Nog nooit een goed passende Momo aangehad zeker? Of ben jij alleen van de jeggings?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Momotaro zijn heel tof, vet, boem dikkie lau, spang en alles maar wat hebben die dingen toch een episch saaie fit.
Tja, een New Cure fit is er eigenlijk niet. Maar dat is denk ik ook niet helemaal in de lijn met de Momo-filosofie. New Cure is best een rockstar-fit als je begrijpt wat ik bedoel, maar de fits van Momotaro zijn alles behalve en ik citeer: "Episch saai".quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Helaas niet. Niet totdat Momotaro iets zoals de New Cure uitbrengt en dat is toch niet echt een jegging ?
Is er een merk wat ongeveer de kwaliteit van Momo kan evenaren maar dan met een meer slankere fit?
And me offcoursequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
"
Verdiep je voor de grap eens in Momotaro. Productieproces, fabrics, details en dergelijke. Dan weet je het wel. Don zal het vast met me eens zijn, aslmede T_Fuff en binnenkort Smurf.
Als je gezegd had dat je die wilde kopen had je die van mij kunnen overnemen, had ik voor een 29 kunnen gaan. Heb ook een maat 30 en nog niet gedragenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:39 schreef Blamm het volgende:
Zonet mijn eerste selvage besteld, een Japan Blue (x Momotaro) 0700SP bij Blue Owl.
Thanks M1stral voor het adviseren. Ik heb Jay van BO ook nog wat gevraagd, inderdaad supersympathieke gast!
[ afbeelding ]
Geen pink selvage, wel pink inseam
Heb ik, inderdaad vet coole fabric. Hangt hier helaas maar in de kast te hangen. Vier keer aangehad ofzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:45 schreef infp2009 het volgende:
Hmm, die Japan Heritage is ook wel een hele mooie stof...
De 0705 is nagenoeg gelijk aan de 0701. Daarbij komt dat ik het GTB model mooier vind. Wat Gordon met die patch en inseam gedaan heeft vind ik not done.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:12 schreef Brummi3_NL het volgende:
http://thevitamine.blogsp(...)n-green-0705big.html
Niks voor mij. Mijn 0701 is al slim genoeg. (ga binnenkort wel een GTB label bestellen. Of de PBJ XX-010 Purple face)
Maar ik zag iemand vragen naar een slim fit Momotaro
En ik kon me deze nog herrineren
@ Mistral
Zo vaak ben ik niet actief hier dus niet gek dat ik vergeten word. Hahah
Ja... nu wil ik hem niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap wat je wilt zeggen hoor.. maar ik kom van Petrol en PME broeken af dus vind deze stap naar voren wel even ok zoDamn idd had ik dat geweten.. en hij is al geshipped dus kan ook niet vragen om er een 29 van te maken voor je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:45 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als je gezegd had dat je die wilde kopen had je die van mij kunnen overnemen, had ik voor een 29 kunnen gaan. Heb ook een maat 30 en nog niet gedragenbij mij is ie wat losjes in de waist. Denk dat ik hem binnekort maar gewoon ga dragen en als hij te losjes word een riem gebruik.
Wel leuk broekje verder he?Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
Is die sanforized? Hoe is de sizing, tts of 1 down...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
Heb ik, inderdaad vet coole fabric. Hangt hier helaas maar in de kast te hangen. Vier keer aangehad ofzo.
Momo's is alles wat ik draag op het moment.
Die patch vind zelf ook lelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:22 schreef M1stral het volgende:
[..]
De 0705 is nagenoeg gelijk aan de 0701. Daarbij komt dat ik het GTB model mooier vind. Wat Gordon met die patch en inseam gedaan heeft vind ik not done.
Naar mijn weten niet, maar prove me wrong.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:23 schreef Blamm het volgende:
GTB versies van JB delen trouwens wel de hardware met Momotaro![]()
![]()
Dan doe je toch echt de verkeerde opleidingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef BigSmurf het volgende:
Heb vandaag alweer meer van jou geleerd dan in twee colleges, dus wat dat aan gaat ben je goed bezig.
Neuh, één college waar ik sowieso nooit wat opsteek, maar heen ga voor de vorm, en een laatste college van een vak wat alleen vragen beantwoorden en herhaling betekende.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt de verkeerde opleiding
Dat ziet er inderdaad goed uit..Nog wat gemerkt van je soak?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:00 schreef One_conundrum het volgende:
Mooie evo
http://www.superfuture.co(...)866138&postcount=485
Ga dan niet? Sorry maar ik ga echt niet naar lessen waar ik niks aan heb..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Neuh, één college waar ik sowieso nooit wat opsteek, maar heen ga voor de vorm, en een laatste college van een vak wat alleen vragen beantwoorden en herhaling betekende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |