De gratis variant, 5-10 days airmail.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:17 schreef M1stral het volgende:
@ BigSmurf:
Welke verzendmethode van USPS heb je gehanteerd? Priority International? Dat kan namelijk wel tot 12 werkdagen duren namelijk.
Heb een beetje op internet zitten rondneuzen, er zijn veel meer mensen die hier problemen mee hebben. TNT Express doet de inklaring van USPS zendingen, en die blijven nogal eens lang bij de douane liggen, soms tot wel twee maanden (quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:35 schreef Analoog het volgende:
Nog geen pakket.. Ik vrees dat het nog wel even zal duren, ondanks dat de uiterste verwachte datum vandaag is..
Ja toffe stitching(kleur of motief), washing, verfspetters, idk, gewoon aparter dan anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:29 schreef don-diablo het volgende:
En wat zijn toffe details?
Kan wel zeggen neem een momotaro maar dat is afhankelijk van je budget.
Gekkenwerk, maar dat kun je aan Brandon en consorten overlaten. Ik zou em al kopen puur om het feit dat die zo bruut is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:44 schreef bokkepoot het volgende:
Okeej dit is dus gewoon dik over de kop.
http://www.styleforum.net(...)im/5850#post_4865715
QFTquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:44 schreef Blamm het volgende:
Als deze fabric naar jouw maatstaven werd gevormd hadden er door al het zware handwerk 3 Japanners gesneuveld per afgewerkt paar jeans
OT: waiting sucks
Hidden rivets hebben ze toch? En contrast stitching vind ik maar lelijk eerlijk gezegdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef M1stral het volgende:
...en eens kijken naar wat een jeans nou echt tot een jean maakt (contrast stitching, hidden rivets en zo), ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |