DISCRIMINATIE DISCRIMINATIEquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ga eens snel terug naar de keuken.
[..]
Er waren helikopters? Niks van gemerkt.Maar best wel apart dat ze zo makkelijk uit hun cellen konden komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
ik kan hem er zo weer aanschroeven, ik ben half robotquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:00 schreef coban het volgende:
[..]
DISCRIMINATIE DISCRIMINATIE
VROUWEN KOMT U ALLEN OP VOOR UW RECHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo worden er in ene zoveel zalmen geplaatst op FOK!?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik onthoud de meest vreemde dingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:59 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahhaha omg kan
Ik zei altijd automatisch
Fucktheworld2012 ofzo
Dat is 1 user die datdoet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo worden er in ene zoveel zalmen geplaatst op FOK!?
Iedereen zegt dat zo hier in de bollenstreek.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:03 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is 1 user die datdoet.
Haha jij zegt 'in ene' ipv ineens
Dat viel me al eerder op
In onze bollenstreek nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat zo hier in de bollenstreek.
Paupers dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha grappigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:05 schreef coban het volgende:
[..]
Haha grappig
Heey en toen reed die auto mij in ene aan![]()
Ik bedoel het stuk bij Den Oeverquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoel het rode stuk tussen Haarlem en Den Haag.
Dat is Noord-Hollandse bollenstreek.quote:
Zo grappig is het nou ook weer niet, nu ik er over nadenk zeggen wij dat hier trouwens ook wel eens, maar we schrijven het niet.quote:
Ja JULLIE!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo grappig is het nou ook weer niet, nu ik er over nadenk zeggen wij dat hier trouwens ook wel eens, maar we schrijven het niet.
Misschien moet ik ook eens ophouden om 'in ene' in plaats van 'ineens' te schrijven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo grappig is het nou ook weer niet, nu ik er over nadenk zeggen wij dat hier trouwens ook wel eens, maar we schrijven het niet.
Niet geheel mee eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is Noord-Hollandse bollenstreek.South-Bollenstreek is best Bollenstreek.
Wij hebben het Keukenhof en iedere lente duizenden Aziaten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens
Onze bollenstreek heeft een rijkere historie, dankzij de handel die werd gedreven door de VoC in Westfriesland
dus ik vroeg net; mam doe mij even auto mee dan haal ik nieuwe band en cadeau voor de poesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:09 schreef coban het volgende:
Koop gwn nieuwe binnen en buitenband. Antilek.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:11 schreef coban het volgende:
Ik zou willen dat ik mijn username kon veranderen.
Ik zou kiezen voor: stiffmeister van american pie![]()
_!
Duizenden Aziaten hebben wij uiteraard ook in de lentequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hebben het Keukenhof en iedere lente duizenden Aziaten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |