Adios?quote:
Doeg lekker ding!quote:
Ik heb een kut, dus ik mag dat.quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een kut, dus ik mag dat.
omdat puntjesquote:
Nou nou, wat een hard bevochten recht maar weer wat je opeist hier zegquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een kut, dus ik mag dat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Die puntjes zijnquote:
Taartpuntjequote:
alweer met je eens.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou nou, wat een hard bevochten recht maar weer wat je opeist hier zeg
Ik moest gewoon topichunten. Dat krijg je er nou van als je het over kloons gaat hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou nou, wat een hard bevochten recht maar weer wat je opeist hier zeg
Dan is er toch nog iets dat we gemeen hebben.quote:
En die suffragettes maar denken dat ze met belangrijke dingen bezig waren, zoals stemrechtquote:
Ik dacht dat jij alleen maar liefde was?quote:
suffragettes?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die suffragettes maar denken dat ze met belangrijke dingen bezig waren, zoals stemrecht
Je gebruikte er eenquote:
Of gewoon een lekker stel jopen. Niet van dat bescheiden gedoe.quote:
Ik heb een beetje een nare bui.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen maar liefde was?
Dat komt omdat ik mn bril nog niet heb. Omdat die stomme mensen mn linkerglas onder de machine gebroken hebben. Klootzakken.quote:
ging het niet over broodjes?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of gewoon een lekker stel jopen. Niet van dat bescheiden gedoe.
oh. wat een eikels.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik mn bril nog niet heb. Omdat die stomme mensen mn linkerglas onder de machine gebroken hebben. Klootzakken.
Immer over tieten, nooit iets anders.quote:
Oh noesquote:
jammer...ik had wel trek in een broodjequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Immer over tieten, nooit iets anders.
In die context heb ik dus nu zin in slagroompuntjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Immer over tieten, nooit iets anders.
15mtr lopen voor jou.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jammer...ik had wel trek in een broodje
weer? ik heb m voor 2 weken geleden besteld. Met 10 dagen zou ie klaar zijn. Dus ik bel woensdag op, 'uhm, ja, het linkerglas is onder de machine gebroken, maar dan zou ik er wel spoed op zetten, dan heb je hem met een klein weekje..' uhm.. als je m niet op tijd kan leveren, bel je toch even en maak je er toch automatisch een spoedje van?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. wat een eikels.
wanneer heb je m weer?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Barbusse het volgende:
In die context heb ik dus nu zin in slagroompuntjes
oh zo. dus een dezer dagen dan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weer? ik heb m voor 2 weken geleden besteld. Met 10 dagen zou ie klaar zijn. Dus ik bel woensdag op, 'uhm, ja, het linkerglas is onder de machine gebroken, maar dan zou ik er wel spoed op zetten, dan heb je hem met een klein weekje..' uhm.. als je m niet op tijd kan leveren, bel je toch even en maak je er toch automatisch een spoedje van?
de bakker is niet open nuquote:
Ja, echtquote:
Ja, en dan alleen nog de zin om m op te halen, en mn oogdruk weer te metenquote:
bloodje flikandel speciaalquote:
slagroompuntjes dat zijn zwangere tieten waarmee geschud is?quote:
Nee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
slagroompuntjes dat zijn zwangere tieten waarmee geschud is?
Ben ik vreemd dat ik liever eten niet mix met seks?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.![]()
Toefjes slagroom van borsten aflikken, met een framboosje om de tepel![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |