jep, de helikopters vlogen de hele tijd over m'n huisquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:31 schreef Rezania het volgende:
Goede middag.
Roburtt, heb je over dat gedoe in Teylingereind gehoord?
Geen sassemquote:
linkjes?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef Roburtt het volgende:
[..]
jep, de helikopters vlogen de hele tijd over m'n huis
FokTweakersGeenstijl2012, was het toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:49 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe spreek je jouw naam uit en wat betekent het?
quote:
Ga eens snel terug naar de keuken.quote:
Er waren helikopters? Niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef Roburtt het volgende:
[..]
jep, de helikopters vlogen de hele tijd over m'n huis
Hahahhaha omg kanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FokTweakersGeenstijl2012, was het toch?
DISCRIMINATIE DISCRIMINATIEquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ga eens snel terug naar de keuken.
[..]
Er waren helikopters? Niks van gemerkt.Maar best wel apart dat ze zo makkelijk uit hun cellen konden komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
ik kan hem er zo weer aanschroeven, ik ben half robotquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:00 schreef coban het volgende:
[..]
DISCRIMINATIE DISCRIMINATIE
VROUWEN KOMT U ALLEN OP VOOR UW RECHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo worden er in ene zoveel zalmen geplaatst op FOK!?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik onthoud de meest vreemde dingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:59 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahhaha omg kan
Ik zei altijd automatisch
Fucktheworld2012 ofzo
Dat is 1 user die datdoet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo worden er in ene zoveel zalmen geplaatst op FOK!?
Iedereen zegt dat zo hier in de bollenstreek.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:03 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is 1 user die datdoet.
Haha jij zegt 'in ene' ipv ineens
Dat viel me al eerder op
In onze bollenstreek nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat zo hier in de bollenstreek.
Paupers dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat zo hier in de bollenstreek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |