Geil verhaal welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar goed, uitleg in jip en janneke:
Ik hád een ONZ topic kunnen openen met: JA HOI IK BEN HOMO EN IK HOUD VAN ZOENTJES GEVEN AAN JONGESSSS!
Waarom denk je dat ik ook homoseksueel ben?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef leeell het volgende:
Nou Etsu, zie je nu hoe makkelijk het is
mn Gaydarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ook homoseksueel ben?
Ben je dat niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
steun het das al een supporter voor de "andere kant" tegen rokenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
ROO is prima. Post je er een keer dan kan je elders niet meer posten.
Immers: je distantieert je als minderheid (en domme minderheid) van de bazen die niet nicotine addicted zijn.
Gr gr
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn. Hoe kan je nu aan een grote klok hangen dat je homoseksueel bent?
Jij komt echt niet uit 1985quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef leeell het volgende:
[..]
steun het das al een supporter voor de "andere kant" tegen roken
smeerlap, en je ben wel een slimmerd hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij komt echt niet uit 1985
(ik moest ff fappen)
Dat soort homo's draait mijn maag van om.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef Etsu het volgende:
Jullie zijn wel een beetje kort door de bocht moet ik eerlijk toegeven.
1995 eerder nog.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef leeell het volgende:
[..]
smeerlap, en je ben wel een slimmerd hoor
neequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
1995 eerder nog.
Schattig wel
*in-wangetjes-knijpt*
Altijd toch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat jij beter weet dan ikzelf?
Heb je het nou tegen leeell?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Handsome, wanneer spreken we af danNeude?
Okquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of het wel zo'n slim idee is eigenlijk.
Ja. Hij lijkt me groen genoeg om eens wat mee af te spreken.quote:
hey, haal mijn FOBO unban er eens af als je wil, en PM/DM ook svpquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef Renesite het volgende:
SES-SC checkt mijn fotoboek. Hoe schattig
Nog niet gedaan, maar door deze zin welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef Renesite het volgende:
SES-SC checkt mijn fotoboek. Hoe schattig
bij jou slaat ie op tilt, vandaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef Etsu het volgende:
leeell, gaat jouw gaydar ook rinkelen bij andere SC's of niet?
Oke.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef leeell het volgende:
[..]
hey, haal mijn FOBO unban er eens af als je wil, en PM/DM ook svp
Fobo ban bedoel ikquote:
bij Socios gaat ie ook loeien, en nog wel meerdere, renesite dan weer niet, hij is wat wispelturig jaquote:
leugens, help mij eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oke.
Duurt even wat langer
...
...
Klaar.
Slechte gaydar dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:58 schreef leeell het volgende:
[..]
bij Socios gaat ie ook loeien, en nog wel meerdere, renesite dan weer niet, hij is wat wispelturig ja
Ja, eens.quote:
Wat zegt jouw gaydar over mij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:58 schreef leeell het volgende:
[..]
bij Socios gaat ie ook loeien, en nog wel meerdere, renesite dan weer niet, hij is wat wispelturig ja
als je dat kijkt :quote:
ja, gooi het in het crew subforum, als ik moet mailen duurt het weken voordat ik wat terug krijgquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja hoe? Ik ben ook maar een opzichtertje.
Gezellig!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijne zegt hetero, homo, lesbisch en bi tegelijk.
Pm PiRaNiA, hij is fobo-mod.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, gooi het in het crew subforum, als ik moet mailen duurt het weken voordat ik wat terug krijg
ZOOP?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een verkrachte mannelijkheid, moet ik toegeven.
Ik kijk een soap. Maar welke zeg ik niet.
quote:
Gaat hem niet worden pop. Ik kan niet in het FOBO subforum of whatever. PM piranha of zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, gooi het in het crew subforum, als ik moet mailen duurt het weken voordat ik wat terug krijg
wil je mij niet aanspreken als pop, martijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]!
[..]
Gaat hem niet worden pop. Ik kan niet in het FOBO subforum of whatever. PM piranha of zo
Gewoon:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laat ik even kijken hoe ik het aan ga pakken.
Haphapquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:02 schreef leeell het volgende:
[..]
wil je mij niet aanspreken als pop, martijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |