Adios?quote:
Doeg lekker ding!quote:
Ik heb een kut, dus ik mag dat.quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een kut, dus ik mag dat.
omdat puntjesquote:
Nou nou, wat een hard bevochten recht maar weer wat je opeist hier zegquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een kut, dus ik mag dat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Die puntjes zijnquote:
Taartpuntjequote:
alweer met je eens.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou nou, wat een hard bevochten recht maar weer wat je opeist hier zeg
Ik moest gewoon topichunten. Dat krijg je er nou van als je het over kloons gaat hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou nou, wat een hard bevochten recht maar weer wat je opeist hier zeg
Dan is er toch nog iets dat we gemeen hebben.quote:
En die suffragettes maar denken dat ze met belangrijke dingen bezig waren, zoals stemrechtquote:
Ik dacht dat jij alleen maar liefde was?quote:
suffragettes?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die suffragettes maar denken dat ze met belangrijke dingen bezig waren, zoals stemrecht
Je gebruikte er eenquote:
Of gewoon een lekker stel jopen. Niet van dat bescheiden gedoe.quote:
Ik heb een beetje een nare bui.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen maar liefde was?
Dat komt omdat ik mn bril nog niet heb. Omdat die stomme mensen mn linkerglas onder de machine gebroken hebben. Klootzakken.quote:
ging het niet over broodjes?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of gewoon een lekker stel jopen. Niet van dat bescheiden gedoe.
oh. wat een eikels.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik mn bril nog niet heb. Omdat die stomme mensen mn linkerglas onder de machine gebroken hebben. Klootzakken.
Immer over tieten, nooit iets anders.quote:
Oh noesquote:
jammer...ik had wel trek in een broodjequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Immer over tieten, nooit iets anders.
In die context heb ik dus nu zin in slagroompuntjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Immer over tieten, nooit iets anders.
15mtr lopen voor jou.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jammer...ik had wel trek in een broodje
weer? ik heb m voor 2 weken geleden besteld. Met 10 dagen zou ie klaar zijn. Dus ik bel woensdag op, 'uhm, ja, het linkerglas is onder de machine gebroken, maar dan zou ik er wel spoed op zetten, dan heb je hem met een klein weekje..' uhm.. als je m niet op tijd kan leveren, bel je toch even en maak je er toch automatisch een spoedje van?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. wat een eikels.
wanneer heb je m weer?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Barbusse het volgende:
In die context heb ik dus nu zin in slagroompuntjes
oh zo. dus een dezer dagen dan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weer? ik heb m voor 2 weken geleden besteld. Met 10 dagen zou ie klaar zijn. Dus ik bel woensdag op, 'uhm, ja, het linkerglas is onder de machine gebroken, maar dan zou ik er wel spoed op zetten, dan heb je hem met een klein weekje..' uhm.. als je m niet op tijd kan leveren, bel je toch even en maak je er toch automatisch een spoedje van?
de bakker is niet open nuquote:
Ja, echtquote:
Ja, en dan alleen nog de zin om m op te halen, en mn oogdruk weer te metenquote:
bloodje flikandel speciaalquote:
slagroompuntjes dat zijn zwangere tieten waarmee geschud is?quote:
Nee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
slagroompuntjes dat zijn zwangere tieten waarmee geschud is?
Ben ik vreemd dat ik liever eten niet mix met seks?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.![]()
Toefjes slagroom van borsten aflikken, met een framboosje om de tepel![]()
![]()
doe mij maar gewoon een tepelpiercingquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.![]()
Toefjes slagroom van borsten aflikken, met een framboosje om de tepel![]()
![]()
nee, we zijn iig met 2quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ben ik vreemd dat ik liever eten niet mix met seks?
Dat hangt af van het soort eten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar jij bent wel vreemd..quote:
Nee hoor. Heel logisch zelfs gezien je voorkeur voor ingraven. Zo komt er alleen maar zand in je eten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Gewoon.. geen enkel eten. Ik word niet bepaald opgewonden van een stukje chocola uit iemands navel te slobberenquote:
ja, thnxquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar jij bent wel vreemd..
Dat had ik al begrepen. Jij bent die saaie muts die seks verwart met planking en na afloop de vent doodvermoordtquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gewoon.. geen enkel eten. Ik word niet bepaald opgewonden van een stukje chocola uit iemands navel te slobberen
De enige dude waarbij ik 'stil heb gelegen' was mijn eerste vriendje, maar die wist gewoon de juiste knoppen niet te raken. Op seksueel vlak denk ik dat mannen niet echt hoeven te klagen over mijn bijdrage. Ik sta voor een heleboel open, maar eten vind ik gewoon niet een seksueel iets.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen. Jij bent die saaie muts die seks verwart met planking en na afloop de vent doodvermoordt
Het was een garpje, lieverdquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
alhoewel, fuck it.
[..]
De enige dude waarbij ik 'stil heb gelegen' was mijn eerste vriendje, maar die wist gewoon de juiste knoppen niet te raken. Op seksueel vlak denk ik dat mannen niet echt hoeven te klagen over mijn bijdrage. Ik sta voor een heleboel open, maar eten vind ik gewoon niet een seksueel iets.
Maar dat het duidelijk moge zijn dat ik een erg seksuele vrouw benquote:
Dat weet ik niet, uitspraken zeggen nooit zoveelquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar dat het duidelijk moge zijn dat ik een erg seksuele vrouw ben
nee dat is waar. Ik zou alles kunnen verzinnen. Maar ik weet het. En de niet zo egoistische mannen waarmee ik het bed heb gedeeld ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, uitspraken zeggen nooit zoveel
En daar gaat het om!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee dat is waar. Ik zou alles kunnen verzinnen. Maar ik weet het. En de niet zo egoistische mannen waarmee ik het bed heb gedeeld ook.
inderdaad. En koken kan ik ook nogquote:
nog meer dan een uur joh!quote:
Ja, maar dat kan ik zelf ook. Dus daar hoef ik geen vrouw voor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
inderdaad. En koken kan ik ook nog
Hey -Engel-quote:
Stomme zelfstandige mannen ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik zelf ook. Dus daar hoef ik geen vrouw voor.
Altijd natuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan.... kunnen jullie nog een dame achter de kaarttafel gebruiken?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Stomme zelfstandige mannen ook
maar aan de andere kant:quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, uitspraken zeggen nooit zoveel
Jij bent vreemd, dus dat je eten niet wil mixen met seks verbaast niemandquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou lekkere dingen liever gescheiden, zodat ik 2 keer kan genietenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent vreemd, dus dat je eten niet wil mixen met seks verbaast niemand
quote:
Nee, nouja, mn salaris wordt erdoor betaald, maar ik doel eigenlijk op de menselijke variantquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja? Jij houdt van servers en kilometers kabel?
Volkomen begrijpelijk, maar sommige dingen eet ik liever van iemand, dan van een bord (al wordt je van veel slagroom, erg misselijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou lekkere dingen liever gescheiden, zodat ik 2 keer kan genieten
Ik leef nog steedsquote:
Hier alles prima.....quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds
Met jou dan?
Ik vind slagroom sowieso niet zo heel erg lekker. Behalve op aardbeien, banaan of chocomelquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk, maar sommige dingen eet ik liever van iemand, dan van een bord (al wordt je van veel slagroom, erg misselijk)
En hoezo dat dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, nouja, mn salaris wordt erdoor betaald, maar ik doel eigenlijk op de menselijke variant
Ik kan komend jaar misschien promotie maken naar een functie wat normaal niet zou kunnen. Nog een paar keer lunchen met de juiste mensen en het is in order.quote:
quote:
Hoe het met m'n dakterras is? Wel goed! Afgelopen weekend maar liefst twee keer dequote:
Ik kan het plaatje posten met de kamer vol mensen die een fuck geven, maar dan zul je toch zeggen: "Ah cool, een lading ninja's geven een fuck".quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe het met m'n dakterras is? Wel goed! Afgelopen weekend maar liefst twee keer debarbecue
aangezwengeld... om nom nom...
Mooi, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Q, je hebt recht om je vakantie in te wrijven. Maar ik haat je er wel om.
Ik had het toch tegen Tally?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje posten met de kamer vol mensen die een fuck geven, maar dan zul je toch zeggen: "Ah cool, een lading ninja's geven een fuck".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Zo bijzonder is Q nou ook weer niet!Q!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Gelijk winterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Leuk! En dan is het weer koud en regent het als een gek!![]()
!
Oe! Das goed nieuws. Maar issie al klaar dan? Kan ik hem al komen inwijden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe het met m'n dakterras is? Wel goed! Afgelopen weekend maar liefst twee keer debarbecue
aangezwengeld... om nom nom...
Sowwy, tikkie recalcitrantquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe dan eens lief tegen dit mannetje...
Dan wachten we daar nog ff op!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bijna, ik moet alleen de sling nog even ophangen...
Heb je je arm gebrokenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bijna, ik moet alleen de sling nog even ophangen...
Datzelfde geldt voor Celine Dion en AC/DC of Pink Floydquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:40 schreef Godtje het volgende:
Gesproken over de grote vragen des levens......
Waarom en dan ook echt waarom???
Hebben Mariah Carey en de stones ongeveer even veel platen/cd's etc verkocht?![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_music_artists
Dat kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor Celine Dion en AC/DC of Pink Floyd
Ik heb alleen niks tot heel weinig met AC/DC en PF dus die pakte ik niet als voorbeeld. Maar nog steeds schokkend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor Celine Dion en AC/DC of Pink Floyd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |