Hmm, ik was sowieso niet van plan om hem te nemen. Heb iPhone 4 sinds maart en wil hem nog wel een jaartje of anderhalf denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Zelfde als iPhone 4, maar dan sneller
Ik heb hem al een tijdje, en het abonnement van mijn mama loopt af, dus dat wordt weer wisselen, zij mijn iPhone 4, ik de nieuwe 4Squote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, ik was sowieso niet van plan om hem te nemen. Heb iPhone 4 sinds maart en wil hem nog wel een jaartje of anderhalf denk ik.
Ik wist niet dat je iPhone had.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje, en het abonnement van mijn mama loopt af, dus dat wordt weer wisselen, zij mijn iPhone 4, ik de nieuwe 4S
Geen nieuwe features of daardoor-móet-je-hem-kopen-dingen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Zelfde als iPhone 4, maar dan sneller
Welke 5?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Geen nieuwe features of daardoor-móet-je-hem-kopen-dingen?
Anders overweeg ik een 4 te kopen als-ie goedkoper is na uitkomen van de 5.
Wat is dan het antwoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef xCore het volgende:
[..]
Die komt er niet, alleen een snellere versie van de iPhone 4.
Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:23 schreef xCore het volgende:
Ik weet het niet, ze zeggen dat 'ie 7x zo snel is als de iPhone 4. Voor mij hoeft het niet perse, mijn i4 is nu snel genoeg.
Kijk maar uit... straks maken we van jou sterretje nog een gapend gat!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:05 schreef leeell het volgende:
Renesite laat van zn sterretje een rondje maken
c-c-c-c-combobreaker
Net zo waar als dat USB 3.0 10x sneller is dan USB 2.0 blablaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:23 schreef xCore het volgende:
Ik weet het niet, ze zeggen dat 'ie 7x zo snel is als de iPhone 4. Voor mij hoeft het niet perse, mijn i4 is nu snel genoeg.
Zekers, zo Oh Oh Cherso kijken. Mijn avondje is compleetquote:
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Net zo waar als dat USB 3.0 10x sneller is dan USB 2.0 blabla
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Net een stuk operation repo gezien. Dat programma is kanker in zuivere vorm.
DM hem?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nepper kan het niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Net een stuk operation repo gezien. Dat programma is kanker in zuivere vorm.
Kinderachtig? Ik moest er letterlijk 3 keer naar kijken voor ik het zag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver jullie zijn echt KINDERACHTIG. WACHT LAAT IK HET SPELLEN.
KAA IE EN DEE EE ER AA CEE HAA TEE IE GEE.
Deze aflevering moesten de repo lui naar een autokerkhof, waar iemand met een 2010 landrover was heengereden. Daar brak een gevechtje uit en in de 10 seconden dat dar gevecht duurde kwam er een heftruck die de repo-auto (dus die de auto's meesleept) optilde, waarna met een haak de motor uit de auto werd gesleurd. Daarna waren ze allemaal in shock enzo. Oke je moet het zien, als ik het uitleg klikt net nog veel te serieus.quote:
Ik wil een waterpijp.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nou ik ga even de stad in, wat leuks roken en drinken. Tot vanavond
Ik heb er een.quote:
Doei have fun!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nou ik ga even de stad in, wat leuks roken en drinken. Tot vanavond
okquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vecht de TT aan, that's all.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb ook geen problemen met jou hoor Renesite.
ik ook nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb ook geen problemen met jou hoor Renesite.
hou je bek toch een keer staatsmongoolquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
JORDY GODVERDOMME GA AAN JE STUDIE ANDERS PAK IK DE TREIN
niet voor jou achterlijke gladioolquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hou je bek toch een keer staatsmongool
Het klinkt grappig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Grof, ja, maar verder is het een lieve jongen hoor
Same here.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb teringveel gepost weer. Het ging net een tijdje goed met me.
Donderdag intervention hierquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb teringveel gepost weer. Het ging net een tijdje goed met me.
Ik heb je zusje verwend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef Etsu het volgende:
Het is dierendag. Hebben jullie je dieren verwend?
Vanavond even met mn poesje spelen toch!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef Etsu het volgende:
Het is dierendag. Hebben jullie je dieren verwend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er geen een.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vanavond even met mn poesje spelen toch!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |