Dat heb ik idd niet meegeteld, dan eet ik elke dag. Maar dat is een pakje a 100 gram per week.quote:
ik denk er wel een over na, maar ik zou serieus niet weten wat ik op mijn brood moet doen voor vegetarisch...quote:
Net alsof het vee dat wij eten er onder lijdtquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:37 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Dan maak ik een afweging. Maar het gaat om leed niet om het sterven, en om in één klap doodgeslagen te worden veroorzaakt nauwelijks leed. Áls die beesten al pijn kunnen lijden.
Kaas?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
ik denk er wel een over na, maar ik zou serieus niet weten wat ik op mijn brood moet doen voor vegetarisch...en waar je niet volvet van wordt...
Laat ze toch lekker bashen. Ze hebben geen inhoudelijk antwoord op Wilders, dus bashen is de enige overgebleven optie. En het mooie is: de PVV staat als een huis en heeft er totaal niet onder te lijden.quote:
Toch wel vegetarische ham, hè en kaas van niet koeienmelk gemaakt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik eet alleen ham of kaas op mijn brood...
Magere kaas, nepvlees.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
ik denk er wel een over na, maar ik zou serieus niet weten wat ik op mijn brood moet doen voor vegetarisch...en waar je niet volvet van wordt...
Heb op het moment een dieet zonder gluten dus ik eet haverzemelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch wel vegetarische ham, hè en kaas van niet koeienmelk gemaakt?
krentenbollenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
?? Ze vinden het leuk om opgesloten te worden in te kleine hokken, niet te mogen spelen, neuken etc.?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Net alsof het vee dat wij eten er onder lijdt
Oh ja, ook zo lachwekkend. Vegetariers die al vervanging op zoek gaan naar NEPvlees.quote:
Yupquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:41 schreef Louis22 het volgende:
[..]
?? Ze vinden het leuk om opgesloten te worden in te kleine hokken, niet te mogen spelen, neuken etc.?
Goed dieet. Ik ben 7 kilo afgevallen met een glutenvrij dieet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb op het moment een dieet zonder gluten dus ik eet haverzemelen!
Wut?quote:
Ze weten niet beter.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:41 schreef Louis22 het volgende:
[..]
?? Ze vinden het leuk om opgesloten te worden in te kleine hokken, niet te mogen spelen, neuken etc.?
Ik heb het om een andere reden, maar ik val inderdaad ook afquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:41 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Goed dieet. Ik ben 7 kilo afgevallen met een glutenvrij dieet.
Stroop. 's Ochtends kwark met muesli.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is te vet, en vind ik niet lekker voor elke dag.
Allergie?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het om een andere reden, maar ik val inderdaad ook af
Maar waar halen mensen dat immense vermogen tot zelfbedrog vandaan? Kunnen mensen echt geloven dat vee niet lijdt onder de manier waarop wij het behandelen? Zijn dat wel mensen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:41 schreef themole het volgende:
[..]
Yup
Kerel waar maak je je druk om, je gelijk bewijzen tegenover carnivoren is kansloos.
Paar weken zonder doen, kijken of het effect heeft, nu nog maar week 1...quote:
Broodje döner? misschien is hij daarom wel zo blijquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
Zo'n kalf (niet dat gouden) is ook wel erg lekker.
toch mooi? Ik las een tijd geleden ook al een interview met hem over dat spelen in kleine zalen voor een grijpstuiver maar toch doorgaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'altijd blijven dromen'
kan het nog meer cliché?
Het is maar net hoe je het ziet, wij zijn omnivoren en eten dus ook vlees. Alsof een tijger lekker humaan is tegen de zebra die hij dood. En veel mensen denken dat vlees aan de vleesboom groeit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:42 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Maar waar halen mensen dat immense vermogen tot zelfbedrog vandaan? Kunnen mensen echt geloven dat vee niet lijdt onder de manier waarop wij het behandelen? Zijn dat wel mensen?
Nee wij zijn ook beesten en beesten behandelen wij gewoon als beesten, zoals de natuur het bedoelt heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:42 schreef Louis22 het volgende:
Maar waar halen mensen dat immense vermogen tot zelfbedrog vandaan? Kunnen mensen echt geloven dat vee niet lijdt onder de manier waarop wij het behandelen? Zijn dat wel mensen?
Wat dat betreft heb ik meer respect voor Spacey.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
toch mooi? Ik las een tijd geleden ook al een interview met hem over dat spelen in kleine zalen voor een grijpstuiver maar toch doorgaan
Dat is arbitrair. Een halve kilo gekruide kipvleugels is nu goedkoper dan een paar stukjes baklava (viel me laatst op). Als het om economie gaat dan is het eten van baklava dus decadent, en het eten van vlees moreel verheven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Vlees is lang voor de meeste mensen vrijwel onbetaalbaar geweest.
Klopt, maar je kijkt naar de VARA dus Marokkanen zijn bewonderenswaardig, zielig, voorbeeldig, geweldig etc. etc. etc.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Het is toch niet zo dat Marokkanen het structureel moeilijk hebben om in Nederlandse films gecast te worden en dat deze gast een soort van glazen plafond doorbreekt ofzo, als je ziet hoeveel multiculti films en series er gemaakt worden, heb je bijna een grotere kans als Marokkaan op zo'n prijsje dan als 'kaas'.
Neuh, het houden van vee is een menselijke uitvinding. Of denk jij dat koning Mufasa in de Serengeti een partijtje gnoes in een omheining heeft staan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee wij zijn ook beesten en beesten behandelen wij gewoon als beesten, zoals de natuur het bedoelt heeft.
Klopt, maar vlees is dan ook veel te goedkoop geworden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is arbitrair. Een halve kilo gekruide kipvleugels is nu goedkoper dan een paar stukjes baklava (viel me laatst op). Als het om economie gaat dan is het eten van baklava dus decadent, en het eten van vlees moreel verheven.
Klopt. Kiloknallers enzo moeten ze gewoon gaan verbieden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:46 schreef Sloggi het volgende:
Klopt, maar vlees is dan ook veel te goedkoop geworden.
Hoi Henk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:46 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Klopt, maar je kijkt naar de VARA dus Marokkanen zijn bewonderenswaardig, zielig, voorbeeldig, geweldig etc. etc. etc.
En als ze stom doen moeten ze naar de gevangenis.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'we zijn allemaal mensen'
nog zo'n originele
Goedkoop vlees lokt mensen naar de supermarkt en die mensen kopen dan ook andere producten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, maar vlees is dan ook veel te goedkoop geworden.
Die blinde adoratie van zo'n euforiespeech is natuurlijk ook gewoon kul.quote:
De zoveelste algemeenheid.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'we zijn allemaal mensen'
nog zo'n originele
hij zei eerder dat wilders stom was, moet hij nu naar de gevangenisquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En als ze stom doen moeten ze naar de gevangenis.
Hij was nog geen Jood: "Had je maar jood moeten worden!!"quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
Een Marokkaan die een Jood speelt.
Het moet niet gekker worden.
Kan prima, broedervolk. Daarom is al die ellende daar zo triest.quote:
Iets wat ik niet zelf had kunnen bedenken. Heeft weinig met sensatie te maken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Sensatiezoekers, wat wil je nou horen, zeg het maar
Is die uit het land, komtie alsnog langs om te zeikenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Zes keer in Carré![]()
eindbaas in Frankrijk nu zelfs.
Wat vond je precies verkeerd aan de woorden van Dibi? Rechts Nederland zou dat toch alleen maar moeten kunnen waarderen, wat hij zei? Of juist niet, als in dat alle Marokkanen gewoon ruk zijn en zich geen Nederlander mogen noemen.quote:
Hij neemt alle banden mee, we gaan alles terugkijken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is die uit het land, komtie alsnog langs om te zeiken
Hij zei dat hij het eens was met een enorme cliché speach + wildersbashquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:54 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wat vond je precies verkeerd aan de woorden van Dibi? Rechts Nederland zou dat toch alleen maar moeten kunnen waarderen, wat hij zei? Of juist niet, als in dat alle Marokkanen gewoon ruk zijn en zich geen Nederlander mogen noemen.
Yups. Treffend.quote:
had je maar GEEN jood moeten worden, hoorde ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij was nog geen Jood: "Had je maar jood moeten worden!!"
Je maakt een fout, jij vind het een clichespeech. Gelukkig denken genoeg mensen daar anders overquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het eens was met een enorme cliché speach + wildersbash
En nu maak jij weer een fout.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je maakt een fout, jij vind het een clichespeech. Gelukkig denken genoeg mensen daar anders over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |