Wat is dit nu weer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je anoniem houden, zodat je wel echte stoere vrienden en vriendinnetjes het niet zien.
Rellen zijn we hier wel goed in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Andere mensen, lurkers wellicht, wouden komen bij een meet in, ik geloof, PUB. Dat vonden de vaste gebruikers niet tof, dus zeiden ze: neu, jij komt niet.
Oeps, openbaar forum!
Dus toen ontstond er een rel.
Tja, mijn vriend is FOK!ker en vrienden van hem ook weer... Dus op zich is het gewoon zijn vriendengroep waar ik afgelopen zomer mee BBQde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer.Vind je dat heel raar dan?
Check.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Prima Renesite, open zo een nieuw topic met de hoe en wats
Oke.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Andere mensen, lurkers wellicht, wouden komen bij een meet in, ik geloof, PUB. Dat vonden de vaste gebruikers niet tof, dus zeiden ze: neu, jij komt niet.
Oeps, openbaar forum!
Dus toen ontstond er een rel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je komt uit de kast?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, mijn vriend is FOK!ker en vrienden van hem ook weer... Dus op zich is het gewoon zijn vriendengroep waar ik afgelopen zomer mee BBQde.
En dat weten zijn andere vrienden die wel in de buurt wonen ook van hem. No problemo.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke.Stel het eens voor bij de FA'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Van mijn vrienden weet niemand dat ik FOK!. Vandaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, mijn vriend is FOK!ker en vrienden van hem ook weer... Dus op zich is het gewoon zijn vriendengroep waar ik afgelopen zomer mee BBQde.
En dat weten zijn andere vrienden die wel in de buurt wonen ook van hem. No problemo.
Was ik al. Zie mijn fotoboek, facebook en zo.quote:
Daarom kan je je events privé maken en daarop mensen uitnodigen. Tenzij je vindt dat de meeters niet je voor+achternaam willen weten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Van mijn vrienden weet niemand dat ik FOK!. Vandaar.
Ik wist het al, maar van iemand anders.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was ik al. Zie mijn fotoboek, facebook en zo.
Ok.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist het al, maar van iemand anders.
Zou wel grappig zijn. Hoe kan je nu aan een grote klok hangen dat je homoseksueel bent?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok.
Ik hoef het niet aan de grote klok te hangen toch?
Ik kan een paar manieren bedenken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn. Hoe kan je nu aan een grote klok hangen dat je homoseksueel bent?
subforum, check FBquote:
Danny ging ook stoppen meen ik gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij Danny moet je zijn, die rookt. yvonne is helaas gestopt meen ik.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn. Hoe kan je nu aan een grote klok hangen dat je homoseksueel bent?
Geil verhaal welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar goed, uitleg in jip en janneke:
Ik hád een ONZ topic kunnen openen met: JA HOI IK BEN HOMO EN IK HOUD VAN ZOENTJES GEVEN AAN JONGESSSS!
Waarom denk je dat ik ook homoseksueel ben?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef leeell het volgende:
Nou Etsu, zie je nu hoe makkelijk het is
mn Gaydarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ook homoseksueel ben?
Ben je dat niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
steun het das al een supporter voor de "andere kant" tegen rokenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
ROO is prima. Post je er een keer dan kan je elders niet meer posten.
Immers: je distantieert je als minderheid (en domme minderheid) van de bazen die niet nicotine addicted zijn.
Gr gr
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij komt echt niet uit 1985quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef leeell het volgende:
[..]
steun het das al een supporter voor de "andere kant" tegen roken
smeerlap, en je ben wel een slimmerd hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij komt echt niet uit 1985
(ik moest ff fappen)
Dat soort homo's draait mijn maag van om.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef Etsu het volgende:
Jullie zijn wel een beetje kort door de bocht moet ik eerlijk toegeven.
1995 eerder nog.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef leeell het volgende:
[..]
smeerlap, en je ben wel een slimmerd hoor
neequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
1995 eerder nog.
Schattig wel
*in-wangetjes-knijpt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |