Ik zal thuis eens kijken welke ik gezien heb.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:00 schreef greavy het volgende:
Er zijn meerdere Plan U's in Amersfoort. De 113 en 121 van de SHD, de 115 van Stichting DE3, en nog 5 stuks in de NSR loods. Dezen in de NSR loods (inmiddels ergens op Goederen) zijn verkocht aan Roemenie
Ze hebben er ook nog een aantal nogdig voor reserve.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:21 schreef Bitlord het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat er met DM '90 gaat gebeuren. Ze zouden Zwolle - Enschede met tien treinstellen per trein kunnen gaan rijden, maar erg logisch lijkt me dat niet.
Alle materieel er uit gooien lijkt me vooralsnog geen optie, omdat voorgenoemde lijn nog gereden moet worden. Het kan dan ook weer wat duur zijn om een materieelsoort voor slechts 1 lijn te onderhouden. Nu alle Plan V op zijn eind loopt is het een idee om wat DM'90 onder de draad te laten rijden. Hoewel een rit daardoor misschien wat duurder is vanwege de verbruikte brandstof, kan het mogelijk weer voordeliger zijn tov andere dingen.
Maar verkoop is natuurlijk ook een optie, de treinen zijn natuurlijk een stuk nieuwer dan Plan U en de Wadlopers. Mogelijk liggen ze dan wat gustiger op de markt.
Shit, die heb ik gemist!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:06 schreef Peterselieman het volgende:
gniffel. Een IC tussen Rotterdam en Deventer bestond vanochtend uit een SLeT VI
Da's mij te laat... Je kunt medelijden hebben, maar misschien hadden ze de keuze: deze trein of geen trein.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:17 schreef Peterselieman het volgende:
Wees blij. Het ging om de trein van iets over half negen uit Gouda. Stel heeft een complete slag Rotterdam - Deventer - Rotterdam gereden.
Heb medelijden met de passagiers van die 'IC'
i know, maar je zult er maar het hele eind ingezeten hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's mij te laat... Je kunt medelijden hebben, maar misschien hadden ze de keuze: deze trein of geen trein.
quote:Eis storingvrij treinverkeer Arnhem - Winterswijk
WESTERVOORT - De provincie moet de storingen op het spoor tussen Arnhem en Winterswijk snel moet oplossen. Vijf fracties in Westervoort eisen dat en hebben daarom woensdag een brandbrief gestuurd aan de Gelderse gedeputeerde van Mobiliteit Conny Bieze.
Westervoort heeft vanaf 11 december een treinstation. Hoewel PvdA, CDA, VVD, GroenLinks en D66 daar blij mee zijn, menen ze dat reizigers recht hebben op een betere service.
Het vervoer op de spoorlijn vinden ze nu ondermaats. De provincie moet er bij spoorbeheerder ProRail op aandringen dat iets wordt gedaan aan de sein- en wisselstoringen, aldus Westervoort.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:58 schreef greavy het volgende:
[...]
Ook de rails en onderdoorgangen worden vernieuwd. Het treintraject is al meer dan een eeuw oud. Een woordvoerster van ProRail stelt dat de renovatie spectaculair is. Daarom plaatst de spoorwegbeheerder een tribune nabij de werkzaamheden, zodat belangstellenden alles kunnen aanschouwen.
Met name op verstoringen veroorzaakt door derden valt op dat traject nog wel wat te winnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:28 schreef greavy het volgende:
Voorheen dagelijks een storing. Nu wekelijks wel 1 keer of meer.
Helaas: buiten profiel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:52 schreef Peter het volgende:
Heeft Ns niet nog wat diesellijntjes in Engeland of Duitsland voor de DM'90?
Dat had hij bij mij niet moeten doen. Dan ik had wat van hem verscheurd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:10 schreef Guppyfriend het volgende:
De conducteur heeft m'n abonnement doormidden gescheurdomdat ik gisteren had moeten verlengen en ik was dat vergeten... Nu moest ik smeken om de stukjes terug te krijgen en mag ik op m'n werk gaan uitleggen waarom ik snippers declareer... Zucht
Grapje, toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:10 schreef Guppyfriend het volgende:
De conducteur heeft m'n abonnement doormidden gescheurdomdat ik gisteren had moeten verlengen en ik was dat vergeten... Nu moest ik smeken om de stukjes terug te krijgen en mag ik op m'n werk gaan uitleggen waarom ik snippers declareer... Zucht
Laatst een dame op leeftijd in de trein. Had een OV-chipkaart van de NS met een voordeeluren abonnement d'r op. Ze had dus blijkbaar al een nieuwe moeten krijgen want de kaart was verlopen. Dus die conducteur wordt boos en loopt weg met die kaart. Zegt die vrouw: Hoe moet ik nu verder reizen dan? "Ja, dat is jouw probleem. Had je die nieuwe kaart maar bij je moeten hebben." En weg was die vent met haar kaart. Bleek er nog 40 euro op die kaart te staan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:10 schreef Guppyfriend het volgende:
De conducteur heeft m'n abonnement doormidden gescheurdomdat ik gisteren had moeten verlengen en ik was dat vergeten... Nu moest ik smeken om de stukjes terug te krijgen en mag ik op m'n werk gaan uitleggen waarom ik snippers declareer... Zucht
de mijne mogen ze hebben. Staat -4 euro opquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laatst een dame op leeftijd in de trein. Had een OV-chipkaart van de NS met een voordeeluren abonnement d'r op. Ze had dus blijkbaar al een nieuwe moeten krijgen want de kaart was verlopen. Dus die conducteur wordt boos en loopt weg met die kaart. Zegt die vrouw: Hoe moet ik nu verder reizen dan? "Ja, dat is jouw probleem. Had je die nieuwe kaart maar bij je moeten hebben." En weg was die vent met haar kaart. Bleek er nog 40 euro op die kaart te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |