Titel is een achievement in halo 3.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuurstokroze is the only way to go!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb ook roze selvedge trouwens, maar veel zachtere kleur
Dan moeten we weet aparte topics gaan maken voor de elite denimheads onder onsquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef don-diablo het volgende:
Voor een evt. volgende TT kunnen we iets doen in de trant van: waar iedereen welkom is of waar vragen altijd welkom zijn. Anders schrikt het al snel zo af.
Klopt, had het al gezegd. Heb er nog net niet 5g achter gezet.quote:
Ik heb geduld, ik heb geduld...quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:09 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dan moeten we weet aparte topics gaan maken voor de elite denimheads onder ons
@ Smurf:
Ik hoop dat je Momo spoedig arriveerd. En anders kom je hier maar een paartje aantrekken, als zijnde afleiding. Kan je alvast wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhmm nee, alleen mijn momoXnfquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef One_conundrum het volgende:
Zeg Ali, heb jij je Red Clouds nu al een paar keer aangehad?
Heh, netjes! Wat heb je uiteindelijk genomen voor maat? En wat heeft Jay uiteindelijk geadviseerd? Ben ik wel benieuwd naar...quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:39 schreef Blamm het volgende:
Zonet mijn eerste selvage besteld, een Japan Blue (x Momotaro) 0700SP bij Blue Owl.
Thanks M1stral voor het adviseren. Ik heb Jay van BO ook nog wat gevraagd, inderdaad supersympathieke gast!
[ afbeelding ]
Geen pink selvage, wel pink inseam
Ik ben voor de sz30 gegaan. Volgens hem is vooral de thigh de beperkende factor, de waist heeft nog wel wat stretch er in zitten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Heh, netjes! Wat heb je uiteindelijk genomen voor maat? En wat heeft Jay uiteindelijk geadviseerd? Ben ik wel benieuwd naar...
Gelukkig ben ik daar niet ruim bemetenquote:I would recommend size 30, but double check
the thigh measurement on your denim. The 0701/0700 cut is a little tight in
the thigh and this portion does not stretch as quickly as the waist line.
Waist line you will get 1" of stretch after 10+ wears, but thigh maybe 1/4".
If you feel a size 30 will be OK in the thigh, get that size.
Haha ja weet dat ze eigenlijk heel anders zijn, het is een op zichzelf staand merk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:56 schreef M1stral het volgende:
Anyway, mooi broekje. Overigens mocht je het interessant vinden, je Japan Blue's verschillen op wel meer punten met Momo's dan alleen het ontbreken van de pink selvage outseam. Maar voor het geld is het denk ik wel één van de beste keuzes die je kan maken.
quote:You get a lot for your money from this denim. In my opinion, it should be priced around $245-$255 range.
"quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:07 schreef Blamm het volgende:
Haha ja weet dat ze eigenlijk heel anders zijn, het is een op zichzelf staand merk.
Je moet het volgens mij echt als een collab zien van JB x Momotaro met 'geleende' stijlelementen. Beetje zoals N&F met Momotaro samenwerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
Nog nooit een goed passende Momo aangehad zeker? Of ben jij alleen van de jeggings?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Momotaro zijn heel tof, vet, boem dikkie lau, spang en alles maar wat hebben die dingen toch een episch saaie fit.
Tja, een New Cure fit is er eigenlijk niet. Maar dat is denk ik ook niet helemaal in de lijn met de Momo-filosofie. New Cure is best een rockstar-fit als je begrijpt wat ik bedoel, maar de fits van Momotaro zijn alles behalve en ik citeer: "Episch saai".quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Helaas niet. Niet totdat Momotaro iets zoals de New Cure uitbrengt en dat is toch niet echt een jegging ?
Is er een merk wat ongeveer de kwaliteit van Momo kan evenaren maar dan met een meer slankere fit?
And me offcoursequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
"
Verdiep je voor de grap eens in Momotaro. Productieproces, fabrics, details en dergelijke. Dan weet je het wel. Don zal het vast met me eens zijn, aslmede T_Fuff en binnenkort Smurf.
Als je gezegd had dat je die wilde kopen had je die van mij kunnen overnemen, had ik voor een 29 kunnen gaan. Heb ook een maat 30 en nog niet gedragenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:39 schreef Blamm het volgende:
Zonet mijn eerste selvage besteld, een Japan Blue (x Momotaro) 0700SP bij Blue Owl.
Thanks M1stral voor het adviseren. Ik heb Jay van BO ook nog wat gevraagd, inderdaad supersympathieke gast!
[ afbeelding ]
Geen pink selvage, wel pink inseam
Heb ik, inderdaad vet coole fabric. Hangt hier helaas maar in de kast te hangen. Vier keer aangehad ofzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:45 schreef infp2009 het volgende:
Hmm, die Japan Heritage is ook wel een hele mooie stof...
De 0705 is nagenoeg gelijk aan de 0701. Daarbij komt dat ik het GTB model mooier vind. Wat Gordon met die patch en inseam gedaan heeft vind ik not done.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:12 schreef Brummi3_NL het volgende:
http://thevitamine.blogsp(...)n-green-0705big.html
Niks voor mij. Mijn 0701 is al slim genoeg. (ga binnenkort wel een GTB label bestellen. Of de PBJ XX-010 Purple face)
Maar ik zag iemand vragen naar een slim fit Momotaro
En ik kon me deze nog herrineren
@ Mistral
Zo vaak ben ik niet actief hier dus niet gek dat ik vergeten word. Hahah
Ja... nu wil ik hem niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap wat je wilt zeggen hoor.. maar ik kom van Petrol en PME broeken af dus vind deze stap naar voren wel even ok zoDamn idd had ik dat geweten.. en hij is al geshipped dus kan ook niet vragen om er een 29 van te maken voor je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:45 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als je gezegd had dat je die wilde kopen had je die van mij kunnen overnemen, had ik voor een 29 kunnen gaan. Heb ook een maat 30 en nog niet gedragenbij mij is ie wat losjes in de waist. Denk dat ik hem binnekort maar gewoon ga dragen en als hij te losjes word een riem gebruik.
Wel leuk broekje verder he?Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
Is die sanforized? Hoe is de sizing, tts of 1 down...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
Heb ik, inderdaad vet coole fabric. Hangt hier helaas maar in de kast te hangen. Vier keer aangehad ofzo.
Momo's is alles wat ik draag op het moment.
Die patch vind zelf ook lelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:22 schreef M1stral het volgende:
[..]
De 0705 is nagenoeg gelijk aan de 0701. Daarbij komt dat ik het GTB model mooier vind. Wat Gordon met die patch en inseam gedaan heeft vind ik not done.
Naar mijn weten niet, maar prove me wrong.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:23 schreef Blamm het volgende:
GTB versies van JB delen trouwens wel de hardware met Momotaro![]()
![]()
Dan doe je toch echt de verkeerde opleidingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef BigSmurf het volgende:
Heb vandaag alweer meer van jou geleerd dan in twee colleges, dus wat dat aan gaat ben je goed bezig.
Neuh, één college waar ik sowieso nooit wat opsteek, maar heen ga voor de vorm, en een laatste college van een vak wat alleen vragen beantwoorden en herhaling betekende.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt de verkeerde opleiding
Dat ziet er inderdaad goed uit..Nog wat gemerkt van je soak?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:00 schreef One_conundrum het volgende:
Mooie evo
http://www.superfuture.co(...)866138&postcount=485
Ga dan niet? Sorry maar ik ga echt niet naar lessen waar ik niks aan heb..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Neuh, één college waar ik sowieso nooit wat opsteek, maar heen ga voor de vorm, en een laatste college van een vak wat alleen vragen beantwoorden en herhaling betekende.
Wist niet dat het een vragencollege zou worden, en aangezien ik het tweede college sowieso altijd ging (normaal interessant en veel tentamenstof), ging ik ook het college ervoor maar, voor het geval er toch wat interessants zou komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:51 schreef bokkepoot het volgende:
Ga dan niet? Sorry maar ik ga echt niet naar lessen waar ik niks aan heb..
Achja anders heb je nog altijd je telefoon/laptop waarmee je ook prima kan vermakenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wist niet dat het een vragencollege zou worden, en aangezien ik het tweede college sowieso altijd ging (normaal interessant en veel tentamenstof), ging ik ook het college ervoor maar, voor het geval er toch wat interessants zou komen.
Waar blijven de updates?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:27 schreef don-diablo het volgende:
Ja man ik ga ook niet naar lessen waar ik niks aan heb..
Oh wacht..
Ik ga al 3(+) jaar niet meer naar school.
Er is amper wat te zien.quote:
Niks mee te maken, gewoon posten die hap.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Er is amper wat te zien.Hij zit wel wijder dan toen ik em net begon te dragen en dat ligt niet alleen aan het uitrekken. Ben wat aan gewicht kwijt en nu zit die om de benen ruimer.
Even kijken. Ben dit weekend niet thuis maar bij m'n vriendin. Kan zij evt wel foto's maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef M1stral het volgende:
[..]
Niks mee te maken, gewoon posten die hap.
Jaah, hij is wel weer gekrompen in de waist, en was weer superstijf. Nu issie tot mijn riem gerekt, waar ie eerder ruimer dan de riem was. Prima oplossing dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad goed uit..Nog wat gemerkt van je soak?
En? Al binnen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:06 schreef BigSmurf het volgende:
Nog steeds geen pakketje, beter komt ie morgen!
Nee, TNT komt rond etenstijd altijd pas, die zorgen voor de bezorging van USPS pakketten in Nederland geloof ik.quote:
Bij mij worden pakketjes altijd in de middag bezorgd en soms in de ochtend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:41 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nee, TNT komt rond etenstijd altijd pas, die zorgen voor de bezorging van USPS pakketten in Nederland geloof ik.
Elephant 2 wel te verstaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:17 schreef don-diablo het volgende:
Bokkepoot, jij had toch een NF elephant in weird Guy?
Ben altijd blij dat het met etenstijd is, dan is er altijd iemand thuis.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bij mij worden pakketjes altijd in de middag bezorgd en soms in de ochtend.
Ik wist dat het een elephant 2 was, maar niet zeker welk model. Hoe beoordeel je de fit? Ik wil misschien een broekje erbij die iets meer slim is. Iets als m'n AJ alleen dan iets meer slim/tapered.quote:
Goede info. Ik vond em al wat op de ES lijken. Misschien maar een keertje checken bij TdN als ik weer een keer in Amsterdam ben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:56 schreef bokkepoot het volgende:
De weird guy is net een Even Steven alleen met iets meer taper en een lowrise ipv long backrise zoals de ES heeft.
Ik vind de fit tot de knieën vrij goed.Maar daarna vind ik hem persoonlijk toch iets teveel getapered..
Misschien is je pakketje zoek geraakt?quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef M1stral het volgende:
[..]
Misschien is je pakketje zoek geraakt?
De gratis variant, 5-10 days airmail.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:17 schreef M1stral het volgende:
@ BigSmurf:
Welke verzendmethode van USPS heb je gehanteerd? Priority International? Dat kan namelijk wel tot 12 werkdagen duren namelijk.
Heb een beetje op internet zitten rondneuzen, er zijn veel meer mensen die hier problemen mee hebben. TNT Express doet de inklaring van USPS zendingen, en die blijven nogal eens lang bij de douane liggen, soms tot wel twee maanden (quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:35 schreef Analoog het volgende:
Nog geen pakket.. Ik vrees dat het nog wel even zal duren, ondanks dat de uiterste verwachte datum vandaag is..
Ja toffe stitching(kleur of motief), washing, verfspetters, idk, gewoon aparter dan anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:29 schreef don-diablo het volgende:
En wat zijn toffe details?
Kan wel zeggen neem een momotaro maar dat is afhankelijk van je budget.
Gekkenwerk, maar dat kun je aan Brandon en consorten overlaten. Ik zou em al kopen puur om het feit dat die zo bruut is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:44 schreef bokkepoot het volgende:
Okeej dit is dus gewoon dik over de kop.
http://www.styleforum.net(...)im/5850#post_4865715
QFTquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:44 schreef Blamm het volgende:
Als deze fabric naar jouw maatstaven werd gevormd hadden er door al het zware handwerk 3 Japanners gesneuveld per afgewerkt paar jeans
OT: waiting sucks
Hidden rivets hebben ze toch? En contrast stitching vind ik maar lelijk eerlijk gezegdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef M1stral het volgende:
...en eens kijken naar wat een jeans nou echt tot een jean maakt (contrast stitching, hidden rivets en zo), ...
Nice hij is uitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:44 schreef bokkepoot het volgende:
Okeej dit is dus gewoon dik over de kop.
http://www.styleforum.net(...)im/5850#post_4865715
Das balen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:00 schreef HAL9000S het volgende:
Argh... m'n broek binnen, past perfect alleen hij heeft een draaipijp. Naad loopt over m'n been heen en selvage zit aan de voorkant
Toch maar omruilen denk ik, weet iemand het engelse woord voor draaipijp?
Dit heeft zo'n beetje alle gewassen denim, komt door de richting van de weave (RHT/LHT). Dus ruilen zal weinig zin hebben. En als het al zin heeft dan heb je binnen de korste keren weer een "leg twist" zoals ze dat noemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:00 schreef HAL9000S het volgende:
Argh... m'n broek binnen, past perfect alleen hij heeft een draaipijp. Naad loopt over m'n been heen en selvage zit aan de voorkant
Toch maar omruilen denk ik, weet iemand het engelse woord voor draaipijp?
Haha, dat snapte ik ook wel. Misschien dat ik er onbewust ook wel naar kijk. Want naast jeans draag ik vrij basic kleding (overhemden. v-halsjes enzo). Een broek maakt een outfit dan wat meer met de nodige details.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das balen.levi's met hun twisted jeans. Ik vind het zelf ook niet tof.
M1stral ik begrijp je wel hoor. Maakte ook een grapje vandaar deMaar ik ben minder kieskeurig. Draag nog net zo graag m'n Nudie als m'n momotaro. Voor mij hoeft niet elke broek waanzinnige details te hebben. Zo lang er maar een toffe gedachte achter zit.
Ja ik zag het ook al op de site van caliroots:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:15 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dit heeft zo'n beetje alle gewassen denim, komt door de richting van de weave (RHT/LHT). Dus ruilen zal weinig zin hebben. En als het al zin heeft dan heb je binnen de korste keren weer een "leg twist" zoals ze dat noemen.
Thanks, foto's vind ik altijd leuk om te doen, is voor jullie ook leuker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:13 schreef M1stral het volgende:
Smurref! Eindelijk kan je rollen with da boys!
Nice shots van de denim overigens. Goede fit ook, alleen inderdaad aan de strakke kant. Ik zou, als ik al zou soaken in jouw geval voor een koude soak gaan of aantrekken tijdens gedurende het soaken en laten drogen op je lichaam. Anders ga je er echt niet in komen. Stretchen doet ie uiteindelijk wel maar ga er maar vanuit dat dat geen pretje worden. Ik adviseer dus of size up... Of dry rocken en soaken op een later tijdstip.
Je zou dry kunnen dragen en na verloop van tijd de eerste maal wassen onder de douche of een handwasje. Dan zou je de shrinkage een beetje onder controle kunnen houden. Ik zou hem zowiezo niet na een half uur uittrekken... Maar eerder klam aantrekken, dan kan je de katoen nog wat beïnvloeden. Als ie droog is gaat dat een stuk moeilijker, mede door de tight weave.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:21 schreef BigSmurf het volgende:
Tsja, soaken of niet is de vraag nu. Hij is wel echt flink strak, maar ik ben bang dat ie een enorme denimbleed gaat geven als ik 'm niet soak, misschien onterecht. Up-sizen is niet echt een optie, aangezien de aanbieding al over is.
Dan zou ik hem koud moeten soaken? Of in bad gaan zitten met m'n broek aan en hem dan laten drogen aan m'n lichaam? Daar is het nou niet direct weer voor. Als het nou 25 graden was en zonnig, dan zou ik hem wel laten drogen een middagje aan m'n lichaam, maar met 12 graden in de herfst. Kan ik hem niet aanhouden tijdens de soak in bad, en dan na een half uur ofzo uittrekken en uithangen?
Ennuhm, als ik hem toch dry ga dragen, krijg je dan niet als je hem wast dat je honeycombs omhoog gaan en niet meer zitten waar ze zouden moeten zitten?
Zoals ik dusquote:[b]Op vrijdag 7 oktober 2011 17:03 schreef don-diabloOver mijn laatste bestelling uit de VS moest ik ook extra kosten betalen. Alleen dat was via fedex. Je moet gewoon mazzel hebben.
Onder rembours is echt niet normaal, via FedEx krijg je altijd achteraf een inklaringsfactuur toegestuurd die je gewoon kan overmaken. En ik kon ook niet pinnen. Ik bedoel, als iemand voor 1000 euro iets koopt, moet ie dan zomaar even 300 - 400 euro contant aftikken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:03 schreef don-diablo het volgende:
Ach joh gewoon raw dragen die hap net als ik. Soaken kan altijd nog. Desnoods door moeder natuur zoals O_C zegt.![]()
Onder rembours is het normaal dat je cash moet betalen hoor. Je hebt gewoon een keertje pech. Over mijn laatste bestelling uit de VS moest ik ook extra kosten betalen. Alleen dat was via fedex. Je moet gewoon mazzel hebben.
Dus dan zou ik moeten soaken terwijl ik hem draag, na een half uurtje moeten uittrekken, ergste laten drogen en dan weer moeten aantrekken als ie nog flink vochtig is? Of iets in de waist moeten zetten (houten stok ofzo) dat ie niet krimpt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:18 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je zou dry kunnen dragen en na verloop van tijd de eerste maal wassen onder de douche of een handwasje. Dan zou je de shrinkage een beetje onder controle kunnen houden. Ik zou hem zowiezo niet na een half uur uittrekken... Maar eerder klam aantrekken, dan kan je de katoen nog wat beïnvloeden. Als ie droog is gaat dat een stuk moeilijker, mede door de tight weave.
Stok of partial soak is inderdaad ook een optie. Maar wat Bok al aangaf, de rest zal wel krimpen. 0.25 tot 0.5 inch bij de thigh, knee en legopening, alsmede front en backrise.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:23 schreef BigSmurf het volgende:
Dus dan zou ik moeten soaken terwijl ik hem draag, na een half uurtje moeten uittrekken, ergste laten drogen en dan weer moeten aantrekken als ie nog flink vochtig is? Of iets in de waist moeten zetten (houten stok ofzo) dat ie niet krimpt?
Dry dragen lijkt me echt geen goed idee (lichte schoenen, vaak op wit beddengoed zitten en op lichte meubels).
Ja, want dat is de regel bij rembours (cash on delivery) en niet iedereen doet het zoals fedex. Je kunt het niet zomaar vergelijken. Daarom altijd wat cash geld hebben in huis.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:23 schreef BigSmurf het volgende:
Thanks iedereen.
[..]
Onder rembours is echt niet normaal, via FedEx krijg je altijd achteraf een inklaringsfactuur toegestuurd die je gewoon kan overmaken. En ik kon ook niet pinnen. Ik bedoel, als iemand voor 1000 euro iets koopt, moet ie dan zomaar even 300 - 400 euro contant aftikken?
Vind het op zich geen probleem als je kan pinnen, maar heb gewoon nooit cash geld, vandaar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ja, want dat is de regel bij rembours (cash on delivery) en niet iedereen doet het zoals fedex. Je kunt het niet zomaar vergelijken. Daarom altijd wat cash geld hebben in huis.
Amazing. De details (knopen die perfect recht staan, hidden rivets, peak-a-boo selvedge coinpocket), de fabric, de stitching, afwerking, het hele plaatje is gewoon kwijlen. Je hebt nooit wat te veel gezegd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:35 schreef M1stral het volgende:
Maargoed, hoe is je eerste indruk betreffende de jeans Smurf?
Doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:38 schreef HAL9000S het volgende:
Die picsMijn volgende broek gaat ook een momotaro worden denk ik [ afbeelding ]
Als je verder voldoende ruimte heb dan zou ik koud soaken en eventueel een stok in de waist doen of oprekken wanneer deze nog vochtig isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:38 schreef BigSmurf het volgende:
De rest mag best wel wat krimpen, alleen de waist is strak, de rest mag best gesoaked worden, heb genoeg ruimte bij de thigh, knee en leg opening, en de rise mag ook best wat kleiner. Hoeft niet per se, maar kan prima.
Dan zou ik er dus een stok tussen moeten stoppen als ik 'm soak. Kan hem ook alleen een korte cold soak geven voor de denim bleed, ik neem aan dat ie dan minimaal krimpt?
Fijn dat het goed bevalt... Ik zei het toch!quote:Amazing. De details (knopen die perfect recht staan, hidden rivets, peak-a-boo selvedge coinpocket), de fabric, de stitching, afwerking, het hele plaatje is gewoon kwijlen. Je hebt nooit wat te veel gezegd.
Inderdaad!quote:Doen.![]()
Een 2x4 is toch een stuk hout? Weekje uitlopen is ook nog wel een optie...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:52 schreef don-diablo het volgende:
Gewoon een 2x4 ertussen zetten.![]()
Waarom probeer je em niet een weekje even uit te laten lopen? Kun je daarna soaken en weer stretchen hoe die was geworden.
Heb je een suggestie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:54 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zou bij voorbaat iets breeds nemen... zodat je hele waist tenminste egaal blijft .
Of je doet het zoals ali het gedaan heeft
Ja, als het nou vorige week was geweest, dan had ik ermee in bad gaan zitten en hem laten drogen aan m'n lijf, maar het is nu 12 in plaats van 26 graden en de zon is ook weg, beetje frisjes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:58 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Wil je mijn houten blok lenenOf ga gewoon in bad zitten met die broek
Denk Cold-soak of in bad ermee zitten het beste is. Doe je gewoon de verwarming aan in de badkamerDan is het ook niet te koud om daar te gaan zitten.
Of je verkoopt hem doorwat zijn je maten pre-soak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar moet dat blok hout vandaan komen?
En waarom is SuFu uit de lucht?![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja, als het nou vorige week was geweest, dan had ik ermee in bad gaan zitten en hem laten drogen aan m'n lijf, maar het is nu 12 in plaats van 26 graden en de zon is ook weg, beetje frisjes.![]()
In onze badkamer is het sowieso nooit koud, dus dat scheelt. En doorverkopen doe ik alleen in het uiterste geval.
Ok dan gewoon in bad gaan en als je eruit gaat gewoon handdoek om je heen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar moet dat blok hout vandaan komen?
Zo zou ik het doen. Of je maakt 6,75 over en ik stuur je mijn blok hout
We fear that which we cannot see
Niet. Je hebt voor dat soort sites nou eenmaal een CC nodig. Heb zelf een studentenkaart van de ING, kost 10 euro per jaar, limiet van 1000 euro. Dat heb je er zo uit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Edit: Had het onlangs nog gevraagd maar ben vergeten de antwoorden te checken. Hoe bestellen jullie bij sites als revolveclothing waar je niet met paypal kan betalen. Neem aan dat niet iedereen een cc heeft?
quote:Zometeen maar eens de douchebak vol laten lopen.
Heb een kledinghanger tussen de waist gedaan tegen het shrinken daarvan, moet voldoende zijn toch?
Je kan mijn NS wel voor 50 e overnemenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zit me te orienteren op denimarchive naar de fades van APC denim. Moet zeggen dat ik tot nu toe de kleur niet zo denderend vind.
http://www.denimarchive.com/2011/09/26/apc-standard/
Is dit in echt anders?
Edit: Had het onlangs nog gevraagd maar ben vergeten de antwoorden te checken. Hoe bestellen jullie bij sites als revolveclothing waar je niet met paypal kan betalen. Neem aan dat niet iedereen een cc heeft?
Schiet op dan. Wijf.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:10 schreef bokkepoot het volgende:
Er is al een stuk of 15x mee door de regen gefietst.. Nee ik vind het mooi geweest.
Ik heb an sich wel interesse. Heb je wat meer info? Maat, leeftijd etc.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:31 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Je kan mijn NS wel voor 50 e overnemen
edit; hier nog wat fades.
http://www.denimarchive.com/category/a-p-c/
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | APC NS worn cm inch Waist 42,5 16,575 front rise 27 10,53 back rise 35 13,65 Thigh 29,5 11,505 Knee 20,6 8,034 Leg / Hem 19,5 7,605 Inseam 88 34,32 |
Dit.. Mijn Masa is aan het drogen btw.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:55 schreef One_conundrum het volgende:
Wat is het zondag saai zonder Sufu. Doe es wat meer pics uploaden hier,.
Uurtje, om kwart over 5 haal ik hem eruit, dan hang ik hem buiten tot het ergste water eruit gedrupt is, en dan laat ik hem binnen verder drogen.quote:
I sure hope so...quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:30 schreef BigSmurf het volgende:
Zometeen maar eens de douchebak vol laten lopen.
Heb een kledinghanger tussen de waist gedaan tegen het shrinken daarvan, moet voldoende zijn toch?
hoe heet gewassem?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dit.. Mijn Masa is aan het drogen btw.
Misschien had een houten hanger of een metalen meer zin gehad. Plastic geeft best wel mee namelijk, misschien dat de hanger uit verband gaat staan, naar mate de katoen strakker gaat staan als gevolg van het krimpen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:30 schreef M1stral het volgende:
Enig idee waarom SuFu down is? ... Ik wel, denk ik.I don't care tbh. Ik ben geen lid en kijk er sowieso nooit op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
Daarom wil ik er weinig mee te maken. Het is me te fanatiek en als je nieuw bent of dingen niet weet ben je gelijk een noob. Elitair geneuzel soms. :pquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef bokkepoot het volgende:
Sufu zit vol fanatiekelingen zoals m1stral en dan niet alleen van Momotaro![]()
![]()
(No hate)
Ik ben zelf van mening dat er een hoop arrogant en zelfingenomen volk zit, maar qua resources betreffende denim is het wel de place to be. Wel een echte stek voor denimheads dus. Vanwege de grote schat aan info en het constante "geouwehoer" over denim heb ik me er dan ook geregistreerd. Post er ook lang niet zo veel als op FOK! alleen de topics waarvan ik weet dat ik mee kan discussiëren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef bokkepoot het volgende:
Sufu zit vol fanatiekelingen zoals m1stral en dan niet alleen van Momotaro![]()
![]()
(No hate)
Ja maar als je constant vragen om je oren krijg van hoe je moet soaken of hoe je maat bepaalt.Dan kan ik ook wel begrijpen dat sommige mensen zich elitair gaan voelenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daarom wil ik er weinig mee te maken. Het is me te fanatiek en als je nieuw bent of dingen niet weet ben je gelijk een noob. Elitair geneuzel soms. :p
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:52 schreef bokkepoot het volgende:
Dat is verstandig omdat natte denim altijd meer rekt.
Dat is onverstandig omdat de broek gelijk ceases vertoont en die "keihard" worden vanwege de starch
Welke kleur had het water by the way?
Voorlopig lijkt het erop (als ik met een rolmaatje kijk) dat de waist niet gekrompen is, of in ieder geval minimaal. Dus op zich is het nog niet echt nodig, maar ik dacht, misschien kan ik hem een beetje uitrekken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef M1stral het volgende:
Je zou de waist wat kunnen rekken, alleen kijk wel uit dat je hem niet teveel oprekt. Is de shrinkage aan de ruimte kant?
Mee eens, mensen die zomaar klakkeloos een vraag neerkwakken zonder te zoeken zijn gewoon irritant. Betrap mezelf er soms ook weleens op, dat ik denk, dat kan ik zelf ook wel even opzoeken eigenlijk i.p.v. vragen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja maar als je constant vragen om je oren krijg van hoe je moet soaken of hoe je maat bepaalt.Dan kan ik ook wel begrijpen dat sommige mensen zich elitair gaan voelen
Ik heb destijds voordat ik mijn ALD aanschafte het complete mynudies topic over ALD doorgelezen. Ik zeg niet dat iedereen dat moet doen maar je kunt toch wel wat miniem onderzoek doen?
Het elitaire gedrag is soms wel aan de nieuw geregistreerden te wijten inderdaad. Een klein beetje research doen op het forum brengt je veel verder en staat garant voor dat je er niet als noob behandeld word.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja maar als je constant vragen om je oren krijg van hoe je moet soaken of hoe je maat bepaalt.Dan kan ik ook wel begrijpen dat sommige mensen zich elitair gaan voelen
Ik heb destijds voordat ik mijn ALD aanschafte het complete mynudies topic over ALD doorgelezen. Ik zeg niet dat iedereen dat moet doen maar je kunt toch wel wat miniem onderzoek doen?
Geeft je nog steeds niet het recht je beter te voelen dan iemand die nieuw is en die het simpelweg niet weet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Een hoop noobs denkt het juist daar beter te weten dan degene die het beter weten. En dan is zulk gedrag, weliswaar ongepast en niet terecht, maar wel een stuk voor de hand liggender.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Geeft je nog steeds niet het recht je beter te voelen dan iemand die nieuw is en die het simpelweg niet weet.
Ik ben assistent coach geweest en bij nieuwe spelers was het elke keer weer alles opnieuw uitleggen. Ik vond het prima, want er komen mensen die daadwerkelijk interesse hebben. Zet je ego dan opzij en help ze gewoon of reageer niet.
Maar dat is mijn mening.
Reageer dan niet. Anders is het alleen maar trollen uiteindelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:05 schreef M1stral het volgende:
[..]
Een hoop noobs denkt het juist daar beter te weten dan degene die het beter weten. En dan is zulk gedrag, weliswaar ongepast en niet terecht, maar wel een stuk voor de hand liggender.
Ik keur het ook niet goed wat er daar gebeurt..quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Geeft je nog steeds niet het recht je beter te voelen dan iemand die nieuw is en die het simpelweg niet weet.
Ik ben assistent coach geweest en bij nieuwe spelers was het elke keer weer alles opnieuw uitleggen. Ik vond het prima, want er komen mensen die daadwerkelijk interesse hebben. Zet je ego dan opzij en help ze gewoon of reageer niet.
Maar dat is mijn mening.
Best wel. Jij bent iig wel lid en houdt de koopjes in de gaten. Interessante dingen mogen hier altijd gepost worden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik keur het ook niet goed wat er daar gebeurt..
Ik heb dan zelf zoiets als je het niet leuk vind..reageer dan niet ?Maar blijkbaar moeten ze dan toch een hatelijke reactie plaatsen
Maar goed dat is het verschil tussen internet en real life
So true, maar iemand de waarheid vertellen (bijvoorbeeld aangaande sizing) en vervolgens vervloeken omdat het al ergens 100x vermeld is, is beter dan... Niet gezocht hebben, geen reply krijgen, een jean aanschaffen en vervolgens gaan lopen bitchen op SuFu dat je de verkeerde maat gekocht hebtquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Reageer dan niet. Anders is het alleen maar trollen uiteindelijk.
Goede tip, volgende keer als mijn broek te klein is leg ik gewoon mijn tampeloeris in de waistband.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Bigsmurf je kan ook je arm (vuist/elleboog) in je waist houden, dat is namelijk de zelfde lengte als je waist
Hahaha je lijkt wel op djeez in de fok frontpagequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef M1stral het volgende:
[..]
Goede tip, volgende keer als mijn broek te klein is leg ik gewoon mijn tampeloeris in de waistband.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef bokkepoot het volgende:
Sinds wanneer is je waist zo klein geworden dan ?
Zo ongeveer... En die zit strak. Daar heb je toch een behoorlijke staafmixer voor nodig om op te rekken, niet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:30 schreef bokkepoot het volgende:
Euhm ik ben heel goed in het onthouden van nutteloze details....
28x 32 toch?
The point is dat ik zwaar medelijden met je hebt als ie werkelijk zo groot is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:33 schreef M1stral het volgende:
[..]
Zo ongeveer... En die zit strak. Daar heb je toch een behoorlijke staafmixer voor nodig om op te rekken, niet?
Your point being?
Goeie tip Ali, en nee, ze hielp zelfs mee met uithangen, dat niet alles drijfnat zou worden in de badkamer. Denk dat alles verder prima gegaan is, nu alleen hopen dat de waist echt niet gekrompen is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Bigsmurf je kan ook je arm (vuist/elleboog) in je waist houden, dat is namelijk de zelfde lengte als je waist
Hopen dat alles verder goed is gegaan en je ma niet zo boos is geworden
Ok hehe ja hopen en anders gelijk veel dragenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:39 schreef BigSmurf het volgende:
Goeie tip Ali, en nee, ze hielp zelfs mee met uithangen, dat niet alles drijfnat zou worden in de badkamer. Denk dat alles verder prima gegaan is, nu alleen hopen dat de waist echt niet gekrompen is.
Wat was dat nou met "Boven de 11 rekt vanzelf... En rekt het niet dan scheurt het wel"?quote:
Dit.quote:
SuFu, Hypebeast, IndigoRoots, MyNudies en hier op Fok.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:00 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waar verkopen jullie je denim meestal? Heb hier nog het een en andere ongedragen liggen.
Wacht al maanden op mijn op mijn acceptatie voor sufu, mynudies werd hem ook niet en vraag & aanbod lijkt me het verkeerde publiek.
Niet, maar ik zou het best een keer moeten doen. Heb nog broeken liggen die weinig gedragen zijn en ook niet meer gedragen zullen worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:00 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waar verkopen jullie je denim meestal? Heb hier nog het een en andere ongedragen liggen.
Wacht al maanden op mijn op mijn acceptatie voor sufu, mynudies werd hem ook niet en vraag & aanbod lijkt me het verkeerde publiek.
Het interesseert me op dit moment ook weinig. Krijg er toch weinig voor en niet echt iets boeiends.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:05 schreef One_conundrum het volgende:
ik wil ook 2 verkopen, maar heb dus geen camera
Je praat wel anders als je een paartje hebt aangeschaft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:32 schreef kaaspeer het volgende:
Het zal dan wel niet vergelijkbaar zijn met momotaro, magoed niet iedereen heeft een kleine 300 euri over voor een paar jeans.
QFTquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:54 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je praat wel anders als je een paartje hebt aangeschaft.
Waar had je hem aangeschaft? Geen mogelijkheid om hem direct te laten hemmen, rekening houdend met de shrinkage. Heb ik wel laten doen bij Blue Owl.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:22 schreef Analoog het volgende:
*Insert random Momo-awesomeness talk here*
Op dit moment zit 'ie goed, bij de thigh heb ik nog wel wàt ruimte over, en bij de waist zit hij nu wel wat strak. Ik denk dan ook dat ik 'm gewoon raw ga rocken, en later dan ga soaken. Maar eerst moet hij nodig gehemmed worden, aangezien 39" aan lengte toch echt teveel is met mijn 1,75
Ik wil echter wel een chainstitch om het wel authentiek te houden, neem aan dat de lokale turk niet echt uitkomst biedt?
Als je niet ziet dat Momotaro een stukje vakwerk is, dan vraag ik me af of je ooit onderscheid zal kunnen maken tussen entry-level en top-tier denim.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:27 schreef kaaspeer het volgende:
Kunnen jullie voor een leek eens onderbouwen wat de aantrekkingskracht is van een momotaro?
Ik snap dat men geilt op details; hidden rivets, plum selvage en whatnot. Maar vanaf een afstand blijft het een heel bescheiden jeans met details die niet snel zullen opvallen. Buiten de battlestripes die sommige broeken zelf zie ik niet veel waardoor je op een afstand ziet dat iemand een momotaro draagt. Krijg je een speciale soort fade? Zijn ze zo goed gebouwd dat ze veel langer meegaan?
De reden dat ik dit vraag is dat over het algemeen men dure jeans koopt om er mee op te vallen, case in point: True Religion. Met Raw Jeans lijkt dat naarmate de jeans duurder worden ze alleen maar meer bescheiden worden. Gigantische stiksels worden vervangen door subtiele details die je alleen ziet als je echt met je gezicht er bovenop zit. Een momotaro gold label, gemaakt op een loom die met de hand wordt bediend, kost ongeveer 2000 euri, maar dat zie je er nou niet bepaald aan af.
Niet alle dure Japanse denim fade an sich mooier dan goedkopere denim. Maar feit is dat de duurdere denims on the long run meer de moeite waard zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:34 schreef bokkepoot het volgende:
Omdat een dure Japanse denim veel mooiere fades geeft dan een goedkopere andere denim
Dit, less is more, en de echte kenner zal het er altijd uit halen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:40 schreef M1stral het volgende:
Oh en kaaspeer, even over het feit dat een Momotaro niet echt de aandacht trekt. Een Momotaro koop je vooral voor jezelf. Niet om op straat te showen van kijk mij eens even. Echte kenners zien zo wat je draagt.
Weet ik maar ik bedoel gewoon het hele verloop..Ik heb mijn Water Element al een maand gedragen en alleen de whiskers nodigen al uit om het nooit meer uit te doen..quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:37 schreef M1stral het volgende:
[..]
Niet alle dure Japanse denim fade an sich mooier dan goedkopere denim. Maar feit is dat de duurdere denims on the long run meer de moeite waard zijn.
Percies..Ik zie soms iemand op school met een leuke ALD lopen..We knikken afentoe naar mekaar maar meer ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:41 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dit, less is more, en de echte kenner zal het er altijd uit halen.
Verder no more needs to explain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Waar je bij de Japanse denims vooral voor betaald is kwaliteit, vakmanschap (Zogenaamde artisanship. Iets wat verder gaat dan even de G-Star fabriek inlopen en een broek van de lopende band halen), details en traditie/historie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:39 schreef kaaspeer het volgende:
Nope ik heb die goldlabel nooit in het echt gezien, of uberhaupt een momo in mijn handen gehad. Ze liggen nou niet bepaald voor het oppikken in de bijenkorf, dus vandaar. Sinds mijn aankoop van mijn eerste raw zit ik ff te kijken wat er allemaal op de markt is. Wat ik tot nu toe zie is dat the sky the limit is. Ik ben alleen gewend aan overpriced jeans met veel te grote merktekens op de kontzak. Wat mij voornamelijk opviel is dat dure selvage jeans er zeer bescheiden uitzien op een foto.
Het is iig niet mijn bedoeling om iemand hier te beledigen of een group-facepalm te veroorzaken.
Samurai elementsquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:45 schreef Atta-boy het volgende:
Samurai is ook een merk dat ik in dezelfde categorie zie als momotaro maar daar hoor je hier bijna niemand over eigenlijk. Geen momo hate of iets, vind de details en fabric van momo awesome maar waarom het nou alleen maar momo is wat de klok slaat snap ik niet zo goed.
Flat head, iron heart, samurai en dergelijke merken zijn toch net zo'n top notch merken in de denimwereld of zit ik er nu naast?
quote:
Je jeans al binnen ? vette shit. contest van indigo begint pas 11 Nov.. moet nog mijn broek scoren en dan dragen die hapquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Samurai S0500XX Contest Jeans
![]()
De 31e begint dat feest
Wat en waar? Ik lees niet meer veel bij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:53 schreef Atta-boy het volgende:
Doet een van jullie mee? Ik kan eigenlijk nu al niet meer wachten om een echte top notch denim te gaan dragen. En dat terwijl allebei mijn apc's nog moeten retiren en ik mijn japan blue x momo zelfs nog niet gedragen heb.
Verslavend dat raw denim
Samairai, Flathead... Zeker topnotch, net als vele andere merken. Maar wel al gevestige namen. Momotaro is op dit moment gewoon een opmars aan het maken. Dat raakt vanzelf wel wat stiller wanneer het merk een beetje op de kaart staat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:45 schreef Atta-boy het volgende:
Samurai is ook een merk dat ik in dezelfde categorie zie als momotaro maar daar hoor je hier bijna niemand over eigenlijk. Geen momo hate of iets, vind de details en fabric van momo awesome maar waarom het nou alleen maar momo is wat de klok slaat snap ik niet zo goed.
Flat head, iron heart, samurai en dergelijke merken zijn toch net zo'n top notch merken in de denimwereld of zit ik er nu naast?
Nope..En nu Sufu down is kan ik ook niet lezen wat de updates zijn...quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:54 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Je jeans al binnen ? vette shit. contest van indigo begint pas 11 Nov.. moet nog mijn broek scoren en dan dragen die hap
Ok minder, staat je contest nummer er in ? wordt wel zieke contest die samuraiquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nope..En nu Sufu down is kan ik ook niet lezen wat de updates zijn...
Evisu Japan, waar dus de No.1 denim vandaan komt (Lot 2000) is anders echt super qua kwaliteit en afwerking. Ik denk dat jij in de war bent met de Euro-lijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dat vind ik het jammere aan Evisu. Die hebben me toch clownsbroeken gemaakt.
Het is dat al mijn geld tegenwoordig opgaat aan gitaren, koptelefoons, versterkers en ander audio gemeuk. Misschien als mijn broeken wat opleveren dat ik dan een diortje ga kopen.
@Bigsmurf: Dat zou echt super zijn. Morgen ga ik eens de tijd nemen om alles goed op te meten en goede foto's te nemen. Heb dan toch vrij.
Samurai S0500XX Contest Jeansquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:59 schreef don-diablo het volgende:
Zoals ik net vroeg, wat is die contest?
Dat ligt zuiver aan welke Evisu het is..quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dat vind ik het jammere aan Evisu. Die hebben me toch clownsbroeken gemaakt.
Ik ben geloof nummertje 26quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:57 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ok minder, staat je contest nummer er in ? wordt wel zieke contest die samurai
Percies en zoals het er nu naar uitziet word het straks een zieke thread vol met Samurai denim pornquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:00 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Las je over dat plaatje heen
5 jarig bestaan van de 1ste contest daarvan
Samurai denim contest (op sufu neem ik aan?) waar bokkepoot aan mee doet. Vind zulke contests altijd wel leuk om te volgen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat en waar? Ik lees niet meer veel bij.
Dat las ik, maar de rest van de informatie is zo summier.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:00 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Las je over dat plaatje heen
5 jarig bestaan van de 1ste contest daarvan
De broek word gewoon de normale broek..Alleen krijgen we er een armbandje bij en een gratis T-shirt.. Contest duurt 18 maanden en over de prijs/jureren etc is nog niet veel bekendquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat las ik, maar de rest van de informatie is zo summier.
Jah en maar 50 mensen toch, broek nog gesigneerd?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:04 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
De broek word gewoon de normale broek..Alleen krijgen we er een armbandje bij en een gratis T-shirt.. Contest duurt 18 maanden en over de prijs/jureren etc is nog niet veel bekend
Verder komt er ook een blog waarin iedereen zijn updates kan bijhouden
Maar daar doe ik het niet voor..Ik wil gewoon meer Samurai en dit was weer een uitermate goed excuus om er weer een bij te scoren..
Soms regelen ze korting,maar meestal krijg je allerlei goodies en extra's erbij en word er ook nog een leuke prijs gesponsord worden dus dat maakt niet echt uitquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef Atta-boy het volgende:
Krijg je bij zo'n contest dan ook groepskorting oid of moet iedereen gewoon zelf zijn broek kopen voor de normale prijs?
Haha zolang het maar geen free4all word..En contest is gewoon het zuiver dragen van dezelfde broeken maar allemaal met persoonlijke details en fades..quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:07 schreef don-diablo het volgende:
Klinkt als een leuke contest.![]()
Ik wacht nog op de fok contest
En de BBQ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:07 schreef don-diablo het volgende:
Klinkt als een leuke contest.![]()
Ik wacht nog op de fok contest
Van mijn part begin 2012quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Haha zolang het maar geen free4all word..En contest is gewoon het zuiver dragen van dezelfde broeken maar allemaal met persoonlijke details en fades..
Ik ben wel in voor een momotaro contest maar dan pas in 2012 ver weg ergens
Was toch een klote zomer, dus daar kon je de rekensom wel maken en in september was ik met vakantie.quote:
We kunnen ook wat spijkerjasjes bij momotaro scoren en dan een contest doen..quote:
Maar dat draag ik dan weer nooit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
We kunnen ook wat spijkerjasjes bij momotaro scoren en dan een contest doen..
Zijn we nog de eerste ook
Stap 1 : Koop een strakke raw denimquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:10 schreef Atta-boy het volgende:
Cool. Misschien dat ik ook ooit eens mee ga doen met zoiets![]()
Zou het wel nooit winnen als ik zie hoe snel sommige mensen progress hebben in hun broek maar het is wel leuk.
Ik kan dan nog beter denim voor mezelf kopenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:12 schreef M1stral het volgende:
Sponsor jij ze dan Bok? Meer als 400 USD voor een jack wat ik vrijwel nooit zal dragen vind ik vrij zonde
Dat was One_conundrumquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hier werd me trouwens laatst een Apctje aangeboden, weet niet meer precies door wie. Enfin, ik heb helaas tegenwoordig maat 31, die was 32.
Dat was One_Conundrumquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hier werd me trouwens laatst een Apctje aangeboden, weet niet meer precies door wie. Enfin, ik heb helaas tegenwoordig maat 31, die was 32.
quote:
Ik blijf het tof vinden, maar wat ik nu zou willen.. Geen idee.. Misschien een keertje een NF weirdguy erbij om weer een iets meer tapered fit in m'n kast te hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:18 schreef M1stral het volgende:
Nah, geen Roy's... Ik vind het overigens echt wel mooie broeken hoor, maar ik ben niet zo kapot van Cone White Oak
Je 201 heeft ook een taper...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik blijf het tof vinden, maar wat ik nu zou willen.. Geen idee.. Misschien een keertje een NF weirdguy erbij om weer een iets meer tapered fit in m'n kast te hebben.
Slechte pics dan, ziet er toch behoorlijk Cone uit namelijk. Maargoed... Als het geen Cone zou zijn dan wel een mogelijkheid om te coppen. Maar voor mij voorlopig niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef bokkepoot het volgende:
Dat is ook geen Cone White Oak..
Dat is Nihon Menpu het is de RSII hé
Nee? Wellicht als ie wat ingedragen is dat het je meer opvalt... En je die monstercuffs kwijt bent. In mijn fitpics was het duidelijk te zien, werd soms zelfs voor een 0701 aangezien. Wat ik overigens vrij merkwaardig vind, want die heeft zo goed als geen taper.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:23 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Vind ik niet echt een taper eerlijk gezegd, bijna niet merkbaar in ieder geval.
Dat antwoord had ik al verwacht. Trek hem vandaag niet meer aan, hij is echt nog nat aan de binnenkant van de pijpen. Morgen vrij, dus maar een paar uurtjes dragen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef M1stral het volgende:
Dat verdwijnt naarmate je hem inloopt. Met andere woorden, als je hem veel draagt is het zo weg, draag je hem niet zo vaak dan zal het langer aanhouden.
Voetbal International is op TV.quote:
Inseams zijn 36 inch toch? Dan zou een enkele of dubbele cuff wel voldoende moeten zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:17 schreef Atta-boy het volgende:
Ik denk dat ik morgen mijn japan blue x momo voor het eerst aan gaan doen, zonder te hemmen. Gewoon cuffen en stacken. Als het echt te erg is ga ik wel langs de kleermaker van TdN
Met een grote cuff lijk je snel een stuk kleiner. Maar veel stacks vind ik persoonlijk ook weer niet zo. M'n ESOD en TF's hadden wel stacks. Hangt gewoon van de fit af imo. Bij slim kan het wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef bokkepoot het volgende:
Wat is er mis met stacks?
Cuffen is gewoon lelijk en bij sommige mensen ziet het er net uit alsof ze een dwerg zijn
Bij Revolve, net als BigSmurf. Ik heb er niet echt rekening mee gehouden eigenlijk;)quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:23 schreef M1stral het volgende:
[..]
Waar had je hem aangeschaft? Geen mogelijkheid om hem direct te laten hemmen, rekening houdend met de shrinkage. Heb ik wel laten doen bij Blue Owl.
De lokale turk gaat je geen chainstitch kunnen geven, TdN is een mogelijkheid in Amsterdam en Benzak op MyNudies (Den Haag) zou het ook voor je kunnen doen, mocht ie dat willen.
Alles met een legopening kleiner dan 19 cm kan wel gestackt worden, al is het wel een beetje afhankelijk van de fit. Over het algemeen staat het bij tapered fits beter.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef bokkepoot het volgende:
Wat is er mis met stacks?
Cuffen is gewoon lelijk en bij sommige mensen ziet het er net uit alsof ze een dwerg zijn
39" inseam (0700SP heeft atta toch ook?) dus dat kan een flinke cuff wordenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
Inseams zijn 36 inch toch? Dan zou een enkele of dubbele cuff wel voldoende moeten zijn.
Ik had hem net heel eventjes aan, cuff is maar een inch of 2,5 - 3 als ik hem zo omsla dat ik net niet op de pijpen loop op blote voeten. Valt best mee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee ik zou hem cuffen tot net onder je knieën
BigSmurf is GVR?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:11 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik had hem net heel eventjes aan, cuff is maar een inch of 2,5 - 3 als ik hem zo omsla dat ik net niet op de pijpen loop op blote voeten. Valt best mee.
Met 1,90m ben je toch niet direct een reus? Zal zo eens even meten wat de cuff daadwerkelijk is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |