Hahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dus ik vroeg net; mam doe mij even auto mee dan haal ik nieuwe band en cadeau voor de poes
nee ga maar mooi op de fiets
MAAR MIJN FIETS IS TOCH LEK KOEKWAUS
Grote bron van inkomsten hier, vooral in combinatie met de bloemencorso.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Duizenden Aziaten hebben wij uiteraard ook in de lente![]()
Het Keukenhof hebben wij dan weer niet, maar ook niet zo veel behoefte 'an.
ja ik snap niets van die mensen.. ze gunnen mij gewoon niet dat ik de auto meeneem terwijl hij hier toch maar staat op oprit, ik doe er zelf benzine inquote:
Nee ik ben de enige eckte coban.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:12 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak gewoon een nieuwe account aan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja jij was oud hequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja ik snap niets van die mensen.. ze gunnen mij gewoon niet dat ik de auto meeneem terwijl hij hier toch maar staat op oprit, ik doe er zelf benzine in
En maar zeggen; de eerste jaren dat je je rijbewijs hebt meot je zoveel mogelijk rijden, ervaring opdoen en ditdat
Dat snap ik wel jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Grote bron van inkomsten hier, vooral in combinatie met de bloemencorso.
pitbull ja ha haquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:15 schreef coban het volgende:
Haten jullie pitbull ook?
Ik wel. Wel bazige liedjes maar die rotkop van hem van kijk mij pooier zijn wil ik indeuken.
Zaadveredeling.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat snap ik wel jatoeristen zijn er gek op! Wij halen toch de meeste winst uit groenten en zaadveredeling!
Nu niet meer.quote:Alweer een serieus gesprek
Pitbull, wat heeft die gozer toch een lelijke harses.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:15 schreef coban het volgende:
Haten jullie pitbull ook?
Ik wel. Wel bazige liedjes maar die rotkop van hem van kijk mij pooier zijn wil ik indeuken.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pitbull, wat heeft die gozer toch een lelijke harses.
Nu kan ik in discussie beginnen over zoutzuur, maar ja...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hihihih![]()
![]()
[..]
Opgelost, zoutzuur doet wonderen
Oud, oud, ik ben 18 jaar en 9 maand, valt wel mee dacht ik zo!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:14 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja jij was oud heheb steeds gevoel dat je 17 ofzo bent
niet gemeen bedeold
"Zoutzuur in de Zaadhandel" - Rezania, nu te koop in uw lokale boekhandel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu kan ik in discussie beginnen over zoutzuur, maar ja...
Opaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oud, oud, ik ben 18 jaar en 9 maand, valt wel mee dacht ik zo!
zometeen heftruck theorie!![]()
_______!!1!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Zoutzuur in de Zaadhandel" - Rezania, nu te koop in uw lokale boekhandel!
3 maanden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:20 schreef coban het volgende:
[..]
Opa
Mensen die niet 18 en 2 maand zijn![]()
![]()
Serieus?
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:20 schreef coban het volgende:
[..]
Opa
Mensen die niet 18 en 2 maand zijn![]()
![]()
Serieus?
Moet je daar serieus een theorie-examen voor halen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja
Voor m'n nieuwe werk in magazijn, hele dag op heftruckje orders picken
Naissquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja
Voor m'n nieuwe werk in magazijn, hele dag op heftruckje orders picken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |