Dat heb ik idd niet meegeteld, dan eet ik elke dag. Maar dat is een pakje a 100 gram per week.quote:
ik denk er wel een over na, maar ik zou serieus niet weten wat ik op mijn brood moet doen voor vegetarisch...quote:
Net alsof het vee dat wij eten er onder lijdtquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:37 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Dan maak ik een afweging. Maar het gaat om leed niet om het sterven, en om in één klap doodgeslagen te worden veroorzaakt nauwelijks leed. Áls die beesten al pijn kunnen lijden.
Kaas?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
ik denk er wel een over na, maar ik zou serieus niet weten wat ik op mijn brood moet doen voor vegetarisch...en waar je niet volvet van wordt...
Laat ze toch lekker bashen. Ze hebben geen inhoudelijk antwoord op Wilders, dus bashen is de enige overgebleven optie. En het mooie is: de PVV staat als een huis en heeft er totaal niet onder te lijden.quote:
Toch wel vegetarische ham, hè en kaas van niet koeienmelk gemaakt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik eet alleen ham of kaas op mijn brood...
Magere kaas, nepvlees.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
ik denk er wel een over na, maar ik zou serieus niet weten wat ik op mijn brood moet doen voor vegetarisch...en waar je niet volvet van wordt...
Heb op het moment een dieet zonder gluten dus ik eet haverzemelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch wel vegetarische ham, hè en kaas van niet koeienmelk gemaakt?
krentenbollenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
?? Ze vinden het leuk om opgesloten te worden in te kleine hokken, niet te mogen spelen, neuken etc.?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Net alsof het vee dat wij eten er onder lijdt
Oh ja, ook zo lachwekkend. Vegetariers die al vervanging op zoek gaan naar NEPvlees.quote:
Yupquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:41 schreef Louis22 het volgende:
[..]
?? Ze vinden het leuk om opgesloten te worden in te kleine hokken, niet te mogen spelen, neuken etc.?
Goed dieet. Ik ben 7 kilo afgevallen met een glutenvrij dieet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb op het moment een dieet zonder gluten dus ik eet haverzemelen!
Wut?quote:
Ze weten niet beter.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:41 schreef Louis22 het volgende:
[..]
?? Ze vinden het leuk om opgesloten te worden in te kleine hokken, niet te mogen spelen, neuken etc.?
Ik heb het om een andere reden, maar ik val inderdaad ook afquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:41 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Goed dieet. Ik ben 7 kilo afgevallen met een glutenvrij dieet.
Stroop. 's Ochtends kwark met muesli.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is te vet, en vind ik niet lekker voor elke dag.
Allergie?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het om een andere reden, maar ik val inderdaad ook af
Maar waar halen mensen dat immense vermogen tot zelfbedrog vandaan? Kunnen mensen echt geloven dat vee niet lijdt onder de manier waarop wij het behandelen? Zijn dat wel mensen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:41 schreef themole het volgende:
[..]
Yup
Kerel waar maak je je druk om, je gelijk bewijzen tegenover carnivoren is kansloos.
Paar weken zonder doen, kijken of het effect heeft, nu nog maar week 1...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |