maar ik ga er een fantastisch lopend FOK topic voor maken. da's ook wat waard tochquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:05 schreef leeell het volgende:
[..]
heb er al van 450 (jaja fantastisch) en 800 in onderdelen jij kwezel
Dat is geen gewone AT50 maar een AT50AB...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:01 schreef leeell het volgende:
Schop !
staat toevallig een at50 op marktplaats nu, duitse papieren (dus geen RDW keuring nog !) maar wel in nieuwstaat
2850 euro rijklaar.
dan is dit toch een koopje mensen, in halve nieuwstaat.
oke toegegeven, die heeft inderdaad een stuk meer "museum"-waarde.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:46 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Dat is geen gewone AT50 maar een AT50AB...
Daarbij is jouw AT totaal niet vergelijkbaar met dat ding, maar dat terzijde.
Dat je dit wrak vergelijkt met dat hemelse juweeltje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:48 schreef leeell het volgende:
[..]
't gewoon even een kicktekstje ja, wat kan je me kwalijk nemen
persoonlijk vind ik deze veel ruiger, je ziet dat deze de tand der tijd goed heeft doorstaan door liefde en aandacht, terwijl er wel gewoon op gereden is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat je dit wrak vergelijkt met dat hemelse juweeltje.
quote:
heb een potentiële koperquote:Op donderdag 22 november 2012 15:41 schreef lipjes het volgende:
Heb je hem nou nog steeds?
Bel Rinky man, vraag wat zijn bod is
ik weet er 1 tje te koop! voor 2 x de helft van die uit dit topic.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:44 schreef lipjes het volgende:
Denk niet dat Rink hem stript hoor, denk eerder dat die hem zou houden.
Mijn broer heeft zijn AT50 ook nog steeds
Ik mis die van mij
voor jou is het waarschijnlijk financieel aantrekkelijker dat ik die brommert nu koop voor een euro, anders ben je er komend jaar weer zo'n bedrag voor kwijt. ik help je, ik kom hem morgen halen voor een euro. pm ff je telefoonnummer en adresquote:
voor 1 euro verkoop ik hem qua materiaalquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
voor jou is het waarschijnlijk financieel aantrekkelijker dat ik die brommert nu koop voor een euro, anders ben je er komend jaar weer zo'n bedrag voor kwijt. ik help je, ik kom hem morgen halen voor een euro. pm ff je telefoonnummer en adres
omdat emotioneel is het ook een symbolisch bedrag. ik zal zorgen dat hij goed terecht komtquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:45 schreef leeell het volgende:
[..]
voor 1 euro verkoop ik hem qua materiaal
die 1199 is de emotionele waarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |