Adios?quote:
Doeg lekker ding!quote:
Ik heb een kut, dus ik mag dat.quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een kut, dus ik mag dat.
omdat puntjesquote:
Nou nou, wat een hard bevochten recht maar weer wat je opeist hier zegquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een kut, dus ik mag dat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Die puntjes zijnquote:
Taartpuntjequote:
alweer met je eens.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou nou, wat een hard bevochten recht maar weer wat je opeist hier zeg
Ik moest gewoon topichunten. Dat krijg je er nou van als je het over kloons gaat hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou nou, wat een hard bevochten recht maar weer wat je opeist hier zeg
Dan is er toch nog iets dat we gemeen hebben.quote:
En die suffragettes maar denken dat ze met belangrijke dingen bezig waren, zoals stemrechtquote:
Ik dacht dat jij alleen maar liefde was?quote:
suffragettes?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die suffragettes maar denken dat ze met belangrijke dingen bezig waren, zoals stemrecht
Je gebruikte er eenquote:
Of gewoon een lekker stel jopen. Niet van dat bescheiden gedoe.quote:
Ik heb een beetje een nare bui.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen maar liefde was?
Dat komt omdat ik mn bril nog niet heb. Omdat die stomme mensen mn linkerglas onder de machine gebroken hebben. Klootzakken.quote:
ging het niet over broodjes?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of gewoon een lekker stel jopen. Niet van dat bescheiden gedoe.
oh. wat een eikels.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik mn bril nog niet heb. Omdat die stomme mensen mn linkerglas onder de machine gebroken hebben. Klootzakken.
Immer over tieten, nooit iets anders.quote:
Oh noesquote:
jammer...ik had wel trek in een broodjequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Immer over tieten, nooit iets anders.
In die context heb ik dus nu zin in slagroompuntjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Immer over tieten, nooit iets anders.
15mtr lopen voor jou.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jammer...ik had wel trek in een broodje
weer? ik heb m voor 2 weken geleden besteld. Met 10 dagen zou ie klaar zijn. Dus ik bel woensdag op, 'uhm, ja, het linkerglas is onder de machine gebroken, maar dan zou ik er wel spoed op zetten, dan heb je hem met een klein weekje..' uhm.. als je m niet op tijd kan leveren, bel je toch even en maak je er toch automatisch een spoedje van?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. wat een eikels.
wanneer heb je m weer?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Barbusse het volgende:
In die context heb ik dus nu zin in slagroompuntjes
oh zo. dus een dezer dagen dan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weer? ik heb m voor 2 weken geleden besteld. Met 10 dagen zou ie klaar zijn. Dus ik bel woensdag op, 'uhm, ja, het linkerglas is onder de machine gebroken, maar dan zou ik er wel spoed op zetten, dan heb je hem met een klein weekje..' uhm.. als je m niet op tijd kan leveren, bel je toch even en maak je er toch automatisch een spoedje van?
de bakker is niet open nuquote:
Ja, echtquote:
Ja, en dan alleen nog de zin om m op te halen, en mn oogdruk weer te metenquote:
bloodje flikandel speciaalquote:
slagroompuntjes dat zijn zwangere tieten waarmee geschud is?quote:
Nee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
slagroompuntjes dat zijn zwangere tieten waarmee geschud is?
Ben ik vreemd dat ik liever eten niet mix met seks?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.![]()
Toefjes slagroom van borsten aflikken, met een framboosje om de tepel![]()
![]()
doe mij maar gewoon een tepelpiercingquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.![]()
Toefjes slagroom van borsten aflikken, met een framboosje om de tepel![]()
![]()
nee, we zijn iig met 2quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ben ik vreemd dat ik liever eten niet mix met seks?
Dat hangt af van het soort eten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar jij bent wel vreemd..quote:
Nee hoor. Heel logisch zelfs gezien je voorkeur voor ingraven. Zo komt er alleen maar zand in je eten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Gewoon.. geen enkel eten. Ik word niet bepaald opgewonden van een stukje chocola uit iemands navel te slobberenquote:
ja, thnxquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar jij bent wel vreemd..
Dat had ik al begrepen. Jij bent die saaie muts die seks verwart met planking en na afloop de vent doodvermoordtquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gewoon.. geen enkel eten. Ik word niet bepaald opgewonden van een stukje chocola uit iemands navel te slobberen
De enige dude waarbij ik 'stil heb gelegen' was mijn eerste vriendje, maar die wist gewoon de juiste knoppen niet te raken. Op seksueel vlak denk ik dat mannen niet echt hoeven te klagen over mijn bijdrage. Ik sta voor een heleboel open, maar eten vind ik gewoon niet een seksueel iets.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen. Jij bent die saaie muts die seks verwart met planking en na afloop de vent doodvermoordt
Het was een garpje, lieverdquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
alhoewel, fuck it.
[..]
De enige dude waarbij ik 'stil heb gelegen' was mijn eerste vriendje, maar die wist gewoon de juiste knoppen niet te raken. Op seksueel vlak denk ik dat mannen niet echt hoeven te klagen over mijn bijdrage. Ik sta voor een heleboel open, maar eten vind ik gewoon niet een seksueel iets.
Maar dat het duidelijk moge zijn dat ik een erg seksuele vrouw benquote:
Dat weet ik niet, uitspraken zeggen nooit zoveelquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar dat het duidelijk moge zijn dat ik een erg seksuele vrouw ben
nee dat is waar. Ik zou alles kunnen verzinnen. Maar ik weet het. En de niet zo egoistische mannen waarmee ik het bed heb gedeeld ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, uitspraken zeggen nooit zoveel
En daar gaat het om!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee dat is waar. Ik zou alles kunnen verzinnen. Maar ik weet het. En de niet zo egoistische mannen waarmee ik het bed heb gedeeld ook.
inderdaad. En koken kan ik ook nogquote:
nog meer dan een uur joh!quote:
Ja, maar dat kan ik zelf ook. Dus daar hoef ik geen vrouw voor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
inderdaad. En koken kan ik ook nog
Hey -Engel-quote:
Stomme zelfstandige mannen ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik zelf ook. Dus daar hoef ik geen vrouw voor.
Altijd natuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan.... kunnen jullie nog een dame achter de kaarttafel gebruiken?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Stomme zelfstandige mannen ook
maar aan de andere kant:quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, uitspraken zeggen nooit zoveel
Jij bent vreemd, dus dat je eten niet wil mixen met seks verbaast niemandquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou lekkere dingen liever gescheiden, zodat ik 2 keer kan genietenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent vreemd, dus dat je eten niet wil mixen met seks verbaast niemand
quote:
Nee, nouja, mn salaris wordt erdoor betaald, maar ik doel eigenlijk op de menselijke variantquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja? Jij houdt van servers en kilometers kabel?
Volkomen begrijpelijk, maar sommige dingen eet ik liever van iemand, dan van een bord (al wordt je van veel slagroom, erg misselijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou lekkere dingen liever gescheiden, zodat ik 2 keer kan genieten
Ik leef nog steedsquote:
Hier alles prima.....quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds
Met jou dan?
Ik vind slagroom sowieso niet zo heel erg lekker. Behalve op aardbeien, banaan of chocomelquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk, maar sommige dingen eet ik liever van iemand, dan van een bord (al wordt je van veel slagroom, erg misselijk)
En hoezo dat dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, nouja, mn salaris wordt erdoor betaald, maar ik doel eigenlijk op de menselijke variant
Ik kan komend jaar misschien promotie maken naar een functie wat normaal niet zou kunnen. Nog een paar keer lunchen met de juiste mensen en het is in order.quote:
quote:
Hoe het met m'n dakterras is? Wel goed! Afgelopen weekend maar liefst twee keer dequote:
Ik kan het plaatje posten met de kamer vol mensen die een fuck geven, maar dan zul je toch zeggen: "Ah cool, een lading ninja's geven een fuck".quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe het met m'n dakterras is? Wel goed! Afgelopen weekend maar liefst twee keer debarbecue
aangezwengeld... om nom nom...
Mooi, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Q, je hebt recht om je vakantie in te wrijven. Maar ik haat je er wel om.
Ik had het toch tegen Tally?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje posten met de kamer vol mensen die een fuck geven, maar dan zul je toch zeggen: "Ah cool, een lading ninja's geven een fuck".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Zo bijzonder is Q nou ook weer niet!Q!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Gelijk winterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Leuk! En dan is het weer koud en regent het als een gek!![]()
!
Oe! Das goed nieuws. Maar issie al klaar dan? Kan ik hem al komen inwijden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe het met m'n dakterras is? Wel goed! Afgelopen weekend maar liefst twee keer debarbecue
aangezwengeld... om nom nom...
Sowwy, tikkie recalcitrantquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe dan eens lief tegen dit mannetje...
Dan wachten we daar nog ff op!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bijna, ik moet alleen de sling nog even ophangen...
Heb je je arm gebrokenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bijna, ik moet alleen de sling nog even ophangen...
Datzelfde geldt voor Celine Dion en AC/DC of Pink Floydquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:40 schreef Godtje het volgende:
Gesproken over de grote vragen des levens......
Waarom en dan ook echt waarom???
Hebben Mariah Carey en de stones ongeveer even veel platen/cd's etc verkocht?![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_music_artists
Dat kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor Celine Dion en AC/DC of Pink Floyd
Ik heb alleen niks tot heel weinig met AC/DC en PF dus die pakte ik niet als voorbeeld. Maar nog steeds schokkend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor Celine Dion en AC/DC of Pink Floyd
En kan je dr al op spelen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:54 schreef Godtje het volgende:
Had ik al verteld dat ik mijn gitaar zaterdag binnen heb gekregen?
Dat kan iedereen. Er zit geen magisch force field omheem zodat alleen the chosen one er bij kan.quote:
WEL!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan iedereen. Er zit geen magisch force field omheem zodat alleen the chosen one er bij kan.
quote:
ik bepaal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is:
I gotta feeling that tonight's gonna be a good
*zucht* Maar komt er ook iets uit wat lijkt op een liedje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan iedereen. Er zit geen magisch force field omheem zodat alleen the chosen one er bij kan.
Knapperd!quote:
Nog een complimentje gekregen van je baas?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
Mijn event ging echt supergoed! Zo fijn als maanden hard werken resulteren in een topdag!
Mieters!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
Mijn event ging echt supergoed! Zo fijn als maanden hard werken resulteren in een topdag!
Ik ben nu overgestapt naar Vodafonequote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
*zucht* Maar komt er ook iets uit wat lijkt op een liedje?
Ik ook. Even kijken of ik een nieuwe telefoon neem of eerst nog een jaartje een sim-only.quote:
T-Mobile wil ik in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaringen met KPN en heeeeele slechte met T-Mobile.
ik zit ook aan sim only te denken en dan de BB te houden....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Even kijken of ik een nieuwe telefoon neem of eerst nog een jaartje een sim-only.
Das leuk!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ga eens even m'n Wacom tablet checken...
die ervaring had ik ook met t-mobile... na 10 jaar weg...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:26 schreef Tally het volgende:
Terwijl ik 45 euro per maand wilde uitgeven en bij de Vodafone kreeg ik de S2 voor niets en de iPhone moest ik 99 euro bij betalen. Toen ik dit zei werd me gezegd: Nou dan moet je maar lekker opstappen. Dat doe ik dan ook sukkel. Na 17 jaar tevredenheid.
Ik over 3 dagen maar ik ben zo toch eerst 3 weken op vakantie, hij zal niet meteen in de order staan.quote:
3 weken vakantie? fuck you!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik over 3 dagen maar ik ben zo toch eerst 3 weken op vakantie, hij zal niet meteen in de order staan.
En dat terwijl ik best wat wilde betalen voor mijn foontje. Het hoefde niet gratis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
die ervaring had ik ook met t-mobile... na 10 jaar weg...
ik ben ook goedkoper uit. was een goede overstap die ik uit mezelf nooit zou hebben gemaakt als ik gewoon weer een leuke aanbieding kreeg...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
En dat terwijl ik best wat wilde betalen voor mijn foontje. Het hoefde niet gratis.
En ik zou bij Hi ook nog meer per maand betalen. Bij de Vodafone betaal ik nu dus ook 5 euro minder per maand en de eerste maanden zelfs 15 euro minder
Madagaskar!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
3 weken vakantie? fuck you!
waar ga je heen?
23 november ben ik er 12 jaar!quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog een complimentje gekregen van je baas?
Mag niet meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:35 schreef Tally het volgende:
Ik kon nu niet meer wachten met overstappen. Anders zou ik weer een jaar vast zitten aan het abo bij Hi. Dus dan maar de iPhone 4
Nou, meid, het is je gegund hoor!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]Yes. Van wel meer mensen
Maar het was gewoon een topdag, zo fijn!
Singles-reis, met 17 andere mensen. Rondtrekken, niet op het strand liggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Tof zeg...
met iemand?
en ga je opt strand liggen of rondtrekken?
+1quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mag niet meer.
Per maand opzegbaar na einde contractduur. Wettelijk.
M'n zus had hetzelfde. Moest bij Hi, waar ze al tig jaar zat, 260 euro betalen voor de iPhone bij een abonnement van 35 euro per maand. Bij Vodafone was ze echt stukken goedkoper uit. Dus toedeledokie Hi.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:26 schreef Tally het volgende:
[..]
T-Mobile wil ik in ieder geval niet.
Ik heb mijn 17 jarig abo opgezegd bij de Hi. Ik wilde een Samsung S2 of een iPhone. Voor beide telefoons moest ik 169 euro betalen. Ik had Hi gebeld om te vragen of dit ook voor mij geld. Nee voor mij zou dat niet gelden ik moest 200 euro betalen
Terwijl ik 45 euro per maand wilde uitgeven en bij de Vodafone kreeg ik de S2 voor niets en de iPhone moest ik 99 euro bij betalen. Toen ik dit zei werd me gezegd: Nou dan moet je maar lekker opstappen. Dat doe ik dan ook sukkel. Na 17 jaar tevredenheid.
17 mensen die niet voor niets single zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Singles-reis, met 17 andere mensen. Rondtrekken, niet op het strand liggen.Alhoewel er wel twee stranddagen bij zitten trouwens.
Zit voornamelijk in allerlei nationaal parken.
En ik nog een jaar met m'n iPhone 3 die supertraag wordt door al die updates. De helft van de apps crasht steeds. Gister sloot ie zelfs de sms ineens afquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit ook aan sim only te denken en dan de BB te houden....
maarja dan zit ik nog een jaar met een bb
3gs? ruilen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik nog een jaar met m'n iPhone 3 die supertraag wordt door al die updates. De helft van de apps crasht steeds. Gister sloot ie zelfs de sms ineens af
Vriendin van mij heeft onlangs ook zo'n reis gemaakt, maar met groepje van 8.. Is haar erg goed bevallenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
17 mensen die niet voor niets single zijn
Maar gaaf zeg
Ik heb nu drie reizen gezien die ik nog wil doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Singles-reis, met 17 andere mensen. Rondtrekken, niet op het strand liggen.Alhoewel er wel twee stranddagen bij zitten trouwens.
Zit voornamelijk in allerlei nationaal parken.
Ja en ik had 3 keer gebeld. De eerste uit echte interesse (toen wist ik nog niet dat elders goedkoper was) en toen lagen hun servers plat en moest ik maar terugbellen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus had hetzelfde. Moest bij Hi, waar ze al tig jaar zat, 260 euro betalen voor de iPhone bij een abonnement van 35 euro per maand. Bij Vodafone was ze echt stukken goedkoper uit. Dus toedeledokie Hi.
een collega van mij.... van de 13 die er mee waren was er maar 1 irritant.... die schijnt het wel voor 14 man te hebben verneuktquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft onlangs ook zo'n reis gemaakt, maar met groepje van 8.. Is haar erg goed bevallen
18, inclusief mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
17 mensen die niet voor niets single zijn
De vriend van m'n zus is mondiger dan zij en hij had in de Hi-winkel gevraagd of dat normaal was bij mensen die al tig jaar een abonnement hadden. Of ze niet aan klantenbinding deden, want nieuwe abonnees kregen wel een leuke aanbieding. En hij kwam met de bedragen van Vodafone en ze hadden er niks op te zeggen. Blijkbaar heeft Vodafone ook zulke aanbiedingen voor bestaande klanten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en ik had 3 keer gebeld. De eerste uit echte interesse (toen wist ik nog niet dat elders goedkoper was) en toen lagen hun servers plat en moest ik maar terugbellen.
De 2de keer al een beetje rondgekeken maar kreeg ik al te horen 200 euro en ben ik zeker rond gaan kijken. De 3de keer gebeld om te kijken of ik idd die 200 moest betalen en om dan maar meteen op te zeggen.
Die laatste vent sloeg alles. Die ging mij even vertellen dat ik die S2 niet nodig had. Want ik ging geen 10 apps openen naast elkaar. Ja mevrouw u moet het zo zien. U kunt een auto kopen met een 3.0 die u overal brengt maar een 1.6 brengt u ook overal, dus waarom dan de 3.0.
Ja meneer maar als ik er een caravan achterhangt kom ik met die 3.0 wel voor uit en die 1.6 toch moeilijker. En toen wist hij niets meer te zeggen. Pipo, jij ziet alleen mijn verbruik maar niet wat ik er mee doe, dus ga mijn niet vertellen wat ik wel of niet nodig heb.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
De meest ranzige vent in Enschede e.o. heeft (waarschijnlijk) net zitten kleien op de enigste mannen-wc hier. Want hij zat er een kwartier. En ik moet best nodig plassen...
Ik ben vorig jaar op zo'n reis geweest en er was een demente man bij van in de 70. Nou ja, tegen het randje van dement aan. Dus er moest altijd iemand op hem passen. Dat was echt niet handig. Ik heb hem een dag mee op sleeptouw genomen en ook een paar van de andere dames zijn een paar dagen met hem op stap geweest. 's Avonds in het hotel hoorde ik een keer het geluid dat iemand z'n sleutel in het slot stak, maar hij ging niet open. Was hij dat, en was hij z'n kamernummer vergeten. Dat schreven we steeds voor hem op (we sliepen bijna elke nacht in een ander hotel) maar dan was hij vergeten dat het op een papiertje stond, of hij was het papiertje vergeten. Of hij stond op het verkeerde tijdstip bij de auto of de balie ofzo. Z'n dochter had hem opgegeven geloof ik. Was niet handig van d'r, de domme doos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
een collega van mij.... van de 13 die er mee waren was er maar 1 irritant.... die schijnt het wel voor 14 man te hebben verneukt
ik kan me er weinig van voorstellen eigenlijk dat je 1 persoon de boel laat verneuken dusja
Dat deed ik 2 jaar geleden en had ik een leuke vent aan de telefoon die het allemaal voor me ging uitzoeken. En omdat ik van de 47,50 per maand die ik betaal bijna niet bel maar wel veel smsjes verstuur (die ik heb afgekocht onbeperkt smsen) kon hij dat wel gebruiken voor mijn telefoon en kreeg ik de N97 helemaal voor niets.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vriend van m'n zus is mondiger dan zij en hij had in de Hi-winkel gevraagd of dat normaal was bij mensen die al tig jaar een abonnement hadden. Of ze niet aan klantenbinding deden, want nieuwe abonnees kregen wel een leuke aanbieding. En hij kwam met de bedragen van Vodafone en ze hadden er niks op te zeggen. Blijkbaar heeft Vodafone ook zulke aanbiedingen voor bestaande klanten.
Hebben jullie maar 1 wc? En stinkt Krea zo erg?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Soberzo... mensen die op het werk schijten...
Buiten in een steegje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
De meest ranzige vent in Enschede e.o. heeft (waarschijnlijk) net zitten kleien op de enigste mannen-wc hier. Want hij zat er een kwartier. En ik moet best nodig plassen...
Bespaart weer wc-papier. Ik ga wel altijd op een andere verdieping schijten, hebben mn directe collega's er geen last van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik vorig jaar met groep van 14, geweldig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft onlangs ook zo'n reis gemaakt, maar met groepje van 8.. Is haar erg goed bevallen
Ik had een bejaardenclubjequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vorig jaar met groep van 14, geweldig.Ook nog paar goede vrienden aan overgehouden.
echt he... zit je daar minimaal 8 uur... kan je natuurlijk makkelijk ophoudenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:48 schreef 100% Tukker het volgende:
goed puntquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch liever de 3G dan de BB
Heb nu ook weer allemaal mensen van mijn leeftijd, oudste is begin 40 ergens, goed te doen allemaal.quote:
Komt het dan door de organisatie of de bestemming ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb nu ook weer allemaal mensen van mijn leeftijd, oudste is begin 40 ergens, goed te doen allemaal.
Denk dat ik dan gewoon niet zou gaan. Ga liever met leeftijdsgenoten dan de kans op zo'n 70jarige die je gewoon beperkt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Viel weinig te kiezen. Als ik die reis wil doen in die maand, dan moet het maar.
Hij heeft de reis niet verpest hoor. Maar ik ging liever zo dan helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat ik dan gewoon niet zou gaan. Ga liever met leeftijdsgenoten dan de kans op zo'n 70jarige die je gewoon beperkt.
Jouw acceptatieniveau is wat groter dan die van mij zo te horenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft de reis niet verpest hoor. Maar ik ging liever zo dan helemaal niet.
poe poe.. ze heeft wel een hele dag met die vent gelopenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jouw acceptatieniveau is wat groter dan die van mij zo te horen
Yup, niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:07 schreef rival het volgende:
poe poe.. ze heeft wel een hele dag met die vent gelopen
Denk dat ik mij er wel kan vermaken. Maar heb zo wel mijn voorkeuren bij de groep. En een makkelijke schifting is leeftijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Dan is een groepsreis sowieso niet jouw soort reis denk ik
die ik niet WIL betalenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Me verlekkeren bij apparaten die ik niet kan betalen
Ik wilde te graag met die reis meequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat ik mij er wel kan vermaken. Maar heb zo wel mijn voorkeuren bij de groep. En een makkelijke schifting is leeftijd.
dat deed ze uit zichzelf...quote:
De andere dames hebben veel meer met hem opgetrokkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
dat deed ze uit zichzelf...
je hoeft die vent niet te helpen hoor als ie voor een dichte deur staat
Dat scheelt, maar toch.. geen oudjes voor mij op vakantiequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:17 schreef Cue_ het volgende:
img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 4 oktober 2011 11:16 schreef rival het volgende:
dat deed ze uit zichzelf...
je hoeft die vent niet te helpen hoor als ie voor een dichte deur staat
Dat geloof ik gelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Er waren ook een paar dames in de 50 mee waarbij ik het toch een paar keer in de broek heb gedaan van het lachen hoor.
Elke dag, rond een uur of 14:00. Heerlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:48 schreef 100% Tukker het volgende:
...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:17 schreef Cue_ het volgende:
Dat scheelt, maar toch.. geen oudjes voor mij op vakantie
Elke dag rond dezelfde tijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Elke dag, rond een uur of 14:00. Heerlijk
man dan ben ik al 3x geweestquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Elke dag, rond een uur of 14:00. Heerlijk
Combinatie. Shoestring trekt sowieso een jonger publiek. Lower-budget ook hè?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt het dan door de organisatie of de bestemming ofzo?
Ik!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ook 30ers kunnen verdomde irritant zijn
Win ik makkelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Ben er nog niet uit wie ik irritanter vind.. Godt of Q
Inderdaad, trekt mij ook niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
Groepreis is niet aan mij besteed. Ik bepaal liever zelf wat ik ga doen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een transexueel! Ze werkt in een bordeel.
Ik drukte van schrik gewoon op 'rapporteer'quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben toch beter dan Q. Dat weet iedereen.
HET IS DAN OOK EEN LEUGEN!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik drukte van schrik gewoon op 'rapporteer'
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
GODVERDOMME WEER EEN NOTE!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heeft Re een lekker wijf ja?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:33 schreef Godtje het volgende:
GODVERDOMME WEER EEN NOTE!!!![]()
Laat me minimaal tieten posten als ik een note krijg. Dan heeft Daniel ook wat te fappen.
Re heeft al een lekker wijf dus die heeft dat niet nodig.
Ex van HW dus wel used goods.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
Re een lekker wijf? Hoe doet hij dat dan?
Krea je was tof.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van notes? Word je na 100+ notes van Fok gekwakt, of wat?
Een reden kunnen geven waarom iemand gebanned is mocht dat achteraf nodig zijn bijvquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1000+ danDaarom: wat is het nut van die notes?
Dan kun je geen toegang krijgen tot het Keldertjequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
1000+ danDaarom: wat is het nut van die notes?
En terug kijken of iemand wel vaker ongein uithaalt neem ik aan. Of je streng moet ingrijpen of laten gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een reden kunnen geven waarom iemand gebanned is mocht dat achteraf nodig zijn bijv.
ook ja, of het een incident is waar een PM voldoet of dat ie meteen de kliko in kanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En terug kijken of iemand wel vaker ongein uithaalt neem ik aan. Of je streng moet ingrijpen of laten gaan.
Niemand zeikt toch ook op Re?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
En Re is trouwens gewoon een goeie gast hoor, zijn FOK! alter-ego is soms anders.
Hoe vaak ga je dat nog herhalen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Aan de andere kant zuchtte hij alleen maar even toen ik de doodswens in de TT had
Het helpt als je hem niet te vaak inzetquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is mijn stoerste wapenfeit op FOK!
Ok, ik zal gaan minderenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het helpt als je hem niet te vaak inzet
De komende 20 jaar niet meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het helpt als je hem niet te vaak inzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |