met de onderdelen die je erbij krijgt kan je een setup bouwen vanaf 45km/u tot ong. 90 km/uquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 03:09 schreef welkominspace het volgende:
Hoe snel gaat ie met de snelle setup?
daar ben ik ook bang voor ja, maar toch laat ik hem staan, kunnen de mensen met de Plasic schakels van tegenwoordig zien hoe de èchte eruit zagenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:59 schreef SplashO het volgende:
Ik denk dat je vraagprijs te hoog is voor hier, een verzamelaar weet wat het waard is, maar voor 1500euro koopt de gemiddelde brommerrijder liever een plastic tzr of rs.
kan wel een nieuw fototje regelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat een beauty
misschien ff een nieuwe foto posten hier lijken wat olieplekjes onder de fiets te liggen.
Tomosforum, jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Er is toch ook een nl tomos club? Daar al aangeboden?
elke keer als ik hem omhoog kick doet het me pijn dat ie kwijt moetquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
we zijn er nog. voor het geval je dacht dat je topic stiekem onzichtbaar was geworden
* hug *quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:14 schreef leeell het volgende:
[..]
elke keer als ik hem omhoog kick doet het me pijn dat ie kwijt moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
5 bak voetgeschakeldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:13 schreef lipjes het volgende:
Heb hem vroeger ook gereden.
Is dit de automaat, 4 bak of 5 bak variant?
genoteerd en verworpenquote:
ding werd ook verkocht als motoruitvoering dus frame en alles is er op gebouwd en hij is laagtoerig dus nog super comfortabel op die snelheid ookquote:Op maandag 26 maart 2012 23:28 schreef Miniem het volgende:
WTF +100km/h op een brommertje
Dan moet je wel ballen hebben.
Mooi ding!
quote:
quote:
quote:
geen grap, er zijn er 30 jaar geleden maar zo'n 2000 gemaakt wereldwijdquote:Op donderdag 5 april 2012 21:01 schreef vosss het volgende:
5 stuks? Als dat echt het geval was lag de prijs nog wel een stuk hoger lijkt me of niet?
omdat ze enkel in nederland geproduceert en verkocht zijn, dus wellicht zijn er buiten het rdw om een paar geexporteerd.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:04 schreef vosss het volgende:
In Nederland 5 dan. In je vorige post zij je ter wereld
Maargoed, zoals ik al zei, succes met de verkoop
ik ken de historie goed van mn brommertje, en iedereen kent elkaar wel in het tomos/puch wereldje.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:12 schreef vosss het volgende:
Ow jammer. Ik had wel zin in een spannende zoektocht naar de laatst overgebleven onbekende Tomos AT50.
dankjequote:
haha vetquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:39 schreef drumstickNL het volgende:
Bazending; mijn Puch Maxi Macho Rider ging een mooie 95 km p/u terwijl hij er vrijwel origineel uitzag. Als zal deze wel wat stabieler zijn op die snelheid.
quote:
quote:
klopt, is mn vaste leverancier van spullen voor het ding, die hebben me al meer afhandig gemaakt dan dat ik hem ooit aan hun kan verkopenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:50 schreef lipjes het volgende:
Als je er echt vanaf moet, je zou eens rinky toys in breda kunnen bellen.
Die handeld in oldtimers en oldtimer onderdelen ed.
Zou eens vragen wat hij er nog voor over heeft
Zou het eens aan hem vragenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef leeell het volgende:
[..]
klopt, is mn vaste leverancier van spullen voor het ding, die hebben me al meer afhandig gemaakt dan dat ik hem ooit aan hun kan verkopen
quote:
kickquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:43 schreef leeell het volgende:
wordt nu geleverd met handchoke
en aankomende updates:
opmaat gemaakte uitlaat door IStuning
nieuwe voetrem
morgen doen danquote:
quote:
quote:
quote:
niet eens opvoeren, hoe verwachten ze anders dat ik aan mn onderdelen kom dan van dertig jaar geleden?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef CafeRoker het volgende:
Jammer, ze zijn inderdaad redelijk anti opvoeren, maar volgens mijn helpt geen enkele fabriek je daarmee.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
als je niet sleutelt rijdt hij niet ?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:36 schreef PetervdK het volgende:
Vraag me serieus af waarom je er zoveel aan versleutelt terwijl je hem niet verkocht krijgt. Met al die toeters en bellen (lees illegale rommel) erop wordt het imho alleen maar lastiger om je verkoopprijs te halen en onaantrekkelijker voor een eventuele koper....
ditquote:
wat dan?quote:
quote:
dat ligt eraan, 1500 euro is het gehele pakket, dan voorzie ik je van een stoomcursus AT50-techniek, en een verzameling aan onderdelen, en stel ik hem nog voor je af met de nieuwe uitlaat ook (de uitlaat die onderweg is dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:47 schreef stripe het volgende:
Wat is zon beetje het minimale wat je er voor wil hebben?
Ik heb een halve Sloveense BT50quote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef vosss het volgende:
Okay 5 stuks dus. Jij hebt er 1, deze kerel heeft er 3.
Dan missen we nog 1 exemplaar.
Wie zou die hebben?
ja precies, verzekerd noemde ik daarom alquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:50 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik heb een halve Sloveense BT50![]()
Maar er zijn er veel meer dan 5 in Nederland. Ik weet er zo nog 3 te staan (onverzekerd)
quote:
quote:
Daar is er nog maar 1 van over weet ik uit heel betrouwbare bron.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef vosss het volgende:
Okay 5 stuks dus. Jij hebt er 1, deze kerel heeft er 3.
Dan missen we nog 1 exemplaar.
Wie zou die hebben?
Niet gestolen. Maar onder licentie nagebouwd.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:44 schreef G15 het volgende:
Nee deze brommer werd haast niet verkocht omdat niemand hem wou.
Ja de 2 speed automaat van tomos gingen als broodjes over de toonbank maar deze is nooit een succes geweest.
En de tomos met het hoge stuur en bol tankje deed het ook goed, maar dat ontwerp haden ze gestollen van puch
[ afbeelding ]
Idd. Een echte FS1 (dus niet de 2RU of de DX modellen) is veel specialer. En terecht. Het is ook een veel mooier ding om te zien.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:39 schreef leeell het volgende:
dit kan je niet vergelijken met een fs1 die je overal nog ziet
en rammelbak ?
blok heeft amper gelopen, lagers zijn perfect, keerringen zijn top, ontsteking is gereviseerd, verlichting werkt en de onderdelen zijn al 1000 los verkoop waard omdat het blok nog steeds èèn van de meest gevraagde oldtimerblokken is (door de 4l ed.)
In voormalig joegoslavië wel ja. Verder zie je ze nooit. De Duitsers rijden liever op Kreidler, Zundapp of Hercules. De Fransen nemen iets van Peugeot, Motobecane of een ander frans bedrijf. In België is Tomos nooit verkocht. In Spanje en Portugal rijdt alles en iedereen met merken die we hier niet kennen, dikke Puch Cobra achtige brommers en Casal. En in Italië hebben ze zo ontzettend veel vette brommers gebouwd dat je wel uit kijkt om je daar te laten zien met een Tomos.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:03 schreef leeell het volgende:
in Nederland geen succes, in andere delen van europa is de "broer" van de at50 een van de bekendste en best verkochte modellen, tot heden den dage is deze ontzettend geliefd.
quote:
vanafffff nuquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:30 schreef leeell het volgende:
hopelijk schiet die knakker even op, communicatie is wat stroef
ik hoop 3 weekjes
Leidenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:50 schreef CesarMilan het volgende:
Misschien heb ik ernaast gelezen maar waar staat deze brommer?
ongelofelijk ja, zoveel lurkers, en 3 biedingen ofzoquote:
Nooit ! Dan wil ik hem een keer in het echt zienquote:
oh dat kan wel hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nooit ! Dan wil ik hem een keer in het echt zien![]()
![]()
Maaruh, net als mijn apn6, raak je aan de straatstenen niet meer kwijt. Gewoon houden.
Vriendin wil hem nu voor 250 van de hand doen... doodzonde, maar zelfs dat lukt niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:40 schreef leeell het volgende:
[..]
oh dat kan wel hoor
ongelofelijk dat je die nooit ben kwijt geraakt nee, en je had hem nog zo goedkoop staan ook (vind ik)
mensen hebben geen smaak meer.
doe niet gek !quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vriendin wil hem nu voor 250 van de hand doen... doodzonde, maar zelfs dat lukt niet.
Rinky toys?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:42 schreef leeell het volgende:
[..]
doe niet gek !
wat geeft Rinky Toys er voor ?
sowieso meer dan 250
Die gaan we effe onthoudenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef leeell het volgende:
[..]
inkoop en verkoop oude brommers
http://www.rinkytoys.nl/
genoteerd, hoogste bod op FOK! was al 250quote:
Rinkyquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef leeell het volgende:
[..]
inkoop en verkoop oude brommers
http://www.rinkytoys.nl/
dat doe ik nu al zeker een half jaar in dit topicquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:37 schreef leeell het volgende:
voor 50 euro mag je er net aan naar kijken, vlegel
ja ik weet het broeder, maar eten en een dak is toch ook wel fijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:06 schreef Yreal het volgende:
Ieeell wat ben je een gore kut barbaar dat je uberhaupt overweegt dit ding in onderdelen weg te doen.
Dit ding moet je HOUDEN !!!
Ja alsof die 1200 daarbij helpt op lange termijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:24 schreef leeell het volgende:
[..]
ja ik weet het broeder, maar eten en een dak is toch ook wel fijn
Als student wel hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja alsof die 1200 daarbij helpt op lange termijn.
doodzonde als je hem in onderdelen weg doet inderdaad...quote:
omg half sloop dus. ik wist wel dat er een addertje was!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:01 schreef leeell het volgende:
Schop !
staat toevallig een at50 op marktplaats nu, duitse papieren (dus geen RDW keuring nog !) maar wel in nieuwstaat
2850 euro rijklaar.
dan is dit toch een koopje mensen, in halve nieuwstaat.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg half sloop dus. ik wist wel dat er een addertje was!
ik bied 50 euro! hoogste bod evah!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:04 schreef leeell het volgende:
[..]
de enige "schade" die deze brommer heeft is dat de lak wat vaal is her en der, de bestickering wat versleten is en een deukje in de tank.
motorische nieuwstaat (nieuwe cil (origineel), nieuwe zuiger, nieuwe carb (origineel), nieuw spruitstuk (origineel), nieuwe cilinderkop, nieuwe uitlaat, nieuwe ketting, nieuwe tandwielen ((origineel))
heb er al van 450 (jaja fantastisch) en 800 in onderdelen jij kwezelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik bied 50 euro! hoogste bod evah!
maar ik ga er een fantastisch lopend FOK topic voor maken. da's ook wat waard tochquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:05 schreef leeell het volgende:
[..]
heb er al van 450 (jaja fantastisch) en 800 in onderdelen jij kwezel
Dat is geen gewone AT50 maar een AT50AB...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:01 schreef leeell het volgende:
Schop !
staat toevallig een at50 op marktplaats nu, duitse papieren (dus geen RDW keuring nog !) maar wel in nieuwstaat
2850 euro rijklaar.
dan is dit toch een koopje mensen, in halve nieuwstaat.
oke toegegeven, die heeft inderdaad een stuk meer "museum"-waarde.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:46 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Dat is geen gewone AT50 maar een AT50AB...
Daarbij is jouw AT totaal niet vergelijkbaar met dat ding, maar dat terzijde.
Dat je dit wrak vergelijkt met dat hemelse juweeltje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:48 schreef leeell het volgende:
[..]
't gewoon even een kicktekstje ja, wat kan je me kwalijk nemen
persoonlijk vind ik deze veel ruiger, je ziet dat deze de tand der tijd goed heeft doorstaan door liefde en aandacht, terwijl er wel gewoon op gereden is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat je dit wrak vergelijkt met dat hemelse juweeltje.
quote:
heb een potentiële koperquote:Op donderdag 22 november 2012 15:41 schreef lipjes het volgende:
Heb je hem nou nog steeds?
Bel Rinky man, vraag wat zijn bod is
ik weet er 1 tje te koop! voor 2 x de helft van die uit dit topic.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:44 schreef lipjes het volgende:
Denk niet dat Rink hem stript hoor, denk eerder dat die hem zou houden.
Mijn broer heeft zijn AT50 ook nog steeds
Ik mis die van mij
voor jou is het waarschijnlijk financieel aantrekkelijker dat ik die brommert nu koop voor een euro, anders ben je er komend jaar weer zo'n bedrag voor kwijt. ik help je, ik kom hem morgen halen voor een euro. pm ff je telefoonnummer en adresquote:
voor 1 euro verkoop ik hem qua materiaalquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
voor jou is het waarschijnlijk financieel aantrekkelijker dat ik die brommert nu koop voor een euro, anders ben je er komend jaar weer zo'n bedrag voor kwijt. ik help je, ik kom hem morgen halen voor een euro. pm ff je telefoonnummer en adres
omdat emotioneel is het ook een symbolisch bedrag. ik zal zorgen dat hij goed terecht komtquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:45 schreef leeell het volgende:
[..]
voor 1 euro verkoop ik hem qua materiaal
die 1199 is de emotionele waarde
gewoon dokken schooiertquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat emotioneel is het ook een symbolisch bedrag. ik zal zorgen dat hij goed terecht komt
i saw what you did therequote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik bied 1199, die 1 euro mag je houden
quote:
quote:
quote:
Jij mag er ook soms op rijden hoor!quote:Op zondag 9 december 2012 18:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ah dan is ie voor jou, ik ga niet hoger.
Ah dat is mooi!quote:Op zondag 9 december 2012 19:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jij mag er ook soms op rijden hoor!
van jan janssen toevallg?quote:Op zondag 9 december 2012 19:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Interesse in ruil met een fiets?
quote:
Momenteel heb ik.daar geen geld voor en ben nog geen 16 maar als hij tegen de tijd dat ik 16 ben nog steeds in de verkoop staat wil ik wel een serieus bod doen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:38 schreef leeell het volgende:
750, hoe hard jij wil tot een max van 120 km/h
quote:
ik weetquote:
hoevaak neucken is dat? /10?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
1 miljoen kusjes
volgende week ophalen
gr
wa denke gijquote:
onzin !quote:
Nog niet dus, grijp je kansquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:59 schreef CafeRoker het volgende:
Steeds als ik dit topic omhoog zie komen in m'n AT vraag ik me af of hij al verkocht is.
ditquote:
dan weet je er dus niks vanaf en zou ik hem sowieso al niet aan jou verkopen; Next !quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef donderswel het volgende:
Al kreeg ik geld toe kocht ik nog gen tomos, sorry maar ja.
nooit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:25 schreef Yreal het volgende:
Als je hem in onderdelen weg doet ben je een klootviool.
500 is het hoogste bod.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:03 schreef Dimac het volgende:
Wat is het hoogste bod eigenlijk na deze lange tijd?
350 geboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |