Haha grappigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat zo hier in de bollenstreek.
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:05 schreef coban het volgende:
[..]
Haha grappig
Heey en toen reed die auto mij in ene aan![]()
Ik bedoel het stuk bij Den Oeverquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoel het rode stuk tussen Haarlem en Den Haag.
Dat is Noord-Hollandse bollenstreek.quote:
Zo grappig is het nou ook weer niet, nu ik er over nadenk zeggen wij dat hier trouwens ook wel eens, maar we schrijven het niet.quote:
Ja JULLIE!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo grappig is het nou ook weer niet, nu ik er over nadenk zeggen wij dat hier trouwens ook wel eens, maar we schrijven het niet.
Misschien moet ik ook eens ophouden om 'in ene' in plaats van 'ineens' te schrijven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo grappig is het nou ook weer niet, nu ik er over nadenk zeggen wij dat hier trouwens ook wel eens, maar we schrijven het niet.
Niet geheel mee eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is Noord-Hollandse bollenstreek.South-Bollenstreek is best Bollenstreek.
Wij hebben het Keukenhof en iedere lente duizenden Aziaten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens
Onze bollenstreek heeft een rijkere historie, dankzij de handel die werd gedreven door de VoC in Westfriesland
dus ik vroeg net; mam doe mij even auto mee dan haal ik nieuwe band en cadeau voor de poesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:09 schreef coban het volgende:
Koop gwn nieuwe binnen en buitenband. Antilek.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:11 schreef coban het volgende:
Ik zou willen dat ik mijn username kon veranderen.
Ik zou kiezen voor: stiffmeister van american pie![]()
_!
Duizenden Aziaten hebben wij uiteraard ook in de lentequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hebben het Keukenhof en iedere lente duizenden Aziaten.![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dus ik vroeg net; mam doe mij even auto mee dan haal ik nieuwe band en cadeau voor de poes
nee ga maar mooi op de fiets
MAAR MIJN FIETS IS TOCH LEK KOEKWAUS
Grote bron van inkomsten hier, vooral in combinatie met de bloemencorso.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Duizenden Aziaten hebben wij uiteraard ook in de lente![]()
Het Keukenhof hebben wij dan weer niet, maar ook niet zo veel behoefte 'an.
ja ik snap niets van die mensen.. ze gunnen mij gewoon niet dat ik de auto meeneem terwijl hij hier toch maar staat op oprit, ik doe er zelf benzine inquote:
Nee ik ben de enige eckte coban.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:12 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak gewoon een nieuwe account aan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja jij was oud hequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja ik snap niets van die mensen.. ze gunnen mij gewoon niet dat ik de auto meeneem terwijl hij hier toch maar staat op oprit, ik doe er zelf benzine in
En maar zeggen; de eerste jaren dat je je rijbewijs hebt meot je zoveel mogelijk rijden, ervaring opdoen en ditdat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |