarom denk je dat ik ook homoseksueel ben?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef leeell het volgende:
Nou Etsu, zie je nu hoe makkelijk het is
mn Gaydarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ook homoseksueel ben?
Ben je dat niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
steun het das al een supporter voor de "andere kant" tegen rokenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
ROO is prima. Post je er een keer dan kan je elders niet meer posten.
Immers: je distantieert je als minderheid (en domme minderheid) van de bazen die niet nicotine addicted zijn.
Gr gr
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij komt echt niet uit 1985quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef leeell het volgende:
[..]
steun het das al een supporter voor de "andere kant" tegen roken
smeerlap, en je ben wel een slimmerd hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij komt echt niet uit 1985
(ik moest ff fappen)
Dat soort homo's draait mijn maag van om.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef Etsu het volgende:
Jullie zijn wel een beetje kort door de bocht moet ik eerlijk toegeven.
1995 eerder nog.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef leeell het volgende:
[..]
smeerlap, en je ben wel een slimmerd hoor
neequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
1995 eerder nog.
Schattig wel
*in-wangetjes-knijpt*
Altijd toch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat jij beter weet dan ikzelf?
Heb je het nou tegen leeell?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Handsome, wanneer spreken we af danNeude?
Okquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of het wel zo'n slim idee is eigenlijk.
Ja. Hij lijkt me groen genoeg om eens wat mee af te spreken.quote:
hey, haal mijn FOBO unban er eens af als je wil, en PM/DM ook svpquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef Renesite het volgende:
SES-SC checkt mijn fotoboek. Hoe schattig
Nog niet gedaan, maar door deze zin welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef Renesite het volgende:
SES-SC checkt mijn fotoboek. Hoe schattig
bij jou slaat ie op tilt, vandaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef Etsu het volgende:
leeell, gaat jouw gaydar ook rinkelen bij andere SC's of niet?
Oke.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef leeell het volgende:
[..]
hey, haal mijn FOBO unban er eens af als je wil, en PM/DM ook svp
Fobo ban bedoel ikquote:
bij Socios gaat ie ook loeien, en nog wel meerdere, renesite dan weer niet, hij is wat wispelturig jaquote:
leugens, help mij eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oke.
Duurt even wat langer
...
...
Klaar.
Slechte gaydar dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:58 schreef leeell het volgende:
[..]
bij Socios gaat ie ook loeien, en nog wel meerdere, renesite dan weer niet, hij is wat wispelturig ja
Ja, eens.quote:
Wat zegt jouw gaydar over mij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:58 schreef leeell het volgende:
[..]
bij Socios gaat ie ook loeien, en nog wel meerdere, renesite dan weer niet, hij is wat wispelturig ja
als je dat kijkt :quote:
ja, gooi het in het crew subforum, als ik moet mailen duurt het weken voordat ik wat terug krijgquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja hoe? Ik ben ook maar een opzichtertje.
Gezellig!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijne zegt hetero, homo, lesbisch en bi tegelijk.
Pm PiRaNiA, hij is fobo-mod.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, gooi het in het crew subforum, als ik moet mailen duurt het weken voordat ik wat terug krijg
ZOOP?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een verkrachte mannelijkheid, moet ik toegeven.
Ik kijk een soap. Maar welke zeg ik niet.
quote:
Gaat hem niet worden pop. Ik kan niet in het FOBO subforum of whatever. PM piranha of zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, gooi het in het crew subforum, als ik moet mailen duurt het weken voordat ik wat terug krijg
wil je mij niet aanspreken als pop, martijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]!
[..]
Gaat hem niet worden pop. Ik kan niet in het FOBO subforum of whatever. PM piranha of zo
Gewoon:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laat ik even kijken hoe ik het aan ga pakken.
Haphapquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:02 schreef leeell het volgende:
[..]
wil je mij niet aanspreken als pop, martijn
hetepiraniaboy4you@hotmail.comquote:
Ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
@fok.nl
[..]
Jep. Knipte net in m'n vingers
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:05 schreef leeell het volgende:
Renesite laat van zn sterretje een rondje maken
c-c-c-c-combreaker
Hahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:05 schreef leeell het volgende:
c-c-c-c-combobreaker
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahah
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahah
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:07 schreef Kutstudent het volgende:
Ik vraag me af wanneer ze godverdomme een pi maken van die emo.gif.
nee, of doe je niet aan vieze, kleffe homo sexquote:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:10 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, of doe je niet aan vieze homo sex
wat schiet je opeens in de verdediging, niet gewend aan deze verhoren nog?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Jawel. Maar dan niet vieze homo sex.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef leeell het volgende:
[..]
wat schiet je opeens in de verdediging, niet gewend aan deze verhoren nog?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel. Maar dan niet vieze homo sex.
Daarmee kan je me best snel op de kast krijgen (waar ik immers uit ben)
Moet er bijvoorbeeld niet aan denken dat ik mijn pik in een flubbervoorbips moet duwen terwijl een vrouw enorm lelijk loopt te schreeuwen UUUHUUUH AAAAH AAH JAA JAAA NOOOHOOOOOOO JAAAAA
En daarna fake orgasme geeft om de man weer vrolijk te stemmen.
Om daarna, als hij slaapt, de dildo te pakken om het zelf af te maken.
I'm just sayin'.
"Van je poep sterretje een rondje maken door middel van vieze homo sex"quote:
wat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Van je poep sterretje een rondje maken door middel van vieze homo sex"
Hmm, ik was sowieso niet van plan om hem te nemen. Heb iPhone 4 sinds maart en wil hem nog wel een jaartje of anderhalf denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Zelfde als iPhone 4, maar dan sneller
Ik heb hem al een tijdje, en het abonnement van mijn mama loopt af, dus dat wordt weer wisselen, zij mijn iPhone 4, ik de nieuwe 4Squote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, ik was sowieso niet van plan om hem te nemen. Heb iPhone 4 sinds maart en wil hem nog wel een jaartje of anderhalf denk ik.
Ik wist niet dat je iPhone had.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje, en het abonnement van mijn mama loopt af, dus dat wordt weer wisselen, zij mijn iPhone 4, ik de nieuwe 4S
Geen nieuwe features of daardoor-móet-je-hem-kopen-dingen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Zelfde als iPhone 4, maar dan sneller
Welke 5?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Geen nieuwe features of daardoor-móet-je-hem-kopen-dingen?
Anders overweeg ik een 4 te kopen als-ie goedkoper is na uitkomen van de 5.
Wat is dan het antwoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef xCore het volgende:
[..]
Die komt er niet, alleen een snellere versie van de iPhone 4.
Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:23 schreef xCore het volgende:
Ik weet het niet, ze zeggen dat 'ie 7x zo snel is als de iPhone 4. Voor mij hoeft het niet perse, mijn i4 is nu snel genoeg.
Kijk maar uit... straks maken we van jou sterretje nog een gapend gat!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:05 schreef leeell het volgende:
c-c-c-c-combobreaker
Net zo waar als dat USB 3.0 10x sneller is dan USB 2.0 blablaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:23 schreef xCore het volgende:
Ik weet het niet, ze zeggen dat 'ie 7x zo snel is als de iPhone 4. Voor mij hoeft het niet perse, mijn i4 is nu snel genoeg.
Zekers, zo Oh Oh Cherso kijken. Mijn avondje is compleetquote:
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Net zo waar als dat USB 3.0 10x sneller is dan USB 2.0 blabla
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Net een stuk operation repo gezien. Dat programma is kanker in zuivere vorm.
DM hem?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nepper kan het niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Net een stuk operation repo gezien. Dat programma is kanker in zuivere vorm.
Kinderachtig? Ik moest er letterlijk 3 keer naar kijken voor ik het zag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver jullie zijn echt KINDERACHTIG. WACHT LAAT IK HET SPELLEN.
KAA IE EN DEE EE ER AA CEE HAA TEE IE GEE.
Deze aflevering moesten de repo lui naar een autokerkhof, waar iemand met een 2010 landrover was heengereden. Daar brak een gevechtje uit en in de 10 seconden dat dar gevecht duurde kwam er een heftruck die de repo-auto (dus die de auto's meesleept) optilde, waarna met een haak de motor uit de auto werd gesleurd. Daarna waren ze allemaal in shock enzo. Oke je moet het zien, als ik het uitleg klikt net nog veel te serieus.quote:
Ik wil een waterpijp.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nou ik ga even de stad in, wat leuks roken en drinken. Tot vanavond
Ik heb er een.quote:
Doei have fun!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nou ik ga even de stad in, wat leuks roken en drinken. Tot vanavond
okquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vecht de TT aan, that's all.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb ook geen problemen met jou hoor Renesite.
ik ook nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb ook geen problemen met jou hoor Renesite.
hou je bek toch een keer staatsmongoolquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
JORDY GODVERDOMME GA AAN JE STUDIE ANDERS PAK IK DE TREIN
niet voor jou achterlijke gladioolquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hou je bek toch een keer staatsmongool
Het klinkt grappig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Grof, ja, maar verder is het een lieve jongen hoor
Same here.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb teringveel gepost weer. Het ging net een tijdje goed met me.
Donderdag intervention hierquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb teringveel gepost weer. Het ging net een tijdje goed met me.
Ik heb je zusje verwend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef Etsu het volgende:
Het is dierendag. Hebben jullie je dieren verwend?
Vanavond even met mn poesje spelen toch!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef Etsu het volgende:
Het is dierendag. Hebben jullie je dieren verwend?
Heb er geen een.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vanavond even met mn poesje spelen toch!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |